עוד צרות רב-קו

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
עוד צרות רב-קו

עוד צרות רב-קו
הגיע תייר לביקור לפני מספר ימים (טוב אומנם אחרי חצות אז העמדה של קווים בנתב"ג לא פעלה), הלכנו לעשות רב-קו אתמול (רביעי) כדי להוזיל עלויות תחבורה לנסיעותיו, אבל הדבר פעל כה הזוי ודפוק, שהציג את כל הישראבלוף בכל גווני צבעו.
נו טוב, על הבוקר הגענו לתמח"ת, עולים לדן בקומה 7, מבקשים הנפקה.
הנציג לא עושה שירות, אלא מתעסק לו באפליקציות בטלפון, כאילו שאם כלל אין תור לעמדה אז מתאפשר לעשות כל מה שמתחשק לך?... עונה ככה, תארו לעצמכם "לתיירים ואזרחים זרים לא עושים רב-קו בכלל, רד לאגד ובקש אנונימי באוטובוס!" מה זה, כיפיון למנפיק ספציפי? ועוד מתחרה? שילמו לנציג הזה על הפרסומת הזאת? זה גם ככל הנראה בכלל גם מפר את ההסכם חברה כקבלן ביצוע מול משרד התחבורה בכלל
דבר הזוי לחלוטין, כי עשינו רב-קו לתייר אחר בדן לפני מספר חודשים ללא בעיות. ואם הנוסע יצטרך חוזה חודשי??
אני מתקשר בפניו במקום ל-8787* ומוודא עם רמקול מופעל ואומרים בפירוש שרב-קו אישי עושים לכולם ויש נוהל מפורש של הנפקה לנוסע בזיהוי דרכון זר, הנציג ממשיך בשלו ואומר אין מה לעשות ככה זה תמיד היה (באמת???) וככה אמרו מנהלי החברה (אבל משרד התחבורה מפקח על הכל ומפעילים הם סך הכל קבלני ביצוע של משרד התחבורה!), אוקי, ממשיך, מתקשר ל-3456* (שירות לקוחות דן) ושם גם אומרים שלזרים לא עושים רב-קו (באמת, אז איך יסעו כשיבטלו תשלום במזומן?) ושכך כאילו זה תמיד היה, מה???? טוב, הלכנו משם כי לא היתה כל התקדמות
על קניית רב-קו באוטובוס אין מה לדבר, כי בפועל כמעט ואין לנהגים מלאי רב-קו כידוע כי משרד התחבורה רוצה שלכולם יהיה אישי
ירדנו קומה לאפיקים, שם תלוי לו פתק "תיכף אשוב" וגם אין איש, הנציג חוזר אחרי 10 דקות (חיכיתי, ייתכן והיה בשירותים?), מבקשים הנפקה, הוא אומר שאי אפשר כי המחשב שלו לא עובד בכלל מהבוקר, סליחה אז למה בכלל לפתוח את העמדה אם כך... המחשב כבוי, הנציג יודע בכלל להפעיל מחשב? אולי רק זו הבעיה? נציג יודע לעבוד רק אם מישהו פתח לו את התוכנה?
אגד? לא נראה לי, היה סביר גם לקבל משהו הזוי ביותר כתגובה קווים? יש רק עמדת סדרן, את כולם שולחים לדן

יצאנו בסוף מהתמח"ת ועברנו לההגנה, שם עשו הנפקת כרטיס אישי על דרכון זר ללא שום שאלות הזויות מיותרות כלל...

...שלא לדבר גם על כך שכתוצאה נשרף כשעה מהזמן של הנוסע (אגב הנציג של המוקד הארצי גם העביר לרב-קו אונליין, אשר במוקד שלו נאמר שמהיום אפשר גם להזמין רב-קו מאתר האינטרנט, אבל ממש לא התחשק לי כבר לחכות מי יודע כמה לדואר) https://ravkavonline.co.il/he/store/ravkav-issue-request/check

...התוכנית היתה גם באותו יום להספיק לים המלח, אך כתוצאה שבתמח"ת לא עשו כרטיס, הצעתי אם כבר אנו כבר בההגנה, אז לנסוע דרך באר שבע, אך בדיוק פספסנו את הקו שנוסע דרך לוד, והבה היה בעוד הרבה זמן משום מה אז כבר לא היתה ברירה (כי כבר נכנסנו לשטח המבוקר) אלא לנסוע בקו המערבי, שכידוע האריך את הנסיעה, פלוס החלפה במרכזית ב"ש ל-384, בקיצור עד שהגענו לעין בוקק כבר היה חמש בערב, ונותר רק כשעה להיות בים (הסדרן של החוף אסף מכולם את כל הכיסאות בשש בערב)... חוזרים לתחנה, מחכים.... מחכים.... תדירות גרועה ביותר למקום תיירותי... ב-19:45 חולף לו 444 חצי ריק ללא עצירה, מה הולך פה? מתקשר ל-2800* אומרים שזה קו שחייב לשמור מקום... איך אשמור מקום בלי סמארטפון/אינטרנט, אם צריך לשלם ברב-קו טעון ולקבל הנחה כנדרש (לתייר 20% על ערך צבור, לי 33% מהנסיעה כזכאי ב"ל)? במוקד יש רק קניית כרטיס ללא הנחה לכיוון אחד (על נייר ותשלום מראש! הנחות רק אם לוקחים הלוך ושוב), אבל בעין בוקק אין אילתומט! ככל הנראה שאין גם אפשרות להזמנה לקו שכבר יצא מאילת, איך אז הנהג אמור לדעת שיש נוסעים שצריך לאסוף בדרך אם הוא טס כמו טיל?... חוזר ל-8787* לשאול מתי האוטובוס הבה (אין לי סמארטפון ואין שלט מתחלף בתחנת אואזיס) נאמר לי שנגמרו האוטובוסים. בעוד אני חושב כבר מה לעשות יחד עם התייר, בעוד כרבע שעה צץ לו 486 משום מקום, עלינו עליו, עד שהגענו לירושלים כבר היה 10 עם כמות התחנות של 486... אז לתל אביב, אז כבר 11... טוב הביתה הגענו לקראת חצות, אבל באמת... טוב, שירות רב-קו נורמלי לא נזכה לראות בחיינו, אך למה לכל הרוחות אין יותר נסיעות ל-421...
 

Bus Nerd

Active member
מהניסיון שלי שירות רב קו בר"י הוא הכי מקצועי

עוד צרות רב-קו
הגיע תייר לביקור לפני מספר ימים (טוב אומנם אחרי חצות אז העמדה של קווים בנתב"ג לא פעלה), הלכנו לעשות רב-קו אתמול (רביעי) כדי להוזיל עלויות תחבורה לנסיעותיו, אבל הדבר פעל כה הזוי ודפוק, שהציג את כל הישראבלוף בכל גווני צבעו.
נו טוב, על הבוקר הגענו לתמח"ת, עולים לדן בקומה 7, מבקשים הנפקה.
הנציג לא עושה שירות, אלא מתעסק לו באפליקציות בטלפון, כאילו שאם כלל אין תור לעמדה אז מתאפשר לעשות כל מה שמתחשק לך?... עונה ככה, תארו לעצמכם "לתיירים ואזרחים זרים לא עושים רב-קו בכלל, רד לאגד ובקש אנונימי באוטובוס!" מה זה, כיפיון למנפיק ספציפי? ועוד מתחרה? שילמו לנציג הזה על הפרסומת הזאת? זה גם ככל הנראה בכלל גם מפר את ההסכם חברה כקבלן ביצוע מול משרד התחבורה בכלל
דבר הזוי לחלוטין, כי עשינו רב-קו לתייר אחר בדן לפני מספר חודשים ללא בעיות. ואם הנוסע יצטרך חוזה חודשי??
אני מתקשר בפניו במקום ל-8787* ומוודא עם רמקול מופעל ואומרים בפירוש שרב-קו אישי עושים לכולם ויש נוהל מפורש של הנפקה לנוסע בזיהוי דרכון זר, הנציג ממשיך בשלו ואומר אין מה לעשות ככה זה תמיד היה (באמת???) וככה אמרו מנהלי החברה (אבל משרד התחבורה מפקח על הכל ומפעילים הם סך הכל קבלני ביצוע של משרד התחבורה!), אוקי, ממשיך, מתקשר ל-3456* (שירות לקוחות דן) ושם גם אומרים שלזרים לא עושים רב-קו (באמת, אז איך יסעו כשיבטלו תשלום במזומן?) ושכך כאילו זה תמיד היה, מה???? טוב, הלכנו משם כי לא היתה כל התקדמות
על קניית רב-קו באוטובוס אין מה לדבר, כי בפועל כמעט ואין לנהגים מלאי רב-קו כידוע כי משרד התחבורה רוצה שלכולם יהיה אישי
ירדנו קומה לאפיקים, שם תלוי לו פתק "תיכף אשוב" וגם אין איש, הנציג חוזר אחרי 10 דקות (חיכיתי, ייתכן והיה בשירותים?), מבקשים הנפקה, הוא אומר שאי אפשר כי המחשב שלו לא עובד בכלל מהבוקר, סליחה אז למה בכלל לפתוח את העמדה אם כך... המחשב כבוי, הנציג יודע בכלל להפעיל מחשב? אולי רק זו הבעיה? נציג יודע לעבוד רק אם מישהו פתח לו את התוכנה?
אגד? לא נראה לי, היה סביר גם לקבל משהו הזוי ביותר כתגובה קווים? יש רק עמדת סדרן, את כולם שולחים לדן

יצאנו בסוף מהתמח"ת ועברנו לההגנה, שם עשו הנפקת כרטיס אישי על דרכון זר ללא שום שאלות הזויות מיותרות כלל...

...שלא לדבר גם על כך שכתוצאה נשרף כשעה מהזמן של הנוסע (אגב הנציג של המוקד הארצי גם העביר לרב-קו אונליין, אשר במוקד שלו נאמר שמהיום אפשר גם להזמין רב-קו מאתר האינטרנט, אבל ממש לא התחשק לי כבר לחכות מי יודע כמה לדואר) https://ravkavonline.co.il/he/store/ravkav-issue-request/check

...התוכנית היתה גם באותו יום להספיק לים המלח, אך כתוצאה שבתמח"ת לא עשו כרטיס, הצעתי אם כבר אנו כבר בההגנה, אז לנסוע דרך באר שבע, אך בדיוק פספסנו את הקו שנוסע דרך לוד, והבה היה בעוד הרבה זמן משום מה אז כבר לא היתה ברירה (כי כבר נכנסנו לשטח המבוקר) אלא לנסוע בקו המערבי, שכידוע האריך את הנסיעה, פלוס החלפה במרכזית ב"ש ל-384, בקיצור עד שהגענו לעין בוקק כבר היה חמש בערב, ונותר רק כשעה להיות בים (הסדרן של החוף אסף מכולם את כל הכיסאות בשש בערב)... חוזרים לתחנה, מחכים.... מחכים.... תדירות גרועה ביותר למקום תיירותי... ב-19:45 חולף לו 444 חצי ריק ללא עצירה, מה הולך פה? מתקשר ל-2800* אומרים שזה קו שחייב לשמור מקום... איך אשמור מקום בלי סמארטפון/אינטרנט, אם צריך לשלם ברב-קו טעון ולקבל הנחה כנדרש (לתייר 20% על ערך צבור, לי 33% מהנסיעה כזכאי ב"ל)? במוקד יש רק קניית כרטיס ללא הנחה לכיוון אחד (על נייר ותשלום מראש! הנחות רק אם לוקחים הלוך ושוב), אבל בעין בוקק אין אילתומט! ככל הנראה שאין גם אפשרות להזמנה לקו שכבר יצא מאילת, איך אז הנהג אמור לדעת שיש נוסעים שצריך לאסוף בדרך אם הוא טס כמו טיל?... חוזר ל-8787* לשאול מתי האוטובוס הבה (אין לי סמארטפון ואין שלט מתחלף בתחנת אואזיס) נאמר לי שנגמרו האוטובוסים. בעוד אני חושב כבר מה לעשות יחד עם התייר, בעוד כרבע שעה צץ לו 486 משום מקום, עלינו עליו, עד שהגענו לירושלים כבר היה 10 עם כמות התחנות של 486... אז לתל אביב, אז כבר 11... טוב הביתה הגענו לקראת חצות, אבל באמת... טוב, שירות רב-קו נורמלי לא נזכה לראות בחיינו, אך למה לכל הרוחות אין יותר נסיעות ל-421...
מהניסיון שלי שירות רב קו בר"י הוא הכי מקצועי
והאנקדוטה שלך מאשרת את זה.
 

nox120

New member
חוץ מזה שהם לא מוכרים קוראי כרטיסים להטענה ביתית.

מהניסיון שלי שירות רב קו בר"י הוא הכי מקצועי
והאנקדוטה שלך מאשרת את זה.
חוץ מזה שהם לא מוכרים קוראי כרטיסים להטענה ביתית.
 

YuMi2017

Member
שני דברים

עוד צרות רב-קו
הגיע תייר לביקור לפני מספר ימים (טוב אומנם אחרי חצות אז העמדה של קווים בנתב"ג לא פעלה), הלכנו לעשות רב-קו אתמול (רביעי) כדי להוזיל עלויות תחבורה לנסיעותיו, אבל הדבר פעל כה הזוי ודפוק, שהציג את כל הישראבלוף בכל גווני צבעו.
נו טוב, על הבוקר הגענו לתמח"ת, עולים לדן בקומה 7, מבקשים הנפקה.
הנציג לא עושה שירות, אלא מתעסק לו באפליקציות בטלפון, כאילו שאם כלל אין תור לעמדה אז מתאפשר לעשות כל מה שמתחשק לך?... עונה ככה, תארו לעצמכם "לתיירים ואזרחים זרים לא עושים רב-קו בכלל, רד לאגד ובקש אנונימי באוטובוס!" מה זה, כיפיון למנפיק ספציפי? ועוד מתחרה? שילמו לנציג הזה על הפרסומת הזאת? זה גם ככל הנראה בכלל גם מפר את ההסכם חברה כקבלן ביצוע מול משרד התחבורה בכלל
דבר הזוי לחלוטין, כי עשינו רב-קו לתייר אחר בדן לפני מספר חודשים ללא בעיות. ואם הנוסע יצטרך חוזה חודשי??
אני מתקשר בפניו במקום ל-8787* ומוודא עם רמקול מופעל ואומרים בפירוש שרב-קו אישי עושים לכולם ויש נוהל מפורש של הנפקה לנוסע בזיהוי דרכון זר, הנציג ממשיך בשלו ואומר אין מה לעשות ככה זה תמיד היה (באמת???) וככה אמרו מנהלי החברה (אבל משרד התחבורה מפקח על הכל ומפעילים הם סך הכל קבלני ביצוע של משרד התחבורה!), אוקי, ממשיך, מתקשר ל-3456* (שירות לקוחות דן) ושם גם אומרים שלזרים לא עושים רב-קו (באמת, אז איך יסעו כשיבטלו תשלום במזומן?) ושכך כאילו זה תמיד היה, מה???? טוב, הלכנו משם כי לא היתה כל התקדמות
על קניית רב-קו באוטובוס אין מה לדבר, כי בפועל כמעט ואין לנהגים מלאי רב-קו כידוע כי משרד התחבורה רוצה שלכולם יהיה אישי
ירדנו קומה לאפיקים, שם תלוי לו פתק "תיכף אשוב" וגם אין איש, הנציג חוזר אחרי 10 דקות (חיכיתי, ייתכן והיה בשירותים?), מבקשים הנפקה, הוא אומר שאי אפשר כי המחשב שלו לא עובד בכלל מהבוקר, סליחה אז למה בכלל לפתוח את העמדה אם כך... המחשב כבוי, הנציג יודע בכלל להפעיל מחשב? אולי רק זו הבעיה? נציג יודע לעבוד רק אם מישהו פתח לו את התוכנה?
אגד? לא נראה לי, היה סביר גם לקבל משהו הזוי ביותר כתגובה קווים? יש רק עמדת סדרן, את כולם שולחים לדן

יצאנו בסוף מהתמח"ת ועברנו לההגנה, שם עשו הנפקת כרטיס אישי על דרכון זר ללא שום שאלות הזויות מיותרות כלל...

...שלא לדבר גם על כך שכתוצאה נשרף כשעה מהזמן של הנוסע (אגב הנציג של המוקד הארצי גם העביר לרב-קו אונליין, אשר במוקד שלו נאמר שמהיום אפשר גם להזמין רב-קו מאתר האינטרנט, אבל ממש לא התחשק לי כבר לחכות מי יודע כמה לדואר) https://ravkavonline.co.il/he/store/ravkav-issue-request/check

...התוכנית היתה גם באותו יום להספיק לים המלח, אך כתוצאה שבתמח"ת לא עשו כרטיס, הצעתי אם כבר אנו כבר בההגנה, אז לנסוע דרך באר שבע, אך בדיוק פספסנו את הקו שנוסע דרך לוד, והבה היה בעוד הרבה זמן משום מה אז כבר לא היתה ברירה (כי כבר נכנסנו לשטח המבוקר) אלא לנסוע בקו המערבי, שכידוע האריך את הנסיעה, פלוס החלפה במרכזית ב"ש ל-384, בקיצור עד שהגענו לעין בוקק כבר היה חמש בערב, ונותר רק כשעה להיות בים (הסדרן של החוף אסף מכולם את כל הכיסאות בשש בערב)... חוזרים לתחנה, מחכים.... מחכים.... תדירות גרועה ביותר למקום תיירותי... ב-19:45 חולף לו 444 חצי ריק ללא עצירה, מה הולך פה? מתקשר ל-2800* אומרים שזה קו שחייב לשמור מקום... איך אשמור מקום בלי סמארטפון/אינטרנט, אם צריך לשלם ברב-קו טעון ולקבל הנחה כנדרש (לתייר 20% על ערך צבור, לי 33% מהנסיעה כזכאי ב"ל)? במוקד יש רק קניית כרטיס ללא הנחה לכיוון אחד (על נייר ותשלום מראש! הנחות רק אם לוקחים הלוך ושוב), אבל בעין בוקק אין אילתומט! ככל הנראה שאין גם אפשרות להזמנה לקו שכבר יצא מאילת, איך אז הנהג אמור לדעת שיש נוסעים שצריך לאסוף בדרך אם הוא טס כמו טיל?... חוזר ל-8787* לשאול מתי האוטובוס הבה (אין לי סמארטפון ואין שלט מתחלף בתחנת אואזיס) נאמר לי שנגמרו האוטובוסים. בעוד אני חושב כבר מה לעשות יחד עם התייר, בעוד כרבע שעה צץ לו 486 משום מקום, עלינו עליו, עד שהגענו לירושלים כבר היה 10 עם כמות התחנות של 486... אז לתל אביב, אז כבר 11... טוב הביתה הגענו לקראת חצות, אבל באמת... טוב, שירות רב-קו נורמלי לא נזכה לראות בחיינו, אך למה לכל הרוחות אין יותר נסיעות ל-421...
שני דברים
הראשון - לעולם אל תלך לחברות האוטובוסים, הן פשוט גרועות ולא נותנות שירות. רב קב רק ברכבת ישראל (זה כבר נאמר לפניי).
השני - מדוע לנסוע בתחבורה ציבורית לים המלח? אתם 2 אנשים, לא עדיף לשכור רכב ולנסוע?
&nbsp
נ.ב: אחרי שעשית רב קו בהגנה, לא היה עדיף לחזור לתחמ"ת ולקחת אוטובוס?
השירות בישראל אכן גרוע, אבל עושה רושם שאתה יכלת להקל על עצמך משמעותית אם היית מתנהל קצת יותר חכם.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אף אחד משנינו לא נוהג רכב ואין רישיון נהיגה

שני דברים
הראשון - לעולם אל תלך לחברות האוטובוסים, הן פשוט גרועות ולא נותנות שירות. רב קב רק ברכבת ישראל (זה כבר נאמר לפניי).
השני - מדוע לנסוע בתחבורה ציבורית לים המלח? אתם 2 אנשים, לא עדיף לשכור רכב ולנסוע?
&nbsp
נ.ב: אחרי שעשית רב קו בהגנה, לא היה עדיף לחזור לתחמ"ת ולקחת אוטובוס?
השירות בישראל אכן גרוע, אבל עושה רושם שאתה יכלת להקל על עצמך משמעותית אם היית מתנהל קצת יותר חכם.
אף אחד משנינו לא נוהג רכב ואין רישיון נהיגה
וככל הנראה חזרה לתמח"ת לא היתה מקצרת את הנסיעה, כי הדרך חזרה של 486+405 לקחה כמעט את אותו הזמן, אם כבר אוטובוס מתל אביב, אז עדיף היה יותר אם היו יותר נסיעות של 421 ממסוף 2000, אך זה לא קיים אז לא היה טעם לנסוע לשם
 

Ccyclist

Well-known member
מצב נורא, אבל האם יכלת לקחת מונית לערד?

אף אחד משנינו לא נוהג רכב ואין רישיון נהיגה
וככל הנראה חזרה לתמח"ת לא היתה מקצרת את הנסיעה, כי הדרך חזרה של 486+405 לקחה כמעט את אותו הזמן, אם כבר אוטובוס מתל אביב, אז עדיף היה יותר אם היו יותר נסיעות של 421 ממסוף 2000, אך זה לא קיים אז לא היה טעם לנסוע לשם
מצב נורא, אבל האם יכלת לקחת מונית לערד?
במקרים כאלו עדיף להגיע לנקודה התח"צית - עירונית הקרובה ביותר.
&nbsp
חבל שזה מצב הקישוריות בין עיר תיירות החוף מס 1 במדינה לבין אחד מנכסי התיירות הייחודיים שלה.
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
מערד לים המלח יש שני קווים, זה שמגיע מת"א וזה שמגיע מב"ש.

מצב נורא, אבל האם יכלת לקחת מונית לערד?
במקרים כאלו עדיף להגיע לנקודה התח"צית - עירונית הקרובה ביותר.
&nbsp
חבל שזה מצב הקישוריות בין עיר תיירות החוף מס 1 במדינה לבין אחד מנכסי התיירות הייחודיים שלה.
&nbsp
&nbsp
מערד לים המלח יש שני קווים, זה שמגיע מת"א וזה שמגיע מב"ש.
לשניהם יחדיו יש 7 נסיעות ביום.
 

846

Active member
באמת חבל שביזבזת כלכך הרבה זמן אבל גם פיקסלים ומשאבי רשת

עוד צרות רב-קו
הגיע תייר לביקור לפני מספר ימים (טוב אומנם אחרי חצות אז העמדה של קווים בנתב"ג לא פעלה), הלכנו לעשות רב-קו אתמול (רביעי) כדי להוזיל עלויות תחבורה לנסיעותיו, אבל הדבר פעל כה הזוי ודפוק, שהציג את כל הישראבלוף בכל גווני צבעו.
נו טוב, על הבוקר הגענו לתמח"ת, עולים לדן בקומה 7, מבקשים הנפקה.
הנציג לא עושה שירות, אלא מתעסק לו באפליקציות בטלפון, כאילו שאם כלל אין תור לעמדה אז מתאפשר לעשות כל מה שמתחשק לך?... עונה ככה, תארו לעצמכם "לתיירים ואזרחים זרים לא עושים רב-קו בכלל, רד לאגד ובקש אנונימי באוטובוס!" מה זה, כיפיון למנפיק ספציפי? ועוד מתחרה? שילמו לנציג הזה על הפרסומת הזאת? זה גם ככל הנראה בכלל גם מפר את ההסכם חברה כקבלן ביצוע מול משרד התחבורה בכלל
דבר הזוי לחלוטין, כי עשינו רב-קו לתייר אחר בדן לפני מספר חודשים ללא בעיות. ואם הנוסע יצטרך חוזה חודשי??
אני מתקשר בפניו במקום ל-8787* ומוודא עם רמקול מופעל ואומרים בפירוש שרב-קו אישי עושים לכולם ויש נוהל מפורש של הנפקה לנוסע בזיהוי דרכון זר, הנציג ממשיך בשלו ואומר אין מה לעשות ככה זה תמיד היה (באמת???) וככה אמרו מנהלי החברה (אבל משרד התחבורה מפקח על הכל ומפעילים הם סך הכל קבלני ביצוע של משרד התחבורה!), אוקי, ממשיך, מתקשר ל-3456* (שירות לקוחות דן) ושם גם אומרים שלזרים לא עושים רב-קו (באמת, אז איך יסעו כשיבטלו תשלום במזומן?) ושכך כאילו זה תמיד היה, מה???? טוב, הלכנו משם כי לא היתה כל התקדמות
על קניית רב-קו באוטובוס אין מה לדבר, כי בפועל כמעט ואין לנהגים מלאי רב-קו כידוע כי משרד התחבורה רוצה שלכולם יהיה אישי
ירדנו קומה לאפיקים, שם תלוי לו פתק "תיכף אשוב" וגם אין איש, הנציג חוזר אחרי 10 דקות (חיכיתי, ייתכן והיה בשירותים?), מבקשים הנפקה, הוא אומר שאי אפשר כי המחשב שלו לא עובד בכלל מהבוקר, סליחה אז למה בכלל לפתוח את העמדה אם כך... המחשב כבוי, הנציג יודע בכלל להפעיל מחשב? אולי רק זו הבעיה? נציג יודע לעבוד רק אם מישהו פתח לו את התוכנה?
אגד? לא נראה לי, היה סביר גם לקבל משהו הזוי ביותר כתגובה קווים? יש רק עמדת סדרן, את כולם שולחים לדן

יצאנו בסוף מהתמח"ת ועברנו לההגנה, שם עשו הנפקת כרטיס אישי על דרכון זר ללא שום שאלות הזויות מיותרות כלל...

...שלא לדבר גם על כך שכתוצאה נשרף כשעה מהזמן של הנוסע (אגב הנציג של המוקד הארצי גם העביר לרב-קו אונליין, אשר במוקד שלו נאמר שמהיום אפשר גם להזמין רב-קו מאתר האינטרנט, אבל ממש לא התחשק לי כבר לחכות מי יודע כמה לדואר) https://ravkavonline.co.il/he/store/ravkav-issue-request/check

...התוכנית היתה גם באותו יום להספיק לים המלח, אך כתוצאה שבתמח"ת לא עשו כרטיס, הצעתי אם כבר אנו כבר בההגנה, אז לנסוע דרך באר שבע, אך בדיוק פספסנו את הקו שנוסע דרך לוד, והבה היה בעוד הרבה זמן משום מה אז כבר לא היתה ברירה (כי כבר נכנסנו לשטח המבוקר) אלא לנסוע בקו המערבי, שכידוע האריך את הנסיעה, פלוס החלפה במרכזית ב"ש ל-384, בקיצור עד שהגענו לעין בוקק כבר היה חמש בערב, ונותר רק כשעה להיות בים (הסדרן של החוף אסף מכולם את כל הכיסאות בשש בערב)... חוזרים לתחנה, מחכים.... מחכים.... תדירות גרועה ביותר למקום תיירותי... ב-19:45 חולף לו 444 חצי ריק ללא עצירה, מה הולך פה? מתקשר ל-2800* אומרים שזה קו שחייב לשמור מקום... איך אשמור מקום בלי סמארטפון/אינטרנט, אם צריך לשלם ברב-קו טעון ולקבל הנחה כנדרש (לתייר 20% על ערך צבור, לי 33% מהנסיעה כזכאי ב"ל)? במוקד יש רק קניית כרטיס ללא הנחה לכיוון אחד (על נייר ותשלום מראש! הנחות רק אם לוקחים הלוך ושוב), אבל בעין בוקק אין אילתומט! ככל הנראה שאין גם אפשרות להזמנה לקו שכבר יצא מאילת, איך אז הנהג אמור לדעת שיש נוסעים שצריך לאסוף בדרך אם הוא טס כמו טיל?... חוזר ל-8787* לשאול מתי האוטובוס הבה (אין לי סמארטפון ואין שלט מתחלף בתחנת אואזיס) נאמר לי שנגמרו האוטובוסים. בעוד אני חושב כבר מה לעשות יחד עם התייר, בעוד כרבע שעה צץ לו 486 משום מקום, עלינו עליו, עד שהגענו לירושלים כבר היה 10 עם כמות התחנות של 486... אז לתל אביב, אז כבר 11... טוב הביתה הגענו לקראת חצות, אבל באמת... טוב, שירות רב-קו נורמלי לא נזכה לראות בחיינו, אך למה לכל הרוחות אין יותר נסיעות ל-421...
באמת חבל שביזבזת כלכך הרבה זמן אבל גם פיקסלים ומשאבי רשת
בסה"כ היית צריך לרדת קומה לרב קו אגד, להנפיק מה שצריך ולחזור כ 20 מטרים לאחור למודיעין ע"מ לברר מה הדרך המהירה ביותר לסוע ולחזור לים המלח.
במקום זה טירטרת את החבר שלך התייר ולא ממש נהנתם מיום הטיול
משום מה החלטת מראש שבאגד לא תקבל שרות......
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לגבי להנות בים זה היה דווקא די בסדר, כי הים מלוח מדי בשביל

באמת חבל שביזבזת כלכך הרבה זמן אבל גם פיקסלים ומשאבי רשת
בסה"כ היית צריך לרדת קומה לרב קו אגד, להנפיק מה שצריך ולחזור כ 20 מטרים לאחור למודיעין ע"מ לברר מה הדרך המהירה ביותר לסוע ולחזור לים המלח.
במקום זה טירטרת את החבר שלך התייר ולא ממש נהנתם מיום הטיול
משום מה החלטת מראש שבאגד לא תקבל שרות......
לגבי להנות בים זה היה דווקא די בסדר, כי הים מלוח מדי בשביל
להיות בו כל היום (והאמת שהחוף היה די ריק, רוב התיירים שם ממילא משתמשים בשירותי המלונות), אז להגיע לקראת חמש כשלא חם מדי, גם טוב, כי אם מגיעים בצהריים מקבלים מכת שמש
אילו היה שירות רב-קו נורמלי כבר בעמדה הראשונה, לא היה שום טירטור
&nbsp
לגבי אגד, לא חסר מקרים כאשר מנפיקים לנוסע כרטיס מהסוג הישן ללא שבב אשר לא עובד עם מימוש בכספונט (הסברתי לתייר בערך ככה "כשיגמר כסף/זמן תודיע לי את תוכניותיך, אזמין טעינה של החוזה הנכון, אז תכניס כרטיס לכספומט הזה ולחץ על הכפתור הימני למטה [אישור], תתן לי מזומן כשניפגש" - זה עדיף מלאלץ את התייר להתעסק עם נהג (אשר לרוב לא מכיר את כל החוזים אם צריך משהו ספציפי ביותר) או מכונה אוטומטית אשר כידוע שונה ממפעיל למפעיל, והתייר אפילו אנגלית לא יודע אגב, וריבוי ממשקים שונים מחברה לחברה רק מסבכת את המצב, לא רק שהנוסע גם צריך לדעת איזה חוזה לטעון...), טוענים שאין מלאי כרטיסים עם צ'יפ, אז אחרי שכרטיס הונפק פתאום צץ לו משום מקום מלאי כרטיסים עם שבב ואז מנסים לכפות אותך לשלם 10 שח על החלפת כרטיס ש-"פועל" ו-"אפליקציות? כספונטים? לא מכיר, מבחינתי הכרטיס בסדר" [כשההחלפה כזו מכרטיס ללא שבב לכרטיס עם שבב אמורה להיות בחינם], ואז היה יוצא יותר טירטור בעצם, כי אף אחד לא מכשיר את הנציגים כמו שצריך
&nbsp
במילים אחרות אילו אגד היתה מלכתחילה בוחרת ספק אשר מוציא רק כרטיסים תקניים עם שבב, אז אולי היתי שוקל ללכת לאגד, אחרת זה לוטו של איזה כרטיס אתה תקבל, כי כל חברה כפופה למנהליה הישירים, גם אם זה נוגד תקנות ונהלים עליוניים יותר... גישה צבאית היתי אומר
&nbsp
את הנהגים גם לא מכשירים, כי באותו ה-486 שתי תחנות אחרי שעליתי, עלה נוסע תייר אחר אשר הטעינו לו במרכזית ירושלים חוזה יומי קוד 375 והנהג סרב לקבל את זה והמצב היה כזה שהנהג טען אין כרטיס ודרש לשלם ולא נתן את הרב-קו חזרה לנוסע, הנוסע טוען שהגיע עם החוזה הזה (וגם הציג קבלת טעינה לאותו היום) והיה בסדר מבחינת הנהג הראשון בהלוך. מכיוון שבין התייר לנהג לא היתה ממש שיחה של ממש כי הנהג לא ידע אנגלית, והתייר לא ידע עברית, החלטתי להכנס לשיחה לברר מה הולך שם . הנוסע הסביר לי שבמרכזית ביקש הלוך שוב לים המלח ובמקום זאת טענו לו את היומי המדובר ב-40 שח [כי ביטלו הלוך ושוב] ומבחינת הנהג הראשון אשר התייר הגיע איתו לים המלח מלכתחילה, החוזה הזה היה בסדר. לפי הקבלה תאור החוזה - יומי ק.375 מטרופולין בש י-ם ק.גת ואשקלון .
אני אומר לנהג, הכל בסדר פה, הנהג טוען שלא, ומציג לי רשימת קודים לא מעודכנת בעליל מהמגירה לידו, ששם מוצג לו בצורה לא ממש ברורה שהחוזה כולל מטרופולין באר שבע ירושלים קרית גת ואשקלון, ומנסה לכפות לי שזה לא כולל את איזור ים המלח... איזה ביזיון... ראשית איזור ים המלח הינו חלק משני המטרופולינים (מטרופולין בש איזור 3.3, מטרופולין ירושלים איזור 3.3 , ועין בוקק זה אזור 3.3 ב"ש, ונסיעה ב-486 עם קוד 375 ע.בוקק-ירושלים כוללת את כל זה) . טוב, הסברתי זאת לנהג. לבסף הוא נכנע ותיקף לנוסע את החוזה כאמור קיבל ירוק ונגמר הסיפור, אבל באמת....?!
http://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=4 שני קילומטר מנווה זוהר
http://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=1 אזור 3.3
תאור האזורים וחוזה ברב-קו אונליין https://ravkavonline.co.il/he/store/confirm/3075
אם זה מעניין אותך, המקרה דקות אחרי שמונה בערב קו 486 על אוטובוס 76-175-69 אתמול
&nbsp
יש גם שאלה אליך כנהג, מה סיפור המסוף שצריך כל פעם לתקף דברים ידנית? אילו זה היה אוטומטי, הדבר הזה לא היה קורה. יוצא שנהגים לא תמיד מתקפים דברים נכונים ומצב של "הנהג יקבע לפי הפנים שלך והכיס שלך מה וכמה לתקף" זה ידידותי לנוסע זה לגנוב כסף שלא כדין, אם כל האזור שולם כבר?...
אם ה-GPS במסוף פועל, אז אילו לנוסע היה חוזה של חיפה נניח, אז המסוף לא אמור לתת לתקף חוזה כזה במקום ובקו לא מקומי, כי יש את מיקום האוטובוס ב-GPS...
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
מה שתיארת מעט מוזר לי.

לגבי להנות בים זה היה דווקא די בסדר, כי הים מלוח מדי בשביל
להיות בו כל היום (והאמת שהחוף היה די ריק, רוב התיירים שם ממילא משתמשים בשירותי המלונות), אז להגיע לקראת חמש כשלא חם מדי, גם טוב, כי אם מגיעים בצהריים מקבלים מכת שמש
אילו היה שירות רב-קו נורמלי כבר בעמדה הראשונה, לא היה שום טירטור
&nbsp
לגבי אגד, לא חסר מקרים כאשר מנפיקים לנוסע כרטיס מהסוג הישן ללא שבב אשר לא עובד עם מימוש בכספונט (הסברתי לתייר בערך ככה "כשיגמר כסף/זמן תודיע לי את תוכניותיך, אזמין טעינה של החוזה הנכון, אז תכניס כרטיס לכספומט הזה ולחץ על הכפתור הימני למטה [אישור], תתן לי מזומן כשניפגש" - זה עדיף מלאלץ את התייר להתעסק עם נהג (אשר לרוב לא מכיר את כל החוזים אם צריך משהו ספציפי ביותר) או מכונה אוטומטית אשר כידוע שונה ממפעיל למפעיל, והתייר אפילו אנגלית לא יודע אגב, וריבוי ממשקים שונים מחברה לחברה רק מסבכת את המצב, לא רק שהנוסע גם צריך לדעת איזה חוזה לטעון...), טוענים שאין מלאי כרטיסים עם צ'יפ, אז אחרי שכרטיס הונפק פתאום צץ לו משום מקום מלאי כרטיסים עם שבב ואז מנסים לכפות אותך לשלם 10 שח על החלפת כרטיס ש-"פועל" ו-"אפליקציות? כספונטים? לא מכיר, מבחינתי הכרטיס בסדר" [כשההחלפה כזו מכרטיס ללא שבב לכרטיס עם שבב אמורה להיות בחינם], ואז היה יוצא יותר טירטור בעצם, כי אף אחד לא מכשיר את הנציגים כמו שצריך
&nbsp
במילים אחרות אילו אגד היתה מלכתחילה בוחרת ספק אשר מוציא רק כרטיסים תקניים עם שבב, אז אולי היתי שוקל ללכת לאגד, אחרת זה לוטו של איזה כרטיס אתה תקבל, כי כל חברה כפופה למנהליה הישירים, גם אם זה נוגד תקנות ונהלים עליוניים יותר... גישה צבאית היתי אומר
&nbsp
את הנהגים גם לא מכשירים, כי באותו ה-486 שתי תחנות אחרי שעליתי, עלה נוסע תייר אחר אשר הטעינו לו במרכזית ירושלים חוזה יומי קוד 375 והנהג סרב לקבל את זה והמצב היה כזה שהנהג טען אין כרטיס ודרש לשלם ולא נתן את הרב-קו חזרה לנוסע, הנוסע טוען שהגיע עם החוזה הזה (וגם הציג קבלת טעינה לאותו היום) והיה בסדר מבחינת הנהג הראשון בהלוך. מכיוון שבין התייר לנהג לא היתה ממש שיחה של ממש כי הנהג לא ידע אנגלית, והתייר לא ידע עברית, החלטתי להכנס לשיחה לברר מה הולך שם . הנוסע הסביר לי שבמרכזית ביקש הלוך שוב לים המלח ובמקום זאת טענו לו את היומי המדובר ב-40 שח [כי ביטלו הלוך ושוב] ומבחינת הנהג הראשון אשר התייר הגיע איתו לים המלח מלכתחילה, החוזה הזה היה בסדר. לפי הקבלה תאור החוזה - יומי ק.375 מטרופולין בש י-ם ק.גת ואשקלון .
אני אומר לנהג, הכל בסדר פה, הנהג טוען שלא, ומציג לי רשימת קודים לא מעודכנת בעליל מהמגירה לידו, ששם מוצג לו בצורה לא ממש ברורה שהחוזה כולל מטרופולין באר שבע ירושלים קרית גת ואשקלון, ומנסה לכפות לי שזה לא כולל את איזור ים המלח... איזה ביזיון... ראשית איזור ים המלח הינו חלק משני המטרופולינים (מטרופולין בש איזור 3.3, מטרופולין ירושלים איזור 3.3 , ועין בוקק זה אזור 3.3 ב"ש, ונסיעה ב-486 עם קוד 375 ע.בוקק-ירושלים כוללת את כל זה) . טוב, הסברתי זאת לנהג. לבסף הוא נכנע ותיקף לנוסע את החוזה כאמור קיבל ירוק ונגמר הסיפור, אבל באמת....?!
http://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=4 שני קילומטר מנווה זוהר
http://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=1 אזור 3.3
תאור האזורים וחוזה ברב-קו אונליין https://ravkavonline.co.il/he/store/confirm/3075
אם זה מעניין אותך, המקרה דקות אחרי שמונה בערב קו 486 על אוטובוס 76-175-69 אתמול
&nbsp
יש גם שאלה אליך כנהג, מה סיפור המסוף שצריך כל פעם לתקף דברים ידנית? אילו זה היה אוטומטי, הדבר הזה לא היה קורה. יוצא שנהגים לא תמיד מתקפים דברים נכונים ומצב של "הנהג יקבע לפי הפנים שלך והכיס שלך מה וכמה לתקף" זה ידידותי לנוסע זה לגנוב כסף שלא כדין, אם כל האזור שולם כבר?...
אם ה-GPS במסוף פועל, אז אילו לנוסע היה חוזה של חיפה נניח, אז המסוף לא אמור לתת לתקף חוזה כזה במקום ובקו לא מקומי, כי יש את מיקום האוטובוס ב-GPS...
&nbsp
&nbsp
מה שתיארת מעט מוזר לי.
כאשר מעבירים את הרב קו במכונת הכרטוס של אגד ויש חוזה בתוקף, נדלק אור ירוק והכל בסדר. אין לנהג מה להתווכח עם המכונה כשהיא נותנת אור ירוק...
&nbsp
אז מה היה שם? הנוסע הצמיד את הרב קו למכונה, היא נתנה אור ירוק ואת הנהג זה לא עניין שהתקבל אור ירוק?
 

נתנאל531

Well-known member
באגד רק בחלק מקווים שכל מסלולם בתוך אזור החוזה

מה שתיארת מעט מוזר לי.
כאשר מעבירים את הרב קו במכונת הכרטוס של אגד ויש חוזה בתוקף, נדלק אור ירוק והכל בסדר. אין לנהג מה להתווכח עם המכונה כשהיא נותנת אור ירוק...
&nbsp
אז מה היה שם? הנוסע הצמיד את הרב קו למכונה, היא נתנה אור ירוק ואת הנהג זה לא עניין שהתקבל אור ירוק?
באגד רק בחלק מקווים שכל מסלולם בתוך אזור החוזה
לדוגמא חוזה שאני משתמש בו הרבה - 741 (מטרופולין חיפה + טבריה / צפת / רמת הגולן / ק. שמונה), בקווי חיפה-טבריה (430 ו־434) החוזה מזוהה אוטומטית וניתן אישור, אבל בקו 500 (ק. שמונה - כרמיאל - עכו - חיפה) נדרשת פעולת אישור של הנהג, למרות שבשלושת הקווים האלו כל המסלול כלול בשטח החוזה. למה ההבדל? ככה! לעומת זאת בקו 836 (תל אביב - כביש החוף - יוקנעם - אלונים - צ. המוביל - טבריה) נדרשת פעולת אישור של הנהג לחוזה ושם זה הגיוני, כי מסלול הקו כולל חלק נרחב מחוץ למטרופולין חיפה.
&nbsp
לעומת זאת בסופרבוס אחרי העדכון האחרון, חוזה 741 מאושר אוטומטית גם כשמסלול הקו חורג משטח החוזה (לדוגמא, קו 28 טבריה - בית שאן, שיוצא באפיקים משטח החוזה), ומנגד, בחברת רמה (החברה של רמת הגולן) נדרש אישור נהג לכל חוזה, גם כאלו שכל קו הנסיעה כלול בהם. אגב, שתי החברות האלו משתמשות בדיוק באותם מכשירי כרטוס, והממשק זהה, אבל אלגוריתם האישור - שונה. בנוסף, זה לא קשור ל־GPS, כי בחברת רמה המכונה מזהה את מיקום התחנה, והיא לא תציג חוזה קיים לא רלוונטי לשטח (קרה לי פעם שמכונה לא זיהתה את חוזה 741 בקו 151 בגלל שה־GPS לא התעדכן ונשאר באזור בית שאן, שם החוזה לא תקף. לאחר שהנהג עדכן מיקום ידנית, החוזה זוהה, ועדיין נדרשת פעולת אישור של הנהג, כרגיל)
&nbsp
במקרה שעלה פה הגיוני שלא יהיה אישור אוטומטי במקרה של קו מחוץ לאזור החוזה, אם כי זה בהחלט טעון שיפור. אפשר היה שבכיוון הנסיעה לירושלים המכונה תאשר אוטומטית חוזים שכוללים את כל יתרת הדרך, מה שלא אמור להיות בכיוון ההפוך, שם הנהג צריך לוודא עם הנוסע מה יעדו לפני אישור חוזה שלא כולל את מסלול הקו.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
פספסתי את ההתחלה, אבל כאמור בתום הסיפור הנהג פשוט תיקף את

מה שתיארת מעט מוזר לי.
כאשר מעבירים את הרב קו במכונת הכרטוס של אגד ויש חוזה בתוקף, נדלק אור ירוק והכל בסדר. אין לנהג מה להתווכח עם המכונה כשהיא נותנת אור ירוק...
&nbsp
אז מה היה שם? הנוסע הצמיד את הרב קו למכונה, היא נתנה אור ירוק ואת הנהג זה לא עניין שהתקבל אור ירוק?
פספסתי את ההתחלה, אבל כאמור בתום הסיפור הנהג פשוט תיקף את
החוזה ידנית למרות שהוא תקופתי ואמור להתקף אוטומטית. אולי זה תיקף בהתחלה אך הנהג לא שם לזה לב (אולי כי הנוסע הסיח את דעת הנהג בהצגת קבלת הטעינה של החוזה לו מול הפנים - נו, לא כולם בקיאים בנושאים של כרטיס חכם והעובדה שהכל נכתב על הפלסטיק והקבלה היא רק לתיעוד תשלום ולמעשה לא צריך אותן - התייר היה מרוסיה, שם די עדיין נפוץ לקנות כרטיסים אשר מראים לנהג כפי שאת החופשי-חודשי שלנו שהיו לפני הרב-קו...), יוצא שאת הנהג לא עניין דווקא את הקבלה גם, אשר עליה כתוב בפירוש טעינה של יומי קוד 375 לאותו היום - כאמור מבחינתו זה היה כפי שאזור ים המלח לא כלול בחוזה ובכלל נשמע יותר שהנהג חיבל במסוף כך שלא יתקבלו תיקופים של חוזים שאמורים להיות תקפים לנסיעה זו, או שהרפורמה הבינאזורית היא למחצה כך שאי אפשר לנסוע בין אזורים מרוחקים ישירות (ישר בין שני אזורי 3.3 ), כך שכדי שהחוזה יפעל צריך לנסוע במעקף דרך באר שבע (לעבור דרך אזור 1 בכל מטרופולין) ? .. משהו פה ממש לא טוב, ברב-קו אונליין מסומנים כל האזורים של כל המטרופולינים הכלולים בחוזה, אז אין סיבה שנסיעה ישירה לא תפעל (מדברי הנוסע זה פעל ככה בהלוך)
אילו היה לי טלפון תומך היתי גם בודק ברב-קו אונליין את הפעולות האחרונות, אך כאמור אין לי טלפון תומך, זה גם היה פותר את השאלה של האם היה תיקוף, הנהג גם לא ניסה להצמיד שוב כדי לראות אם היתה חסימת שימוש כפול (ואגב האם במסוף הזה יש הדפסת פעולות אחרונות או רק הדפסת יתרות כ"ח אשר רק מדפיסה את רשומות החוזים הפעילים בלבד?)
שאלת המה סיפור המסוף שצריך בו לתקף דברים כאילו שמראיינים אותך לעבודה, היא גם בהקשר הזה שאם הנהג היה צודק והחוזה היה אכן לא תקף לנסיעה זו במקום המסויים, המערכת צריכה לא לאפשר לתקף את החוזה (לפי מיקום אוטובוס ו-GPS) גם אם הנהג מנסה להכריח תיקוף, במילים אחרות זה שלנהג יש סמכות לקבוע מה תקף ומה לא, במקום שהמערכת תעשה את זה (כלומר המערכת צריכה לא לאפשר לתקף קודים של חיפה במרכז למשל גם אם זה אותו המחיר), אז משהו פה מסריח, כלומר אם התיקוף בסוף עבר, רק מוכיח שהנהג טעה (ומה זו הטבלת רשימת קודים המודפסת של הנהג אשר לא מפרטת אזורים בפרטים של המטרופולינים הכלולים אלא רק מטרופולינים בכללי בלי הצגת כל האזורים בנפרד ולמעשה נותנת לנהג זכות לקבוע לאיזה מטרופולין האזור המדובר שייך ובאיזה אזורים הקו שלו עובר...)
שלא לדבר גם שברשימת האזורים באתר הרפורמה לא מצויין ע.בוקק והשיקול נהג של הבנה פרהיסטורית של קביעה לפי ישובים, כאשר מזמן עברו לאזורים גדולים יותר, וגם רואים במפה שאזור 3.3 ב"ש כולל את כל אזור ערד יחד עם החלק הדרומי של ים המלח (אזור 3.3 י-ם ים המלח עד ע.גדי, ו-375 כולל הכל)...
&nbsp
&nbsp
 

arseny92

Well-known member
מנהל
או שכפי שכתב נתנאל, מקרה של צורך תיקוף ידני של חוזה

פספסתי את ההתחלה, אבל כאמור בתום הסיפור הנהג פשוט תיקף את
החוזה ידנית למרות שהוא תקופתי ואמור להתקף אוטומטית. אולי זה תיקף בהתחלה אך הנהג לא שם לזה לב (אולי כי הנוסע הסיח את דעת הנהג בהצגת קבלת הטעינה של החוזה לו מול הפנים - נו, לא כולם בקיאים בנושאים של כרטיס חכם והעובדה שהכל נכתב על הפלסטיק והקבלה היא רק לתיעוד תשלום ולמעשה לא צריך אותן - התייר היה מרוסיה, שם די עדיין נפוץ לקנות כרטיסים אשר מראים לנהג כפי שאת החופשי-חודשי שלנו שהיו לפני הרב-קו...), יוצא שאת הנהג לא עניין דווקא את הקבלה גם, אשר עליה כתוב בפירוש טעינה של יומי קוד 375 לאותו היום - כאמור מבחינתו זה היה כפי שאזור ים המלח לא כלול בחוזה ובכלל נשמע יותר שהנהג חיבל במסוף כך שלא יתקבלו תיקופים של חוזים שאמורים להיות תקפים לנסיעה זו, או שהרפורמה הבינאזורית היא למחצה כך שאי אפשר לנסוע בין אזורים מרוחקים ישירות (ישר בין שני אזורי 3.3 ), כך שכדי שהחוזה יפעל צריך לנסוע במעקף דרך באר שבע (לעבור דרך אזור 1 בכל מטרופולין) ? .. משהו פה ממש לא טוב, ברב-קו אונליין מסומנים כל האזורים של כל המטרופולינים הכלולים בחוזה, אז אין סיבה שנסיעה ישירה לא תפעל (מדברי הנוסע זה פעל ככה בהלוך)
אילו היה לי טלפון תומך היתי גם בודק ברב-קו אונליין את הפעולות האחרונות, אך כאמור אין לי טלפון תומך, זה גם היה פותר את השאלה של האם היה תיקוף, הנהג גם לא ניסה להצמיד שוב כדי לראות אם היתה חסימת שימוש כפול (ואגב האם במסוף הזה יש הדפסת פעולות אחרונות או רק הדפסת יתרות כ"ח אשר רק מדפיסה את רשומות החוזים הפעילים בלבד?)
שאלת המה סיפור המסוף שצריך בו לתקף דברים כאילו שמראיינים אותך לעבודה, היא גם בהקשר הזה שאם הנהג היה צודק והחוזה היה אכן לא תקף לנסיעה זו במקום המסויים, המערכת צריכה לא לאפשר לתקף את החוזה (לפי מיקום אוטובוס ו-GPS) גם אם הנהג מנסה להכריח תיקוף, במילים אחרות זה שלנהג יש סמכות לקבוע מה תקף ומה לא, במקום שהמערכת תעשה את זה (כלומר המערכת צריכה לא לאפשר לתקף קודים של חיפה במרכז למשל גם אם זה אותו המחיר), אז משהו פה מסריח, כלומר אם התיקוף בסוף עבר, רק מוכיח שהנהג טעה (ומה זו הטבלת רשימת קודים המודפסת של הנהג אשר לא מפרטת אזורים בפרטים של המטרופולינים הכלולים אלא רק מטרופולינים בכללי בלי הצגת כל האזורים בנפרד ולמעשה נותנת לנהג זכות לקבוע לאיזה מטרופולין האזור המדובר שייך ובאיזה אזורים הקו שלו עובר...)
שלא לדבר גם שברשימת האזורים באתר הרפורמה לא מצויין ע.בוקק והשיקול נהג של הבנה פרהיסטורית של קביעה לפי ישובים, כאשר מזמן עברו לאזורים גדולים יותר, וגם רואים במפה שאזור 3.3 ב"ש כולל את כל אזור ערד יחד עם החלק הדרומי של ים המלח (אזור 3.3 י-ם ים המלח עד ע.גדי, ו-375 כולל הכל)...
&nbsp
&nbsp
או שכפי שכתב נתנאל, מקרה של צורך תיקוף ידני של חוזה
גם במקרה של תקופתי, ואז נשאלת השאלה של הכשרת נהג של קבלת לאיזה מטרופולינים שייך ים המלח.. כשהמערכת אמורה לזהות חוזים אוטומטית
&nbsp
בכלל צריך להפריד זיהוי חוזים מסמכות המפעיל/נהג ושרק ממשרד התחבורה תגיע מפת איזורים והכל יפעל אוטומטית על כל המסופים של כולם
&nbsp
&nbsp
 

נתנאל531

Well-known member
ה־GPS לא תמיד אמין

או שכפי שכתב נתנאל, מקרה של צורך תיקוף ידני של חוזה
גם במקרה של תקופתי, ואז נשאלת השאלה של הכשרת נהג של קבלת לאיזה מטרופולינים שייך ים המלח.. כשהמערכת אמורה לזהות חוזים אוטומטית
&nbsp
בכלל צריך להפריד זיהוי חוזים מסמכות המפעיל/נהג ושרק ממשרד התחבורה תגיע מפת איזורים והכל יפעל אוטומטית על כל המסופים של כולם
&nbsp
&nbsp
ה־GPS לא תמיד אמין
אי אפשר לסמוך עליו שיזהה את תחנת העליה, ומצד שני רק הנהג יכול לתשאל נוסע לגבי תחנת ירידה שיכולה להיות מחוץ לאזור חוזה, לא מכונה עם אלגוריתם.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם לנהג לא מוכר שהאזור של כל המסלול כלול בחוזה, אין סיבה שזה

ה־GPS לא תמיד אמין
אי אפשר לסמוך עליו שיזהה את תחנת העליה, ומצד שני רק הנהג יכול לתשאל נוסע לגבי תחנת ירידה שיכולה להיות מחוץ לאזור חוזה, לא מכונה עם אלגוריתם.
אם לנהג לא מוכר שהאזור של כל המסלול כלול בחוזה, אין סיבה שזה
לא יתקף אותומטית, כמו כן איך אם כך מזדהות התחנות בכריזה אם לא לפי ה-GPS, ויש גם פרטי מיקום האוטובוס בממשק האוטובוס הבה
לא הנהג קובע את שיוך האזורים לחוזים, אלא משרד התחבורה
וגם אם במקרים שגם אם חלק מהמסלול לא כלול בחוזה, אך הנוסע עולה בתחנה אשר ממנה והלאה עד סוף הקו אין חריגות איזורים, גם אין סיבה לא לתקף אותומטית, כמובן שאני מדבר על כאשר כיון הנסיעה מוגדר נכון במסוף, כי יש נהגים שלא אכפת להם ונוסעים עם כריזה שתקועה עם תחנת מוצא של הכיוון השני או שנוסעים עם כריזה לא פועלת, שבלי זה אין להוציא קו בעצם...
לתשאל נוסע כאשר אין לנוסע תקופתי שכולל את כל האזור ולעבוד עם ערך צבור, רק במקרה זה התפעול הידני מוצדק כשיש הרבה קודים, אבל עדיין צריך להגביל זאת כדי שהנהג לא יוכל לתקף דברים בקוד אחר או לאזור אחר (אשר גם גורם לאי תוקף של מעבר שעתי), למשל רוב הקווי אגד במרכז כל הקו בתוך אזור 42, אך הנהג עדיין יכול טכנית לטעות ולתקף דברים אחרים כי כל התפעול ערך צבור ידני, מה זה, כל פעם להקיש קוד. זה היה אמור לעבוד כך שבתוך האזור פשוט לא יהיו זמינים הכפתורים של תיקוף משהו אחר והיה אפשר רק לבחור 42. את בחירת קוד 44 צריך להוציא לצד הנוסע כפי שיש בכל ולידטור אחורי
או את הקטע הזה שנהג עירוני ירושלים מתקף לך קודים של אזור חיפה (51) ואין לך מעבר שעתי גם אם תוקף קוד 2 כי האזור צריך להיות מוגדר תמיד על 31 ירושלים כדי לאפשר מעבר לרק"ל בקוד 62
זו לא ממש בעיה להגדיר איזורים לפי GPS כי מדובר באזורים לא סמוכים ואין סיכוי שהאות תישאר קילומטרים מאחור בתחנה קודמת
&nbsp
המצב של איפשור לנהג עירוני לתקף לך הכל, אפילו קוד 35 לאילת בקו עירוני בצפון, לא אמור להיות, בעוד שנכנסים לך אנשים מאחוריך, אז אם יש טעות ונכנסים לך תיקוף באמצע כשאתה בודק את התדפיס התיקוף אז אתה אוכל אותה כי אפשר לבטל רק פעולה אחרונה של כלל המסוף, ולא לפי כרטיס
&nbsp
ממשק של מסוף סטייל סופרבוס/מטרופולין/אפיקים וכו' אשר בהם נבחר קוד מרשימה נורמלית של רק מה שזמין באזור, נראה יותר ידידותי, ולמעשה ניתן להעברה לצד נוסע כפי שבדן הוציאו את קוד 44 למתקף אחורי
&nbsp
&nbsp
 

sweetums

New member
משום מה חלק מהמתקפים משתמשים במידע שגוי

אם לנהג לא מוכר שהאזור של כל המסלול כלול בחוזה, אין סיבה שזה
לא יתקף אותומטית, כמו כן איך אם כך מזדהות התחנות בכריזה אם לא לפי ה-GPS, ויש גם פרטי מיקום האוטובוס בממשק האוטובוס הבה
לא הנהג קובע את שיוך האזורים לחוזים, אלא משרד התחבורה
וגם אם במקרים שגם אם חלק מהמסלול לא כלול בחוזה, אך הנוסע עולה בתחנה אשר ממנה והלאה עד סוף הקו אין חריגות איזורים, גם אין סיבה לא לתקף אותומטית, כמובן שאני מדבר על כאשר כיון הנסיעה מוגדר נכון במסוף, כי יש נהגים שלא אכפת להם ונוסעים עם כריזה שתקועה עם תחנת מוצא של הכיוון השני או שנוסעים עם כריזה לא פועלת, שבלי זה אין להוציא קו בעצם...
לתשאל נוסע כאשר אין לנוסע תקופתי שכולל את כל האזור ולעבוד עם ערך צבור, רק במקרה זה התפעול הידני מוצדק כשיש הרבה קודים, אבל עדיין צריך להגביל זאת כדי שהנהג לא יוכל לתקף דברים בקוד אחר או לאזור אחר (אשר גם גורם לאי תוקף של מעבר שעתי), למשל רוב הקווי אגד במרכז כל הקו בתוך אזור 42, אך הנהג עדיין יכול טכנית לטעות ולתקף דברים אחרים כי כל התפעול ערך צבור ידני, מה זה, כל פעם להקיש קוד. זה היה אמור לעבוד כך שבתוך האזור פשוט לא יהיו זמינים הכפתורים של תיקוף משהו אחר והיה אפשר רק לבחור 42. את בחירת קוד 44 צריך להוציא לצד הנוסע כפי שיש בכל ולידטור אחורי
או את הקטע הזה שנהג עירוני ירושלים מתקף לך קודים של אזור חיפה (51) ואין לך מעבר שעתי גם אם תוקף קוד 2 כי האזור צריך להיות מוגדר תמיד על 31 ירושלים כדי לאפשר מעבר לרק"ל בקוד 62
זו לא ממש בעיה להגדיר איזורים לפי GPS כי מדובר באזורים לא סמוכים ואין סיכוי שהאות תישאר קילומטרים מאחור בתחנה קודמת
&nbsp
המצב של איפשור לנהג עירוני לתקף לך הכל, אפילו קוד 35 לאילת בקו עירוני בצפון, לא אמור להיות, בעוד שנכנסים לך אנשים מאחוריך, אז אם יש טעות ונכנסים לך תיקוף באמצע כשאתה בודק את התדפיס התיקוף אז אתה אוכל אותה כי אפשר לבטל רק פעולה אחרונה של כלל המסוף, ולא לפי כרטיס
&nbsp
ממשק של מסוף סטייל סופרבוס/מטרופולין/אפיקים וכו' אשר בהם נבחר קוד מרשימה נורמלית של רק מה שזמין באזור, נראה יותר ידידותי, ולמעשה ניתן להעברה לצד נוסע כפי שבדן הוציאו את קוד 44 למתקף אחורי
&nbsp
&nbsp
משום מה חלק מהמתקפים משתמשים במידע שגוי
יותר מפעם אחת נתקלתי במתקפים שמציגים קו שונה לחלוטין.
לדג' היום לא נסעתי בקו 14 אבל המתקף טען אחרת.

 

arseny92

Well-known member
מנהל
המתקף כנראה לא שגוי כי דרך רב-קו אונליין אמור לקרא בסדר

משום מה חלק מהמתקפים משתמשים במידע שגוי
יותר מפעם אחת נתקלתי במתקפים שמציגים קו שונה לחלוטין.
לדג' היום לא נסעתי בקו 14 אבל המתקף טען אחרת.
המתקף כנראה לא שגוי כי דרך רב-קו אונליין אמור לקרא בסדר
זה רק שאני איני יודע בדיוק את הקידוד של שדה מספר קו כי לכל מפעיל זה שונה, ולכן צריך שם להציב תנאים עבור כל מפעיל כדי לקרא את זה נכון, ולכן יוצא שאת האירועים של למשל דן במרכז (מפעיל 5) נקראים בסדר, אבל האורך של השדה מספר קו לאותם אירועים של למשל אגד ושאר המפעילים זה קורא שגוי (ניסיתי לתקן, לא ממש הצליח אז החזרתי את הקוד המקורי)
זה כאן https://github.com/L1L1/cardpeek/pull/87/files#diff-1bcd91a98871a3056f4075ba59afa093R590
מהתמונה שלך אני מבין שאתה משתמש בקארדפיק עם התיקונים שפירסמתי בגיטהאב (כי בגרסא המקורית אין הצגה של אזורי אזמ"ש)
טוב, עדכון של L1L1 של עדכון הסקריפטים ל-lua5.3 קצת שיבש את הפיענוח, אז הקוד משום מה כבר לא קורא למשל את תאריך תפוגת הכרטיס הרב-קו, לא יודע איך לתקן זאת אבל...
אם למישהו יש הצעות איך לתקן/לשפר את כל הסקריפט, שלחו לי מסר, אתם מוזמנים לעשות fork לגרסא שלי ולהציע שינויים אלי בפול רקווסט... אם מישהו מוכן לעזור לי לסדר את הסקריפט, אפשר לעשות הרשאת פוש לעשות אלי קוממיטים ישירות ( https://github.com/arseny92/cardpeek )... עתה הפעלתי את תכונת Issues על הריפו הזה, אז אתם מוזמנים לעבור עם כל שאלות בנושא פיתוח היישום ותיעוד באגים לשם, ננסה לשפר את זה ככל שנוכל ;)
&nbsp
* עוד לא עדכנתי את ravkav-strings.lua עם הקודים של החוזים הבינאזוריים החדשים מהרפורמה האחרונה, אוסיף בקרוב (מה חסר...) ..
** הסקריפט לא קורא טוב את תאריך תפוגת חוזה תקופתי (אומנם nadavmos כתב לי בזמנו מסר על איך לתקן את זה (ה-validUntilOption), אני לא בעל ידע מתקדם ב-lua כדי לעשות את זה נכון, למעשה כל מה שעשיתי שם עם כו, זה תיכנות voodoo האמת, חחח...), לכן עוד אז הוספתי שם את הצגת תחנות הרכבת כפי שנדב הסביר, תודה
*** אולי התפספס עוד משהו (זיהוי נכון של חוזים בוטלים/מחוקים למשל), אבל עקרונית הסקריפט c376 ל-קארדפיק הוא האמצעי המתקדם ביותר עד כה להצגת כל הנתונים הציבוריים שזמינים על הרב-קו (בתנאי שידוע קידוד הפיענוח, אפשר להוסיף קריאה של כל דבר ציבורי שנרשם בכרטיס)
&nbsp
&nbsp
 

sweetums

New member
המתקף עצמו הציג מספר קו לא נכון

המתקף כנראה לא שגוי כי דרך רב-קו אונליין אמור לקרא בסדר
זה רק שאני איני יודע בדיוק את הקידוד של שדה מספר קו כי לכל מפעיל זה שונה, ולכן צריך שם להציב תנאים עבור כל מפעיל כדי לקרא את זה נכון, ולכן יוצא שאת האירועים של למשל דן במרכז (מפעיל 5) נקראים בסדר, אבל האורך של השדה מספר קו לאותם אירועים של למשל אגד ושאר המפעילים זה קורא שגוי (ניסיתי לתקן, לא ממש הצליח אז החזרתי את הקוד המקורי)
זה כאן https://github.com/L1L1/cardpeek/pull/87/files#diff-1bcd91a98871a3056f4075ba59afa093R590
מהתמונה שלך אני מבין שאתה משתמש בקארדפיק עם התיקונים שפירסמתי בגיטהאב (כי בגרסא המקורית אין הצגה של אזורי אזמ"ש)
טוב, עדכון של L1L1 של עדכון הסקריפטים ל-lua5.3 קצת שיבש את הפיענוח, אז הקוד משום מה כבר לא קורא למשל את תאריך תפוגת הכרטיס הרב-קו, לא יודע איך לתקן זאת אבל...
אם למישהו יש הצעות איך לתקן/לשפר את כל הסקריפט, שלחו לי מסר, אתם מוזמנים לעשות fork לגרסא שלי ולהציע שינויים אלי בפול רקווסט... אם מישהו מוכן לעזור לי לסדר את הסקריפט, אפשר לעשות הרשאת פוש לעשות אלי קוממיטים ישירות ( https://github.com/arseny92/cardpeek )... עתה הפעלתי את תכונת Issues על הריפו הזה, אז אתם מוזמנים לעבור עם כל שאלות בנושא פיתוח היישום ותיעוד באגים לשם, ננסה לשפר את זה ככל שנוכל ;)
&nbsp
* עוד לא עדכנתי את ravkav-strings.lua עם הקודים של החוזים הבינאזוריים החדשים מהרפורמה האחרונה, אוסיף בקרוב (מה חסר...) ..
** הסקריפט לא קורא טוב את תאריך תפוגת חוזה תקופתי (אומנם nadavmos כתב לי בזמנו מסר על איך לתקן את זה (ה-validUntilOption), אני לא בעל ידע מתקדם ב-lua כדי לעשות את זה נכון, למעשה כל מה שעשיתי שם עם כו, זה תיכנות voodoo האמת, חחח...), לכן עוד אז הוספתי שם את הצגת תחנות הרכבת כפי שנדב הסביר, תודה
*** אולי התפספס עוד משהו (זיהוי נכון של חוזים בוטלים/מחוקים למשל), אבל עקרונית הסקריפט c376 ל-קארדפיק הוא האמצעי המתקדם ביותר עד כה להצגת כל הנתונים הציבוריים שזמינים על הרב-קו (בתנאי שידוע קידוד הפיענוח, אפשר להוסיף קריאה של כל דבר ציבורי שנרשם בכרטיס)
&nbsp
&nbsp
המתקף עצמו הציג מספר קו לא נכון
שלא תאם לשילוט.
הקריאה עם הסקריפט שלך ורב קו אוליין זהה,.למעט השעה אבל כנראה שcardpeek מציג בGMT כי הפער הוא של שעתיים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נכון, הקריאה ב-UTC. אך מה שאני מתכוון אליו זה שבקארדפיק

המתקף עצמו הציג מספר קו לא נכון
שלא תאם לשילוט.
הקריאה עם הסקריפט שלך ורב קו אוליין זהה,.למעט השעה אבל כנראה שcardpeek מציג בGMT כי הפער הוא של שעתיים.
נכון, הקריאה ב-UTC. אך מה שאני מתכוון אליו זה שבקארדפיק
הצגת מספר הקו תלוי מאורך וגודל השדה שאל קוד הפענוח של השורות אליהם קישרתי. עבור מפעילי דן זה קורא בסדר כפי שנכתב ע"י מתקף (כלומר המתקף אשם אם מוגדר לו קו לא נכון והיית מקבל קנס אם היה נכנס פקח כי היה רואה קו אחר בפרטי האירוע כי גם בקארדפיק וגם ברב-קו אונליין אותו המידע...), אבל לגבי שאר המפעילים האחרים זה לא תמיד מציג נכון גם אם המתקף רשם נכון את הקו, למשל אם אני נוסע בקו 83 של אגד, קארדפיק מראה לי שנסעתי בקו 678 עקב קריאת שדה שגוי (כשברב-קו אונליין מראה 83 נכון) אבל כאמור איני יודע את האופסטים וגודל שדה זה של אגד כדי לתקן את השדה (אם מסתבר שאצלם זה מורכב מכמה שדות, אפשר לפצל את התצוגה, אבל כאמור השאלה היא כמה ביטים צריך לקרוא שם, אם מישהו יודע, זה יעזור מאוד)
 

sweetums

New member
עד היום לא קיבלתי תגובה לאחר פתיחת תלונה בעמדה הצמודה

באמת חבל שביזבזת כלכך הרבה זמן אבל גם פיקסלים ומשאבי רשת
בסה"כ היית צריך לרדת קומה לרב קו אגד, להנפיק מה שצריך ולחזור כ 20 מטרים לאחור למודיעין ע"מ לברר מה הדרך המהירה ביותר לסוע ולחזור לים המלח.
במקום זה טירטרת את החבר שלך התייר ולא ממש נהנתם מיום הטיול
משום מה החלטת מראש שבאגד לא תקבל שרות......
עד היום לא קיבלתי תגובה לאחר פתיחת תלונה בעמדה הצמודה
וזה היה לפני שנה+ על הורדה מהערך הצבור במקום מחוזה תקף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה