בושה של חברת מטרופולין

מצב
הנושא נעול.

joeire

New member
ממש לא, אם כבר להאשים גוף כלשהו אז את הרשות המקומית

ממש לא, אם כבר להאשים גוף כלשהו אז את הרשות המקומית
לא יעזור, אוטובוסים מאספים עירוניים, כאלה שמסתובבים במסלול ארוך ואיטי בתוך שכונות בעיר הם לא פתרון לבעיות התחבורה וההתניידות בעיר.
תחבורה אישית תמיד תהיה עדיפה ואמינה יותר מתחבורה ציבורית כאשר התדירות אינה גבוהה.
שבילי אופניים עם יכולת לנעול באופן מאובטח את האופניים היו נותנים פתרון טוב יותר, במיוחד ביישובים קטנים ששם אפילו למעט מספר רחובות מרכזיים בודדים לא צריך בכלל שבילי אופניים נפרדים אלא אפשר לנוע על הכביש עם כלי הרכב.
אפשר לדוגמה במקום עוד חנות מיותרת של בורקסים בתחנה המרכזית לנצל את השטח לחניית אופניים דו־קומתית כמקובל בהולנד.

אני אף מציע לממן לכל מי שגר בעיירות פיתוח, מושבים וקיבוצים אופניים חשמליים, נאמר 2 זוגות לכל בית אב, מה שיפתור את בעיות התחבורה בתוך היישוב ויעודד שימוש בתחבורה ציבורית בינעירונית ויאפשר את הגדלת תדירותה.
לקשישים אפשר מבחינתי לממן קולנועיות שיגיעו איתן לתחנה המרכזית ובדרך אף יאטו את כלי הרכב על הכביש, דבר שיתרום לבטיחות הרוכבים.

כל זה הרבה פחות יקר מאוטובוסים ריקים שמסתובבים באיזשהו חור עם נהגים שטסים ברחובות פנימיים בתוך שכונות מגורים ע"מ שיוכלו להגיע כמה שיותר מהר לתחנה ולחזור לישון.
 
שתי בעיות שהן אחת

ממש לא, אם כבר להאשים גוף כלשהו אז את הרשות המקומית
לא יעזור, אוטובוסים מאספים עירוניים, כאלה שמסתובבים במסלול ארוך ואיטי בתוך שכונות בעיר הם לא פתרון לבעיות התחבורה וההתניידות בעיר.
תחבורה אישית תמיד תהיה עדיפה ואמינה יותר מתחבורה ציבורית כאשר התדירות אינה גבוהה.
שבילי אופניים עם יכולת לנעול באופן מאובטח את האופניים היו נותנים פתרון טוב יותר, במיוחד ביישובים קטנים ששם אפילו למעט מספר רחובות מרכזיים בודדים לא צריך בכלל שבילי אופניים נפרדים אלא אפשר לנוע על הכביש עם כלי הרכב.
אפשר לדוגמה במקום עוד חנות מיותרת של בורקסים בתחנה המרכזית לנצל את השטח לחניית אופניים דו־קומתית כמקובל בהולנד.

אני אף מציע לממן לכל מי שגר בעיירות פיתוח, מושבים וקיבוצים אופניים חשמליים, נאמר 2 זוגות לכל בית אב, מה שיפתור את בעיות התחבורה בתוך היישוב ויעודד שימוש בתחבורה ציבורית בינעירונית ויאפשר את הגדלת תדירותה.
לקשישים אפשר מבחינתי לממן קולנועיות שיגיעו איתן לתחנה המרכזית ובדרך אף יאטו את כלי הרכב על הכביש, דבר שיתרום לבטיחות הרוכבים.

כל זה הרבה פחות יקר מאוטובוסים ריקים שמסתובבים באיזשהו חור עם נהגים שטסים ברחובות פנימיים בתוך שכונות מגורים ע"מ שיוכלו להגיע כמה שיותר מהר לתחנה ולחזור לישון.
שתי בעיות שהן אחת
בירוחם אין תחנת קצה לנהגים, וזה לא בדיוק בגלל שאין מקום...

לכשתוסדר תחנת קצה (עם מבנה התרעננות) יקרה דבר חשוב מאד

הקו הסיבובי שמקשר בין באר שבע לירוחם יוכל לסיים בירוחם ואחר כך להתחיל נסיעה לכיוון השני, זה בעצם ייתן לו"ז מירחום לבאר שבע שלא מסתמך על הזמן שלקח לאוטובוס להגיע מבאר שבע ויגדיל מאד את האמינות.
כדי להפוך את הקו מסיבובי לדו-כיווני גם צריך להפוך את המסלול בתוך ירוחם לסימטרי, כלומר להציב עוד כמה תחנות ברחוב בכיוון ההפוך לכיוון הנסיעה כיום, גם לא בעיה גדולה. זה גם ישפר את השירות הערוני שיינתן באמצעות קו זה.

בירוחם כ-10,000 תושבים, מעט מדי לקו עירוני פנימי. אם קו כזה ייפתח זה בעיקר מסיבות פוליטיות והוא כנראה יסע ריק לפחות עד שירוחם תגיע ל-20,000 תושבים. אם לא היתה מצוקת נהגים לא היתה לי בעיה עם זה אבל בימינו זה בזבוז של שני נהגים שיכולים לעשות מטלות חשובות יותר וחבל.
 

olli3

New member
מנהל
את התחנות בכיוון הנגדי הציבו לפני כחצי שנה.

שתי בעיות שהן אחת
בירוחם אין תחנת קצה לנהגים, וזה לא בדיוק בגלל שאין מקום...

לכשתוסדר תחנת קצה (עם מבנה התרעננות) יקרה דבר חשוב מאד

הקו הסיבובי שמקשר בין באר שבע לירוחם יוכל לסיים בירוחם ואחר כך להתחיל נסיעה לכיוון השני, זה בעצם ייתן לו"ז מירחום לבאר שבע שלא מסתמך על הזמן שלקח לאוטובוס להגיע מבאר שבע ויגדיל מאד את האמינות.
כדי להפוך את הקו מסיבובי לדו-כיווני גם צריך להפוך את המסלול בתוך ירוחם לסימטרי, כלומר להציב עוד כמה תחנות ברחוב בכיוון ההפוך לכיוון הנסיעה כיום, גם לא בעיה גדולה. זה גם ישפר את השירות הערוני שיינתן באמצעות קו זה.

בירוחם כ-10,000 תושבים, מעט מדי לקו עירוני פנימי. אם קו כזה ייפתח זה בעיקר מסיבות פוליטיות והוא כנראה יסע ריק לפחות עד שירוחם תגיע ל-20,000 תושבים. אם לא היתה מצוקת נהגים לא היתה לי בעיה עם זה אבל בימינו זה בזבוז של שני נהגים שיכולים לעשות מטלות חשובות יותר וחבל.
את התחנות בכיוון הנגדי הציבו לפני כחצי שנה.
ברוב המוחלט של מסלול קו 58 (ושאר הקווים כמו 55 ו57) יש תחנות משני צידי הכביש למרות שכיום המסלול עדיין מעגלי.
 

DanBus43Maalit72

Active member
מטרופולין היא בסך הכל קבלן ביצוע של משרד התחבורה.

מטרופולין היא בסך הכל קבלן ביצוע של משרד התחבורה.
בנושא הזה של שיפור השירות צריך להזיז עניינים במשרד התחבורה דרך הרשות המקומית.
גם התעריפים זה משרד התחבורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה