בתכנון של מסילת 531
נבחנה תחנה גם סמוך למחלף בן גוריון אבל ירדה מהפרק
היא אמנם יותר קרובה לבתי חלק מהתושבים ברעננה (בעיקר צמודי קרקע) אבל מצידה השני מדובר בשדות גבעת חן ללא בינוי מתוכנן בקרוב.
תחנת צומת רעננה כפ"ס היא תחנה בעייתית, היא מצליחה להיות רחוקה אפילו מבנייני המשרדים הקיימים בצומת רעננה כפ"ס. אבל כמובן מטרתה היא לאפשר לעיריית רעננה לאשר על המשולש שלה בצומת שם מגדלים של 50 קומות במקום הבניינים הקיימים הנמוכים יחסית...
לגבי תחנת רחוב ירושלים, (רעננה מערב), אם יעשו תחנות משני צידי הרחבו סמוך ל-531, הרי שהוא ייהנה באופן מיידי מקישוריות מדהימה של אוטובוסים. גם מרחוב אחוזה ומקרית שרת ולב הפארק (והתוכנית שהוצגה תייצר קישוריות משאר רעננה) וגם מהשכונות הקרובות של הרצליה כמו יד התשעה.
התחנה ממוקמת באזור "ריק" שמקודמות בו תוכניות בנייה מטורפות, בעיקר של תעסוקה, לאורך כל הרצועה שבין 531 לדרך הפארק, וכן בשוליים של שכונת יד התשעה, במקביל לבינוי הישן בשכונות הישנות של הרצליה שסמוכות לתחנה מתוכנן פינוי בינוי בהיקפים מדהימים. בין היתר גם ראיתי תוכנית לחיבור הולכי רגל לצד של הרצליה, שחבל שלא נכללה כבר בתכנון המקורי.