raya
Well-known member
תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
בהמשך לנכתב כאן :
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183091393/[/URL]אקטואליה/תחבורה_ציבורית
קבלתי היום מייל עם תשובת משרד התחבורה.
מעניין שהמכתב מסוף ינואר, יום לאחר ששלחתי תזכורת, אבל לא הגיע אלי משום מה.
דרך פניה חוזרת לנציב תלונות הציבור "זכיתי" לקבל את התגובה המצורפת.
שמחתי לקרוא שחברת מטרופולין נקנסה, אין לי מושג מה היה גובה הקנס, ולצערי מדובר כביכול באי ביצוע 2 נסיעות למרות שכתבתי שלא בוצעו 3 נסיעות.
מסקנה- לפעמים צריך להתעקש כדי לקבל מענה.
רעיה
אני מעתיקה את התשובה במקום לצרף קובץ וורד.
30/1/2018
י"ד בשבט, התשע"ח
מזהה פניה:CAS-72347-M6V3Z2
מספר סימוכין: 02227518
לכבוד:
רעיה
שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות בקו 370 של חברת "מטרופולין" בתל אביב בתאריך 07/06/17
סימוכין: מכתבך מתאריך 7/6/2017
תלונתך בנוגע לחברת "מטרופולין" הועברה לוועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית.
בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל בשני המקרים עליהם הלנת בפניות מספר 79044 ו-72347.
אנו מודים לך על תשומת לבך ומקווים, כי הליך זה יוביל לשיפור רמת השירות בתחבורה הציבורית.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת מחלקת פניות הציבור
תלונה - משרד התחבורה, סוף הסיפור.
בהמשך לנכתב כאן :
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/183091393/[/URL]אקטואליה/תחבורה_ציבורית
קבלתי היום מייל עם תשובת משרד התחבורה.
מעניין שהמכתב מסוף ינואר, יום לאחר ששלחתי תזכורת, אבל לא הגיע אלי משום מה.
דרך פניה חוזרת לנציב תלונות הציבור "זכיתי" לקבל את התגובה המצורפת.
שמחתי לקרוא שחברת מטרופולין נקנסה, אין לי מושג מה היה גובה הקנס, ולצערי מדובר כביכול באי ביצוע 2 נסיעות למרות שכתבתי שלא בוצעו 3 נסיעות.
מסקנה- לפעמים צריך להתעקש כדי לקבל מענה.
רעיה
אני מעתיקה את התשובה במקום לצרף קובץ וורד.
30/1/2018
י"ד בשבט, התשע"ח
מזהה פניה:CAS-72347-M6V3Z2
מספר סימוכין: 02227518
לכבוד:
רעיה
שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעות בקו 370 של חברת "מטרופולין" בתל אביב בתאריך 07/06/17
סימוכין: מכתבך מתאריך 7/6/2017
תלונתך בנוגע לחברת "מטרופולין" הועברה לוועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית.
בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל בשני המקרים עליהם הלנת בפניות מספר 79044 ו-72347.
אנו מודים לך על תשומת לבך ומקווים, כי הליך זה יוביל לשיפור רמת השירות בתחבורה הציבורית.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
בכבוד רב,
שרונה קרסגי
מנהלת מחלקת פניות הציבור