אה, אני רוֹאה שכבר דיברתם על זהמרכזית המפרץ
ראיתי שהחליפוּ את השלטים בתחנת רכבת לב המפרץ (לשעבר?) לשלטים של "מרכזית המפרץ | קו החוֹף", ובתחנה למעלה ל"מרכזית המפרץ | קו העמק". השם "לב המפרץ" נמחק סוֹפית? עכשיו זה הכל מרכזית המפרץ ויש קו החוֹף וקו העמק?
זו התפתחות חיובית, איחוד כל גורמי התחבורה לשם אחד.מרכזית המפרץ
ראיתי שהחליפוּ את השלטים בתחנת רכבת לב המפרץ (לשעבר?) לשלטים של "מרכזית המפרץ | קו החוֹף", ובתחנה למעלה ל"מרכזית המפרץ | קו העמק". השם "לב המפרץ" נמחק סוֹפית? עכשיו זה הכל מרכזית המפרץ ויש קו החוֹף וקו העמק?
בהחלטזו התפתחות חיובית, איחוד כל גורמי התחבורה לשם אחד.
יתכן שיש במשרד התחבורה וברכבת מי שקראו בפורום את הביקורת על כל שמות תחנת "אם הדרקונים" בתל אביב והבינו את הטענה שצריך לתת לכל הגורמים התחבורתיים בתחנה אחת (רציפי רכבת, מסופי אוטובוס, רק"ל ותחנת מוניות) שם אחיד כפי שנהוג בחו"ל.
 
מתן שמות קווים לרציפים, במיוחד כשהם במפלסים שונים, מזכירה לי את ההתייחסות לרציפי קו צפון לונדון (ההיסטוריים, כיום DLR) וקו מערב לונדון בתחנות הרכבת הארציות סטראטפורד וצומת ווילסדן שבלונדון. להבנתי השילוט הרשמי פשוט מתייחס אליהן במספרים אך התקשורת המקומית והערכים הוויקיפדיים וכן מדריכי רכבת כמו קלייב היו מתייחסים אליהם בשמות הקווים. בסטראטפורד המסילות היו מתחת לויאדוקט עליו ממוקמים כ 8-10 רציפי התחנה העיקרית ובצומת ווילסדן הם ממוקמים בויאדוקט מעל ל3-5 רציפי התחנה העיקרית, ולכן זה מאפיין פיזי שמבחין אותם גם בעיני נוסעים שאינם חובבי רכבת מובהקים.
 
עקב קיומה של הפרדה פיזית ומפלסית דומה במרכז(ית) המפרץ (או "המפרץ - מרכז" / " מפרץ חיפה" ) טוב שמשלטים את הרציפים בשמות הקווים כדי שיהיה מידע הקשור ליעדי הנוסעים בנוסף למספרי רציף שצריך ללמוד.
מה בעצם קורה/יקרה עכשיו במפרץ?מרכזית המפרץ
ראיתי שהחליפוּ את השלטים בתחנת רכבת לב המפרץ (לשעבר?) לשלטים של "מרכזית המפרץ | קו החוֹף", ובתחנה למעלה ל"מרכזית המפרץ | קו העמק". השם "לב המפרץ" נמחק סוֹפית? עכשיו זה הכל מרכזית המפרץ ויש קו החוֹף וקו העמק?
תחנה מרכזית מקורה אחת, בצד אחד עירוניים, בצד שני בינעירונייםמה בעצם קורה/יקרה עכשיו במפרץ?
עד עכשיו הייתה תחנה מרכזית חיצונית לאוטובוסים ותחנת רכבת שהכניסה אליה הייתה מהקניון (לשעבר "לב המפרץ", מאז "יס פלנט" קיבל את השם העברי היפה "סינמול"). מה קורה עכשיו? תחנה משותפת אחת? תחנה ליד תחנה? שתי תחנות רכבת זו לצד זו?
אז יהיו שתי כניסות לרכבת, מהקניון ומהתחנה החדשה?תחנה מרכזית מקורה אחת, בצד אחד עירוניים, בצד שני בינעירוניים
כמו בחוף הכרמל, עם חיבור מקורה עילי לתחנת הרכבת ולא כמו בחוף הכרמל שם צריך לצאת החוצה ולהיכנס
כמו כן תהיה כניסה מקורה מהתחנה המרכזית לקניון ללא צורך לחצות כבישים
הכניסה מהקניון לתחנת הרכבת ככל הנראה תישאר כמו היום
כן, שתי כניסוֹתאז יהיו שתי כניסות לרכבת, מהקניון ומהתחנה החדשה?
או שאלה יהיו רציפים שונים למטרות שונות?
הבנתי פחות או יותר, תודהכן, שתי כניסוֹת
מהקניוֹן אפשר יהיה להיכנס כמוֹ היוֹם לרכבת מרכזית המפרץ קו החוֹף, אוֹ לעבוֹר בגשר לטרמינל החדש של מרכזית המפרץ שגם משם אפשר להיכנס לרכבת מרכזית המפרץ קו החוֹף בחלק היוֹתר חדש של הרציפים, אוֹ להמשיך לאוֹרך הטרמינל עד לרכבת מרכזית המפרץ קו העמק
באותו נושא: מה יקרה למרכזית המפרץ הישנה?מה בעצם קורה/יקרה עכשיו במפרץ?
עד עכשיו הייתה תחנה מרכזית חיצונית לאוטובוסים ותחנת רכבת שהכניסה אליה הייתה מהקניון (לשעבר "לב המפרץ", מאז "יס פלנט" קיבל את השם העברי היפה "סינמול"). מה קורה עכשיו? תחנה משותפת אחת? תחנה ליד תחנה? שתי תחנות רכבת זו לצד זו?
היא לא תישאר שם בשביל העירוניים?באותו נושא: מה יקרה למרכזית המפרץ הישנה?
האם היא תמשיך לשמש אוטובוסים? או שיהרסו אותה ויבנו שם משהו אחר במקום?
או שאולי היא סתם תנטש בלי לעשות איתה כלום כמו שהיה עם תחנה מרכזית ת"א הישנה?
העירוֹניים הם עכשיו מתחת לכביש 75היא לא תישאר שם בשביל העירוניים?
מה הכוונה מרכזית המפרץ הישנה?באותו נושא: מה יקרה למרכזית המפרץ הישנה?
האם היא תמשיך לשמש אוטובוסים? או שיהרסו אותה ויבנו שם משהו אחר במקום?
או שאולי היא סתם תנטש בלי לעשות איתה כלום כמו שהיה עם תחנה מרכזית ת"א הישנה?
לצורך הענייןמה הכוונה מרכזית המפרץ הישנה?
לאיזה מבנה זה מתייחס? זה הכל מרכזית המפרץ ושינוּ אוֹתהּ, אני לא בטוּח מה זה אוֹמר בעצם הישנה והחדשה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.