קו אדום - חפירת לעומק והריסת דפנות מנהרה

מצב
הנושא נעול.

edansul84

New member
קו אדום - חפירת לעומק והריסת דפנות מנהרה

קו אדום - חפירת לעומק והריסת דפנות מנהרה
שלום כולם,
בסיור שהיינו בו בקרית אריה הסבירו לנו שברוב התחנות התת-קרקעיות המכונות TBM כבר עברו.
זאת אומרת שבשלב מסוים, כאשר יחפרו לעומק (לרצפה העתידית) של התחנות התת-קרקעיות, יגיעו בעצם לדפנות המנהרה יצטרכו להרוס אותם.
וכך יווצרו קוספאות של התחנות עם מנהרות ביניהם.

מישהו יודע מתי בערך יגיעו לשלב הזה?
איזה תחנה תהיה ראשונה?

הבנתי שתחנת אלנבי הכי מתקדמת מבחינת עומק.
 

matrix200200

Active member
אני חושב שלא הבנת נכון את מה שאמרו

קו אדום - חפירת לעומק והריסת דפנות מנהרה
שלום כולם,
בסיור שהיינו בו בקרית אריה הסבירו לנו שברוב התחנות התת-קרקעיות המכונות TBM כבר עברו.
זאת אומרת שבשלב מסוים, כאשר יחפרו לעומק (לרצפה העתידית) של התחנות התת-קרקעיות, יגיעו בעצם לדפנות המנהרה יצטרכו להרוס אותם.
וכך יווצרו קוספאות של התחנות עם מנהרות ביניהם.

מישהו יודע מתי בערך יגיעו לשלב הזה?
איזה תחנה תהיה ראשונה?

הבנתי שתחנת אלנבי הכי מתקדמת מבחינת עומק.
אני חושב שלא הבנת נכון את מה שאמרו
עדיין המכונות לא עברו בכל התחנות ולדעתי גם לא ברוב.
המכונות ששולחו מפיר אם המושבות עדיין לא עברו שום תחנה פרט לתחנת אמ המושבות עצמה (וגם זה קרה ממש בימים אחרונים).
זאת אומרת, יש לך את כל התחנות של בני ברק ורמת גן עד ארלוזורוב שלא עברה בהם שום מכונה.
גם בצד המערבי המכונות שיצאו מפיר הרצל צלחו רק את תחנת אלנבי והמכונה השניה רק יצאה מהפיר.
רק בקטע האמצעי שתי המכונות סיימו את המעבר.
לפי מה שאמרו באותו סיור (הייתי בו אתמול) הצפי לסיום החפירה זה בערך סוף השנה הנוכחית.
לא מבין את השאלה על איזו תחנה תהיה ראשונה.
ראשונה באיזה מובן?
שיסיימו לבנות את הקופסה?
באלנבי כבר סיימו לבנות את הקופסה (לדעתי גם בארלוזורוב).
בשאר התחנות הגיעו בערך לחצי עומק (10-15 מטר) ועצרו כנראה עד למעבר של המכונות.
 
לאן הגיעו המכונות שיצאו מגלי גיל מזרחה? הן לא הגיעו לתחנת

אני חושב שלא הבנת נכון את מה שאמרו
עדיין המכונות לא עברו בכל התחנות ולדעתי גם לא ברוב.
המכונות ששולחו מפיר אם המושבות עדיין לא עברו שום תחנה פרט לתחנת אמ המושבות עצמה (וגם זה קרה ממש בימים אחרונים).
זאת אומרת, יש לך את כל התחנות של בני ברק ורמת גן עד ארלוזורוב שלא עברה בהם שום מכונה.
גם בצד המערבי המכונות שיצאו מפיר הרצל צלחו רק את תחנת אלנבי והמכונה השניה רק יצאה מהפיר.
רק בקטע האמצעי שתי המכונות סיימו את המעבר.
לפי מה שאמרו באותו סיור (הייתי בו אתמול) הצפי לסיום החפירה זה בערך סוף השנה הנוכחית.
לא מבין את השאלה על איזו תחנה תהיה ראשונה.
ראשונה באיזה מובן?
שיסיימו לבנות את הקופסה?
באלנבי כבר סיימו לבנות את הקופסה (לדעתי גם בארלוזורוב).
בשאר התחנות הגיעו בערך לחצי עומק (10-15 מטר) ועצרו כנראה עד למעבר של המכונות.
לאן הגיעו המכונות שיצאו מגלי גיל מזרחה? הן לא הגיעו לתחנת
אבא הלל?
 

matrix200200

Active member
שאלה טובה.

לאן הגיעו המכונות שיצאו מגלי גיל מזרחה? הן לא הגיעו לתחנת
אבא הלל?
שאלה טובה.
יש מצב ששם כבר התקדמו מעבר לאבה הלל.
הייתי מהמר אולי כבר באיזור ביאליק?
אם כך אז אולי כן בעצם עברו את רוב התחנות, אם כי לא רוב המוחלט.
בכל זאת מבחינת המנהרות אנחנו עדיין על קצת יותר מ50 אחוז.
 
אם הגיעו כבר לתחנת ביאליק, אז יש רק שתי תחנות שאף מכונה עוד

שאלה טובה.
יש מצב ששם כבר התקדמו מעבר לאבה הלל.
הייתי מהמר אולי כבר באיזור ביאליק?
אם כך אז אולי כן בעצם עברו את רוב התחנות, אם כי לא רוב המוחלט.
בכל זאת מבחינת המנהרות אנחנו עדיין על קצת יותר מ50 אחוז.
אם הגיעו כבר לתחנת ביאליק, אז יש רק שתי תחנות שאף מכונה עוד
לא הגיעה אליהן - שתי התחנות בבני ברק.
 

matrix200200

Active member
אני לא בטוח לגבי אחידות אבל

אם הגיעו כבר לתחנת ביאליק, אז יש רק שתי תחנות שאף מכונה עוד
לא הגיעה אליהן - שתי התחנות בבני ברק.
אני לא בטוח לגבי אחידות אבל
אתה צודק שאין הרבה תחנות שאף מכונה לא הגיעה אליהן, אבל יש לדעתי מספר תחנות שרק מכונה אחת הגיעה אליהן.
באלנבי בינתים רק מכונה אחת הגיעה.
בתחנות תל אביב לדעתי בכולן כבר עברו שתי המכונות.
בתחנות בני ברק, כפי שאמרת יש שתי תחנות שאף מכונה לא ביקרה בהן, ואולי תחנה נוספת שרק מכונה אחת ביקרה בה.
זה אומר עוד 5-6 פעמים שמכונות צריכות לפרוץ את קירות התחנות.
מה שכן, עדיף באמת לתת למכונה לעבור בלי החפירה, כי ככה נחסך הצורך לגרור את המכונות בתוך התחנה הפתוחה, מה שלוקח יותר זמן, מאשר אם היתה עוברת בכוחות עצמה.
 

edansul84

New member
מגליגיל מערבה...

אני חושב שלא הבנת נכון את מה שאמרו
עדיין המכונות לא עברו בכל התחנות ולדעתי גם לא ברוב.
המכונות ששולחו מפיר אם המושבות עדיין לא עברו שום תחנה פרט לתחנת אמ המושבות עצמה (וגם זה קרה ממש בימים אחרונים).
זאת אומרת, יש לך את כל התחנות של בני ברק ורמת גן עד ארלוזורוב שלא עברה בהם שום מכונה.
גם בצד המערבי המכונות שיצאו מפיר הרצל צלחו רק את תחנת אלנבי והמכונה השניה רק יצאה מהפיר.
רק בקטע האמצעי שתי המכונות סיימו את המעבר.
לפי מה שאמרו באותו סיור (הייתי בו אתמול) הצפי לסיום החפירה זה בערך סוף השנה הנוכחית.
לא מבין את השאלה על איזו תחנה תהיה ראשונה.
ראשונה באיזה מובן?
שיסיימו לבנות את הקופסה?
באלנבי כבר סיימו לבנות את הקופסה (לדעתי גם בארלוזורוב).
בשאר התחנות הגיעו בערך לחצי עומק (10-15 מטר) ועצרו כנראה עד למעבר של המכונות.
מגליגיל מערבה...
הTBMים יצאו מגליגיל בטוח עברו כבר את ארלוזורוב, את שאול המלך ולדעתי גם את יהודית.
זאת אומרת שהם כבר פרצו את הקופסאות שלהם.
 

matrix200200

Active member
שתי אלה כבר סיימו את עבודתן וכרגע מפרקים אותן דרך

מגליגיל מערבה...
הTBMים יצאו מגליגיל בטוח עברו כבר את ארלוזורוב, את שאול המלך ולדעתי גם את יהודית.
זאת אומרת שהם כבר פרצו את הקופסאות שלהם.
שתי אלה כבר סיימו את עבודתן וכרגע מפרקים אותן דרך
הפיר בתחנת קרליבך.
 

lego man

New member
עפ"י נ.ת.ע לקרליבך הגיעו 2 מכונות TBM שממתינות

קו אדום - חפירת לעומק והריסת דפנות מנהרה
שלום כולם,
בסיור שהיינו בו בקרית אריה הסבירו לנו שברוב התחנות התת-קרקעיות המכונות TBM כבר עברו.
זאת אומרת שבשלב מסוים, כאשר יחפרו לעומק (לרצפה העתידית) של התחנות התת-קרקעיות, יגיעו בעצם לדפנות המנהרה יצטרכו להרוס אותם.
וכך יווצרו קוספאות של התחנות עם מנהרות ביניהם.

מישהו יודע מתי בערך יגיעו לשלב הזה?
איזה תחנה תהיה ראשונה?

הבנתי שתחנת אלנבי הכי מתקדמת מבחינת עומק.
עפ"י נ.ת.ע לקרליבך הגיעו 2 מכונות TBM שממתינות
שממתינו כבר יותר מחודש לפירוק והוצאה, דבר שיקח כו כמה חודשים עד שיתחיל.
אוד אין שם מנוף שיכול לבצע את העבודה.
TBM באלנבי אמור כבר לעבוד לכיוון קרליבך
TBM שני יצא מהרצל לאלנבי
TBM אחד עבר את ביאליק ובדרך לתחנת בן גוריון לחילוץ
TBM שני אמור להיות בביאליק או קצת אחרי.
שימו לב כי יש 2 חברות סיניות שחופרות את המנהרות CRTG מהרצל ועד בן גוריון בבני ברק וחברה שניה (לא זוכר את שמה) מבן גוריון ועד פתח תקוה.
תחנת אלנבי נחפרה עד התחתית והTBM חדר את קירות התחנה, ביתר המקומות מכונות החפירה עברו את התחנות ועכשיו חופרים על מנת להגיע אל הסיגמנטים שהונחו ויסירו אותם לצורך בניית התחנה.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה