עדכון מנת"ע (במיוחד בשבילך bus nerd)

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
עדכון מנת"ע (במיוחד בשבילך bus nerd)


עדכון מנת"ע (במיוחד בשבילך bus nerd)

הם בדיוק פרסמו בפייסבוק שלהם, שהגשר בקרליבך יהיה להולכי רגל ויהיה ניתן לתצפת על העבודות.
כמו כן הם מדווחים שבתחנת שעול המלך החפירות מגיעות לעומק המנהרות (מתקרבים לסיום החפירות כלפי מטה).
יש גם תמונות יפות של עדכונים בתחנת אלנבי.
האמת לא הבנתי את התמונה.
למרות שמכונות החפירה כבר עברו את התחנה, הם אומרים שממשיכים בעבודות של חפירת הכניסות (לא ברור לי למה לא מתחילים לבנות את מבנה התחנה עצמה עכשיו ששום דבר לא מפריע לזה).
יש גם תמונות יפות מבת ים (אולי המומחים של הקו האדום בירושלים יוכלו להסביר מה רואים שם) ומשדרות ירושלים (שמה מתחילות העבודות).
עדכון מעניין בהחלט.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
רק בקצה הדרומי של שד' ירושלים

עדכון מנת"ע (במיוחד בשבילך bus nerd)

הם בדיוק פרסמו בפייסבוק שלהם, שהגשר בקרליבך יהיה להולכי רגל ויהיה ניתן לתצפת על העבודות.
כמו כן הם מדווחים שבתחנת שעול המלך החפירות מגיעות לעומק המנהרות (מתקרבים לסיום החפירות כלפי מטה).
יש גם תמונות יפות של עדכונים בתחנת אלנבי.
האמת לא הבנתי את התמונה.
למרות שמכונות החפירה כבר עברו את התחנה, הם אומרים שממשיכים בעבודות של חפירת הכניסות (לא ברור לי למה לא מתחילים לבנות את מבנה התחנה עצמה עכשיו ששום דבר לא מפריע לזה).
יש גם תמונות יפות מבת ים (אולי המומחים של הקו האדום בירושלים יוכלו להסביר מה רואים שם) ומשדרות ירושלים (שמה מתחילות העבודות).
עדכון מעניין בהחלט.
רק בקצה הדרומי של שד' ירושלים
 

matrix200200

Active member
אני מאמין שהם בקרוב ירחיבו את העבודות לכל דרך ירושלים.

רק בקצה הדרומי של שד' ירושלים
אני מאמין שהם בקרוב ירחיבו את העבודות לכל דרך ירושלים.
אגב החלקים בבת ים שהם צילמו נראים בשלב די מתקדם (דעה של אלה שצפו בבניה של הקו האדום בירושלים היתה עוזרת פה).
אני תוהה, האם באמת נראה בעוד כמה חודשים אולי הנחת מסילות ראשונה שם.
 

matrix200200

Active member
אני חושב שהבנתי למה עדיין לא התחילו לבנות את התחנה באלנבי

עדכון מנת"ע (במיוחד בשבילך bus nerd)

הם בדיוק פרסמו בפייסבוק שלהם, שהגשר בקרליבך יהיה להולכי רגל ויהיה ניתן לתצפת על העבודות.
כמו כן הם מדווחים שבתחנת שעול המלך החפירות מגיעות לעומק המנהרות (מתקרבים לסיום החפירות כלפי מטה).
יש גם תמונות יפות של עדכונים בתחנת אלנבי.
האמת לא הבנתי את התמונה.
למרות שמכונות החפירה כבר עברו את התחנה, הם אומרים שממשיכים בעבודות של חפירת הכניסות (לא ברור לי למה לא מתחילים לבנות את מבנה התחנה עצמה עכשיו ששום דבר לא מפריע לזה).
יש גם תמונות יפות מבת ים (אולי המומחים של הקו האדום בירושלים יוכלו להסביר מה רואים שם) ומשדרות ירושלים (שמה מתחילות העבודות).
עדכון מעניין בהחלט.
אני חושב שהבנתי למה עדיין לא התחילו לבנות את התחנה באלנבי
כנראה בגלל הצורך בפינו העפר.
לדעתי נראה את תחילת הבניה, מיד אחרי שהמכונות יגיעו לקרליבך.
עניין של כמה חודשים (המרחק בין התחנות די קצר שם לדעתי).
 

Bus Nerd

Active member
תודה על העדכון! וכן, זו תאוריה מאוד סבירה

אני חושב שהבנתי למה עדיין לא התחילו לבנות את התחנה באלנבי
כנראה בגלל הצורך בפינו העפר.
לדעתי נראה את תחילת הבניה, מיד אחרי שהמכונות יגיעו לקרליבך.
עניין של כמה חודשים (המרחק בין התחנות די קצר שם לדעתי).
תודה על העדכון! וכן, זו תאוריה מאוד סבירה
צריך לפנות אפר, לדחוף עביר נקי למכונה (יש מפוחי ענק בגלי גיל וצינור אוויר מאוד גדול בכל מנהרה), להסיע פועלים ועודפי עפר מהמכונה ובחזרה על קרוניות השירות, וכו'.

אני בטוח שאם הם היו יכולים להתחיל לעבוד על פנים התחנה כבר עכשיו הם היו עושים את זה, מהרגע שהם נכנסו ל"שוונג" נת"ע הוכיחו שהם יודעים לא לבזבז זמן ומאוד רוצים לעמוד בלוחות הזמנים :)

החדשות על הגשר בקרליבך נהדרות, אני בהחלט אצטרך להזדמן לתל אביב ולצפות בעבודות מקרוב שם מתישהו
 

matrix200200

Active member
גם אני


תודה על העדכון! וכן, זו תאוריה מאוד סבירה
צריך לפנות אפר, לדחוף עביר נקי למכונה (יש מפוחי ענק בגלי גיל וצינור אוויר מאוד גדול בכל מנהרה), להסיע פועלים ועודפי עפר מהמכונה ובחזרה על קרוניות השירות, וכו'.

אני בטוח שאם הם היו יכולים להתחיל לעבוד על פנים התחנה כבר עכשיו הם היו עושים את זה, מהרגע שהם נכנסו ל"שוונג" נת"ע הוכיחו שהם יודעים לא לבזבז זמן ומאוד רוצים לעמוד בלוחות הזמנים :)

החדשות על הגשר בקרליבך נהדרות, אני בהחלט אצטרך להזדמן לתל אביב ולצפות בעבודות מקרוב שם מתישהו
גם אני

ברגע שנשמע על גשר מוכן, אני בהחלט אעבור במקום במסגרת נסיעות צילום שאני מבצע מדי פעם בשביל עדכוני בניה.
עכשיו שיש את הבניה המאסיבית של כל המגדלים באיזור בין המסגר לבגין, יש גם סיבה לגיטימית לעבור שם בכל ביקור שכזה.
 

סנוי

New member
גם אני, אני עובד לא רחוק משם ורק מחכה שייפתח


גם אני

ברגע שנשמע על גשר מוכן, אני בהחלט אעבור במקום במסגרת נסיעות צילום שאני מבצע מדי פעם בשביל עדכוני בניה.
עכשיו שיש את הבניה המאסיבית של כל המגדלים באיזור בין המסגר לבגין, יש גם סיבה לגיטימית לעבור שם בכל ביקור שכזה.
גם אני, אני עובד לא רחוק משם ורק מחכה שייפתח
 

raminec

New member
הם מניחים את הצינורות שמתחת לתשתית

עדכון מנת"ע (במיוחד בשבילך bus nerd)

הם בדיוק פרסמו בפייסבוק שלהם, שהגשר בקרליבך יהיה להולכי רגל ויהיה ניתן לתצפת על העבודות.
כמו כן הם מדווחים שבתחנת שעול המלך החפירות מגיעות לעומק המנהרות (מתקרבים לסיום החפירות כלפי מטה).
יש גם תמונות יפות של עדכונים בתחנת אלנבי.
האמת לא הבנתי את התמונה.
למרות שמכונות החפירה כבר עברו את התחנה, הם אומרים שממשיכים בעבודות של חפירת הכניסות (לא ברור לי למה לא מתחילים לבנות את מבנה התחנה עצמה עכשיו ששום דבר לא מפריע לזה).
יש גם תמונות יפות מבת ים (אולי המומחים של הקו האדום בירושלים יוכלו להסביר מה רואים שם) ומשדרות ירושלים (שמה מתחילות העבודות).
עדכון מעניין בהחלט.
הם מניחים את הצינורות שמתחת לתשתית
שעליה יונחו המסילות. זה השלב הראשוני בהליך הנחת המסילות (בהנחה שהתשתיות שנמצאות מתחת לתוואי כבר פונו לפני יותר מעשור...)
https://www.facebook.com/NTAIsrael/....1529609381./1673248506104157/?type=3&theater
"כך מכינים את התשתית למערכות הקו האדום: בונים תעלות בטון ובהן מתקינים מערכת צינורות שבהם ישחילו בהמשך את כבלי החשמל ואת הסיבים האופטיים למערכות התקשורת והאיתות. קוראים לזה "מולטי-טובולר" (MultiTubular)."
https://www.facebook.com/NTAIsrael/posts/1599680513460957

בירושלים יצקו את האלמנטים שבהם יושבים הצינורות במקום. בבת ים נראה שעושים שימוש באלמנטים טרומיים. אני מניח שזה יחסוך זמן בתהליך הבניה.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/94408390/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]

 

matrix200200

Active member
על ההבהרה.

הם מניחים את הצינורות שמתחת לתשתית
שעליה יונחו המסילות. זה השלב הראשוני בהליך הנחת המסילות (בהנחה שהתשתיות שנמצאות מתחת לתוואי כבר פונו לפני יותר מעשור...)
https://www.facebook.com/NTAIsrael/....1529609381./1673248506104157/?type=3&theater
"כך מכינים את התשתית למערכות הקו האדום: בונים תעלות בטון ובהן מתקינים מערכת צינורות שבהם ישחילו בהמשך את כבלי החשמל ואת הסיבים האופטיים למערכות התקשורת והאיתות. קוראים לזה "מולטי-טובולר" (MultiTubular)."
https://www.facebook.com/NTAIsrael/posts/1599680513460957

בירושלים יצקו את האלמנטים שבהם יושבים הצינורות במקום. בבת ים נראה שעושים שימוש באלמנטים טרומיים. אני מניח שזה יחסוך זמן בתהליך הבניה.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/94408390/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
על ההבהרה.
להערכתך, מה יכול להיות הצפי לתחילת הנחת המסילות לפי התמונות של נת"ע מהפוסט האחרון?
 

raminec

New member
זה כל כך תלוי באיך שהם מתנהלים

על ההבהרה.
להערכתך, מה יכול להיות הצפי לתחילת הנחת המסילות לפי התמונות של נת"ע מהפוסט האחרון?
זה כל כך תלוי באיך שהם מתנהלים
שזה בלתי אפשרי לחזות. אני גם לא יודע איזה עוד הבדלים יהיו באופן הקמת המסילות מלבד צורת הנחת הצינורות בקרקע.
בירושלים זה התנהל באיטיות מחרידה מכל מיני סיבות כמו אישורי בניה ומיעוט צוותי עבודה בשטח, שלא נדבר על טעויות בהכנת היציקות במקומות מסויימים שדרשו פירוק והקמה מחדש, מכונת יציקה נסיונית ל- slab track שלא היה ניסיון איתה במקומות אחרים בעולם ועוד...
בוא ניתן להם לעשות מקטע ראשון ונראה איך זה עובד להם.
צריך לחפור את המקום לצינורות, להניח את ה"שקתות", ליישר את השטח, לצקת רצפת בטון, להניח את ה- slab track + מסילות ולכסות בגימור של ריצוף כלשהו. חוץ מזה עוד לא ראיתי בשום מקום שבונים רציפים וגם זה יכול להיות מקור לעיכובים בהנחת המסילות.
יכול להיות שייצקו את רצפת הבטון וימתינו עם הנחת המסילות לסיום העבודה במנהרות כדי להניח את כל המסילות בבת אחת. לפני שהתחילו את עבודות ההקמה דיברו על הפעלה חלקית של הקו במקטעים העיליים, משהו כמו הרצה ראשונית.
אפשר להניח מסילות עוד חודש-חודשיים, אבל זה יכול לקחת גם שנה-שנתיים. אם מתכננים לעמוד בהצהרות שמוציאים לתקשורת: הפעלה מלאה של הקו (למעט תחנת קרליבך) בשנת 2021, אז אפשר עקרונית להניח מסילות עוד שנתיים ועדיין לעמוד בלו"ז. החיבור הסופי של הברזלים לבטון +ריתוכים לא לוקח הרבה זמן אם משקיעים בכך את המשאבים הנדרשים - כח אדם מסביב לשעון וציוד לריתוך מסילות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה