תווי הקו הירוק לקרית עתידים... נסיעה ארוכה מידי?
תווי הקו הירוק לקרית עתידים... נסיעה ארוכה מידי?
שלום כולם, חשבתי על זה הבוקר...
התווי של הקו הירוק מתוכנן לאורך אבן גבירול צפונה עד לרחוב איינשטיין ברמת אביב, שם הוא פונה מזרחה עד לרחוב חיים לבנון. משם דרומה עד למעונות האוניברסטיה, שם הוא פונה מזרחה שוב, חוצה מעל האיילון ורק אז ממשיך לקרית עתידים.
אחד ממטרות הקו הוא לתת מענה תחבורתי לכל אזור התעסוקה של קרית עתידים (רחוב הברזל, הנחושת ודבורה הנביאה). יש שם מאות, אם לא אלפי עובדים שתקועים בפקקים בכניסה לשם כל יום.
השאלה שלי היא- האם העיקוף הזה שהקו עושה לכיוון רמת אביב והאוניברסיטה ירתיע אנשים מלהשתמש בקו כדי להגיע לעבודה בקרית עתידים?
אולי היה שווה לתכנן תוואי דרך רחוב שי עגנון ישר לחיים לבנון או שיפנה מזרחה כבר בשדרות רוקח? (אולי אפילו תוספת עתידית כסוג של קו מהיר לקרית עתידים??)
תווי הקו הירוק לקרית עתידים... נסיעה ארוכה מידי?
שלום כולם, חשבתי על זה הבוקר...
התווי של הקו הירוק מתוכנן לאורך אבן גבירול צפונה עד לרחוב איינשטיין ברמת אביב, שם הוא פונה מזרחה עד לרחוב חיים לבנון. משם דרומה עד למעונות האוניברסטיה, שם הוא פונה מזרחה שוב, חוצה מעל האיילון ורק אז ממשיך לקרית עתידים.
אחד ממטרות הקו הוא לתת מענה תחבורתי לכל אזור התעסוקה של קרית עתידים (רחוב הברזל, הנחושת ודבורה הנביאה). יש שם מאות, אם לא אלפי עובדים שתקועים בפקקים בכניסה לשם כל יום.
השאלה שלי היא- האם העיקוף הזה שהקו עושה לכיוון רמת אביב והאוניברסיטה ירתיע אנשים מלהשתמש בקו כדי להגיע לעבודה בקרית עתידים?
אולי היה שווה לתכנן תוואי דרך רחוב שי עגנון ישר לחיים לבנון או שיפנה מזרחה כבר בשדרות רוקח? (אולי אפילו תוספת עתידית כסוג של קו מהיר לקרית עתידים??)