פעימת תחבורה ברעננה - חוברת של העיריה

מצב
הנושא נעול.

oshlick1

New member
לא ברור לי מי הוביל לזה שאין אף תחנה אמיתית ברעננה

פעימת תחבורה ברעננה - חוברת של העיריה
http://ranana.org.il/Publications/NewPublicTransport/HTML/#2
לא ברור לי מי הוביל לזה שאין אף תחנה אמיתית ברעננה
יש לי תחושה שזאת העיריה והתושבים
אין אף תחנה ברעננה שאפשר ללכת אליה ברגל
שלא לדבר על תחנה שנמצאת באיזשהו איזור מרכזי
 

david80

Member
מעולם לא תוכנן מסילה שתעבור במרכז רעננה

לא ברור לי מי הוביל לזה שאין אף תחנה אמיתית ברעננה
יש לי תחושה שזאת העיריה והתושבים
אין אף תחנה ברעננה שאפשר ללכת אליה ברגל
שלא לדבר על תחנה שנמצאת באיזשהו איזור מרכזי
מעולם לא תוכנן מסילה שתעבור במרכז רעננה
בניגוד לעיריית ראשל"צ שהצליחה "לשפר" (כלשונה) את תוואי המסילה שהייתה אמורה במקור לעבור באזורים מרכזיים בעיר.
 

oshlick1

New member
לא לזה התכוונתי, התכוונתי שלא מיקמו תחנה על ציר 531 במרכז

מעולם לא תוכנן מסילה שתעבור במרכז רעננה
בניגוד לעיריית ראשל"צ שהצליחה "לשפר" (כלשונה) את תוואי המסילה שהייתה אמורה במקור לעבור באזורים מרכזיים בעיר.
לא לזה התכוונתי, התכוונתי שלא מיקמו תחנה על ציר 531 במרכז
רעננה אלא רק בשני הקצוות
 
לBRT ואפילו לנת"צ באחוזה מתנגדים שם, אז רכבת כבדה?

לא ברור לי מי הוביל לזה שאין אף תחנה אמיתית ברעננה
יש לי תחושה שזאת העיריה והתושבים
אין אף תחנה ברעננה שאפשר ללכת אליה ברגל
שלא לדבר על תחנה שנמצאת באיזשהו איזור מרכזי
לBRT ואפילו לנת"צ באחוזה מתנגדים שם, אז רכבת כבדה?
 

3718

Member
לתחנה מתחת לצומת רעננה היה אפשר לפתוח כניסה רגלית מצד רעננה

לא ברור לי מי הוביל לזה שאין אף תחנה אמיתית ברעננה
יש לי תחושה שזאת העיריה והתושבים
אין אף תחנה ברעננה שאפשר ללכת אליה ברגל
שלא לדבר על תחנה שנמצאת באיזשהו איזור מרכזי
לתחנה מתחת לצומת רעננה היה אפשר לפתוח כניסה רגלית מצד רעננה
אם העיריה לא היתה נכנעת לכמה צווחנים שדופקים את כלל הציבור.

לצערי, קבוצות NIMBY אינטרסנטיות דופקות את כלל הציבור הדומם והטיפש. ברעננה זה בולט מאד.
 

alantan

New member
תבוא לקבוצות הפייס של כפר סבא - לוהט הערב...


לתחנה מתחת לצומת רעננה היה אפשר לפתוח כניסה רגלית מצד רעננה
אם העיריה לא היתה נכנעת לכמה צווחנים שדופקים את כלל הציבור.

לצערי, קבוצות NIMBY אינטרסנטיות דופקות את כלל הציבור הדומם והטיפש. ברעננה זה בולט מאד.
תבוא לקבוצות הפייס של כפר סבא - לוהט הערב...
 
בתכנון של מסילת 531

לא ברור לי מי הוביל לזה שאין אף תחנה אמיתית ברעננה
יש לי תחושה שזאת העיריה והתושבים
אין אף תחנה ברעננה שאפשר ללכת אליה ברגל
שלא לדבר על תחנה שנמצאת באיזשהו איזור מרכזי
בתכנון של מסילת 531
נבחנה תחנה גם סמוך למחלף בן גוריון אבל ירדה מהפרק
היא אמנם יותר קרובה לבתי חלק מהתושבים ברעננה (בעיקר צמודי קרקע) אבל מצידה השני מדובר בשדות גבעת חן ללא בינוי מתוכנן בקרוב.

תחנת צומת רעננה כפ"ס היא תחנה בעייתית, היא מצליחה להיות רחוקה אפילו מבנייני המשרדים הקיימים בצומת רעננה כפ"ס. אבל כמובן מטרתה היא לאפשר לעיריית רעננה לאשר על המשולש שלה בצומת שם מגדלים של 50 קומות במקום הבניינים הקיימים הנמוכים יחסית...
לגבי תחנת רחוב ירושלים, (רעננה מערב), אם יעשו תחנות משני צידי הרחבו סמוך ל-531, הרי שהוא ייהנה באופן מיידי מקישוריות מדהימה של אוטובוסים. גם מרחוב אחוזה ומקרית שרת ולב הפארק (והתוכנית שהוצגה תייצר קישוריות משאר רעננה) וגם מהשכונות הקרובות של הרצליה כמו יד התשעה.
התחנה ממוקמת באזור "ריק" שמקודמות בו תוכניות בנייה מטורפות, בעיקר של תעסוקה, לאורך כל הרצועה שבין 531 לדרך הפארק, וכן בשוליים של שכונת יד התשעה, במקביל לבינוי הישן בשכונות הישנות של הרצליה שסמוכות לתחנה מתוכנן פינוי בינוי בהיקפים מדהימים. בין היתר גם ראיתי תוכנית לחיבור הולכי רגל לצד של הרצליה, שחבל שלא נכללה כבר בתכנון המקורי.
 

אורי404

New member
ליד גבעת חן בנו כבישים ומחלף

בתכנון של מסילת 531
נבחנה תחנה גם סמוך למחלף בן גוריון אבל ירדה מהפרק
היא אמנם יותר קרובה לבתי חלק מהתושבים ברעננה (בעיקר צמודי קרקע) אבל מצידה השני מדובר בשדות גבעת חן ללא בינוי מתוכנן בקרוב.

תחנת צומת רעננה כפ"ס היא תחנה בעייתית, היא מצליחה להיות רחוקה אפילו מבנייני המשרדים הקיימים בצומת רעננה כפ"ס. אבל כמובן מטרתה היא לאפשר לעיריית רעננה לאשר על המשולש שלה בצומת שם מגדלים של 50 קומות במקום הבניינים הקיימים הנמוכים יחסית...
לגבי תחנת רחוב ירושלים, (רעננה מערב), אם יעשו תחנות משני צידי הרחבו סמוך ל-531, הרי שהוא ייהנה באופן מיידי מקישוריות מדהימה של אוטובוסים. גם מרחוב אחוזה ומקרית שרת ולב הפארק (והתוכנית שהוצגה תייצר קישוריות משאר רעננה) וגם מהשכונות הקרובות של הרצליה כמו יד התשעה.
התחנה ממוקמת באזור "ריק" שמקודמות בו תוכניות בנייה מטורפות, בעיקר של תעסוקה, לאורך כל הרצועה שבין 531 לדרך הפארק, וכן בשוליים של שכונת יד התשעה, במקביל לבינוי הישן בשכונות הישנות של הרצליה שסמוכות לתחנה מתוכנן פינוי בינוי בהיקפים מדהימים. בין היתר גם ראיתי תוכנית לחיבור הולכי רגל לצד של הרצליה, שחבל שלא נכללה כבר בתכנון המקורי.
ליד גבעת חן בנו כבישים ומחלף
להקים תחנה קטנה - זה מה שיהווה בעיה?
התחנה התיאורטית הזו גם תהיה אפשרית בהליכה לרחוב אחוזה וגם מעט צפונית לאחוזה. לא צורך בנסיעה במכונית (ולכן גם יורד הצורך בהקמת חניון ענקי) וגם לא ממש בקו אוטובוס מיוחד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה