תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
לכל העונים...

הכי פשוט, באתר אגד.
תעשי גוגל על הערך "חופשי חודשי אגד". זה יוביל אותך לדף המרכז מידע על כל החוזים התקופתיים (לא רק חופשי חודשי). שימי לב שבין הלינקים מופיע "חדש - חוזים בין מטרופולונים" ותלחצי על זה, עכשיו תיפתח לך רשימה ענקית של יישובים לצד קוד הכרטיס ומחירו עבר יומי ועבור חודשי.
&nbsp
אם תבחרי לבצע חיפוש בדף באמצעות control+f תוכלי להקליד את שם היישוב המבוקש ולראות תחת אלו חוזים הוא תקף.
לכל העונים...
ולעצם הענין - אני מחברת את כרטיס הרב קו למחשב ודרך האתר של רב קו מטעינה את החוזה שמתאים לי.
השאלה לגבי טעינה שלא דרך המחשב נשאלה על ידי השכנים שלי, שלא רוצים "להטריח" אותי ולבוא אלי להטעין.
רעיה
 

sweetums

New member
לאיזה מכרז 360 לאשדוד משתייך?

אי ביצוע נסיעה הינו 2000 ש"ח לפני מכפלת קנס שהוצעה במכרז.
ממה שידוע לי, כל מכרז שיצא ב5 השנים האחרונות, המפעילות הציעו פי 5 כפל קנס, משמע שככל הנראה מטרופולין נקנסה ב10000 ש"ח בעבור כל מקרה כזה.
לאיזה מכרז 360 לאשדוד משתייך?
יש לי חשד שהוא בעדיפות נמוכה במטרופלין,המון פעמים נסיעות לא מתבצעות.
 

olli3

New member
מנהל

h0m3r

New member
כל זמן שהמתלונן לא מתוגמל באופן אישי

תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
בהמשך לנכתב כאן :
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183091393/[/URL]אקטואליה/תחבורה_ציבורית
קבלתי היום מייל עם תשובת משרד התחבורה.
מעניין שהמכתב מסוף ינואר, יום לאחר ששלחתי תזכורת, אבל לא הגיע אלי משום מה.
דרך פניה חוזרת לנציב תלונות הציבור "זכיתי" לקבל את התגובה המצורפת.
שמחתי לקרוא שחברת מטרופולין נקנסה, אין לי מושג מה היה גובה הקנס, ולצערי מדובר כביכול באי ביצוע 2 נסיעות למרות שכתבתי שלא בוצעו 3 נסיעות.
מסקנה- לפעמים צריך להתעקש כדי לקבל מענה.
רעיה
אני מעתיקה את התשובה במקום לצרף קובץ וורד.


30/1/2018
י"ד בשבט, התשע"ח
מזהה פניה:CAS-72347-M6V3Z2
מספר סימוכין: 02227518

לכבוד:
רעיה


שלום רב,

הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות בקו 370 של חברת "מטרופולין" בתל אביב בתאריך 07/06/17
סימוכין: מכתבך מתאריך ‏7/6/2017

תלונתך בנוגע לחברת "מטרופולין" הועברה לוועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית.
בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל בשני המקרים עליהם הלנת בפניות מספר 79044 ו-72347.
אנו מודים לך על תשומת לבך ומקווים, כי הליך זה יוביל לשיפור רמת השירות בתחבורה הציבורית.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.


בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת מחלקת פניות הציבור
כל זמן שהמתלונן לא מתוגמל באופן אישי
המכתב הזה יכול להשלח, או לא להשלח למפעיל,
הקנס יושת או לא יושת,
אין דרך לדעת.
&nbsp
לצערי.
 

raya

Well-known member
זה נכון, אם כי מבחינתי

כל זמן שהמתלונן לא מתוגמל באופן אישי
המכתב הזה יכול להשלח, או לא להשלח למפעיל,
הקנס יושת או לא יושת,
אין דרך לדעת.
&nbsp
לצערי.
זה נכון, אם כי מבחינתי
העיקר זה שמטרופולין נקנסה על מעשה חמור כזה.
ומה שהרגיז במיוחד באותו היום , קו 369 יצא כסדרו ומהצד השני הקו לרעננה (347 או מספר דומה) יצא גם כן, רק ל- 370 לא בוצעו נסיעות.
 

25306yosef

New member
אכן אין כל דרך לדעת האם בכלל הקנס יושת ואם לאו.

כל זמן שהמתלונן לא מתוגמל באופן אישי
המכתב הזה יכול להשלח, או לא להשלח למפעיל,
הקנס יושת או לא יושת,
אין דרך לדעת.
&nbsp
לצערי.
אכן אין כל דרך לדעת האם בכלל הקנס יושת ואם לאו.
מה גם שמפעילי התח"צ רואים את הקנסות הללו כחלק בלתי נפרד מהוצאות התפעול שלהן וסביר להניח שלא מייחסים להם כל משמעות מיוחדת.

כל עוד המתלונן לא מתוגמל באופן אישי, אז למעשה אין כל ערך לתלונות הללו. ואין כל ערך לתלונות בכלל. עדיף לדעתי להגיש בקשה לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע, במקרה שכזה קיימת אפשרות לקבלת תגמול. המידע לכשעצמו אם בכלל יתקבל הוא תגמול. רק צריך לדעת מה לבקש ואיך לנסח את הבקשה לקבלת המידע ולקוות שהמבוקש מצוי בתחום הרשות הציבורית שלה מוגשת הבקשה ולא בתחום של ישות אחרת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה