גם קו 240 מוארך.הארכת קו 40 של דן לחניון בן גוריון
החל מ- 1/6/18 יוארך קו 40 ממסוף ביה"ק עד חניון דן בקרית בן גוריון
לדעתי, צריך גם את 42 להאריך לחניון בן גוריוןהארכת קו 40 של דן לחניון בן גוריון
החל מ- 1/6/18 יוארך קו 40 ממסוף ביה"ק עד חניון דן בקרית בן גוריון
7 גם ככה ארוך...לדעתי, צריך גם את 42 להאריך לחניון בן גוריון
ואם כבר מדברים על הארכות, צריך להאריך את 172 לחניון אזור ואת 7 לפארק פרס דרך ציר מקוה ישראל-סרלין- ירושלים
את קו 172 אפשר להאריך לחניון תמנע.לדעתי, צריך גם את 42 להאריך לחניון בן גוריון
ואם כבר מדברים על הארכות, צריך להאריך את 172 לחניון אזור ואת 7 לפארק פרס דרך ציר מקוה ישראל-סרלין- ירושלים
כתבתי על הארכות של 7 ו- 172 בתגובתי למעלהאת קו 172 אפשר להאריך לחניון תמנע.
קו 7 ארוך אבל אפשר להאריך אותו לקריית שרת בחולון דרך ציר מקווה ישראל - סרלין.
למשל שיסע בלוחמים, מקווה ישראל, סרלין, ירושלים, גאולים, ההסתדרות, משה שרת, מפרץ שלמה, קריית שרת. גם זה ישפר משמעותית את הקישור ממזרח חולון לבי"ח וולפסון וקישור ליגאל אלון. אבל הקו לא פועל במוצ"ש.
קווים 40/240/42 במסלולם הנוכחי מיותרים לגמריהארכת קו 40 של דן לחניון בן גוריון
החל מ- 1/6/18 יוארך קו 40 ממסוף ביה"ק עד חניון דן בקרית בן גוריון
דרך שלמה לעתים פקוקה יותר מאילת/דרך יפו. לא צריך עוד להעמיסקווים 40/240/42 במסלולם הנוכחי מיותרים לגמרי
בשביל מה הם נוסעים דרך יפו אני לא לגמרי יודע כשיש את קו 1 כבר כמה שנים טובות
היה אפשר לנצל את ההזדמנות הזאת ולהוציא קווים ישירים מבת ים דרך האיילון לתל אביב כמו קו 140 ותדירותו הנמוכה.
קוים 40\240 לחלוטין לא מיותריםקווים 40/240/42 במסלולם הנוכחי מיותרים לגמרי
בשביל מה הם נוסעים דרך יפו אני לא לגמרי יודע כשיש את קו 1 כבר כמה שנים טובות
היה אפשר לנצל את ההזדמנות הזאת ולהוציא קווים ישירים מבת ים דרך האיילון לתל אביב כמו קו 140 ותדירותו הנמוכה.
את 1 צריך להעביר לשםקוים 40\240 לחלוטין לא מיותרים
בזכות העובדה שהם נוסעים דרך דרך יפו הם משרתים בצורה טובה יותר את אזור דרום רוטשילד
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.