תיק עליה למטוס

מצב
הנושא נעול.
תיק עליה למטוס

תיק עליה למטוס
אני נוסע עם טרולי ששוקל 8 ק"ג
אבל אני לוקח גם תיק גב שיש בו רק לפטופ ומטען.
האם יעשו לי בעיות עם זה?
 
תלוי בנהלי חברת התעופה,

תיק עליה למטוס
אני נוסע עם טרולי ששוקל 8 ק"ג
אבל אני לוקח גם תיק גב שיש בו רק לפטופ ומטען.
האם יעשו לי בעיות עם זה?
תלוי בנהלי חברת התעופה,
באתר של חברת התעופה אמור להיות פירוט של כמה חפצים ובאיזה גודל ניתן להעלות למטוס.
 

down und

New member
ממה שראיתי במו עיני במלא טיסות שעשיתי

תלוי בנהלי חברת התעופה,
באתר של חברת התעופה אמור להיות פירוט של כמה חפצים ובאיזה גודל ניתן להעלות למטוס.
ממה שראיתי במו עיני במלא טיסות שעשיתי
רוב מוחץ של חברות התעופה יאפשרו לו להכניס את שני התיקים הנ"ל איתו לאזור
המושבים ולא יכריחו אותו לשלוח אותם כמעטן גדול (כמו המזוודות) שאותם הוא
יראה (בהנחה שאיו תקלות ובעיות) רק בקרוסלת חלוקת המזוודות בעת הנחיתה.

בקיצור, שניהם הנד בג בסבירות של 98 אחוז.
 

Ccyclist

Well-known member
בחברה סדירה זה סביר, בזולות מקפידים על המידות.

תיק עליה למטוס
אני נוסע עם טרולי ששוקל 8 ק"ג
אבל אני לוקח גם תיק גב שיש בו רק לפטופ ומטען.
האם יעשו לי בעיות עם זה?
בחברה סדירה זה סביר, בזולות מקפידים על המידות.
עדיף שתיק הלפטופ יהיה קטן ככל הניתן, עטיפה חיצונית מסיליקון מגן פלוס ידית ואת המטען תשים בטרולי.
&nbsp
בחברות רבות המידות לתיק השני הן של תיק יד של נשים.
 

down und

New member
טסתי בתחילת מאי לבלגיה באייר בריסל שהיא סוג של מעין בערך

בחברה סדירה זה סביר, בזולות מקפידים על המידות.
עדיף שתיק הלפטופ יהיה קטן ככל הניתן, עטיפה חיצונית מסיליקון מגן פלוס ידית ואת המטען תשים בטרולי.
&nbsp
בחברות רבות המידות לתיק השני הן של תיק יד של נשים.
טסתי בתחילת מאי לבלגיה באייר בריסל שהיא סוג של מעין בערך
לואוו קוסט.
דיילת הקרקע הישראלית הזהירה אותי שלא יתנו לי להכניס תיק כתף סטנדרתי
שמקבלים בחברות נסיעות (התיק שקיבלתי מהחברה הגיאוגרפית בטיול לטנזניה)
מסוג של פלסטיק גמיש (ניילון, נו, תיק טיולים קטן וסטנדרתי)
כי כבר היה לי טרולי בגודל המקסימלי שמכניסים עם הנוסע עצמו.

אבל בכל זאת הצלחתי אפילו בלי להתווכח איתה (היא טענה שבבידוק למעלה לקראת המטוס יעשו לי בעיות, מה שממש לא קרה) להכניס איתי הן את הטרולי הדי גדול והן את תיק הכתף.

בחזור שום בעיה ואף אחד לא אמר לי כלום ושניהם היו הפעם אפילו יותר דחוסים
(עקב קנית כל מני דברים בדיוטי פרי של בריסל).
 

Ccyclist

Well-known member
חכה חכה לזולות הגדולות, הן יקפידו בחזור.

טסתי בתחילת מאי לבלגיה באייר בריסל שהיא סוג של מעין בערך
לואוו קוסט.
דיילת הקרקע הישראלית הזהירה אותי שלא יתנו לי להכניס תיק כתף סטנדרתי
שמקבלים בחברות נסיעות (התיק שקיבלתי מהחברה הגיאוגרפית בטיול לטנזניה)
מסוג של פלסטיק גמיש (ניילון, נו, תיק טיולים קטן וסטנדרתי)
כי כבר היה לי טרולי בגודל המקסימלי שמכניסים עם הנוסע עצמו.

אבל בכל זאת הצלחתי אפילו בלי להתווכח איתה (היא טענה שבבידוק למעלה לקראת המטוס יעשו לי בעיות, מה שממש לא קרה) להכניס איתי הן את הטרולי הדי גדול והן את תיק הכתף.

בחזור שום בעיה ואף אחד לא אמר לי כלום ושניהם היו הפעם אפילו יותר דחוסים
(עקב קנית כל מני דברים בדיוטי פרי של בריסל).
חכה חכה לזולות הגדולות, הן יקפידו בחזור.
יש להן את מתקן המדידה המתכתי בדלפקי הצ'ק אין למי שטס עם מזוודות ובשער עצמו למי שעובר ישר בביטחון על מטען יד בלבד.
&nbsp
מי שיתחכם עם תיק גדול מדי ותיק משני שאינו בסדר גודל של 20 x 30 x 30 בערך יגלה זאת בדרך הקשה, כי בחברות רבות הצוות בשער שם תגיות מטען על הטרולי הגדולים בשער העלייה למטוס והמזוודות נמסרות לאנשי צוות שיעבירו אותם לבטן המטוס בשרוול.
&nbsp
טריק אפקטיבי אחר לתיק שני לצרכי הטיסה עצמה (מטען, צידה, דברים לילדים למשל) זה לשים אותו בתוך התיק הראשי ולהוציא במטוס. אי אפשר לבוא אליך בטענות כי זה היה בתיק שעלה ולא בנוסף, ואתה לא צריך לעלות ולרדת לתא המטען כל הטיסה תוך הוצאה, פתיחה וסגירה של התיק העיקרי.
 
מה זה "לעלות ולרדת לתא המטען כל הטיסה"?

חכה חכה לזולות הגדולות, הן יקפידו בחזור.
יש להן את מתקן המדידה המתכתי בדלפקי הצ'ק אין למי שטס עם מזוודות ובשער עצמו למי שעובר ישר בביטחון על מטען יד בלבד.
&nbsp
מי שיתחכם עם תיק גדול מדי ותיק משני שאינו בסדר גודל של 20 x 30 x 30 בערך יגלה זאת בדרך הקשה, כי בחברות רבות הצוות בשער שם תגיות מטען על הטרולי הגדולים בשער העלייה למטוס והמזוודות נמסרות לאנשי צוות שיעבירו אותם לבטן המטוס בשרוול.
&nbsp
טריק אפקטיבי אחר לתיק שני לצרכי הטיסה עצמה (מטען, צידה, דברים לילדים למשל) זה לשים אותו בתוך התיק הראשי ולהוציא במטוס. אי אפשר לבוא אליך בטענות כי זה היה בתיק שעלה ולא בנוסף, ואתה לא צריך לעלות ולרדת לתא המטען כל הטיסה תוך הוצאה, פתיחה וסגירה של התיק העיקרי.
מה זה "לעלות ולרדת לתא המטען כל הטיסה"?

לא מכיר אפשרות להגיע למטען במהלך טיסה.

בגדול, הרעיון שהצעת עם התיק הקטן נכון והדיילים לא רואים בזה נסיון לקמבן.
לי תמיד יש תיק כזה למקרה שלא מעלים לי את הטרולי למטוס (לפעמים זה ממש בעליה למדרגות המטוס פשוט מחוסר מקום )
 

Ccyclist

Well-known member
זה לקום ולשבת מהמושב לתא מטען היד שמעל לראש כל הטיסה.

מה זה "לעלות ולרדת לתא המטען כל הטיסה"?

לא מכיר אפשרות להגיע למטען במהלך טיסה.

בגדול, הרעיון שהצעת עם התיק הקטן נכון והדיילים לא רואים בזה נסיון לקמבן.
לי תמיד יש תיק כזה למקרה שלא מעלים לי את הטרולי למטוס (לפעמים זה ממש בעליה למדרגות המטוס פשוט מחוסר מקום )
זה לקום ולשבת מהמושב לתא מטען היד שמעל לראש כל הטיסה.
הפעם היחידה שעשיתי דבר כזה ב 15 שנים היתה בטיסה ביניסשתית ארוכה שבה אחרי מספר שעות דו ספרתי הגיע הזמן להתרענן בבוקר כשעה לפני הנחיתה.
&nbsp
את התיק השני אמורים לשים מתחת למושב.
&nbsp
וטרולי זו מכה כי זה גוזל מקום ואין לזה גמישות. תיקי בד עדיפים כי בדרך כלל אפשר לדחוס אותם קצת כשצריך וכאשר יש בהם מקום ריק הוא אינו לוקח חלל כמו בטרולי קשיח.
 

darkshadow1

New member
נראה לי שטרולי מיועד בעיקר בתור מזוודה ראשית.

זה לקום ולשבת מהמושב לתא מטען היד שמעל לראש כל הטיסה.
הפעם היחידה שעשיתי דבר כזה ב 15 שנים היתה בטיסה ביניסשתית ארוכה שבה אחרי מספר שעות דו ספרתי הגיע הזמן להתרענן בבוקר כשעה לפני הנחיתה.
&nbsp
את התיק השני אמורים לשים מתחת למושב.
&nbsp
וטרולי זו מכה כי זה גוזל מקום ואין לזה גמישות. תיקי בד עדיפים כי בדרך כלל אפשר לדחוס אותם קצת כשצריך וכאשר יש בהם מקום ריק הוא אינו לוקח חלל כמו בטרולי קשיח.
נראה לי שטרולי מיועד בעיקר בתור מזוודה ראשית.
איש עסקים שטס הרבה לימים בודדים יעדיף להימנע ממזוודה גדולה ויקח איתו רק טרולי קטן (ואולי עוד תיק יד)- כדי להימנע מבזבוז זמן בצ'ק אין ומההמתנה למזוודות לאחר הטיסה, וכדי למזער את הסיכוי שיאבדו את המטען שלו. מי שבכל מקרה שולח מזוודה גדולה לתא המטען, הגיוני שיעדיף תיק גב מבד על פני טרולי.
 

Ccyclist

Well-known member
יש תיקים מרובעים מב ועור. השימוש בתיק קשיח מפריע.

נראה לי שטרולי מיועד בעיקר בתור מזוודה ראשית.
איש עסקים שטס הרבה לימים בודדים יעדיף להימנע ממזוודה גדולה ויקח איתו רק טרולי קטן (ואולי עוד תיק יד)- כדי להימנע מבזבוז זמן בצ'ק אין ומההמתנה למזוודות לאחר הטיסה, וכדי למזער את הסיכוי שיאבדו את המטען שלו. מי שבכל מקרה שולח מזוודה גדולה לתא המטען, הגיוני שיעדיף תיק גב מבד על פני טרולי.
יש תיקים מרובעים מב ועור. השימוש בתיק קשיח מפריע.
ביגוד פורמאלי שקופל נכון יחזיק גם בתיק גמיש, במיוחד אם יש מחיצות או אמצאי אירגון פנימיים המאפשרים זאת..אפילו גב קשיח אחד יאפשר את הגמשת צדדי התיק תוך שמירה על צורת הביגוד.
&nbsp
&nbsp
 
בתגובתי הקודמת חשבתי שאתה מתכוון למקרה שכתבת

זה לקום ולשבת מהמושב לתא מטען היד שמעל לראש כל הטיסה.
הפעם היחידה שעשיתי דבר כזה ב 15 שנים היתה בטיסה ביניסשתית ארוכה שבה אחרי מספר שעות דו ספרתי הגיע הזמן להתרענן בבוקר כשעה לפני הנחיתה.
&nbsp
את התיק השני אמורים לשים מתחת למושב.
&nbsp
וטרולי זו מכה כי זה גוזל מקום ואין לזה גמישות. תיקי בד עדיפים כי בדרך כלל אפשר לדחוס אותם קצת כשצריך וכאשר יש בהם מקום ריק הוא אינו לוקח חלל כמו בטרולי קשיח.
בתגובתי הקודמת חשבתי שאתה מתכוון למקרה שכתבת

שהדיילים שולחים לבטן המטוס טרולים שנראים בעיניהם כגדולים מדי, או פשוט מחוסר מקום בתאי המטען בתא הנוסעים (מעל הראש) כפי שקורה לפעמים (בעיקר בגלל נוסעים רבים מדי שבאו עם טרולי קשיח).

בכל מקרה תמיד כדאי תיק קטן לחפצים אישיים מתחת המושב.

מסתבר שצילמתי תמונה חפוזה של העגלה אליה "מחרימים" טרולי שנראים גדולים מדי ממש במדרגות המטוס...

 

סנוי

New member
בחזור תלוי בחברה, ובוא נגיד שבהלוך בנתב"ג לא תהיה בעיה חחח

תיק עליה למטוס
אני נוסע עם טרולי ששוקל 8 ק"ג
אבל אני לוקח גם תיק גב שיש בו רק לפטופ ומטען.
האם יעשו לי בעיות עם זה?
בחזור תלוי בחברה, ובוא נגיד שבהלוך בנתב"ג לא תהיה בעיה חחח
יצא לי לטוס למשל עם אפ ועם איזיג'ט - מי שבודק בארץ לא ממש מקפיד כמו באירופה על נהלים, מאפשרים עלייה.. ראיתי אנשים שעולים עם טרולי, תיק גב ושקיות... חח
 

elyagon

New member
תיקי עליה למטוס

בחזור תלוי בחברה, ובוא נגיד שבהלוך בנתב"ג לא תהיה בעיה חחח
יצא לי לטוס למשל עם אפ ועם איזיג'ט - מי שבודק בארץ לא ממש מקפיד כמו באירופה על נהלים, מאפשרים עלייה.. ראיתי אנשים שעולים עם טרולי, תיק גב ושקיות... חח
תיקי עליה למטוס
אם יש לך בעיה נסה להשיג שקית גדולה של אחת החנויות שם ודחוף לתוכה את כל המטען העודף כאילו קנית הרבה מוצרים בחנויות שבנמל. מסתבר שהדיילים מגלים יותר אמפתיה למי שנתקע עם מטען עודף בגלל שעשה שופינג בנמל התעופה ובזבז אצלם כמה דולרים נוספים מאשר מי שמראש הגיע וניסה לתחמן את חברת התעופה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה