החזר כספי ערך צבור שלא נוצל?

מצב
הנושא נעול.

אכן 22

New member
החזר כספי ערך צבור שלא נוצל?


החזר כספי ערך צבור שלא נוצל?

ברכבת, כמה מאות שקלים..אין מצב להחזר הכסף? אין תקדימים?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ברכבת כלל לא מחזירים חוזה שנעשה בו שימוש, אבל.....

החזר כספי ערך צבור שלא נוצל?

ברכבת, כמה מאות שקלים..אין מצב להחזר הכסף? אין תקדימים?
ברכבת כלל לא מחזירים חוזה שנעשה בו שימוש, אבל.....
אז הטען 30 שח נוספים בחברת אוטובוסים מעל היתרה של הרכבת כדי להחליף את החוזה לחוזה של המפעיל הזה, אך אל תשתמש בחוזה (לנסוע בינתיים במזומן), ולאחר שלושה ימים גש לעמדה של המפעיל הזה ובקש ביטול של כל החוזה (כן, כאשר יבטלו תשלום במזומן זו תהיה בעיה)

מפעיל לא יכול לבטל חוזה אם המידע שעל הכרטיס לא תואם את המידע שמוצג לנציג הרב-קו כנגד מספר כרטיס זה מהמערכת השחזורים מהמסלקה אשר כידוע לא מתעדכנת בזמן אמת ותלויה מקליטת דיווחים של כלל המפעילים, כלומר מפעיל החוזה צריך חיווי שלא נעשה שימוש בחוזה "שלו" ושהחוזה משוחרר לביצוע המרות וביטולים, הגיון שכזה למרות שמדובר בכספי משרד התחבורה ולא של המפעיל של החוזים

כך נאמר לי כאשר באתי עם אמי שלשום לעמדה של אגד בתמח"ת כדי לנסות לעשות החזר יתרה אשר רשומה על אגד בכרטיס הרב-קו שלה בכדי לקבל את הכרטיס ריק, כי הכרטיס היה פג אתמול, והכוונה היתה להחליף מפעיל לר"י. כיוון שהיתה נסיעה מנוצלת כדי בכלל להגיע לעמדה, אז בטח שהמידע לא היה תואם אז הכוונה לא פעלה. בסוף נאלצנו לעלות קומה ולבצע את ההחלפה בדן (המנפיק הנוכחי) אשר אומנם ביצע את ההחלפה ישר כמנפיק, אבל כיוון שהחלפת כרטיס ככה פשוט רק מעתיקה את התוכן המלא של הכרטיס כפישהו, כולל חוזים מבוטלים או פגי תוקף אז הכרטיס ממשיך לכלול לא רק את החוזה הפעיל אלא גם את כל החוזים הישנים של הרשומות האחרות כמו חוזה חופשי חודשי של 2015, כי אף אחד לא רושם לכרטיס פעולת מחיקת חוזה בתום תוקף או ניצול לאפס, רק "ביטול" ורישום חוזה חדש לאותה הרשומה מעל החוזה הלא תקף!
אז חוזים מ-2014-2015 על כרטיס שהונפק ב-2018 ואשר תקף עד 2026 היגיון שכזה (וגם שלי אותו הקטע של קיום חוזים מ-2014 על כרטיס חדש מ-2017 עד 2025) אשר מתווסף גם עם העובדה שהנציגים לא מכירים סטאטוס מחיקה לעומת ביטול! המערכת שלהם רואה רק חוזים פעילים, אך בכל האפליקציות כל החוזים הקיימים בכרטיס ממשיכים להיות מוצגים כי המידע נקרא מתוכן הכרטיס כפישהוא
היגיון שכזה

והסיבה שרציתי להעביר לר"י היתה שלא ידוע מה יקרה בעוד מספר שנים אם לדוגמה יחליטו להוציא את דן מהמרכז, כי בכל עניין של פרופילים בכרטיס רק המנפיק מבצע (וביטולי חוזים רק המפעיל שטען את החוזה), אז במקרה כזה נסיעה של חצי ארץ כדי לטפל בהגדרות דיגיטליות הכרחית (או אי נסיעה אם בכלל דן ייסגר כמו קונקס או מטרודן ואז אתה או שנדפק עם רק פרופיל רגיל או להסתבך עם השלושה ימים של החלפת מנפיק)

מצב של ריבוי מנפיקים לכרטיס ומפעילים לחוזים לא תורם לדבר בתקופה של שיטת מכרזים, את ההצעה לאיך לתקן את כל זה כך שרק המסלקה תטפל בהכל, הצעתי לפני כחודש, האם מישהו העביר את זה?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
הכוונה ל

ברכבת כלל לא מחזירים חוזה שנעשה בו שימוש, אבל.....
אז הטען 30 שח נוספים בחברת אוטובוסים מעל היתרה של הרכבת כדי להחליף את החוזה לחוזה של המפעיל הזה, אך אל תשתמש בחוזה (לנסוע בינתיים במזומן), ולאחר שלושה ימים גש לעמדה של המפעיל הזה ובקש ביטול של כל החוזה (כן, כאשר יבטלו תשלום במזומן זו תהיה בעיה)

מפעיל לא יכול לבטל חוזה אם המידע שעל הכרטיס לא תואם את המידע שמוצג לנציג הרב-קו כנגד מספר כרטיס זה מהמערכת השחזורים מהמסלקה אשר כידוע לא מתעדכנת בזמן אמת ותלויה מקליטת דיווחים של כלל המפעילים, כלומר מפעיל החוזה צריך חיווי שלא נעשה שימוש בחוזה "שלו" ושהחוזה משוחרר לביצוע המרות וביטולים, הגיון שכזה למרות שמדובר בכספי משרד התחבורה ולא של המפעיל של החוזים

כך נאמר לי כאשר באתי עם אמי שלשום לעמדה של אגד בתמח"ת כדי לנסות לעשות החזר יתרה אשר רשומה על אגד בכרטיס הרב-קו שלה בכדי לקבל את הכרטיס ריק, כי הכרטיס היה פג אתמול, והכוונה היתה להחליף מפעיל לר"י. כיוון שהיתה נסיעה מנוצלת כדי בכלל להגיע לעמדה, אז בטח שהמידע לא היה תואם אז הכוונה לא פעלה. בסוף נאלצנו לעלות קומה ולבצע את ההחלפה בדן (המנפיק הנוכחי) אשר אומנם ביצע את ההחלפה ישר כמנפיק, אבל כיוון שהחלפת כרטיס ככה פשוט רק מעתיקה את התוכן המלא של הכרטיס כפישהו, כולל חוזים מבוטלים או פגי תוקף אז הכרטיס ממשיך לכלול לא רק את החוזה הפעיל אלא גם את כל החוזים הישנים של הרשומות האחרות כמו חוזה חופשי חודשי של 2015, כי אף אחד לא רושם לכרטיס פעולת מחיקת חוזה בתום תוקף או ניצול לאפס, רק "ביטול" ורישום חוזה חדש לאותה הרשומה מעל החוזה הלא תקף!
אז חוזים מ-2014-2015 על כרטיס שהונפק ב-2018 ואשר תקף עד 2026 היגיון שכזה (וגם שלי אותו הקטע של קיום חוזים מ-2014 על כרטיס חדש מ-2017 עד 2025) אשר מתווסף גם עם העובדה שהנציגים לא מכירים סטאטוס מחיקה לעומת ביטול! המערכת שלהם רואה רק חוזים פעילים, אך בכל האפליקציות כל החוזים הקיימים בכרטיס ממשיכים להיות מוצגים כי המידע נקרא מתוכן הכרטיס כפישהוא
היגיון שכזה

והסיבה שרציתי להעביר לר"י היתה שלא ידוע מה יקרה בעוד מספר שנים אם לדוגמה יחליטו להוציא את דן מהמרכז, כי בכל עניין של פרופילים בכרטיס רק המנפיק מבצע (וביטולי חוזים רק המפעיל שטען את החוזה), אז במקרה כזה נסיעה של חצי ארץ כדי לטפל בהגדרות דיגיטליות הכרחית (או אי נסיעה אם בכלל דן ייסגר כמו קונקס או מטרודן ואז אתה או שנדפק עם רק פרופיל רגיל או להסתבך עם השלושה ימים של החלפת מנפיק)

מצב של ריבוי מנפיקים לכרטיס ומפעילים לחוזים לא תורם לדבר בתקופה של שיטת מכרזים, את ההצעה לאיך לתקן את כל זה כך שרק המסלקה תטפל בהכל, הצעתי לפני כחודש, האם מישהו העביר את זה?
הכוונה ל
--------
מצב של ריבוי מנפיקים לכרטיס ומפעילים לחוזים לא תורם לדבר בתקופה של שיטת מכרזים, את ההצעה לאיך לתקן את כל זה כך שרק המסלקה תטפל בהכל, הצעתי לפני כחודש, האם מישהו העביר את זה?
-------
&nbsp
הכוונה לזה: http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183007331/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה