שרשור הכוונה ומודיעין 05/06

מצב
הנושא נעול.
שלום , איך מגיעים מיהודה שטיין רמלה לפרופסור שור 16 חולון ?

שרשור הכוונה ומודיעין 05/06
שלום , איך מגיעים מיהודה שטיין רמלה לפרופסור שור 16 חולון ?
יש קו שעדיף על 289 ?.. ואם לא מאיפה כדאי לקחת את הקו הזה ?
והכי חשוב מאיזה תחנה חוזרים ?
 
איך אני מגיעה מחר מבית יהושע-לבני ברק? רח כהונמן 64

שרשור הכוונה ומודיעין 05/06
איך אני מגיעה מחר מבית יהושע-לבני ברק? רח כהונמן 64
הרכבות לא עובדות וגם ככה התחנה בבני ברק רחוקה..
איזה אוטובוס כדאי לנסוע? באוטו אני לא מעונינת

תודה לעונים :)
 

oshlick1

New member
בקטע הזה הרכבות עובדות

איך אני מגיעה מחר מבית יהושע-לבני ברק? רח כהונמן 64
הרכבות לא עובדות וגם ככה התחנה בבני ברק רחוקה..
איזה אוטובוס כדאי לנסוע? באוטו אני לא מעונינת

תודה לעונים :)
בקטע הזה הרכבות עובדות
 

ofirg4

New member
קווים 451/144 מרחוב הרצל ברמלה.

השאלה עדיין רלבנטית במקרה שלי

אני מקפיץ כי אולי לא שמו לב וחששתי שאולי אף אחד לא ישים לב לבקשה שלי
קווים 451/144 מרחוב הרצל ברמלה.
מהתחנה בצפון הרצל אחרי הצומת עם החשמונאים יש גם 461. לנסוע עד לצומת של כביש 44 עם רחוב המלאכה. לחצות לתוך רחוב המלאכה. משם יש 87/289 שמורידים בפינת הנביאים/משה שור ו143 שמוריד קצת יותר רחוק מהיעד על רחוב משה שור. בדרך חזרה יש תחנה ליד היעד עם שלושת הקווים ואז שוב בצומת 44/המלאכה להחליף.
 
תודה רבה

קווים 451/144 מרחוב הרצל ברמלה.
מהתחנה בצפון הרצל אחרי הצומת עם החשמונאים יש גם 461. לנסוע עד לצומת של כביש 44 עם רחוב המלאכה. לחצות לתוך רחוב המלאכה. משם יש 87/289 שמורידים בפינת הנביאים/משה שור ו143 שמוריד קצת יותר רחוק מהיעד על רחוב משה שור. בדרך חזרה יש תחנה ליד היעד עם שלושת הקווים ואז שוב בצומת 44/המלאכה להחליף.
תודה רבה
 

Ccyclist

Well-known member
שאלה עבור כוחותינו: אם מטעינים ערך צבור זה יעבוד ברכבת ?

שרשור הכוונה ומודיעין 05/06
שאלה עבור כוחותינו: אם מטעינים ערך צבור זה יעבוד ברכבת ?
הכוונה אם רכבת עולה X ומטעינים X אז האם פשוט אפשר להכנס בשערי התחנה או שצריך להתעסק עם מכונות הכירטוס ?
 

Ccyclist

Well-known member
הכוונה בתוך מטרופולין גוש דן. (המודעה חוסמת את לינק העריכה)

שאלה עבור כוחותינו: אם מטעינים ערך צבור זה יעבוד ברכבת ?
הכוונה אם רכבת עולה X ומטעינים X אז האם פשוט אפשר להכנס בשערי התחנה או שצריך להתעסק עם מכונות הכירטוס ?
הכוונה בתוך מטרופולין גוש דן. (המודעה חוסמת את לינק העריכה)
 
רב קו

תודה, אם כך במקרה כזה עדיף כרטיס לכיוון אחד
עדיף מלהתעסק פעמיים עם מכונות (הטענה, ולידטור)
רב קו
אתה יכול להטעין מבעד מועד באפליקציה. אם אתה קונה כרטיס לכיוון אחד זה יותר יקר מערך צבור/חופשי יומי.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כוחותיו תיירים, שימוש באפליקציה לא רלוונטי כי רב-קו אונליין

רב קו
אתה יכול להטעין מבעד מועד באפליקציה. אם אתה קונה כרטיס לכיוון אחד זה יותר יקר מערך צבור/חופשי יומי.
כוחותיו תיירים, שימוש באפליקציה לא רלוונטי כי רב-קו אונליין
מחייב כרטיס אשראי ישראלי ומבקש ת"ז של בעל כרטיס אשראי לאישור תשלום
&nbsp
ממילא מדובר בתיירים שצריכים לנסוע יום לאחר פקיעת חוזה שבועי (אין ערך צבור טעון) וזאת רק לנסיעה לנתב"ג, אז יטעינו יומי מורחב במכונה של הרכבת או יקחו מונית לשדה התעופה
&nbsp
היה פותר את הבעיה אילו היה אפשר לטעון ערך צבור גמיש גם במכונות בשטח (ולא רק באפליקציה/קורא כרטיסים) ויתר מכך טעינת סכום גמיש באמת (כדי לא להשאר עם יתרה כשאתה יוצא מהארץ), ולא רק מ-30 ש"ח
 

arseny92

Well-known member
מנהל
עם חוזה חופשי תקופתי אפשר להכנס ישר לרציף אם הנסיעה שלך

שאלה עבור כוחותינו: אם מטעינים ערך צבור זה יעבוד ברכבת ?
הכוונה אם רכבת עולה X ומטעינים X אז האם פשוט אפשר להכנס בשערי התחנה או שצריך להתעסק עם מכונות הכירטוס ?
עם חוזה חופשי תקופתי אפשר להכנס ישר לרציף אם הנסיעה שלך
בתחום שטח החוזה
&nbsp
עם ערך צבור צריך טרום תיקוף: מצמידים כרטיס למכונת כרטוס (שפת ממשק יש לבחור לפני ההצמדה!), למטה בוחרים טרום תיקוף ערך צבור (לא רכישת הסדר נסיעה!), בוחרים יעד, ואחרי זה ניגשים לרציף, רק שבהרבה מקרים חופשי יומי יצא זול יותר מנסיעת ערך צבור
&nbsp
איך זה נראה לפי סדר הפעולות אפשר לראות בהודעה בשרשור הקודם.. ( http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183250235/אקטואליה/תחבורה_ציבורית )
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ותיקוף ערך צבור זה נסיעה ללא קשר למטרופולינים, אלא נסיעת

עם חוזה חופשי תקופתי אפשר להכנס ישר לרציף אם הנסיעה שלך
בתחום שטח החוזה
&nbsp
עם ערך צבור צריך טרום תיקוף: מצמידים כרטיס למכונת כרטוס (שפת ממשק יש לבחור לפני ההצמדה!), למטה בוחרים טרום תיקוף ערך צבור (לא רכישת הסדר נסיעה!), בוחרים יעד, ואחרי זה ניגשים לרציף, רק שבהרבה מקרים חופשי יומי יצא זול יותר מנסיעת ערך צבור
&nbsp
איך זה נראה לפי סדר הפעולות אפשר לראות בהודעה בשרשור הקודם.. ( http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183250235/אקטואליה/תחבורה_ציבורית )
ותיקוף ערך צבור זה נסיעה ללא קשר למטרופולינים, אלא נסיעת
מוצא-יעד

החיוב הינו רק בשער הכניסה לרציף (פעולת ה-"נסיעה ברכבת") - של מה שנבחר בעת טרום תיקוף
אפשר לצאת רק בעיר שתיקפת אליה, לא ניתן "לתקן תעריף באמצע" (אפשר, אם נכנסים לאזור שבו יש לך חוזה תקופתי שכבר טעון לך כדי לא לשלם על מקטע כלול בתקופתי, או להכבס עם תקופתי ולהמשיך ע"י תיקוף מתחנת גבול התקופתי החוצה, אבל סידורים כאלו ניתנים רק ע"י הפקח ברכבת)
"טרום תיקוף" = preauthorization hold , אם טעית בבחירת תחנת יעד, אפשר לבטל על ידי הצמדת כרטיס למכונת הכרטוס שוב, ואז שוב כדי לבחור תחנה נכונה
 

Ccyclist

Well-known member
מדובר ביום אחרי פקיעת החוזה התקופתי.

ותיקוף ערך צבור זה נסיעה ללא קשר למטרופולינים, אלא נסיעת
מוצא-יעד

החיוב הינו רק בשער הכניסה לרציף (פעולת ה-"נסיעה ברכבת") - של מה שנבחר בעת טרום תיקוף
אפשר לצאת רק בעיר שתיקפת אליה, לא ניתן "לתקן תעריף באמצע" (אפשר, אם נכנסים לאזור שבו יש לך חוזה תקופתי שכבר טעון לך כדי לא לשלם על מקטע כלול בתקופתי, או להכבס עם תקופתי ולהמשיך ע"י תיקוף מתחנת גבול התקופתי החוצה, אבל סידורים כאלו ניתנים רק ע"י הפקח ברכבת)
"טרום תיקוף" = preauthorization hold , אם טעית בבחירת תחנת יעד, אפשר לבטל על ידי הצמדת כרטיס למכונת הכרטוס שוב, ואז שוב כדי לבחור תחנה נכונה
מדובר ביום אחרי פקיעת החוזה התקופתי.
אם ממילא צריך להתעסק עם מכונות הכירטוס אעדכן שלא שווה להשתמש בערך צבור.
&nbsp
להבנתי אין כרטיס נסיעה בודדת משולבת אזורים 2 ו 1, אז עדיף פשוט לשלפ בקופה או לשקול חופשי יומי.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
יש חוזים לנסיעה בודדת ברכישת הסדר נסיעה, אבל לא רק שצריך

מדובר ביום אחרי פקיעת החוזה התקופתי.
אם ממילא צריך להתעסק עם מכונות הכירטוס אעדכן שלא שווה להשתמש בערך צבור.
&nbsp
להבנתי אין כרטיס נסיעה בודדת משולבת אזורים 2 ו 1, אז עדיף פשוט לשלפ בקופה או לשקול חופשי יומי.
יש חוזים לנסיעה בודדת ברכישת הסדר נסיעה, אבל לא רק שצריך
להתעסק עם המכונה או הקופה לרכשם (או שאפשר במכונה או קופה לרכוש כרטיס נייר ללא רב-קו), הם ללא הנחת הפרופיל בערך הצבור
&nbsp
אם יש יתרה של ערך צבור שמספיקה לנסיעת המוצא-יעד, עדיף להשמישו לעומת קניית כרטיס או חוזה נפרד ללא הנחה, כי החיוב בנקודות היתרה של הערך צבור בהתאם לפרופיל, לא שקלים, כי טעינת ערך צבור 30 מזכה ב-37.50 נקודות יתרה שממנו יורד למשל ה-13.50 של ת"א לנתב"ג (לאחר הטרום תיקוף) במקום שתשלם 13.50 בשקלים בכסף לנסיעה בודדת זו
ערך צבור כלל לא קשור למטרופולינים, נסיעות בודדות הם במצב של רפורמה של 2011
&nbsp
חופשי יומי של שני אזורים 1 ו 2 קוד 142 ב-21.50 ש"ח עדיף לנסיעה לנתב"ג מרעננה, אפשר לטעון באוטובוס (עדיין אפשר, טעינה ללא נהג וביטול כרטיס נסיעה בודדת הוא בירושלים)
 

Ccyclist

Well-known member
כוחותינו תיירים. רב קו אנונימי שהוטען בו חוזה שבועי אחד בלבד

יש חוזים לנסיעה בודדת ברכישת הסדר נסיעה, אבל לא רק שצריך
להתעסק עם המכונה או הקופה לרכשם (או שאפשר במכונה או קופה לרכוש כרטיס נייר ללא רב-קו), הם ללא הנחת הפרופיל בערך הצבור
&nbsp
אם יש יתרה של ערך צבור שמספיקה לנסיעת המוצא-יעד, עדיף להשמישו לעומת קניית כרטיס או חוזה נפרד ללא הנחה, כי החיוב בנקודות היתרה של הערך צבור בהתאם לפרופיל, לא שקלים, כי טעינת ערך צבור 30 מזכה ב-37.50 נקודות יתרה שממנו יורד למשל ה-13.50 של ת"א לנתב"ג (לאחר הטרום תיקוף) במקום שתשלם 13.50 בשקלים בכסף לנסיעה בודדת זו
ערך צבור כלל לא קשור למטרופולינים, נסיעות בודדות הם במצב של רפורמה של 2011
&nbsp
חופשי יומי של שני אזורים 1 ו 2 קוד 142 ב-21.50 ש"ח עדיף לנסיעה לנתב"ג מרעננה, אפשר לטעון באוטובוס (עדיין אפשר, טעינה ללא נהג וביטול כרטיס נסיעה בודדת הוא בירושלים)
כוחותינו תיירים. רב קו אנונימי שהוטען בו חוזה שבועי אחד בלבד
אם צריך להתעסק אז עדיף כבר בקופות.
&nbsp
כמו כן בגלל תדירות הרכבות לנתב"ג בערב ממילא יצטרכו מונית לאוניברסיטה כי אם לפספס אוטובוס יביא להמתנה בת שעתיים בהרצליה אז יתכן שיבחרו בכלל מונית לנתב"ג וזהו.
&nbsp
מדובר בפרידה מקרובים לפני טיסת ערב - לילה אז את הזמן שיתבזבז בתח"צ אפשר להשקיע בביקור. הייתי רוצה להכווין אותם לאופצייה תח"צית אבל אם אין משהו סביר הם לא יסבלו, זה לא תרמילאים.
&nbsp
חבל ואני מקווה שכשתחנות השרון יפתחו להרצליה ולאילון יהיה חיבור טוב יותר.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אופציה אוטובוסית של קו 947/950 והקווים של צומת אל-על לטרמינל

כוחותינו תיירים. רב קו אנונימי שהוטען בו חוזה שבועי אחד בלבד
אם צריך להתעסק אז עדיף כבר בקופות.
&nbsp
כמו כן בגלל תדירות הרכבות לנתב"ג בערב ממילא יצטרכו מונית לאוניברסיטה כי אם לפספס אוטובוס יביא להמתנה בת שעתיים בהרצליה אז יתכן שיבחרו בכלל מונית לנתב"ג וזהו.
&nbsp
מדובר בפרידה מקרובים לפני טיסת ערב - לילה אז את הזמן שיתבזבז בתח"צ אפשר להשקיע בביקור. הייתי רוצה להכווין אותם לאופצייה תח"צית אבל אם אין משהו סביר הם לא יסבלו, זה לא תרמילאים.
&nbsp
חבל ואני מקווה שכשתחנות השרון יפתחו להרצליה ולאילון יהיה חיבור טוב יותר.
אופציה אוטובוסית של קו 947/950 והקווים של צומת אל-על לטרמינל
רק שצריך לחצות את המחלף, לא רלוונטית?
יומי גוש דן מורחב אפשר לבקש כבר באוטובוס הראשון
 

Ccyclist

Well-known member
צומת אל-על ? בחיים לא אמליץ דבר כזה למי שאינו תרמילאי.

אופציה אוטובוסית של קו 947/950 והקווים של צומת אל-על לטרמינל
רק שצריך לחצות את המחלף, לא רלוונטית?
יומי גוש דן מורחב אפשר לבקש כבר באוטובוס הראשון
צומת אל-על ? בחיים לא אמליץ דבר כזה למי שאינו תרמילאי.
המונית לנתב"ג תעלה כ £40-£50 שזה סביר יחסית.
&nbsp
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה