שרשור הכוונה ומודיעין 15/04 - 16/04

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
שרשור הכוונה ומודיעין 15/04 - 16/04


שרשור הכוונה ומודיעין 15/04 - 16/04
 

lo1981

New member
מסתבר שגוגל ומוביט לא ממש אמינים- מהקריות לנתניה-אשמח לדעתכם

שרשור הכוונה ומודיעין 15/04 - 16/04
מסתבר שגוגל ומוביט לא ממש אמינים- מהקריות לנתניה-אשמח לדעתכם
חיפשתי מקריון קרית ביאליק, לאלכסנדר ינאי 2 נתניה. גם במוביט וגם בגוגל מאפ.
נתנו לי תוצאות שלא כוללות את הרכבת.
1. האם באמת עדיף את המסלול הזה?
2. נניח ולקחתי את המסלול שכולל אוטובוס לכיוון טבריה וכו'. האם אני אמור לשלם בנסיעה הראשונה לנהג עבור התחנה הסופית שלי (לנתניה) או כל פעם עבור חלק הנסיעה שאותו אני נוסע?
3. אם משלמים כל פעם עבור חלק הנסיעה, זה עלול לצאת ממש יקר (ופה נכנס העיניין שגוגל ומוביט לא אמינים למי שלא מכיר את האיזור כלל). מה דעתכם?
(חשבתי שאוכל להסתמך על האפל' האלו, כשאני נוסע בתחצ לטיול בחול)


4. בלי שום קשר לעיניין הקודם, מתחנת רכבת נתניה ליעד שלי, יש צורך בשני אוטובוסים תוך-עירוניים של אגד תעבורה. האם אני משלם על 2 נסיעות או על נסיעה אחת עם כרטיס המשך של 90 דקות?
אשמח מאוד לדעתכם על השאלות שלי, זה מעניין אותי בקטע העקרוני לאו דווקא רק על הנסיעה הזו
תודה רבה

 

נתנאל531

Well-known member
האוטובוסים במסלול השני הם הורדה בלבד

מסתבר שגוגל ומוביט לא ממש אמינים- מהקריות לנתניה-אשמח לדעתכם
חיפשתי מקריון קרית ביאליק, לאלכסנדר ינאי 2 נתניה. גם במוביט וגם בגוגל מאפ.
נתנו לי תוצאות שלא כוללות את הרכבת.
1. האם באמת עדיף את המסלול הזה?
2. נניח ולקחתי את המסלול שכולל אוטובוס לכיוון טבריה וכו'. האם אני אמור לשלם בנסיעה הראשונה לנהג עבור התחנה הסופית שלי (לנתניה) או כל פעם עבור חלק הנסיעה שאותו אני נוסע?
3. אם משלמים כל פעם עבור חלק הנסיעה, זה עלול לצאת ממש יקר (ופה נכנס העיניין שגוגל ומוביט לא אמינים למי שלא מכיר את האיזור כלל). מה דעתכם?
(חשבתי שאוכל להסתמך על האפל' האלו, כשאני נוסע בתחצ לטיול בחול)


4. בלי שום קשר לעיניין הקודם, מתחנת רכבת נתניה ליעד שלי, יש צורך בשני אוטובוסים תוך-עירוניים של אגד תעבורה. האם אני משלם על 2 נסיעות או על נסיעה אחת עם כרטיס המשך של 90 דקות?
אשמח מאוד לדעתכם על השאלות שלי, זה מעניין אותי בקטע העקרוני לאו דווקא רק על הנסיעה הזו
תודה רבה
האוטובוסים במסלול השני הם הורדה בלבד
מהקריון דרומה לאזור מרכזית המפרץ יש רק את מטרונית 1, כל שאר הקווים הם הורדה בלבד, ו-143 העלאה בלבד.
&nbsp
אני הייתי ממליץ על מטרונית 1 עד ללב המפרץ, ומשם ברכבת לנתניה, בהסתייגות שאיני בקיא במערך הקווים הפנימי בנתניה.
&nbsp
לגבי תשלום, אין כרטיס מעבר בין חיפה לנתניה, יש חופשי יומי מטרופולין חיפה + גוש דן ב-40 שח, שכולל את האזור ממעלות ועד אשדוד
 

lo1981

New member
חופשי יומי בינעירוני - אפשר למצוא על זה מידע?

האוטובוסים במסלול השני הם הורדה בלבד
מהקריון דרומה לאזור מרכזית המפרץ יש רק את מטרונית 1, כל שאר הקווים הם הורדה בלבד, ו-143 העלאה בלבד.
&nbsp
אני הייתי ממליץ על מטרונית 1 עד ללב המפרץ, ומשם ברכבת לנתניה, בהסתייגות שאיני בקיא במערך הקווים הפנימי בנתניה.
&nbsp
לגבי תשלום, אין כרטיס מעבר בין חיפה לנתניה, יש חופשי יומי מטרופולין חיפה + גוש דן ב-40 שח, שכולל את האזור ממעלות ועד אשדוד
חופשי יומי בינעירוני - אפשר למצוא על זה מידע?
וגם האם אפשר לקנות חופשי יומי שכזה במסופי המטרונית?
תודה רבה לכל מי שענה לי . עזרתם לי מאוד
 

Bus Nerd

Active member
ניתן למצוא מידע כאן:

חופשי יומי בינעירוני - אפשר למצוא על זה מידע?
וגם האם אפשר לקנות חופשי יומי שכזה במסופי המטרונית?
תודה רבה לכל מי שענה לי . עזרתם לי מאוד
ניתן למצוא מידע כאן:
http://trans-reform.org.il/

ולדעתי אמורה להיות אפשרות לרכישה במסופי המטרונית אבל נא לא לתפוס אותי במילה
 

lo1981

New member
מאיזו שעה עד איזו שעה-החופשי-יומי תקף?

חופשי יומי בינעירוני - אפשר למצוא על זה מידע?
וגם האם אפשר לקנות חופשי יומי שכזה במסופי המטרונית?
תודה רבה לכל מי שענה לי . עזרתם לי מאוד
מאיזו שעה עד איזו שעה-החופשי-יומי תקף?
הכוונה בקוד 919 (שכולל חיפה וגוש דן).
האם בטוח אפשר לקנות כרטיס זה, אצל הנהג באוטובוס העירוני בקריות?

סליחה על ההתלהבות, אבל זה ממש מרגש אותי. הכרטיס הזה :) זה פשוט אדיר . ותודה לפורום הזה
 

Bus Nerd

Active member
"מתחילת השירות ועד לסיום השירות באזור הכלול במינוי"

מאיזו שעה עד איזו שעה-החופשי-יומי תקף?
הכוונה בקוד 919 (שכולל חיפה וגוש דן).
האם בטוח אפשר לקנות כרטיס זה, אצל הנהג באוטובוס העירוני בקריות?

סליחה על ההתלהבות, אבל זה ממש מרגש אותי. הכרטיס הזה :) זה פשוט אדיר . ותודה לפורום הזה
"מתחילת השירות ועד לסיום השירות באזור הכלול במינוי"
זאת אומרת מהנסיעה הראשונה לאותו יום עד הנסיעה האחרונה לאותו יום, כשהיום מתחלף ב4 בבוקר ולא ב12 בלילה (אם אני זוכר נכון).

אם נהג האוטובוס לא יידע (אמור לדעת) להטעין אותו, אפשר להטעין עם אפליקציית רב קו אונליין (אם יש לך סמארטפון תומך).
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נהג עירוני לא חייב לטעון לך חופשי בינמטרופוליני, כי משרד

"מתחילת השירות ועד לסיום השירות באזור הכלול במינוי"
זאת אומרת מהנסיעה הראשונה לאותו יום עד הנסיעה האחרונה לאותו יום, כשהיום מתחלף ב4 בבוקר ולא ב12 בלילה (אם אני זוכר נכון).

אם נהג האוטובוס לא יידע (אמור לדעת) להטעין אותו, אפשר להטעין עם אפליקציית רב קו אונליין (אם יש לך סמארטפון תומך).
נהג עירוני לא חייב לטעון לך חופשי בינמטרופוליני, כי משרד
התחבורה מרחיב "בשקט" את רפורמת טעינה ללא נהג
&nbsp
יש שרשור פה על זה לא מזמן
&nbsp
&nbsp
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-401164-00.html
&nbsp
"כעת מתברר כי מרבית הנוסעים המבקשים ליהנות מן ההנחה לא יוכלו לממש את זכאותם. הסיבה לכך היא היערכות לקויה מצד משרד התחבורה, שבהחלטה תמוהה פטר את מפעילי התחבורה הציבורית ממכירת המינויים החדשים בכל הקווים העירוניים והאזוריים, המהווים את רובה המכריע של התחבורה הציבורית בישראל, ומאפשר רכישה רק בקווים בין-עירוניים. היטיב לתאר זאת אחד הנוסעים: "הרפורמה של כ"ץ נותנת לך מפתח לכספת, אבל חוסמת בפניך את כניסה לחדר בו נמצאת הכספת
&nbsp
...
&nbsp
משמעות הדברים היא הערמת חסמים שיקשו על הנוסעים, בפרט אלו המאותגרים טכנולוגית והמתגוררים בפריפריה, ליהנות מן ההנחה. כך למשל, נוסע המבקש לצאת מביתו בשעה חמש בבוקר משכונה באחת הערים בה לא קיימת מכונת טעינה או כספומט או מכפר כלשהו ייאלץ לשלם לנהג על נסיעה עירונית או עד העיר הקרובה, עד להגעה למכונת כרטוס שייתכן שכדי להגיע אליה ייאלץ לסטות ממסלולו.
&nbsp
...
&nbsp
עיקר הסובלים מכך הם קשישים, בעלי מוגבלויות ונוסעים חרדיים רבים שאינם משתמשים בטלפונים חכמים כדי לטעון את כרטיסם, וכל כל יתר הנוסעים שליד ביתם אין מכשיר טעינה במרחק הליכה. כאמור, מדובר בכמעט כל נוסעי התחבורה הציבורית
&nbsp
ממשרד התחבורה נמסר כי "נהגי האוטובוסים העירוניים בישראל אינם מוכרים כרטיסים לנסיעה בין-עירונית, ולכן הנוסע צריך להטעין את הכרטיס באחת ממגוון הדרכים שמשרד התחבורה העמיד לרשות הנוסעים. מינויי חופשי-יומי נמכרים בכל אמצעי המכירה כמו כספונטים, מכונות הטענה, מרכזי על הקו, קיוסקים, במחשב האישי ובאפליקציה.
&nbsp
....
&nbsp
משרד התחבורה לא עשה מסע פרסומי ממומן לפעימה באמצעות תשדירים ברדיו, בטלוויזיה וביתר אמצעי התקשורת, והמידע על השינוי אינו ידוע למרבית הנוסעים
...
נהגים רבים כלל לא הוכשרו ואינם מודעים לפעימה, משרד התחבורה לא ביצע בקרה על כך שההדרכה תתבצע (ולדברי מנכ"ל משרד התחבורה בראיון "הכל מחשובי. הנהג לא נדרש [לעבור הדרכה]") .
משרד התחבורה לא הגביל את רף התשלום עבור נסיעות בודדות, כך שנסיעה בין-עירונית בודדת שמחירה יעלה על זה של נסיעה במינוי חופשי-יומי תיהפך אוטומטית לנסיעת מינוי באופן שהנוסע לא יידרש שלם יותר ממה שצריך.
&nbsp
במשרד התחבורה הגיבו לנושא שיווק הפעימה, ואמרו כי "מיד לאחר חג הפסח, ייצא המשרד במסע פרסום להסברת הפעימה לציבור הנוסעים. מדובר ברפורמה חדשה המיטיבה עם נוסעי התחבורה הציבורית, במסגרתה הפחית המשרד משמעותית את תעריפי הנסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבורית בישראל, כך שיוכל הציבור יכול לבחור באפשרות המשתלמת לו ביותר"
&nbsp
&nbsp
חופשי תקופתי תקף מרכישה עד 4 וחצי בבוקר לאחר יום אחרון, יומי, שבועי וגמיש 30
 

arseny92

Well-known member
מנהל
1. ערך צבור משלמים עבור כל קו לכל חלק נסיעה והמשך או

מסתבר שגוגל ומוביט לא ממש אמינים- מהקריות לנתניה-אשמח לדעתכם
חיפשתי מקריון קרית ביאליק, לאלכסנדר ינאי 2 נתניה. גם במוביט וגם בגוגל מאפ.
נתנו לי תוצאות שלא כוללות את הרכבת.
1. האם באמת עדיף את המסלול הזה?
2. נניח ולקחתי את המסלול שכולל אוטובוס לכיוון טבריה וכו'. האם אני אמור לשלם בנסיעה הראשונה לנהג עבור התחנה הסופית שלי (לנתניה) או כל פעם עבור חלק הנסיעה שאותו אני נוסע?
3. אם משלמים כל פעם עבור חלק הנסיעה, זה עלול לצאת ממש יקר (ופה נכנס העיניין שגוגל ומוביט לא אמינים למי שלא מכיר את האיזור כלל). מה דעתכם?
(חשבתי שאוכל להסתמך על האפל' האלו, כשאני נוסע בתחצ לטיול בחול)


4. בלי שום קשר לעיניין הקודם, מתחנת רכבת נתניה ליעד שלי, יש צורך בשני אוטובוסים תוך-עירוניים של אגד תעבורה. האם אני משלם על 2 נסיעות או על נסיעה אחת עם כרטיס המשך של 90 דקות?
אשמח מאוד לדעתכם על השאלות שלי, זה מעניין אותי בקטע העקרוני לאו דווקא רק על הנסיעה הזו
תודה רבה
1. ערך צבור משלמים עבור כל קו לכל חלק נסיעה והמשך או
לוקחים חופשי יומי הכולל את כל האזור המדובר ללא חיובי יתר

2. יש לך חופשי יומי אזור נתניה (אזור 3.1) הכולל כל נסיעה באזור ב-13.5 שח, או פנימי נתניה בלבד ב-9.20 שח, או נסיעות ערך צבור, שלא כוללות מעבר שעתי, המחיר הוא 4.60 ערך צבור לנסיעה בתוך נתניה
 

Bus Nerd

Active member
בחו"ל אפשר להסתמך על גוגל ובחלק מהערים גם על CityMapper

מסתבר שגוגל ומוביט לא ממש אמינים- מהקריות לנתניה-אשמח לדעתכם
חיפשתי מקריון קרית ביאליק, לאלכסנדר ינאי 2 נתניה. גם במוביט וגם בגוגל מאפ.
נתנו לי תוצאות שלא כוללות את הרכבת.
1. האם באמת עדיף את המסלול הזה?
2. נניח ולקחתי את המסלול שכולל אוטובוס לכיוון טבריה וכו'. האם אני אמור לשלם בנסיעה הראשונה לנהג עבור התחנה הסופית שלי (לנתניה) או כל פעם עבור חלק הנסיעה שאותו אני נוסע?
3. אם משלמים כל פעם עבור חלק הנסיעה, זה עלול לצאת ממש יקר (ופה נכנס העיניין שגוגל ומוביט לא אמינים למי שלא מכיר את האיזור כלל). מה דעתכם?
(חשבתי שאוכל להסתמך על האפל' האלו, כשאני נוסע בתחצ לטיול בחול)


4. בלי שום קשר לעיניין הקודם, מתחנת רכבת נתניה ליעד שלי, יש צורך בשני אוטובוסים תוך-עירוניים של אגד תעבורה. האם אני משלם על 2 נסיעות או על נסיעה אחת עם כרטיס המשך של 90 דקות?
אשמח מאוד לדעתכם על השאלות שלי, זה מעניין אותי בקטע העקרוני לאו דווקא רק על הנסיעה הזו
תודה רבה
בחו"ל אפשר להסתמך על גוגל ובחלק מהערים גם על CityMapper
אין כמו הניווט של CityMapper. אף אפליקציה לא יכולה להתחרות בהם. על מוביט אני פחות מסתמך (גם בארץ וגם בחו"ל).

בעיקרון רוב הזמן ההצעות של גוגל די טובות, ובחו"ל עוד יותר (בערים שבהן יש להם מידע זמן אמת)
 

S o l l y

New member
בחו"ל לדעתי רק Google MAPS מבחינת תח"צ

מסתבר שגוגל ומוביט לא ממש אמינים- מהקריות לנתניה-אשמח לדעתכם
חיפשתי מקריון קרית ביאליק, לאלכסנדר ינאי 2 נתניה. גם במוביט וגם בגוגל מאפ.
נתנו לי תוצאות שלא כוללות את הרכבת.
1. האם באמת עדיף את המסלול הזה?
2. נניח ולקחתי את המסלול שכולל אוטובוס לכיוון טבריה וכו'. האם אני אמור לשלם בנסיעה הראשונה לנהג עבור התחנה הסופית שלי (לנתניה) או כל פעם עבור חלק הנסיעה שאותו אני נוסע?
3. אם משלמים כל פעם עבור חלק הנסיעה, זה עלול לצאת ממש יקר (ופה נכנס העיניין שגוגל ומוביט לא אמינים למי שלא מכיר את האיזור כלל). מה דעתכם?
(חשבתי שאוכל להסתמך על האפל' האלו, כשאני נוסע בתחצ לטיול בחול)


4. בלי שום קשר לעיניין הקודם, מתחנת רכבת נתניה ליעד שלי, יש צורך בשני אוטובוסים תוך-עירוניים של אגד תעבורה. האם אני משלם על 2 נסיעות או על נסיעה אחת עם כרטיס המשך של 90 דקות?
אשמח מאוד לדעתכם על השאלות שלי, זה מעניין אותי בקטע העקרוני לאו דווקא רק על הנסיעה הזו
תודה רבה
בחו"ל לדעתי רק Google MAPS מבחינת תח"צ
 
מהתחנה המרכזית החדשה אל פארק קנדה (לטרון)

שרשור הכוונה ומודיעין 15/04 - 16/04
מהתחנה המרכזית החדשה אל פארק קנדה (לטרון)
אני אהיה בכניסה הימנית ביותר של התחנה המרכזית החדשה (רחוב סלמה)
 

alantan

New member
מדוע לא? הוא כתב שהוא יהיה ברחוב סלמה, מאיפה לנו שאין לו

מה נקודת המוצא שלך?
אתה ודאי לא גר בתמח"ת
מדוע לא? הוא כתב שהוא יהיה ברחוב סלמה, מאיפה לנו שאין לו
סיבה להיות באיזור?
&nbsp
בעיקרון, הדרך היחידה שמצאתי היא קו 411 מת"מ חדשה לצומת הרטוב (כשעה נסיעה, פעם ב־30 עד 60 דקות, תלוי בשעה). מצומת הרטוב, קו 885 לכיוון מודיעין, ירידה במחלף לטרון (כרבע שעה נסיעה, פעם בשעה-שעתיים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה