תגובת ועד תושבי מרכז העיר כפר סבא
כביש 531: ביטול רמפות סוקולוב ומגדיאל, פגיעה ב"מהיר לעיר"?
קישורים:
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-401889-00.html?t=204625
https://www.tzomet-kfs.co.il/news/15930
ציטוט:
מֶחבָּר (רמפת) סוקולוב' ו'מחבר מגדיאל' (תל-חי), שהוגדרו כתנאי למיזם 'מהיר לעיר' ויהוו את החיבור היחיד מחלקו המזרחי של 531 אל כביש 4 לצפון
תגובת ועד תושבי מרכז העיר כפר סבא
עד מרכז העיר מברך על ההחלטה שלא לכרות את עצי יער אוסישקין לטובת סלילת רמפת מחלף סוקולוב מכביש 531.
עם זאת, הניסיון לקשור בין עצירת העבודות על רמפת סוקולוב לעצירת העבודות על רמפת תל חי היא בגין זריית חול בעיני הציבור וזלזול מוחלט של נתיבי ישראל באינטליגנציה של תושבי העיר.
1. הקמת רמפת סוקולוב, לבאים מ־531 ממזרח כדי לרדת לרחוב סוקולוב, הייתה פוגעת באופי המקום וגורמת לגדיעה של 170 עצים. ביטול הרמפה הזו שהקמתה
עדיין לא החלה מבורך והפגיעה שנגרמת מאי־הקמתה היא מזערית. ממילא נפח התנועה ממזרח הוא מועט יחסית, ויש אף תכנית לרמפה עתידית מ־531 מזרח ל־4 צפון בתת"ל 43א שהוגשה לדיון לפני כחודש.
2. רמפת תל־חי
שהקמתה החלה, לבאים מכפר סבא והוד השרון ל־531 מערבה, היא הכרחית. בבקרים, נפחי תנועה אדירים מכל כפר סבא והוד השרון מתנקזים לרחוב סוקולוב ורחובות שכונתיים על מנת להגיע ל־531 מערב ו־4 דרום לכיוון תל אביב. התושבים והעירייה לא התנגדו לרמפה הזו, היא אינה פוגעת בעצים, וכלל לא ברור מדוע נת"י מתעקשת לבטל גם אותה.
חבל שנת"י בוחרים לשפוך את התינוק עם מימי האמבט ומתעקשים לבטל את כל הפרויקט במחיר פגיעה קשה בתושבי שתי הערים שצריכים להגיע ליציאה המערבית של העיר בבקרים.
גילוי נאות: הכותב הוא חבר בוועד