תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.

תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
בהמשך לנכתב כאן :
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183091393/[/URL]אקטואליה/תחבורה_ציבורית
קבלתי היום מייל עם תשובת משרד התחבורה.
מעניין שהמכתב מסוף ינואר, יום לאחר ששלחתי תזכורת, אבל לא הגיע אלי משום מה.
דרך פניה חוזרת לנציב תלונות הציבור "זכיתי" לקבל את התגובה המצורפת.
שמחתי לקרוא שחברת מטרופולין נקנסה, אין לי מושג מה היה גובה הקנס, ולצערי מדובר כביכול באי ביצוע 2 נסיעות למרות שכתבתי שלא בוצעו 3 נסיעות.
מסקנה- לפעמים צריך להתעקש כדי לקבל מענה.
רעיה
אני מעתיקה את התשובה במקום לצרף קובץ וורד.


30/1/2018
י"ד בשבט, התשע"ח
מזהה פניה:CAS-72347-M6V3Z2
מספר סימוכין: 02227518

לכבוד:
רעיה


שלום רב,

הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות בקו 370 של חברת "מטרופולין" בתל אביב בתאריך 07/06/17
סימוכין: מכתבך מתאריך ‏7/6/2017

תלונתך בנוגע לחברת "מטרופולין" הועברה לוועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית.
בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל בשני המקרים עליהם הלנת בפניות מספר 79044 ו-72347.
אנו מודים לך על תשומת לבך ומקווים, כי הליך זה יוביל לשיפור רמת השירות בתחבורה הציבורית.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.


בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת מחלקת פניות הציבור
 

gal-or

New member
שמחה בשבילך

תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
בהמשך לנכתב כאן :
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183091393/[/URL]אקטואליה/תחבורה_ציבורית
קבלתי היום מייל עם תשובת משרד התחבורה.
מעניין שהמכתב מסוף ינואר, יום לאחר ששלחתי תזכורת, אבל לא הגיע אלי משום מה.
דרך פניה חוזרת לנציב תלונות הציבור "זכיתי" לקבל את התגובה המצורפת.
שמחתי לקרוא שחברת מטרופולין נקנסה, אין לי מושג מה היה גובה הקנס, ולצערי מדובר כביכול באי ביצוע 2 נסיעות למרות שכתבתי שלא בוצעו 3 נסיעות.
מסקנה- לפעמים צריך להתעקש כדי לקבל מענה.
רעיה
אני מעתיקה את התשובה במקום לצרף קובץ וורד.


30/1/2018
י"ד בשבט, התשע"ח
מזהה פניה:CAS-72347-M6V3Z2
מספר סימוכין: 02227518

לכבוד:
רעיה


שלום רב,

הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות בקו 370 של חברת "מטרופולין" בתל אביב בתאריך 07/06/17
סימוכין: מכתבך מתאריך ‏7/6/2017

תלונתך בנוגע לחברת "מטרופולין" הועברה לוועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית.
בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל בשני המקרים עליהם הלנת בפניות מספר 79044 ו-72347.
אנו מודים לך על תשומת לבך ומקווים, כי הליך זה יוביל לשיפור רמת השירות בתחבורה הציבורית.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.


בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת מחלקת פניות הציבור
שמחה בשבילך
 

sweetums

New member
זה הנוסח הסטנדרטי שלהם

תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
בהמשך לנכתב כאן :
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183091393/[/URL]אקטואליה/תחבורה_ציבורית
קבלתי היום מייל עם תשובת משרד התחבורה.
מעניין שהמכתב מסוף ינואר, יום לאחר ששלחתי תזכורת, אבל לא הגיע אלי משום מה.
דרך פניה חוזרת לנציב תלונות הציבור "זכיתי" לקבל את התגובה המצורפת.
שמחתי לקרוא שחברת מטרופולין נקנסה, אין לי מושג מה היה גובה הקנס, ולצערי מדובר כביכול באי ביצוע 2 נסיעות למרות שכתבתי שלא בוצעו 3 נסיעות.
מסקנה- לפעמים צריך להתעקש כדי לקבל מענה.
רעיה
אני מעתיקה את התשובה במקום לצרף קובץ וורד.


30/1/2018
י"ד בשבט, התשע"ח
מזהה פניה:CAS-72347-M6V3Z2
מספר סימוכין: 02227518

לכבוד:
רעיה


שלום רב,

הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות בקו 370 של חברת "מטרופולין" בתל אביב בתאריך 07/06/17
סימוכין: מכתבך מתאריך ‏7/6/2017

תלונתך בנוגע לחברת "מטרופולין" הועברה לוועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית.
בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל בשני המקרים עליהם הלנת בפניות מספר 79044 ו-72347.
אנו מודים לך על תשומת לבך ומקווים, כי הליך זה יוביל לשיפור רמת השירות בתחבורה הציבורית.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.


בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת מחלקת פניות הציבור
זה הנוסח הסטנדרטי שלהם
האמת שבאותו יום שקראתי את ההודעה שלך, אוטובוס של מטרופולין דילג עליי.
תודות למושיקו אפשר למצוא את מספר הרישוי באיפה בוס ולהוסיף את זה לתלונה.
 

raya

Well-known member
אם זה נוסח סטנדרטי- אז למה צריך לחכות

זה הנוסח הסטנדרטי שלהם
האמת שבאותו יום שקראתי את ההודעה שלך, אוטובוס של מטרופולין דילג עליי.
תודות למושיקו אפשר למצוא את מספר הרישוי באיפה בוס ולהוסיף את זה לתלונה.
אם זה נוסח סטנדרטי- אז למה צריך לחכות
כל כך הרבה זמן?
לדעתי - במקרה הזה, לולא הפניה לנציבות תלונות הציבור - לא הייתי זוכה לתשובה.
ואת הרעיון לפנות לנציבות קבלתי כאן, ועל כך אני מודה מקרב לב.
רעיה
נ.ב. קיימת תלונה נוספת שלי על אי עצירה של אוטובוס בקו 458
בדימונה.
חייל חיכה לאוטובוס שעבר ביעף ולא עצר, הוא עוד ניסה לרוץ אחריו אבל לא עזר לו.
אני חיכיתי שם לאוטובוס לבאר שבע.
 

olli3

New member
מנהל
זה תהליך שבו המפעיל רשאי להגיש ערעורים וכו'

אם זה נוסח סטנדרטי- אז למה צריך לחכות
כל כך הרבה זמן?
לדעתי - במקרה הזה, לולא הפניה לנציבות תלונות הציבור - לא הייתי זוכה לתשובה.
ואת הרעיון לפנות לנציבות קבלתי כאן, ועל כך אני מודה מקרב לב.
רעיה
נ.ב. קיימת תלונה נוספת שלי על אי עצירה של אוטובוס בקו 458
בדימונה.
חייל חיכה לאוטובוס שעבר ביעף ולא עצר, הוא עוד ניסה לרוץ אחריו אבל לא עזר לו.
אני חיכיתי שם לאוטובוס לבאר שבע.
זה תהליך שבו המפעיל רשאי להגיש ערעורים וכו'
הערעורים נבדקים, במידת הצורך נידונים ואז מגיעה החלטה.
 

אורי404

New member
השאלה מדוע זה אורך זמן רב כל כך?

זה תהליך שבו המפעיל רשאי להגיש ערעורים וכו'
הערעורים נבדקים, במידת הצורך נידונים ואז מגיעה החלטה.
השאלה מדוע זה אורך זמן רב כל כך?
כשהטיפול הוא כה ממושך, זה מאבד מהיעילות שלו.
 

olli3

New member
מנהל
כי ישראל ידועה בבירוקרטיה שלה וכי כולם רוצים לחסוך כסף.

השאלה מדוע זה אורך זמן רב כל כך?
כשהטיפול הוא כה ממושך, זה מאבד מהיעילות שלו.
כי ישראל ידועה בבירוקרטיה שלה וכי כולם רוצים לחסוך כסף.
אז תמיד אין מספיק אנשים שיבצעו את זה והמדינה רק מוסיפה עוד ועוד נסיעות, כך שהתלונות רק מתגברות בתוספת מחסור בנהגים שלא נפתר וגורם לעוד כשלים שמובילים לעוד תלונות...
&nbsp
דבר שגורם לכך שהכל נתקע למשך זמן רב.
 

אורי404

New member
המהות היא שתצאנה נסיעות, ככל הניתן

כי ישראל ידועה בבירוקרטיה שלה וכי כולם רוצים לחסוך כסף.
אז תמיד אין מספיק אנשים שיבצעו את זה והמדינה רק מוסיפה עוד ועוד נסיעות, כך שהתלונות רק מתגברות בתוספת מחסור בנהגים שלא נפתר וגורם לעוד כשלים שמובילים לעוד תלונות...
&nbsp
דבר שגורם לכך שהכל נתקע למשך זמן רב.
המהות היא שתצאנה נסיעות, ככל הניתן
פחות הבעיה היא בקווים, שהתדירות שלהם גבוהה, נניח כל 10 דקות. הבעיה הגדולה היא בקווים שהתדירות נמוכה של כל חצי שעה או נסיעות בודדות ביום. את המצב השני קורה לא מעט פעמים.
במצבים האלה גם תקופת הטיפול של משרד התחבורה ארוכה מאוד - קרוב לשנה. כנראה משהו לא יעיל בטיפול. אולי גם דברים 'נמרחים' אצלם. לעתים עד שהם פותחים את התלונה חולפים חודשים וגם אז זהו רק בירור ראשוני.
 

Bus Nerd

Active member
פשוט יש המון תלונות ומעט מאוד עובדים ברשות הארצית

המהות היא שתצאנה נסיעות, ככל הניתן
פחות הבעיה היא בקווים, שהתדירות שלהם גבוהה, נניח כל 10 דקות. הבעיה הגדולה היא בקווים שהתדירות נמוכה של כל חצי שעה או נסיעות בודדות ביום. את המצב השני קורה לא מעט פעמים.
במצבים האלה גם תקופת הטיפול של משרד התחבורה ארוכה מאוד - קרוב לשנה. כנראה משהו לא יעיל בטיפול. אולי גם דברים 'נמרחים' אצלם. לעתים עד שהם פותחים את התלונה חולפים חודשים וגם אז זהו רק בירור ראשוני.
פשוט יש המון תלונות ומעט מאוד עובדים ברשות הארצית
ותהליך הבוררות מול המפעילים ארוך, והבדיקה במערכות המחשוב עדיין לא אוטומטית, וכו' וכו'.

כדי לפתור את זה צריך גם שהתוכנה לבקרה אוטומטית שהם הזמינו תהיה מוכנה ועובדת (ובמקרה של תוכנות שפותחו למכרזים ממשלתיים זה לא דבר מובן מאליו לצפות לו, החברות שמתמודדות על זה הרבה פעמים פשוט *ממש* גרועות ותנאי המכרזים לא הגיוניים)
וגם יותר כוח אדם ברשות הארצית, או חלוקה לרשויות מטרופוליניות כשכל רשות מטרופולינית תטפל בתלונות בתחומה (והרשות הארצית רק בתלונות של הבין־עירוניים).
 

אורי404

New member
Bus Nerd תודה על ההסברים

פשוט יש המון תלונות ומעט מאוד עובדים ברשות הארצית
ותהליך הבוררות מול המפעילים ארוך, והבדיקה במערכות המחשוב עדיין לא אוטומטית, וכו' וכו'.

כדי לפתור את זה צריך גם שהתוכנה לבקרה אוטומטית שהם הזמינו תהיה מוכנה ועובדת (ובמקרה של תוכנות שפותחו למכרזים ממשלתיים זה לא דבר מובן מאליו לצפות לו, החברות שמתמודדות על זה הרבה פעמים פשוט *ממש* גרועות ותנאי המכרזים לא הגיוניים)
וגם יותר כוח אדם ברשות הארצית, או חלוקה לרשויות מטרופוליניות כשכל רשות מטרופולינית תטפל בתלונות בתחומה (והרשות הארצית רק בתלונות של הבין־עירוניים).
Bus Nerd תודה על ההסברים
לא ידעתי שהבדיקה במחשב עדיין לא אוטומטית ותהליך ההזמנה.
בנוגע לרשות מטרופולינית; לפי הכתבות השונות מבקר המדינה ומשרד האוצר תומכים ברשויות אלה. אבל גורמים שונים במשרד התחבורה מתנגדים לזה. למשל בקישור [URL]https://www.themarker.com/news/mevaker/1.3108948[/URL] לפי הכתבה למעלה מעשרים שנה שהייתה ההמלצה לרשויות אלה.

כמובן גם שורש הבעיה טרם הגיעה לפתרון: מחסור בנהגים ומחסור בתשתיות. אילולא אלה היו צפויים להיות פחות שיבושים. גם בזה יש חלק מהאשמה למשרד התחבורה, כמו גם לגורמים אחרים. עדיין אין מספיק נת"צים ומת"צים. הפרויקט "מהיר לעיר" טרם ממש החל.
 

Bus Nerd

Active member
הבנתי שהמתנגדים הגדולים ביותר הם החרדים כרגע...

Bus Nerd תודה על ההסברים
לא ידעתי שהבדיקה במחשב עדיין לא אוטומטית ותהליך ההזמנה.
בנוגע לרשות מטרופולינית; לפי הכתבות השונות מבקר המדינה ומשרד האוצר תומכים ברשויות אלה. אבל גורמים שונים במשרד התחבורה מתנגדים לזה. למשל בקישור [URL]https://www.themarker.com/news/mevaker/1.3108948[/URL] לפי הכתבה למעלה מעשרים שנה שהייתה ההמלצה לרשויות אלה.

כמובן גם שורש הבעיה טרם הגיעה לפתרון: מחסור בנהגים ומחסור בתשתיות. אילולא אלה היו צפויים להיות פחות שיבושים. גם בזה יש חלק מהאשמה למשרד התחבורה, כמו גם לגורמים אחרים. עדיין אין מספיק נת"צים ומת"צים. הפרויקט "מהיר לעיר" טרם ממש החל.
הבנתי שהמתנגדים הגדולים ביותר הם החרדים כרגע...
הם מפחדים שזה יביא לתח"צ בשבת.

בקשר לפיקוח הממוחשב: אם אני זוכר נכון יצא מכרז לא מזמן לשדרוג מערכת זמן אמת ואחד הסעיפים בו הייתה הפקת דוחו"ת על אי ביצוע נסיעות ואיחורים באופן אוטומטי, במקום בדיקה מדגמית בלבד כמו שקרתה עד היום. מאוד מפתיע שלא בנו את זה ככה מההתחלה.
 

אורי404

New member
שוב תודה על ההסבר. לא ידעתי על זה

הבנתי שהמתנגדים הגדולים ביותר הם החרדים כרגע...
הם מפחדים שזה יביא לתח"צ בשבת.

בקשר לפיקוח הממוחשב: אם אני זוכר נכון יצא מכרז לא מזמן לשדרוג מערכת זמן אמת ואחד הסעיפים בו הייתה הפקת דוחו"ת על אי ביצוע נסיעות ואיחורים באופן אוטומטי, במקום בדיקה מדגמית בלבד כמו שקרתה עד היום. מאוד מפתיע שלא בנו את זה ככה מההתחלה.
שוב תודה על ההסבר. לא ידעתי על זה
אני פחות מעורה במכרזים האלה. כך שחידשת לי. בהחלט תמוה, שלא בנו את זה מלכתחילה כך.
מתי צפויה (פחות או יותר כמובן) לפעול המערכת המשודרגת? המכרז בכלל נסגר?

לא לגמרי את הקשר בין רשות מטרופולינית לבין תח"צ בשבת. אם רשות ארצית לא מאיימת (במירכאות או בלי מירכאות) על הדבר הזה, במה יהיה השוני עם רשות מטרופולינית?
גם הרשויות השונות הן נפרדות, עדיין הן כפופות למשרד התחבורה בפרט ולממשלה בכלל ולהם הסמכות לקבוע, בנוגע להפעלה בשבתות.
 

olli3

New member
מנהל
אי ביצוע נסיעה הינו 2000 ש"ח לפני מכפלת קנס שהוצעה במכרז.

תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
בהמשך לנכתב כאן :
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183091393/[/URL]אקטואליה/תחבורה_ציבורית
קבלתי היום מייל עם תשובת משרד התחבורה.
מעניין שהמכתב מסוף ינואר, יום לאחר ששלחתי תזכורת, אבל לא הגיע אלי משום מה.
דרך פניה חוזרת לנציב תלונות הציבור "זכיתי" לקבל את התגובה המצורפת.
שמחתי לקרוא שחברת מטרופולין נקנסה, אין לי מושג מה היה גובה הקנס, ולצערי מדובר כביכול באי ביצוע 2 נסיעות למרות שכתבתי שלא בוצעו 3 נסיעות.
מסקנה- לפעמים צריך להתעקש כדי לקבל מענה.
רעיה
אני מעתיקה את התשובה במקום לצרף קובץ וורד.


30/1/2018
י"ד בשבט, התשע"ח
מזהה פניה:CAS-72347-M6V3Z2
מספר סימוכין: 02227518

לכבוד:
רעיה


שלום רב,

הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות בקו 370 של חברת "מטרופולין" בתל אביב בתאריך 07/06/17
סימוכין: מכתבך מתאריך ‏7/6/2017

תלונתך בנוגע לחברת "מטרופולין" הועברה לוועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית.
בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל בשני המקרים עליהם הלנת בפניות מספר 79044 ו-72347.
אנו מודים לך על תשומת לבך ומקווים, כי הליך זה יוביל לשיפור רמת השירות בתחבורה הציבורית.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.


בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת מחלקת פניות הציבור
אי ביצוע נסיעה הינו 2000 ש"ח לפני מכפלת קנס שהוצעה במכרז.
ממה שידוע לי, כל מכרז שיצא ב5 השנים האחרונות, המפעילות הציעו פי 5 כפל קנס, משמע שככל הנראה מטרופולין נקנסה ב10000 ש"ח בעבור כל מקרה כזה.
 

raya

Well-known member
לא קשור לנושא הזה

אי ביצוע נסיעה הינו 2000 ש"ח לפני מכפלת קנס שהוצעה במכרז.
ממה שידוע לי, כל מכרז שיצא ב5 השנים האחרונות, המפעילות הציעו פי 5 כפל קנס, משמע שככל הנראה מטרופולין נקנסה ב10000 ש"ח בעבור כל מקרה כזה.
לא קשור לנושא הזה
נשאלתי האם אפשר לרכוש חופשי יומי (לדוגמא מטרופולין באר שבע-גוש דן) בתחנת הרכבת או אצל הנהג?
חיפשתי תשובה באתר משרד התחבורה - ולא מצאתי תשובה.
בנוסף - בהנחה שאני רוצה עם חופשי יומי כזה להגיע לאבן יהודה, רמות השבים , כפר ידידיה האם החוזה תופס? או רק אם אני ממשיכה לנתניה למשל.
תודה,
רעיה
לא רציתי לפתוח דיון חדש.
 

Bus Nerd

Active member
אמור להיות אפשרי בתחנות הרכבת

לא קשור לנושא הזה
נשאלתי האם אפשר לרכוש חופשי יומי (לדוגמא מטרופולין באר שבע-גוש דן) בתחנת הרכבת או אצל הנהג?
חיפשתי תשובה באתר משרד התחבורה - ולא מצאתי תשובה.
בנוסף - בהנחה שאני רוצה עם חופשי יומי כזה להגיע לאבן יהודה, רמות השבים , כפר ידידיה האם החוזה תופס? או רק אם אני ממשיכה לנתניה למשל.
תודה,
רעיה
לא רציתי לפתוח דיון חדש.
אמור להיות אפשרי בתחנות הרכבת
לגבי הנהגים אף פעם אי אפשר לדעת אם הנהג יהיה ידידותי ויכיר את הקודים ואת העובדה שיש לו אפשרות להטעין אותם. עדיף לשנן את קוד הכרטיס הרצוי ליתר ביטחון.
 
אפשר

לא קשור לנושא הזה
נשאלתי האם אפשר לרכוש חופשי יומי (לדוגמא מטרופולין באר שבע-גוש דן) בתחנת הרכבת או אצל הנהג?
חיפשתי תשובה באתר משרד התחבורה - ולא מצאתי תשובה.
בנוסף - בהנחה שאני רוצה עם חופשי יומי כזה להגיע לאבן יהודה, רמות השבים , כפר ידידיה האם החוזה תופס? או רק אם אני ממשיכה לנתניה למשל.
תודה,
רעיה
לא רציתי לפתוח דיון חדש.
אפשר
אבל כמו שרשמו כבר עדיף לדעת את הקוד הרלוונטי או להטעין לבד.
 

sweetums

New member
את החוזים החדשים אי אפשר לרכוש בקווים עירוניים\אזוריים

לא קשור לנושא הזה
נשאלתי האם אפשר לרכוש חופשי יומי (לדוגמא מטרופולין באר שבע-גוש דן) בתחנת הרכבת או אצל הנהג?
חיפשתי תשובה באתר משרד התחבורה - ולא מצאתי תשובה.
בנוסף - בהנחה שאני רוצה עם חופשי יומי כזה להגיע לאבן יהודה, רמות השבים , כפר ידידיה האם החוזה תופס? או רק אם אני ממשיכה לנתניה למשל.
תודה,
רעיה
לא רציתי לפתוח דיון חדש.
את החוזים החדשים אי אפשר לרכוש בקווים עירוניים\אזוריים
http://webcache.googleusercontent.c...01-D-401164-00.html+&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se
ברכבת אין בעיה, לגבי דן ב"ש אני מאמין שלא אבל אבדוק מחר.
&nbsp
את יכולה לראות את רשימת היישובים כאן
http://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=0
מכיוון שהאתר כ"כ מתקדם ומסודר, חיפוש בדפדפן (CTRL+F) יסייע לך
 

arseny92

Well-known member
מנהל
Tariff.zip ו-StationToReformZone.txt בתוכו עדיפים יותר

את החוזים החדשים אי אפשר לרכוש בקווים עירוניים\אזוריים
http://webcache.googleusercontent.c...01-D-401164-00.html+&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se
ברכבת אין בעיה, לגבי דן ב"ש אני מאמין שלא אבל אבדוק מחר.
&nbsp
את יכולה לראות את רשימת היישובים כאן
http://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=0
מכיוון שהאתר כ"כ מתקדם ומסודר, חיפוש בדפדפן (CTRL+F) יסייע לך
Tariff.zip ו-StationToReformZone.txt בתוכו עדיפים יותר
וגם zones.zip עם ה-KML
&nbsp
כל אלה ב-ftp://gtfs.mot.gov.il
&nbsp
רשימת היישובים באתר הרפורמה הוא חלקי
רשינת שיוך מק"טי תחנות לאזורים היא הקובעת
 

olli3

New member
מנהל
ניתן לרכוש את כל החוזים האלו בדן ב"ש, גם באוטובוס וגם

את החוזים החדשים אי אפשר לרכוש בקווים עירוניים\אזוריים
http://webcache.googleusercontent.c...01-D-401164-00.html+&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se
ברכבת אין בעיה, לגבי דן ב"ש אני מאמין שלא אבל אבדוק מחר.
&nbsp
את יכולה לראות את רשימת היישובים כאן
http://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=0
מכיוון שהאתר כ"כ מתקדם ומסודר, חיפוש בדפדפן (CTRL+F) יסייע לך
ניתן לרכוש את כל החוזים האלו בדן ב"ש, גם באוטובוס וגם
במכונות שנמצאות ברחוב.
 

olli3

New member
מנהל
הכי פשוט, באתר אגד.

לא קשור לנושא הזה
נשאלתי האם אפשר לרכוש חופשי יומי (לדוגמא מטרופולין באר שבע-גוש דן) בתחנת הרכבת או אצל הנהג?
חיפשתי תשובה באתר משרד התחבורה - ולא מצאתי תשובה.
בנוסף - בהנחה שאני רוצה עם חופשי יומי כזה להגיע לאבן יהודה, רמות השבים , כפר ידידיה האם החוזה תופס? או רק אם אני ממשיכה לנתניה למשל.
תודה,
רעיה
לא רציתי לפתוח דיון חדש.
הכי פשוט, באתר אגד.
תעשי גוגל על הערך "חופשי חודשי אגד". זה יוביל אותך לדף המרכז מידע על כל החוזים התקופתיים (לא רק חופשי חודשי). שימי לב שבין הלינקים מופיע "חדש - חוזים בין מטרופולונים" ותלחצי על זה, עכשיו תיפתח לך רשימה ענקית של יישובים לצד קוד הכרטיס ומחירו עבר יומי ועבור חודשי.
&nbsp
אם תבחרי לבצע חיפוש בדף באמצעות control+f תוכלי להקליד את שם היישוב המבוקש ולראות תחת אלו חוזים הוא תקף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה