פיצוי על סגירת קווי הרכבת

מצב
הנושא נעול.
הפיצוי לא ניתן מראש. כנראה קיבלת שלושה ימים על הסגירה שהייתה

פיצוי על סגירת קווי הרכבת
אם סוגרים את התחנות ל 4 ימים:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5294567,00.html

למה הפיצוי שקיבלתי בטעינה הוא רק 3 ימים?
יש לי חופשי חודשי גמיש חיפה-ת"א קוד 919 נראה לי
הפיצוי לא ניתן מראש. כנראה קיבלת שלושה ימים על הסגירה שהייתה
בשבוע האחרון במודיעין. על ארבעת הימים של השבוע הקרוב, תקבל את הפיצוי לאחר הסגירה (או במהלכה).
 
כלומר מחר אוכל להטעין את הרב קו בפיצוי?

הפיצוי לא ניתן מראש. כנראה קיבלת שלושה ימים על הסגירה שהייתה
בשבוע האחרון במודיעין. על ארבעת הימים של השבוע הקרוב, תקבל את הפיצוי לאחר הסגירה (או במהלכה).
כלומר מחר אוכל להטעין את הרב קו בפיצוי?
 
אבל זה בדיוק העניין.. אין שום חיווי למתי זה מתעדכן.

אני לא יודע אם כבר מחר. הפיצוי יוטען אוטומטית כשהמכונות
יעודכנו בכך ותשתמש בהן.
אבל זה בדיוק העניין.. אין שום חיווי למתי זה מתעדכן.
צריך לנחש?
במקרה אצלי החוזה מסתיים ביום שני. אז לפי מה שאני מבין הפיצוי אצלי יתחלק ל2?
 

25306yosef

New member
לעניות דעתי, הגיע הזמן להגיש תביעה תקדימית נגד הביזיון הזה.

תשאל בקופה בתחנה
לעניות דעתי, הגיע הזמן להגיש תביעה תקדימית נגד הביזיון הזה.
הם עושים מה שהם רוצים וככל העולה על רוחם ולא סופרים אף אחד ממטר.

צריך רק עורך דין מומחה עם ניסיון עשיר רב שנים.

למקרא השרשור הזה מתקבל הרושם שאין בכלל פיצוי מלא אלא רק פיצוי חלקי אם בכלל ניתן פיצוי.
 
אודה לעזרתכם להבין אם תהייה פה בעיה

תשאל בקופה בתחנה
אודה לעזרתכם להבין אם תהייה פה בעיה
החופשי חודשי המקורי שלי הינו לתאריכים 27/05 ועד 25/06
בגין סגירת קווי פ"ת קיבלתי 3 ימי פיצוי לתאריכים 26/06 ועד 28/06
&nbsp
היום כשהעברתי את הכרטיס במכונה כדי לקבל את הפיצוי על סגירת קווי מודיעין קיבלתי פיצוי של יומיים בלבד.
לפי מה שאני מבין זה לא סופר את התאריכים של ה 26/06 ועד ה 28/06 כי הכרטיס הוא פיצוי. האם זה אכן כך? אם כן זה באג במערכת שלהם.
אופציה אחרת היא שלא קיבלתי את הפיצוי כי החוזה של ה 26/06 עוד לא הופעל בכרטיס?
&nbsp
אני אשמח לעזרתכם כי אני באמת לא מבין מה יהיה פה...
 

25306yosef

New member
האם לא עדיף יותר ערך צבור מאשר חופשי חודשי?

אודה לעזרתכם להבין אם תהייה פה בעיה
החופשי חודשי המקורי שלי הינו לתאריכים 27/05 ועד 25/06
בגין סגירת קווי פ"ת קיבלתי 3 ימי פיצוי לתאריכים 26/06 ועד 28/06
&nbsp
היום כשהעברתי את הכרטיס במכונה כדי לקבל את הפיצוי על סגירת קווי מודיעין קיבלתי פיצוי של יומיים בלבד.
לפי מה שאני מבין זה לא סופר את התאריכים של ה 26/06 ועד ה 28/06 כי הכרטיס הוא פיצוי. האם זה אכן כך? אם כן זה באג במערכת שלהם.
אופציה אחרת היא שלא קיבלתי את הפיצוי כי החוזה של ה 26/06 עוד לא הופעל בכרטיס?
&nbsp
אני אשמח לעזרתכם כי אני באמת לא מבין מה יהיה פה...
האם לא עדיף יותר ערך צבור מאשר חופשי חודשי?
מדבריך ניתן להסיק שאתה למעשה מפסיד כסף (בגלל השבתת הרכבת) בגלל שאתה משתמש עם חופשי תקופתי.

אז האם לא היה עדיף כבר להשתמש בערך צבור ובכך לנצל את כל כלי התח"צ האפשריים?

אני אמנם לא מומחה לרב קו ולחופשי חודשי, אבל למיטב ידיעתי ניתן להשתמש בערך צבור אצל כולם בכל הארץ ואילו עם חופשי חודשי אין אפשרות להשתמש אצל כולם בכל הארץ.

אז לא היה עדיף כבר ערך צבור ובכך לא צריך בכלל את "טובת" הרכבת בקבלת הפיצוי שלמעשה אף פעם לא ניתן?
 
אני לא נוסע בכל הארץ

האם לא עדיף יותר ערך צבור מאשר חופשי חודשי?
מדבריך ניתן להסיק שאתה למעשה מפסיד כסף (בגלל השבתת הרכבת) בגלל שאתה משתמש עם חופשי תקופתי.

אז האם לא היה עדיף כבר להשתמש בערך צבור ובכך לנצל את כל כלי התח"צ האפשריים?

אני אמנם לא מומחה לרב קו ולחופשי חודשי, אבל למיטב ידיעתי ניתן להשתמש בערך צבור אצל כולם בכל הארץ ואילו עם חופשי חודשי אין אפשרות להשתמש אצל כולם בכל הארץ.

אז לא היה עדיף כבר ערך צבור ובכך לא צריך בכלל את "טובת" הרכבת בקבלת הפיצוי שלמעשה אף פעם לא ניתן?
אני לא נוסע בכל הארץ
אני נוסע באיזור חיפה והמרכז
והחופשי חודשי נותן מענה.
ערך צבור לא משתלם למי שנוסע כל יום והרבה. ברוב הימים אני על 4-6 רכבות ואוטובוסים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מישהו יודע מה הלו"ז/צפי לקבלת פיצוי על איחור דרך האתר?

פיצוי על סגירת קווי הרכבת
אם סוגרים את התחנות ל 4 ימים:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5294567,00.html

למה הפיצוי שקיבלתי בטעינה הוא רק 3 ימים?
יש לי חופשי חודשי גמיש חיפה-ת"א קוד 919 נראה לי
מישהו יודע מה הלו"ז/צפי לקבלת פיצוי על איחור דרך האתר?
בראשון לפני שבועיים היו בעיות איתות אחה"צ והרכבת שנסעתי בה איחרה ביותר מחצי שעה. כששאלתי בתחנה לגבי פיצוי נאמר לי שכיום זה נעשה דרך האתר, צריך לפתוח שם פנייה. פתחתי, קיבלתי מסרון עם מספר פנייה, עברו מאז עשרה ימים ו...כלום. ציפיתי לטיפול מהיר בהתחשב בכך שמדובר בתקלה גורפת (שאף פורסמה בכלי התקשורת) ולא מקרה נקודתי שמצריך בדיקה מעמיקה...
&nbsp
האם יש כאן בעלי ניסיון שביצעו את התהליך ויוכלו לספר מניסיונם איך הוא מתבצע? (תוך כמה זמן מקבלים תשובה, איך מקבלים בפועל את כרטיס הפיצוי).
&nbsp
נ.ב.
אין צורך להציע לי לפנות לרכבת, אני יודעת שהאפשרות קיימת, מעדיפה לבזבז על זה זמן רק בלית ברירה.
 

sweetums

New member
לא זוכר בדיוק כמה זמן, אבל לדעתי פחות מעשרה ימים.

מישהו יודע מה הלו"ז/צפי לקבלת פיצוי על איחור דרך האתר?
בראשון לפני שבועיים היו בעיות איתות אחה"צ והרכבת שנסעתי בה איחרה ביותר מחצי שעה. כששאלתי בתחנה לגבי פיצוי נאמר לי שכיום זה נעשה דרך האתר, צריך לפתוח שם פנייה. פתחתי, קיבלתי מסרון עם מספר פנייה, עברו מאז עשרה ימים ו...כלום. ציפיתי לטיפול מהיר בהתחשב בכך שמדובר בתקלה גורפת (שאף פורסמה בכלי התקשורת) ולא מקרה נקודתי שמצריך בדיקה מעמיקה...
&nbsp
האם יש כאן בעלי ניסיון שביצעו את התהליך ויוכלו לספר מניסיונם איך הוא מתבצע? (תוך כמה זמן מקבלים תשובה, איך מקבלים בפועל את כרטיס הפיצוי).
&nbsp
נ.ב.
אין צורך להציע לי לפנות לרכבת, אני יודעת שהאפשרות קיימת, מעדיפה לבזבז על זה זמן רק בלית ברירה.
לא זוכר בדיוק כמה זמן, אבל לדעתי פחות מעשרה ימים.
בסיום הטיפול בפנייה מקבלים סמס על כך שניתן להטעין את כרטיס הפיצוי.
ההטענה מתבצעת בהנחת הכרטיס במכונות הכרטיסים או בשער עצמו.
&nbsp
אם מנהל התחנה נכח, הוא יכול לנפק כרטיסי פיצוי וכנראה התעצל.
"פנו למנהל התחנה ומסרו לו את כרטיס הנסיעה המקורי שלכם/הרב קו שברשותכם. במידה והנכם זכאים לפיצוי, כרטיס הפיצוי יינתן לכם במקום. במידה ואינכם יכולים לפנות ביום הנסיעה, תוכלו לפנות אל מנהל התחנה לקבלת הפיצוי בתוך 14 יום ממועד הנסיעה
"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, קראתי בדיעבד... כששאלתי במשרד מנהל התחנה הופניתי לאתר

לא זוכר בדיוק כמה זמן, אבל לדעתי פחות מעשרה ימים.
בסיום הטיפול בפנייה מקבלים סמס על כך שניתן להטעין את כרטיס הפיצוי.
ההטענה מתבצעת בהנחת הכרטיס במכונות הכרטיסים או בשער עצמו.
&nbsp
אם מנהל התחנה נכח, הוא יכול לנפק כרטיסי פיצוי וכנראה התעצל.
"פנו למנהל התחנה ומסרו לו את כרטיס הנסיעה המקורי שלכם/הרב קו שברשותכם. במידה והנכם זכאים לפיצוי, כרטיס הפיצוי יינתן לכם במקום. במידה ואינכם יכולים לפנות ביום הנסיעה, תוכלו לפנות אל מנהל התחנה לקבלת הפיצוי בתוך 14 יום ממועד הנסיעה
"
כן, קראתי בדיעבד... כששאלתי במשרד מנהל התחנה הופניתי לאתר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה