קרונות הכרמלית החדשה בדרך לחיפה

מצב
הנושא נעול.
קרונות הכרמלית החדשה בדרך לחיפה

קרונות הכרמלית החדשה בדרך לחיפה
שני קרונות ראשונים של הכרמלית החדשה החלו ביום שישי בבוקר את מסעם לכיוון חיפה. הקרונות הועמסו על גבי מעבורת בנהר הריין שבשווייץ, בדרכם לנמל אנטוורפן שבבלגיה, והם צפויים להגיע לנמל חיפה ב-26.6. כשבוע לאחר מכן יצטרפו אליהם שני הקרונות הנוספים.
בתחילת חודש יולי יוכנסו הקרונות החדשים למנהרה, בה יחלו לפעול בתחילת ספטמבר.
מערך הרכבות החדש של הכרמלית, אשר נבנה על-ידי התאגיד השוויצרי, "גאראוונטה-דופלמאייר" בעלות של כ-50 מיליון ₪, יכלול שתי רכבות, כאשר בכל אחת זוג קרונות בעלי 48 מקומות ישיבה, בנוסף למקומות עמידה, והן תוכלנה להסיע כ-264 נוסעים בו זמנית – סה"כ כ-528 נוסעים בשתי הרכבות בו-זמנית. מהירות הנסיעה של הרכבת יהיה 8 מטרים בשנייה (28 קמ"ש) והיא תעשה את המסלול במלואו, מכיכר פריז לגן האם ולהפך, ב-10 דקות, הכוללות גם עצירה לאיסוף ולהורדת נוסעים בתחנות הביניים.
נוסעי הכרמלית החדשה יוכלו ליהנות בנסיעתם ממערכת תאורה דקורטיבית, ממושבים מרופדים וממערכת מיזוג-אוויר חדשנית.
בנוסף, יכללו הקרונות החדשים מסכי מידע לנוסע, אשר יציגו את מיקומה המדויק של הרכבת על ציר הנסיעה שלה בכל רגע נתון.
כמו-כן תהיה הכרמלית החדשה כלי הרכב הראשון בארץ בו תותקן מערכת כיבוי אוטומטית בתוך קרון הנוסעים.

מקור









 

h0m3r

New member
תיקון שיפוע בתחנות העליונות

קרונות הכרמלית החדשה בדרך לחיפה
שני קרונות ראשונים של הכרמלית החדשה החלו ביום שישי בבוקר את מסעם לכיוון חיפה. הקרונות הועמסו על גבי מעבורת בנהר הריין שבשווייץ, בדרכם לנמל אנטוורפן שבבלגיה, והם צפויים להגיע לנמל חיפה ב-26.6. כשבוע לאחר מכן יצטרפו אליהם שני הקרונות הנוספים.
בתחילת חודש יולי יוכנסו הקרונות החדשים למנהרה, בה יחלו לפעול בתחילת ספטמבר.
מערך הרכבות החדש של הכרמלית, אשר נבנה על-ידי התאגיד השוויצרי, "גאראוונטה-דופלמאייר" בעלות של כ-50 מיליון ₪, יכלול שתי רכבות, כאשר בכל אחת זוג קרונות בעלי 48 מקומות ישיבה, בנוסף למקומות עמידה, והן תוכלנה להסיע כ-264 נוסעים בו זמנית – סה"כ כ-528 נוסעים בשתי הרכבות בו-זמנית. מהירות הנסיעה של הרכבת יהיה 8 מטרים בשנייה (28 קמ"ש) והיא תעשה את המסלול במלואו, מכיכר פריז לגן האם ולהפך, ב-10 דקות, הכוללות גם עצירה לאיסוף ולהורדת נוסעים בתחנות הביניים.
נוסעי הכרמלית החדשה יוכלו ליהנות בנסיעתם ממערכת תאורה דקורטיבית, ממושבים מרופדים וממערכת מיזוג-אוויר חדשנית.
בנוסף, יכללו הקרונות החדשים מסכי מידע לנוסע, אשר יציגו את מיקומה המדויק של הרכבת על ציר הנסיעה שלה בכל רגע נתון.
כמו-כן תהיה הכרמלית החדשה כלי הרכב הראשון בארץ בו תותקן מערכת כיבוי אוטומטית בתוך קרון הנוסעים.

מקור
תיקון שיפוע בתחנות העליונות
האם הקרונות החדשים כוללים תיקון לשיפוע הרכבת בתחנת גן-האם?
&nbsp
 

25306yosef

New member
אם יונה יהב לא מתכוון להתמודד פעם נוספת לראשות העיר חיפה,

קרונות הכרמלית החדשה בדרך לחיפה
שני קרונות ראשונים של הכרמלית החדשה החלו ביום שישי בבוקר את מסעם לכיוון חיפה. הקרונות הועמסו על גבי מעבורת בנהר הריין שבשווייץ, בדרכם לנמל אנטוורפן שבבלגיה, והם צפויים להגיע לנמל חיפה ב-26.6. כשבוע לאחר מכן יצטרפו אליהם שני הקרונות הנוספים.
בתחילת חודש יולי יוכנסו הקרונות החדשים למנהרה, בה יחלו לפעול בתחילת ספטמבר.
מערך הרכבות החדש של הכרמלית, אשר נבנה על-ידי התאגיד השוויצרי, "גאראוונטה-דופלמאייר" בעלות של כ-50 מיליון ₪, יכלול שתי רכבות, כאשר בכל אחת זוג קרונות בעלי 48 מקומות ישיבה, בנוסף למקומות עמידה, והן תוכלנה להסיע כ-264 נוסעים בו זמנית – סה"כ כ-528 נוסעים בשתי הרכבות בו-זמנית. מהירות הנסיעה של הרכבת יהיה 8 מטרים בשנייה (28 קמ"ש) והיא תעשה את המסלול במלואו, מכיכר פריז לגן האם ולהפך, ב-10 דקות, הכוללות גם עצירה לאיסוף ולהורדת נוסעים בתחנות הביניים.
נוסעי הכרמלית החדשה יוכלו ליהנות בנסיעתם ממערכת תאורה דקורטיבית, ממושבים מרופדים וממערכת מיזוג-אוויר חדשנית.
בנוסף, יכללו הקרונות החדשים מסכי מידע לנוסע, אשר יציגו את מיקומה המדויק של הרכבת על ציר הנסיעה שלה בכל רגע נתון.
כמו-כן תהיה הכרמלית החדשה כלי הרכב הראשון בארץ בו תותקן מערכת כיבוי אוטומטית בתוך קרון הנוסעים.

מקור
אם יונה יהב לא מתכוון להתמודד פעם נוספת לראשות העיר חיפה,
אז בכלל לא בטוח שהכרמלית תופעל בספטמבר ואף לא באוקטובר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי אמר שהוא לא מתמודד? זו הפעם הראשונה שאני שומעת על כך


אם יונה יהב לא מתכוון להתמודד פעם נוספת לראשות העיר חיפה,
אז בכלל לא בטוח שהכרמלית תופעל בספטמבר ואף לא באוקטובר.
מי אמר שהוא לא מתמודד? זו הפעם הראשונה שאני שומעת על כך
 

25306yosef

New member
לטענתו של אחד הגולשים כאן יונה יהב לא מתמודד לראשות העיר.

מי אמר שהוא לא מתמודד? זו הפעם הראשונה שאני שומעת על כך
לטענתו של אחד הגולשים כאן יונה יהב לא מתמודד לראשות העיר.
אבל אם יונה יהב כן מתמודד לראשות העיר, אז סביר להניח שהכרמלית תיפתח לפני הבחירות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב ידיעתי הוא מתמודד בהחלט

לטענתו של אחד הגולשים כאן יונה יהב לא מתמודד לראשות העיר.
אבל אם יונה יהב כן מתמודד לראשות העיר, אז סביר להניח שהכרמלית תיפתח לפני הבחירות.
למיטב ידיעתי הוא מתמודד בהחלט
ובכל מקרה אין סיבה שהכרמלית לא תיפתח כמתוכנן. כבר עבר די והותר זמן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ובינתיים שיפצו את הכניסה ברחבה מול גן האם (ליד דומינוס פיצה)

קרונות הכרמלית החדשה בדרך לחיפה
שני קרונות ראשונים של הכרמלית החדשה החלו ביום שישי בבוקר את מסעם לכיוון חיפה. הקרונות הועמסו על גבי מעבורת בנהר הריין שבשווייץ, בדרכם לנמל אנטוורפן שבבלגיה, והם צפויים להגיע לנמל חיפה ב-26.6. כשבוע לאחר מכן יצטרפו אליהם שני הקרונות הנוספים.
בתחילת חודש יולי יוכנסו הקרונות החדשים למנהרה, בה יחלו לפעול בתחילת ספטמבר.
מערך הרכבות החדש של הכרמלית, אשר נבנה על-ידי התאגיד השוויצרי, "גאראוונטה-דופלמאייר" בעלות של כ-50 מיליון ₪, יכלול שתי רכבות, כאשר בכל אחת זוג קרונות בעלי 48 מקומות ישיבה, בנוסף למקומות עמידה, והן תוכלנה להסיע כ-264 נוסעים בו זמנית – סה"כ כ-528 נוסעים בשתי הרכבות בו-זמנית. מהירות הנסיעה של הרכבת יהיה 8 מטרים בשנייה (28 קמ"ש) והיא תעשה את המסלול במלואו, מכיכר פריז לגן האם ולהפך, ב-10 דקות, הכוללות גם עצירה לאיסוף ולהורדת נוסעים בתחנות הביניים.
נוסעי הכרמלית החדשה יוכלו ליהנות בנסיעתם ממערכת תאורה דקורטיבית, ממושבים מרופדים וממערכת מיזוג-אוויר חדשנית.
בנוסף, יכללו הקרונות החדשים מסכי מידע לנוסע, אשר יציגו את מיקומה המדויק של הרכבת על ציר הנסיעה שלה בכל רגע נתון.
כמו-כן תהיה הכרמלית החדשה כלי הרכב הראשון בארץ בו תותקן מערכת כיבוי אוטומטית בתוך קרון הנוסעים.

מקור
ובינתיים שיפצו את הכניסה ברחבה מול גן האם (ליד דומינוס פיצה)
והפכו אותה למבנה מלבני שקוף סתמי לחלוטין במקום התקרה המקושתת (חצי גליל) הצהובה שמאפיינת ומייחדת את תחנות הכרמלית.

כך זה נראה בעבר, כידוע:
http://www.tapuz.co.il/albums/publicmedia.asp?m=484559&u=399209&o=3&ao=1
לפיכך הכניסה לתחנת גן האם לא סימטרית (בין שני צידי הכביש). בעיניי זה ממש מכוער וגם מצער, נראה כאילו לעירייה לא אכפת ואין שום ניסיון לשמר את הסמל וה"מותג" של הכרמלית.
&nbsp
נ.ב.
לא "כאשר", אשר (או פשוט "ש"): "שתי רכבות שבכל אחת...".
 

Bus Nerd

Active member
אשמח לקבל תמונה, זה נשמע מעניין ואף מקומם

ובינתיים שיפצו את הכניסה ברחבה מול גן האם (ליד דומינוס פיצה)
והפכו אותה למבנה מלבני שקוף סתמי לחלוטין במקום התקרה המקושתת (חצי גליל) הצהובה שמאפיינת ומייחדת את תחנות הכרמלית.

כך זה נראה בעבר, כידוע:
http://www.tapuz.co.il/albums/publicmedia.asp?m=484559&u=399209&o=3&ao=1
לפיכך הכניסה לתחנת גן האם לא סימטרית (בין שני צידי הכביש). בעיניי זה ממש מכוער וגם מצער, נראה כאילו לעירייה לא אכפת ואין שום ניסיון לשמר את הסמל וה"מותג" של הכרמלית.
&nbsp
נ.ב.
לא "כאשר", אשר (או פשוט "ש"): "שתי רכבות שבכל אחת...".
אשמח לקבל תמונה, זה נשמע מעניין ואף מקומם
למה להרוס את העיצוב האייקוני של הכרמלית? מה היה רע בעיצוב הקודם?

מילא היו משפרים את הנגישות למוגבלים בתנועה ומוסיפים מעלית או משהו... אבל סתם ככה בלי סיבה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהזדמנות כשאעבור שם שוב... זה סתם מבנה מלבני סתמי מזכוכיות

אשמח לקבל תמונה, זה נשמע מעניין ואף מקומם
למה להרוס את העיצוב האייקוני של הכרמלית? מה היה רע בעיצוב הקודם?

מילא היו משפרים את הנגישות למוגבלים בתנועה ומוסיפים מעלית או משהו... אבל סתם ככה בלי סיבה?
בהזדמנות כשאעבור שם שוב... זה סתם מבנה מלבני סתמי מזכוכיות
אני מבינה שהתחנה נהרסה בשרפה, אבל אפשר היה לתקן ולשקם ולבנות מחדש בצורה משוחזרת או לפחות ברוח אותו סגנון. לא יודעת אם הוסיפו מעלית או מה עשו בפנים כי הכול סגור ומסוגר, כמובן. כך או כך זה לא קשור; אני מתייחסת לגג, למבנה הכניסה לתחנה שעומד על המדרכה. יכלו לבנות אותו בסגנון הקודם ועדיין להוסיף מעלית בפנים או כל דבר אחר, אין קשר ישיר בין השניים.
 

sweetums

New member
כתבה מכלבו

אשמח לקבל תמונה, זה נשמע מעניין ואף מקומם
למה להרוס את העיצוב האייקוני של הכרמלית? מה היה רע בעיצוב הקודם?

מילא היו משפרים את הנגישות למוגבלים בתנועה ומוסיפים מעלית או משהו... אבל סתם ככה בלי סיבה?
כתבה מכלבו
מדוע?
“המבואה שנהרסה תוחלף במבואה מודרנית ודקורטיבית שקופה שתהיה יותר אסתטית וגם תאפשר נראות גבוהה יותר של בתי העסק במתחם”, נמסר מהעירייה."
https://www.colbonews.co.il/real-estate/29875
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מודרנית ושקופה ללא ספק, דקורטיבית ואסתטית זה עניין של טעם

כתבה מכלבו
מדוע?
“המבואה שנהרסה תוחלף במבואה מודרנית ודקורטיבית שקופה שתהיה יותר אסתטית וגם תאפשר נראות גבוהה יותר של בתי העסק במתחם”, נמסר מהעירייה."
https://www.colbonews.co.il/real-estate/29875
מודרנית ושקופה ללא ספק, דקורטיבית ואסתטית זה עניין של טעם
לגבי בתי העסק במתחם, כמה תירוצים הם מנפיצים שם, בחיי... התחנה גם ככה לא הסתירה את בתי העסק במתחם, היא בחלק הקדמי של המדרכה שהוא במפלס נמוך יותר מבתי העסק מאחור. ובלאו הכי התחנה צמודה לכביש ולכן אינה חוצצת בין בתי העסק למדרכה... כל מי שעובר שם רואה אותם בלי בעיה. שימצאו תירוצים אחרים לכיעור הסתמי שהם דחפו שם. לי נראה שהם בעיקר ניסו לחסוך כסף על משהו מלבני סטנדרטי ופשוט במקום לטרוח לשחזר במיוחד את הקשתות של הכניסה המקורית.


אגב, לו לעירייה היה כ"כ אכפת מהנראות של העסקים מאחור, היא לא הייתה תוקעת אותם שנה בתוך עבודות שיפוץ שלא נגמרות... כרגיל במחוזותינו כל שיפוץ (מי ישמע מה כבר בנו שם) נגרר חודשים ושנים ונמתח כמו מסטיק, במקום לתקתק עבודה ולמזער נזקים. מסעדת "איש פיש" (שהחליפה את Voila) נסגרה חודשים ספורים לאחר שנפתחה, מאחר שאנשים לא רצו לשבת לאכול בתוך אתר בנייה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה