מרכזית המפרץ

מצב
הנושא נעול.

Yarenn

New member
מרכזית המפרץ

מרכזית המפרץ
ראיתי שהחליפוּ את השלטים בתחנת רכבת לב המפרץ (לשעבר?) לשלטים של "מרכזית המפרץ | קו החוֹף", ובתחנה למעלה ל"מרכזית המפרץ | קו העמק". השם "לב המפרץ" נמחק סוֹפית? עכשיו זה הכל מרכזית המפרץ ויש קו החוֹף וקו העמק?
 

Yarenn

New member
אה, אני רוֹאה שכבר דיברתם על זה

מרכזית המפרץ
ראיתי שהחליפוּ את השלטים בתחנת רכבת לב המפרץ (לשעבר?) לשלטים של "מרכזית המפרץ | קו החוֹף", ובתחנה למעלה ל"מרכזית המפרץ | קו העמק". השם "לב המפרץ" נמחק סוֹפית? עכשיו זה הכל מרכזית המפרץ ויש קו החוֹף וקו העמק?
אה, אני רוֹאה שכבר דיברתם על זה
 

Ccyclist

Well-known member
זו התפתחות חיובית, איחוד כל גורמי התחבורה לשם אחד.

מרכזית המפרץ
ראיתי שהחליפוּ את השלטים בתחנת רכבת לב המפרץ (לשעבר?) לשלטים של "מרכזית המפרץ | קו החוֹף", ובתחנה למעלה ל"מרכזית המפרץ | קו העמק". השם "לב המפרץ" נמחק סוֹפית? עכשיו זה הכל מרכזית המפרץ ויש קו החוֹף וקו העמק?
זו התפתחות חיובית, איחוד כל גורמי התחבורה לשם אחד.
יתכן שיש במשרד התחבורה וברכבת מי שקראו בפורום את הביקורת על כל שמות תחנת "אם הדרקונים" בתל אביב והבינו את הטענה שצריך לתת לכל הגורמים התחבורתיים בתחנה אחת (רציפי רכבת, מסופי אוטובוס, רק"ל ותחנת מוניות) שם אחיד כפי שנהוג בחו"ל.
&nbsp
מתן שמות קווים לרציפים, במיוחד כשהם במפלסים שונים, מזכירה לי את ההתייחסות לרציפי קו צפון לונדון (ההיסטוריים, כיום DLR) וקו מערב לונדון בתחנות הרכבת הארציות סטראטפורד וצומת ווילסדן שבלונדון. להבנתי השילוט הרשמי פשוט מתייחס אליהן במספרים אך התקשורת המקומית והערכים הוויקיפדיים וכן מדריכי רכבת כמו קלייב היו מתייחסים אליהם בשמות הקווים. בסטראטפורד המסילות היו מתחת לויאדוקט עליו ממוקמים כ 8-10 רציפי התחנה העיקרית ובצומת ווילסדן הם ממוקמים בויאדוקט מעל ל3-5 רציפי התחנה העיקרית, ולכן זה מאפיין פיזי שמבחין אותם גם בעיני נוסעים שאינם חובבי רכבת מובהקים.
&nbsp
עקב קיומה של הפרדה פיזית ומפלסית דומה במרכז(ית) המפרץ (או "המפרץ - מרכז" / " מפרץ חיפה" ) טוב שמשלטים את הרציפים בשמות הקווים כדי שיהיה מידע הקשור ליעדי הנוסעים בנוסף למספרי רציף שצריך ללמוד.
 

Yarenn

New member
בהחלט

זו התפתחות חיובית, איחוד כל גורמי התחבורה לשם אחד.
יתכן שיש במשרד התחבורה וברכבת מי שקראו בפורום את הביקורת על כל שמות תחנת "אם הדרקונים" בתל אביב והבינו את הטענה שצריך לתת לכל הגורמים התחבורתיים בתחנה אחת (רציפי רכבת, מסופי אוטובוס, רק"ל ותחנת מוניות) שם אחיד כפי שנהוג בחו"ל.
&nbsp
מתן שמות קווים לרציפים, במיוחד כשהם במפלסים שונים, מזכירה לי את ההתייחסות לרציפי קו צפון לונדון (ההיסטוריים, כיום DLR) וקו מערב לונדון בתחנות הרכבת הארציות סטראטפורד וצומת ווילסדן שבלונדון. להבנתי השילוט הרשמי פשוט מתייחס אליהן במספרים אך התקשורת המקומית והערכים הוויקיפדיים וכן מדריכי רכבת כמו קלייב היו מתייחסים אליהם בשמות הקווים. בסטראטפורד המסילות היו מתחת לויאדוקט עליו ממוקמים כ 8-10 רציפי התחנה העיקרית ובצומת ווילסדן הם ממוקמים בויאדוקט מעל ל3-5 רציפי התחנה העיקרית, ולכן זה מאפיין פיזי שמבחין אותם גם בעיני נוסעים שאינם חובבי רכבת מובהקים.
&nbsp
עקב קיומה של הפרדה פיזית ומפלסית דומה במרכז(ית) המפרץ (או "המפרץ - מרכז" / " מפרץ חיפה" ) טוב שמשלטים את הרציפים בשמות הקווים כדי שיהיה מידע הקשור ליעדי הנוסעים בנוסף למספרי רציף שצריך ללמוד.
בהחלט
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה בעצם קורה/יקרה עכשיו במפרץ?

מרכזית המפרץ
ראיתי שהחליפוּ את השלטים בתחנת רכבת לב המפרץ (לשעבר?) לשלטים של "מרכזית המפרץ | קו החוֹף", ובתחנה למעלה ל"מרכזית המפרץ | קו העמק". השם "לב המפרץ" נמחק סוֹפית? עכשיו זה הכל מרכזית המפרץ ויש קו החוֹף וקו העמק?
מה בעצם קורה/יקרה עכשיו במפרץ?
עד עכשיו הייתה תחנה מרכזית חיצונית לאוטובוסים ותחנת רכבת שהכניסה אליה הייתה מהקניון (לשעבר "לב המפרץ", מאז "יס פלנט" קיבל את השם העברי היפה "סינמול"). מה קורה עכשיו? תחנה משותפת אחת? תחנה ליד תחנה? שתי תחנות רכבת זו לצד זו?
 

oshlick1

New member
תחנה מרכזית מקורה אחת, בצד אחד עירוניים, בצד שני בינעירוניים

מה בעצם קורה/יקרה עכשיו במפרץ?
עד עכשיו הייתה תחנה מרכזית חיצונית לאוטובוסים ותחנת רכבת שהכניסה אליה הייתה מהקניון (לשעבר "לב המפרץ", מאז "יס פלנט" קיבל את השם העברי היפה "סינמול"). מה קורה עכשיו? תחנה משותפת אחת? תחנה ליד תחנה? שתי תחנות רכבת זו לצד זו?
תחנה מרכזית מקורה אחת, בצד אחד עירוניים, בצד שני בינעירוניים
כמו בחוף הכרמל, עם חיבור מקורה עילי לתחנת הרכבת ולא כמו בחוף הכרמל שם צריך לצאת החוצה ולהיכנס
כמו כן תהיה כניסה מקורה מהתחנה המרכזית לקניון ללא צורך לחצות כבישים
הכניסה מהקניון לתחנת הרכבת ככל הנראה תישאר כמו היום
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז יהיו שתי כניסות לרכבת, מהקניון ומהתחנה החדשה?

תחנה מרכזית מקורה אחת, בצד אחד עירוניים, בצד שני בינעירוניים
כמו בחוף הכרמל, עם חיבור מקורה עילי לתחנת הרכבת ולא כמו בחוף הכרמל שם צריך לצאת החוצה ולהיכנס
כמו כן תהיה כניסה מקורה מהתחנה המרכזית לקניון ללא צורך לחצות כבישים
הכניסה מהקניון לתחנת הרכבת ככל הנראה תישאר כמו היום
אז יהיו שתי כניסות לרכבת, מהקניון ומהתחנה החדשה?
או שאלה יהיו רציפים שונים למטרות שונות?
 

Yarenn

New member
כן, שתי כניסוֹת

אז יהיו שתי כניסות לרכבת, מהקניון ומהתחנה החדשה?
או שאלה יהיו רציפים שונים למטרות שונות?
כן, שתי כניסוֹת
מהקניוֹן אפשר יהיה להיכנס כמוֹ היוֹם לרכבת מרכזית המפרץ קו החוֹף, אוֹ לעבוֹר בגשר לטרמינל החדש של מרכזית המפרץ שגם משם אפשר להיכנס לרכבת מרכזית המפרץ קו החוֹף בחלק היוֹתר חדש של הרציפים, אוֹ להמשיך לאוֹרך הטרמינל עד לרכבת מרכזית המפרץ קו העמק
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנתי פחות או יותר, תודה


כן, שתי כניסוֹת
מהקניוֹן אפשר יהיה להיכנס כמוֹ היוֹם לרכבת מרכזית המפרץ קו החוֹף, אוֹ לעבוֹר בגשר לטרמינל החדש של מרכזית המפרץ שגם משם אפשר להיכנס לרכבת מרכזית המפרץ קו החוֹף בחלק היוֹתר חדש של הרציפים, אוֹ להמשיך לאוֹרך הטרמינל עד לרכבת מרכזית המפרץ קו העמק
הבנתי פחות או יותר, תודה

מניחה שאבין ממש אם וכשאהיה שם (זה לא קורה הרבה).
 
באותו נושא: מה יקרה למרכזית המפרץ הישנה?

מה בעצם קורה/יקרה עכשיו במפרץ?
עד עכשיו הייתה תחנה מרכזית חיצונית לאוטובוסים ותחנת רכבת שהכניסה אליה הייתה מהקניון (לשעבר "לב המפרץ", מאז "יס פלנט" קיבל את השם העברי היפה "סינמול"). מה קורה עכשיו? תחנה משותפת אחת? תחנה ליד תחנה? שתי תחנות רכבת זו לצד זו?
באותו נושא: מה יקרה למרכזית המפרץ הישנה?
האם היא תמשיך לשמש אוטובוסים? או שיהרסו אותה ויבנו שם משהו אחר במקום?
או שאולי היא סתם תנטש בלי לעשות איתה כלום כמו שהיה עם תחנה מרכזית ת"א הישנה?
 

Bus Nerd

Active member
היא לא תישאר שם בשביל העירוניים?

באותו נושא: מה יקרה למרכזית המפרץ הישנה?
האם היא תמשיך לשמש אוטובוסים? או שיהרסו אותה ויבנו שם משהו אחר במקום?
או שאולי היא סתם תנטש בלי לעשות איתה כלום כמו שהיה עם תחנה מרכזית ת"א הישנה?
היא לא תישאר שם בשביל העירוניים?
 

Yarenn

New member
מה הכוונה מרכזית המפרץ הישנה?

באותו נושא: מה יקרה למרכזית המפרץ הישנה?
האם היא תמשיך לשמש אוטובוסים? או שיהרסו אותה ויבנו שם משהו אחר במקום?
או שאולי היא סתם תנטש בלי לעשות איתה כלום כמו שהיה עם תחנה מרכזית ת"א הישנה?
מה הכוונה מרכזית המפרץ הישנה?
לאיזה מבנה זה מתייחס? זה הכל מרכזית המפרץ ושינוּ אוֹתהּ, אני לא בטוּח מה זה אוֹמר בעצם הישנה והחדשה
 
לצורך העניין

מה הכוונה מרכזית המפרץ הישנה?
לאיזה מבנה זה מתייחס? זה הכל מרכזית המפרץ ושינוּ אוֹתהּ, אני לא בטוּח מה זה אוֹמר בעצם הישנה והחדשה
לצורך העניין
החדשה היא מה שיפתח בתחילת יולי (ועד עכשיו עבדו ועובדים עליו) והישנה היא המתחם שמשמש כעת ושימש גם בעשור האחרון (למרות שלפני שנה בערך גם רציפי המתחם "הישן" זז קצת במיקום שלו).
השאלה שלי היא למעשה האם החלק הישן יהיה חלק מהתחנה עדיין וישארו בו רציפים כלשהם או שכל הרציפים יעברו למתחם החדש?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה