עצרתי במשפט "המוסד הלאומי לחקר התחבורה בארה"ב (TFL) "הכתבה הכי גרועה על תחב"צ שראיתי
https://www.themarker.com/realestate/1.6054007 כאילו כתב אותה אדם שלא נסע אף פעם בתחב"צ וכתב כל דבר שלילי שהוא שמע מאנשים שגם לא נסעו בתחב"צ באופן קבוע
עצרתי ב"מירב מורן"עצרתי במשפט "המוסד הלאומי לחקר התחבורה בארה"ב (TFL) "
עצרתי במשפט "המוסד הלאומי לחקר התחבורה בארה"ב (TFL) "
מה? TfL זו רשות התחבורה המטרופולינית של לונדון.
המוסדות האמריקאים הלאומיים לחקר תחבורה הם NRTC ו־ATRI.
אפילו לא טרחו לעשות חיפוש בגוגל? חושבים שהבריטים והאמריקאים הם אותו דבר כי שניהם מדברים אנגלית?
השיא היה על חיפהעצרתי במשפט "המוסד הלאומי לחקר התחבורה בארה"ב (TFL) "
עצרתי במשפט "המוסד הלאומי לחקר התחבורה בארה"ב (TFL) "
מה? TfL זו רשות התחבורה המטרופולינית של לונדון.
המוסדות האמריקאים הלאומיים לחקר תחבורה הם NRTC ו־ATRI.
אפילו לא טרחו לעשות חיפוש בגוגל? חושבים שהבריטים והאמריקאים הם אותו דבר כי שניהם מדברים אנגלית?
אוי כמה שטויות, אוי כמה שטויות ואולי שקרים או למצערהכתבה הכי גרועה על תחב"צ שראיתי
https://www.themarker.com/realestate/1.6054007 כאילו כתב אותה אדם שלא נסע אף פעם בתחב"צ וכתב כל דבר שלילי שהוא שמע מאנשים שגם לא נסעו בתחב"צ באופן קבוע
יש הרבה שטויות בכתבההכתבה הכי גרועה על תחב"צ שראיתי
https://www.themarker.com/realestate/1.6054007 כאילו כתב אותה אדם שלא נסע אף פעם בתחב"צ וכתב כל דבר שלילי שהוא שמע מאנשים שגם לא נסעו בתחב"צ באופן קבוע
היא פשוט לא מבינה בתחבורהיש הרבה שטויות בכתבה
אבל גם הרבה קביעות נכונות לגבי התכנון העירוני בישראל.
כולם רוצים תחבורה ציבורית, אבל לא ליד הבית שלהם. התחשבות בהולכי הרגל בתכנון המרחב הציבורי זו בדיחה בישראל. פתיחת תחנות רכבת במקומות נידחים כדי לא להתמודד עם ראשי רשויות ועוד ועוד.
מישהו יכול להסביר לי, בפשט, בפשט ולא בדרש כלומר טכנית-פיסיתהיא פשוט לא מבינה בתחבורה
היא לקחה כמה מומחים (או "מומחים") ועשתה מיש-מש שלם מהדברים שלהם, שבחלקם הם נכונים.
לעניין "כולם רוצים תחבורה ציבורית אבל לא ליד הבית שלהם" - צריך להבדיל בין נגישות טובה ובין מגורים ליד מרכז תחבורה בסגנון התמח"ת, מרכזית המפרץ והתחנה המרכזית בירושלים. מרכזי תחבורה גדולים כאלה לא אמורים להיות בלב שכונות מגורים. זה לא טוב למגורים ולא מגביר את יעילות התח"צ, כי יש עוד המון שכונות מגורים שלא נמצאות ליד אותו מרכז. התמח"ת היא דוגמא מצוינת להשפעה השלילית של מרכז כזה בלב אזור מגורים, ולא יעזור כלום, זה פשוט לא מקום לתחנה כל כך גדולה.
מה שנכון זה שתחנות רכבת רבות בישראל ממוקמות בשולי העיר, מסיבות שונות, ובראשן עצלות של גופי התכנון ובורות של ראשי רשויות.
המיקום שלה טוב מאוד, אבל היה יכול להיות מעולהמישהו יכול להסביר לי, בפשט, בפשט ולא בדרש כלומר טכנית-פיסית
ובועבדות, לא דעות ולא פרשנויות אלא ע-ו-ב-ד-ו-ת, מה גרוע בתחנת אגד (אני קורא
לה בשם אגד כשם קוד למרכזית אוטובוסים) חוף הכרמל בעיקר בהיבט של הנגישות
למת"ם הקרוב (מרחק של קו אוירי של פחות מ-400 מ')?
שאלתי מה גרוע ולא עניתהמיקום שלה טוב מאוד, אבל היה יכול להיות מעולה
לדעתי היה יכול להיות מעולה אם היא הייתה בערך 600-700 מ' דרומה, במרכז הצלע המערבית של מת"מ (כולל תחנת הרכבת כמובן). זה היה יוצא ברדיוס של 400 מ' מכל מבנה במת"מ, כולל סמי עופר. זה היה גורם לכך שכל אוטובוס עירוני שמגיע למרכזית היה נכנס לתוך המת"מ ולכן הוא היה מקבל שירות טוב יותר.
לחילופין, וזה יותר ריאלי במצב הפיסי בשטח, היה להעביר אותה לשטח הפתוח שבין כביש 4 למגדלי המת"מ.
וזו הדוגמה לליצנותשאלתי מה גרוע ולא ענית
כי הליצנית הלא רפואית
כתבה שההגעה מחיפה למת"ם לא נוחה, להבדיל מההגעה מנתניה, עתלית וזכרון.
אז ברור שמחיפה הם לא יבואו ברכבת ולכן נשאר רק האוטובוס. ואם אוטובוס
אזי היא מן הסתם מכוונת ומתכוונת למרכזית חוף הכרמל.
אנא הסבירו לי מדוע הנגישות מחיפה למת"ם אליבא דהקשקשנית ההזויה הזו
היא לא טובה.
תודה ושבוע טוב!
שמע, הלכתי לא פעם ולא פעמיים מרכבת חוף הכרמלוזו הדוגמה לליצנות
מתחנת הרכבת למת"מ צריך ליסוע תחנה אחת באוטובוס פני שמביא אותך לכניסה הצפונית למתחם (וחבל שאין קו שנכנס לתוך המתחם). או ללכת ברגל.
מי שמגיע באוטובוס מחיפה כבר נמצא באוטובוס שיש לו תחנה בחלק הצפוני של המת"מ.
בקיצור:
מי שמגיע ברכבת צריך להחליף לאוטובוס (אבל כל קו יתאים לו), ומי שמגיע מהעיר כבר יש לו אוטובוס לכניסה למת"מ (אבל רק הקווים מהשכונה הספציפית שלו).
הבדל זעיר, ואולי אפילו יתרון לטובת החיפאים שלא צריכים להחליף.
ועניתי לך ברמה הטכניתשמע, הלכתי לא פעם ולא פעמיים מרכבת חוף הכרמל
לא למת"ם אלא לקניון חיפה, מרחק הליכה הרבה יותר גדול.
פחות מרבע שעה הליכה כולל עמידה ברמזורי הולכי הרגל.
אז עד למת"ם מהרכבת לא צריך שום הסעה ושום כלום.
אולי התמונה הזו תענה על חלק מהשאלהשאלתי מה גרוע ולא ענית
כי הליצנית הלא רפואית
כתבה שההגעה מחיפה למת"ם לא נוחה, להבדיל מההגעה מנתניה, עתלית וזכרון.
אז ברור שמחיפה הם לא יבואו ברכבת ולכן נשאר רק האוטובוס. ואם אוטובוס
אזי היא מן הסתם מכוונת ומתכוונת למרכזית חוף הכרמל.
אנא הסבירו לי מדוע הנגישות מחיפה למת"ם אליבא דהקשקשנית ההזויה הזו
היא לא טובה.
תודה ושבוע טוב!
והתמונה מזכירה את המדרכה הצרהאולי התמונה הזו תענה על חלק מהשאלה
בצד השני (צד תחנת הרכבת) דווקא יש מדרכה קצת יותר רחבה, ורצועת גינון ועצים שבעוד עשר שנים יתנו צל נורמלי אם לא ייכרתו עד אז. וגם יש הולכי רגל שנתפסו במצלךמת הסטריט-ויו.
ועדיין, מדובר בהליכה לא נעימה במיוחד.
למי שגר קרוב לבת גלים, היא גרועה כי פעם הייתה לו תחנה מרכזיתמישהו יכול להסביר לי, בפשט, בפשט ולא בדרש כלומר טכנית-פיסית
ובועבדות, לא דעות ולא פרשנויות אלא ע-ו-ב-ד-ו-ת, מה גרוע בתחנת אגד (אני קורא
לה בשם אגד כשם קוד למרכזית אוטובוסים) חוף הכרמל בעיקר בהיבט של הנגישות
למת"ם הקרוב (מרחק של קו אוירי של פחות מ-400 מ')?
כן, אבל השאלה שלי היא בעצם כפולהלמי שגר קרוב לבת גלים, היא גרועה כי פעם הייתה לו תחנה מרכזית
ליד הבית.
לכל השאר היא טובה כי בכל מקרה היו צריכים אוטובוס כדי להגיע לבת גלים.
מתמ נגישה מאוד. הבעיה שם היא הרמזור.כן, אבל השאלה שלי היא בעצם כפולה
א) בהקשר של מת"ם (היא דברה בעיקר על כך שלחיפאים מת"ם לא נגישה מספיק)
ב) בהקשר הגלובאלי של כלל החיפאים
בקשר לסעיף בי"ת, הרי בכל מקום בו ימקמו תחנה מרכזית היא תהיה קרובה רק
לשכונה בה היא נמצאת ורחוקה משאר 95% מהחיפאים.
לאיזה רמזור אתה מתכוון? הרמזור בכניסה/יציאה ממרכזית חוף כרמלמתמ נגישה מאוד. הבעיה שם היא הרמזור.
היום המצב עוד סביר אבל עוד כמה שנים יהיו שם פקקי ענק. ואין דבר יותר מעצבן מליות 50 מטר מתחנת הקצה ולהתקע ברמזור. כניסות ויציאות ממחלף תחבורה ציבורית צריכים להיות בהפרדה מפלסית.
 
גם במרכזית המפרץ אותו הדבר.. בכל כיוון עשרות אוטובוסים עומדים בתור ומחכים לרמזור שלהם. טימטום. או שאתה יוצא מהמרכזית וישר נעמד ברמזור.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.