כתבה בידיעות - קו רכבת ים-ת"א יפתח צפי 2020-2021

מצב
הנושא נעול.

BusOrTrain

New member
תגובת הרכבת בכתבה

כתבה בידיעות - קו רכבת ים-ת"א יפתח צפי 2020-2021
קישור לכתבה בידיעות
https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5267038,00.html
תגובת הרכבת בכתבה
רכבת ישראל בתגובה: "תוכנית השלמת המסילות והמעבר להנעה חשמלית ממומשת בנחישות ובתכליתיות. הושלמה במועד חפירת מנהרות הקו, החלק המאתגר ביותר תשתיתית והנדסית; הושלם הרצף המסילתי לאורך כל תוואי הקו; הוצבו תחנות ההשנאה הזמניות וחלקן כבר חוברו לרשת; הגיעו ארצה 7 קטרים חשמליים וממשיכים להגיע כל העת; הושלמה הסבת הקרונות להנעה חשמלית; הושלמה תחנת נבון ומוכנה לקלוט נוסעים; ממש בימים אלו מתבצעות נסיעות ניסוי והכשרת בעלי התפקיד להפעלת הקו. תהליך הרכבת תשתית החשמול מירושלים לתחנת ההגנה מתקדם כל העת. רכבת ישראל משקיעה מאמצים רבים ופועלת נמרצות כדי לעמוד בעיתוי פתיחת מסילות דוד המלך כפי שהוגדר. כל זאת, תוך הבטחת בטיחות הנוסעים וביטחונם שעומדים בראש סדר העדיפויות. האתגר המרכזי הוא בהשלמת תשתית החשמול המוקמת בימים אלה, במטרה לפתוח את הקו כמתוכנן".
 

orchilit

New member
כמתוכנן מעודכן מאיזו שנה לאיזו שנה?


תגובת הרכבת בכתבה
רכבת ישראל בתגובה: "תוכנית השלמת המסילות והמעבר להנעה חשמלית ממומשת בנחישות ובתכליתיות. הושלמה במועד חפירת מנהרות הקו, החלק המאתגר ביותר תשתיתית והנדסית; הושלם הרצף המסילתי לאורך כל תוואי הקו; הוצבו תחנות ההשנאה הזמניות וחלקן כבר חוברו לרשת; הגיעו ארצה 7 קטרים חשמליים וממשיכים להגיע כל העת; הושלמה הסבת הקרונות להנעה חשמלית; הושלמה תחנת נבון ומוכנה לקלוט נוסעים; ממש בימים אלו מתבצעות נסיעות ניסוי והכשרת בעלי התפקיד להפעלת הקו. תהליך הרכבת תשתית החשמול מירושלים לתחנת ההגנה מתקדם כל העת. רכבת ישראל משקיעה מאמצים רבים ופועלת נמרצות כדי לעמוד בעיתוי פתיחת מסילות דוד המלך כפי שהוגדר. כל זאת, תוך הבטחת בטיחות הנוסעים וביטחונם שעומדים בראש סדר העדיפויות. האתגר המרכזי הוא בהשלמת תשתית החשמול המוקמת בימים אלה, במטרה לפתוח את הקו כמתוכנן".
כמתוכנן מעודכן מאיזו שנה לאיזו שנה?
 

25306yosef

New member
אפשר היה לכתוב שזו תגובת משרד יחסי הציבור של הרכבת.

תגובת הרכבת בכתבה
רכבת ישראל בתגובה: "תוכנית השלמת המסילות והמעבר להנעה חשמלית ממומשת בנחישות ובתכליתיות. הושלמה במועד חפירת מנהרות הקו, החלק המאתגר ביותר תשתיתית והנדסית; הושלם הרצף המסילתי לאורך כל תוואי הקו; הוצבו תחנות ההשנאה הזמניות וחלקן כבר חוברו לרשת; הגיעו ארצה 7 קטרים חשמליים וממשיכים להגיע כל העת; הושלמה הסבת הקרונות להנעה חשמלית; הושלמה תחנת נבון ומוכנה לקלוט נוסעים; ממש בימים אלו מתבצעות נסיעות ניסוי והכשרת בעלי התפקיד להפעלת הקו. תהליך הרכבת תשתית החשמול מירושלים לתחנת ההגנה מתקדם כל העת. רכבת ישראל משקיעה מאמצים רבים ופועלת נמרצות כדי לעמוד בעיתוי פתיחת מסילות דוד המלך כפי שהוגדר. כל זאת, תוך הבטחת בטיחות הנוסעים וביטחונם שעומדים בראש סדר העדיפויות. האתגר המרכזי הוא בהשלמת תשתית החשמול המוקמת בימים אלה, במטרה לפתוח את הקו כמתוכנן".
אפשר היה לכתוב שזו תגובת משרד יחסי הציבור של הרכבת.
אני לא מאמין לשום מילה מכל המלל הזה.

אני דווקא כן נוטה להאמין למי שמותח ביקורת נוקבת על כל ההתנהלות בכל הקשור לקו הרכבת הזה.
 

easylivin

New member
"ביקורת נוקבת" אליבא דיוסף = סתם טענות ללא כיסוי. רשמתי לפני

אפשר היה לכתוב שזו תגובת משרד יחסי הציבור של הרכבת.
אני לא מאמין לשום מילה מכל המלל הזה.

אני דווקא כן נוטה להאמין למי שמותח ביקורת נוקבת על כל ההתנהלות בכל הקשור לקו הרכבת הזה.
"ביקורת נוקבת" אליבא דיוסף = סתם טענות ללא כיסוי. רשמתי לפני
 

25306yosef

New member
יש לי הרבה מאוד ניסיון במתיחת ביקורת נוקבת.

"ביקורת נוקבת" אליבא דיוסף = סתם טענות ללא כיסוי. רשמתי לפני
יש לי הרבה מאוד ניסיון במתיחת ביקורת נוקבת.
אמנם קו הרכבת הפופוליסטי הזה לירושלים לא מעניין אותי כלל (רק בגלל החישמול שלדעתי זה גדול על מדינת ישראל וגדול מאוד על חברת החשמל של ישראל) ואני ממש לא יודע מה בדיוק קורה שם וכאמור זה לא ממש מעניין אותי. אבל למרות זאת,

לכל הטענות הרבות שלי מהשנים האחרונות על משרד התרבות ועל עיריית כרמיאל ועל פסטיבל המחולות בכרמיאל, יש כיסוי רב והררי מסמכים.

כך שבשביל לטעון שהטענות שהועלו בכתבה בעניין הקו לירושלים הן טענות ללא כיסוי, צריך להוכיח את זה. וכל עוד הכתב והעיתון לא נתבעים בגין לשון הרע, אז ככל הנראה יש שמץ של אמת בכל הטענות הללו.

בנסיבות העניין אני נאלץ להאמין לכל הטענות שהועלו בכתבה ולא לדברי היחצנות של רכבת ישראל. אני כאמור לא מאמין לשום מילה של משרד יחסי הציבור של הרכבת, ולכן חובת ההוכחה שהטענות הן חסרות כיסוי חלה על הרכבת או על משרד התחבורה. עד עתה הרכבת לא עשתה כל ניסיון להפריך את הטענות שהועלו בכתבה.

ולמען הסר ספק, הודעת יחצנות איננה ניסיון הפרכה.
 

GLSRA

Active member
משהו מוזר בעיניי בתגובתך

אפשר היה לכתוב שזו תגובת משרד יחסי הציבור של הרכבת.
אני לא מאמין לשום מילה מכל המלל הזה.

אני דווקא כן נוטה להאמין למי שמותח ביקורת נוקבת על כל ההתנהלות בכל הקשור לקו הרכבת הזה.
משהו מוזר בעיניי בתגובתך
אתה כותב שאתה לא מאמין לאף מילה .....

קראתי בעיון את הודעת הרכבת (יח"צ של ר"י).
האמת היא שכל מילה אמת רק הבעייה היא שהכל מוצג איך שנוח להם.
מה שהם כתבו שהם עשו אכן עשו. שים לב שהם הקפידו, הקפדה יתירה לא לכתוב שום תאריכים, לא כתבו כמה החישמול מוכן (לא אחוזי ביצוע, לא אבני דרך, לא תריכי ביניים ולא תאריכי סיום).

אז מה בעצם יש בכלל כאן להאמין או לא להאמין. אכן מדובר בהודעת יח"צ שמנסה לרכך את העובדות. אכן, כפי שאנוכי ואחרים כתבו רק בימים האחרונים, הקו לא ייפתח ב- 2018 וגם לא ב- 2019.
 

25306yosef

New member
אני כבר עייפתי מקריאת הודעות יחצנות.

משהו מוזר בעיניי בתגובתך
אתה כותב שאתה לא מאמין לאף מילה .....

קראתי בעיון את הודעת הרכבת (יח"צ של ר"י).
האמת היא שכל מילה אמת רק הבעייה היא שהכל מוצג איך שנוח להם.
מה שהם כתבו שהם עשו אכן עשו. שים לב שהם הקפידו, הקפדה יתירה לא לכתוב שום תאריכים, לא כתבו כמה החישמול מוכן (לא אחוזי ביצוע, לא אבני דרך, לא תריכי ביניים ולא תאריכי סיום).

אז מה בעצם יש בכלל כאן להאמין או לא להאמין. אכן מדובר בהודעת יח"צ שמנסה לרכך את העובדות. אכן, כפי שאנוכי ואחרים כתבו רק בימים האחרונים, הקו לא ייפתח ב- 2018 וגם לא ב- 2019.
אני כבר עייפתי מקריאת הודעות יחצנות.
יש לי אלרגיה להודעות יחצנות ולכן אין כל טעם לדון בתוכן ובמלל שיצא הישר ממשרד יחסי ציבור.

גם מה שמפורסם בדרך זו או אחרת באינטרנט ולכאורה נראה כחומר מקצועי, סביר להניח שעבר ביקורת של משרד יחסי הציבור בטרם פורסם לציבור.....
 
2020-21 מתאים לסקר של הפורום שלנו.

כתבה בידיעות - קו רכבת ים-ת"א יפתח צפי 2020-2021
קישור לכתבה בידיעות
https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5267038,00.html
2020-21 מתאים לסקר של הפורום שלנו.
הואיל ולפני חודשיים ר״י חתמה על הזמנת 24 מערכי קרונות ממונעים(EMU’s), אז ב 2020-21 יוכלו אולי לשתף אותם בתפעול הקו החדש(?).
רצ״ב הודעת Siemens ותמונות חוץ ופנים של המערכים המקוריים ש הDB יכניס לשימוש במחצית דצמבר 2018 באיזור Düsseldorf .
לא היו עדיין פרסומים על ה Design הפנימי עבור ר״י.



https://www.siemens.com/press/de/feature/2018/mobility/2018-03-desiro-israel.php

http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
 

Rubim88

New member
מאיפה פטרסבורג/וקסמן הביאו את העמודים שהתמוטטו

כתבה בידיעות - קו רכבת ים-ת"א יפתח צפי 2020-2021
קישור לכתבה בידיעות
https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5267038,00.html
מאיפה פטרסבורג/וקסמן הביאו את העמודים שהתמוטטו
או כל מיני דברים שלא נעשו, נראה אותו אומר את זה לקדמור הנדסה..
 

easylivin

New member
קדמור השתמשו ב"הדמיה" של מתנגדי החשמול

מאיפה פטרסבורג/וקסמן הביאו את העמודים שהתמוטטו
או כל מיני דברים שלא נעשו, נראה אותו אומר את זה לקדמור הנדסה..
קדמור השתמשו ב"הדמיה" של מתנגדי החשמול
מי שערך את הפוסט הזה (כנראה מחלקת השיווק של החברה) שתל שם בין יתר התמונות את "ההדמיה" המפורסמת של "חומת המוות האלקטרומגנטית", שנערכה לפני שנים על-ידי מתנגדי החשמול בתוכנת ההדמיה המתקדמת "מייקרוסופט פיינט". כנראה חיפשו בגוגל "חשמול" בעברית ומצאו... כי לצערנו/לשמחתנו, לאנשי מקצוע אין זמן לכתוב או לבדוק את הפוסטים האלה. אני מקווה.
 

25306yosef

New member
למה אתה כל כך בטוח שלא התמוטטו עמודים כלל?

מאיפה פטרסבורג/וקסמן הביאו את העמודים שהתמוטטו
או כל מיני דברים שלא נעשו, נראה אותו אומר את זה לקדמור הנדסה..
למה אתה כל כך בטוח שלא התמוטטו עמודים כלל?
האם לדעתך לרכבת ישראל ו/או לקדמור הנדסה ו/או לסמי הספרדית יש עילה לתביעת לשון הרע בגין הכתבה הזו?

האם הכתבה הזו (...העמודים שהתמוטטו...) היא שקרית?

לא נראה לי שמי שכתב את הכתבה הזו הוא אדם משועמם שכדאי לו להסתכן בתביעת לשון הרע. אבל זו רק דעתי.

****

לגבי הקישור שהבאת לעמוד הפייסבוק של קדמור הנדסה,

זה חומר פרסומי של משרד יחסי ציבור ולכן אין לזה כל ערך.
 

easylivin

New member
א) חובת ההוכחה מוטלת על טוען הטענה.

למה אתה כל כך בטוח שלא התמוטטו עמודים כלל?
האם לדעתך לרכבת ישראל ו/או לקדמור הנדסה ו/או לסמי הספרדית יש עילה לתביעת לשון הרע בגין הכתבה הזו?

האם הכתבה הזו (...העמודים שהתמוטטו...) היא שקרית?

לא נראה לי שמי שכתב את הכתבה הזו הוא אדם משועמם שכדאי לו להסתכן בתביעת לשון הרע. אבל זו רק דעתי.

****

לגבי הקישור שהבאת לעמוד הפייסבוק של קדמור הנדסה,

זה חומר פרסומי של משרד יחסי ציבור ולכן אין לזה כל ערך.
א) חובת ההוכחה מוטלת על טוען הטענה.
לא התמוטטו שום עמודים כל עוד לא הוכח אחרת.
השטח הוא ציבורי ופתוח לכל הכיוונים, ולכל אחד יש היום מצלמת HD בכיס.

ב) ותיקי הפורום יודעים שהרכבת לא נוהגת להגיש תביעות לשון הרע, למרות שהיו לה עשרות (!) הזדמנויות לעשות זאת כנגד כתבות תמוהות כאלו. כשמחזירים להם, העיתונאים טוענים דברים בסגנון "זה מה שהמקור שלנו מסר ולא הייתה לנו סיבה לא להאמין לו, פרסמנו את הדברים בהסתייגות ולא כעובדה מוגמרת" וכיוצא באלה. מה לעשות - הם בדרך כלל נמצאים בעמדה נוחה יותר. מה גם שהרכבת היא חברה ממשלתית, די בטוח שהציבור לא יראה בעין יפה אם היא תתחיל "להשקיע" כסף ציבורי בתביעות כאלו - זה רק ייתן לעיתונות הסנסציונית הזדמנות נוספת לתקוף אותה.

זכותך כמובן לא להאמין לאף פרסום של הרכבת או "מטעמה", כפי שכנראה נדמה לך לעתים קרובות מדי, ובאותו זמן כן להאמין לכל פרסום שלילי בעיתונות שעושה כסף מכותרות צעקניות. אבל ההתנהגות הזאת מעידה אך ורק עליך ועל יושרך האישי כלפי אחרים וכלפי עצמך.
 

25306yosef

New member
לא ולא. בנסיבות העניין חובת ההוכחה מוטלת על הרכבת.

א) חובת ההוכחה מוטלת על טוען הטענה.
לא התמוטטו שום עמודים כל עוד לא הוכח אחרת.
השטח הוא ציבורי ופתוח לכל הכיוונים, ולכל אחד יש היום מצלמת HD בכיס.

ב) ותיקי הפורום יודעים שהרכבת לא נוהגת להגיש תביעות לשון הרע, למרות שהיו לה עשרות (!) הזדמנויות לעשות זאת כנגד כתבות תמוהות כאלו. כשמחזירים להם, העיתונאים טוענים דברים בסגנון "זה מה שהמקור שלנו מסר ולא הייתה לנו סיבה לא להאמין לו, פרסמנו את הדברים בהסתייגות ולא כעובדה מוגמרת" וכיוצא באלה. מה לעשות - הם בדרך כלל נמצאים בעמדה נוחה יותר. מה גם שהרכבת היא חברה ממשלתית, די בטוח שהציבור לא יראה בעין יפה אם היא תתחיל "להשקיע" כסף ציבורי בתביעות כאלו - זה רק ייתן לעיתונות הסנסציונית הזדמנות נוספת לתקוף אותה.

זכותך כמובן לא להאמין לאף פרסום של הרכבת או "מטעמה", כפי שכנראה נדמה לך לעתים קרובות מדי, ובאותו זמן כן להאמין לכל פרסום שלילי בעיתונות שעושה כסף מכותרות צעקניות. אבל ההתנהגות הזאת מעידה אך ורק עליך ועל יושרך האישי כלפי אחרים וכלפי עצמך.
לא ולא. בנסיבות העניין חובת ההוכחה מוטלת על הרכבת.
מאחר ואני לא מאמין לשום מילה של הרכבת ולשום מילה של משרד התחבורה בכל הקשור לקו הרכבת הפופוליסטי הזה לירושלים (רק בגלל החישמול שלדעתי זה גדול על מדינת ישראל וגדול מאוד על חברת החשמל), חובת ההוכחה מוטלת על הרכבת ועל מנת להוכיח זאת היא צריכה לפעול בצורה מקצועית ולא דרך משרד יחסי ציבור.

ומאחר וברכבת ישראל ובמשרד התחבורה בחרו לפעול רק באמצעות משרדי יחסי ציבור, לא נותרה לי כל ברירה אלא להאמין לכל טענה ביקורתית וקטלנית אלא אם כן הוכח אחרת.

הכסף שהעיתונות עושה או לא עושה מכותרות צעקניות, לא מעניין אותי כלל.
 

Rubim88

New member
אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות אתה גם צריך לנסח

לא ולא. בנסיבות העניין חובת ההוכחה מוטלת על הרכבת.
מאחר ואני לא מאמין לשום מילה של הרכבת ולשום מילה של משרד התחבורה בכל הקשור לקו הרכבת הפופוליסטי הזה לירושלים (רק בגלל החישמול שלדעתי זה גדול על מדינת ישראל וגדול מאוד על חברת החשמל), חובת ההוכחה מוטלת על הרכבת ועל מנת להוכיח זאת היא צריכה לפעול בצורה מקצועית ולא דרך משרד יחסי ציבור.

ומאחר וברכבת ישראל ובמשרד התחבורה בחרו לפעול רק באמצעות משרדי יחסי ציבור, לא נותרה לי כל ברירה אלא להאמין לכל טענה ביקורתית וקטלנית אלא אם כן הוכח אחרת.

הכסף שהעיתונות עושה או לא עושה מכותרות צעקניות, לא מעניין אותי כלל.
אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות אתה גם צריך לנסח
טענות רציניות, שקשורות למציאות.
1.ר"י לא עובדת עם משרד יחסי ציבור, יש לה מחלקת דוברות משל עצמה.
2.אין קשר בין חברת החשמל לפרוייקט החשמול, חח"י(או חברת יצור אנרגיה בבעלות פרטית) תספק לר"י אנרגיה בדיוק כמו שהיא מספקת אנרגיה למפעלים גדולים.
3.ביררתי לגבי העמודים ש"התמוטטו" עם אדם שמעורב בפרוייקט ואין לו מושג על מה מדובר.
4.תאמין לי שהדבר האחרון שמעניין את SEMI כיום זה להתחיל תביעות משפטיות..
 

25306yosef

New member
רכבת ישראל דווקא כן עובדת עם משרד יחסי ציבור כמו כולם.

אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות אתה גם צריך לנסח
טענות רציניות, שקשורות למציאות.
1.ר"י לא עובדת עם משרד יחסי ציבור, יש לה מחלקת דוברות משל עצמה.
2.אין קשר בין חברת החשמל לפרוייקט החשמול, חח"י(או חברת יצור אנרגיה בבעלות פרטית) תספק לר"י אנרגיה בדיוק כמו שהיא מספקת אנרגיה למפעלים גדולים.
3.ביררתי לגבי העמודים ש"התמוטטו" עם אדם שמעורב בפרוייקט ואין לו מושג על מה מדובר.
4.תאמין לי שהדבר האחרון שמעניין את SEMI כיום זה להתחיל תביעות משפטיות..
רכבת ישראל דווקא כן עובדת עם משרד יחסי ציבור כמו כולם.
לרכבת ישראל יש אמנם מחלקת דוברות משל עצמה, אבל היא עובדת גם עם משרד יחסי ציבור כמו כולם. ולמעשה שניהם כמעט אותו הדבר וההבדלים בינהם לא רלוונטים לדיון הזה. ניתן רק להוסיף שהתפקיד של שניהם הוא לגרום לכך שיופיעו בעיתונות כתבות מלטפות ומפנקות.

הקשר בין פרוייקט החשמול לבין חברת החשמל הוא בכך שחברת החשמל היא זו שאמורה לספק חשמל לפרוייקט ולא חברה פרטית אחרת. ולדעתי פרוייקט החשמול של הרכבת גדול מאוד על חברת החשמל. וזה לכשעצמו מספיק בשביל שכל הפרוייקט הזה לא יעניין אותי כלל. כאן זה ישראל ולא גרמניה ומה שפועל שם בגרמניה למעלה מ-70 שנה לא בטוח שיפעל גם בישראל בחברת החשמל הישראלית.
 

luckydude

Active member
לא גדול ולא בטיח

רכבת ישראל דווקא כן עובדת עם משרד יחסי ציבור כמו כולם.
לרכבת ישראל יש אמנם מחלקת דוברות משל עצמה, אבל היא עובדת גם עם משרד יחסי ציבור כמו כולם. ולמעשה שניהם כמעט אותו הדבר וההבדלים בינהם לא רלוונטים לדיון הזה. ניתן רק להוסיף שהתפקיד של שניהם הוא לגרום לכך שיופיעו בעיתונות כתבות מלטפות ומפנקות.

הקשר בין פרוייקט החשמול לבין חברת החשמל הוא בכך שחברת החשמל היא זו שאמורה לספק חשמל לפרוייקט ולא חברה פרטית אחרת. ולדעתי פרוייקט החשמול של הרכבת גדול מאוד על חברת החשמל. וזה לכשעצמו מספיק בשביל שכל הפרוייקט הזה לא יעניין אותי כלל. כאן זה ישראל ולא גרמניה ומה שפועל שם בגרמניה למעלה מ-70 שנה לא בטוח שיפעל גם בישראל בחברת החשמל הישראלית.
לא גדול ולא בטיח
רשת המסילות המחושמלת תזדקק ל כ100-150 מגהוואט. כושר ייצור החשמל הכולל בישראל הוא בסביבות ה15000 מגהוואט. אין שום בעייה.
 

25306yosef

New member
ואגב, אתה פועל אותו דבר כמוני רק הפוך ממני.

א) חובת ההוכחה מוטלת על טוען הטענה.
לא התמוטטו שום עמודים כל עוד לא הוכח אחרת.
השטח הוא ציבורי ופתוח לכל הכיוונים, ולכל אחד יש היום מצלמת HD בכיס.

ב) ותיקי הפורום יודעים שהרכבת לא נוהגת להגיש תביעות לשון הרע, למרות שהיו לה עשרות (!) הזדמנויות לעשות זאת כנגד כתבות תמוהות כאלו. כשמחזירים להם, העיתונאים טוענים דברים בסגנון "זה מה שהמקור שלנו מסר ולא הייתה לנו סיבה לא להאמין לו, פרסמנו את הדברים בהסתייגות ולא כעובדה מוגמרת" וכיוצא באלה. מה לעשות - הם בדרך כלל נמצאים בעמדה נוחה יותר. מה גם שהרכבת היא חברה ממשלתית, די בטוח שהציבור לא יראה בעין יפה אם היא תתחיל "להשקיע" כסף ציבורי בתביעות כאלו - זה רק ייתן לעיתונות הסנסציונית הזדמנות נוספת לתקוף אותה.

זכותך כמובן לא להאמין לאף פרסום של הרכבת או "מטעמה", כפי שכנראה נדמה לך לעתים קרובות מדי, ובאותו זמן כן להאמין לכל פרסום שלילי בעיתונות שעושה כסף מכותרות צעקניות. אבל ההתנהגות הזאת מעידה אך ורק עליך ועל יושרך האישי כלפי אחרים וכלפי עצמך.
ואגב, אתה פועל אותו דבר כמוני רק הפוך ממני.
אתה נוטה להאמין לכל פרסום יחסי ציבור הקשור לקו הרכבת הפופוליסטי לירושלים, ואני כאמור נוטה להאמין לכל פרסום שלילי על קו הרכבת הפופוליסטי לירושלים.
 

Rubim88

New member
והנה התגובה הרשמית של הרכבת לעניין העמודים

מאיפה פטרסבורג/וקסמן הביאו את העמודים שהתמוטטו
או כל מיני דברים שלא נעשו, נראה אותו אומר את זה לקדמור הנדסה..
והנה התגובה הרשמית של הרכבת לעניין העמודים
"העבודה על תשתית החשמול מתקדמת היטב, מאלפי עמודי החשמל שהוצבו בקו אף אחד לא נפל, אלא וו כפיתה זמני של כבל." , אני בטוח שפטרסבורג כלל לא ביקש מהרכבת תגובה תוך ציון ההאשמה השקרית אלא רק לגבי התקדמות הפרוייקט - זו הרמה העיתונאית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה