קנה מכונית כדי לנהוג בין לונדון לבריסטול כי זה זול מרכבת

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
קנה מכונית כדי לנהוג בין לונדון לבריסטול כי זה זול מרכבת

קנה מכונית כדי לנהוג בין לונדון לבריסטול כי זה זול מרכבת
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-43745117

סיפור על איש שקנה מכונית ונהג מלונדון לבריסטול וזה עלה לו פחות מכרטיס רכבת באותו מסלול.

באותו רוח של הסיפור הישן יותר על הנער שטס משפילד לאסקס דרך ברלין כי זה היה זול יותר מכרטיס רכבת

https://www.independent.co.uk/trave...-cheaper-than-getting-the-train-a6837836.html
 

Ccyclist

Well-known member
תגובת המפעילה מעידה על אי הבנתם את נקודת המבט של הנוסע.

קנה מכונית כדי לנהוג בין לונדון לבריסטול כי זה זול מרכבת
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-43745117

סיפור על איש שקנה מכונית ונהג מלונדון לבריסטול וזה עלה לו פחות מכרטיס רכבת באותו מסלול.

באותו רוח של הסיפור הישן יותר על הנער שטס משפילד לאסקס דרך ברלין כי זה היה זול יותר מכרטיס רכבת

https://www.independent.co.uk/trave...-cheaper-than-getting-the-train-a6837836.html
תגובת המפעילה מעידה על אי הבנתם את נקודת המבט של הנוסע.
כאשר החברה נוקבת בזמן הנסיעה מתחנת בריסטול טמפל מידס ללונדון פאדינגטון בהשוואה לזמן הנסיעה ברכב היא שוכחת שהנוסע לא גר בתחנה וכן את העובדה שיש חורים של שעה בלו"ז. יתרון הזמנים שהחברה טוענת לו יכול להתבזבז בזמן הנסיעה לתחנה ובזמן ההמתנה. כמו כן היא לא מבינה שיתכן שיש לנסוע ארוע או סיבה להיות בלונדון ב9 בבוקר, שעת השיא, ולכן הוא לא יכול להמתין לתחילת מחירי השפל אחרי 9 או 10 בבוקר ולהגיע ללונדון בין 11 ל 12.
&nbsp
במקרה הספציפי הזה תחנת בריסטול טמפל מידס יושבת על הקו לקורנוול ומצפון לעיר ישנה תחנת בריסטול פארקווי שעוברות בה גם רכבות מווילס והשירות ממנה ללונדון חצי שעתית.
&nbsp
הבעיה הגדולה עם מחירי הרכבת הבריטית כיום היא שמחירי השיא נועדו להעביר נסיעת פנאי משעות השיא לשעות עמוסות פחות במחשבה שהמומחים ישתמשו בכרטיסים תקופתיים.
&nbsp
כמו כן יש מסורת בריטית של קביעת שיאים או עשיית מעשים לא 100% הגיוניים כדי להוכיח נקודה. העובדה שאפשר לקנות מכונית ולבטח אותה בפחות ממחיר כרטיס הרכבת או שניתן לטוס לברלין וחזרה פלוס כרטיס יומי ברלינאי בפחות ממחיר הרכבת ממחישים את בעיית המחירים בצורה אבסורדית. באותה מידה רכבתי פעם מלונדון לברייטון כי זה דבר שנחשב להוכחת יכולת לעבור מרחק (גוגל מעריך את המרחק המדוייק מהמוצא ליעד כ 107 ק"מ) וכל פעם שמישהו שלא רוכב היתה לתת לי " עצות" על רכיבה פשוט הסתמתי אותו במשפט "רכבתי מלונדון לברייטון" כי ברור שאני רוכב מנוסה.
&nbsp
אם בתחילת העשור רכבים חשמליים אוטונומיים יוזילו את הנסיעות הבינעירוניות באחוזים ניכרים לעומת הרכבת היא תהיה בצרות. נסיעה ברכבת פרברית משולי העיר למרכז יכולה להוציא את הפקקים הגרועים ביותר מהמשוואה.
&nbsp
כבר כיום ידוע שזול יותר לטוס לסקוטלנד מאשר לקחת רכבת וזו המחשה של כישלון מודל ההפרטה הרכבתית הנהוג בבריטניה מול מודל חברות התעופה הפרטיות שאכן מתחרות זו בזו.
 

Ccyclist

Well-known member
סמארטפון חדש ו"מתקן" איות גרוע. מומחים= יוממים

תגובת המפעילה מעידה על אי הבנתם את נקודת המבט של הנוסע.
כאשר החברה נוקבת בזמן הנסיעה מתחנת בריסטול טמפל מידס ללונדון פאדינגטון בהשוואה לזמן הנסיעה ברכב היא שוכחת שהנוסע לא גר בתחנה וכן את העובדה שיש חורים של שעה בלו"ז. יתרון הזמנים שהחברה טוענת לו יכול להתבזבז בזמן הנסיעה לתחנה ובזמן ההמתנה. כמו כן היא לא מבינה שיתכן שיש לנסוע ארוע או סיבה להיות בלונדון ב9 בבוקר, שעת השיא, ולכן הוא לא יכול להמתין לתחילת מחירי השפל אחרי 9 או 10 בבוקר ולהגיע ללונדון בין 11 ל 12.
&nbsp
במקרה הספציפי הזה תחנת בריסטול טמפל מידס יושבת על הקו לקורנוול ומצפון לעיר ישנה תחנת בריסטול פארקווי שעוברות בה גם רכבות מווילס והשירות ממנה ללונדון חצי שעתית.
&nbsp
הבעיה הגדולה עם מחירי הרכבת הבריטית כיום היא שמחירי השיא נועדו להעביר נסיעת פנאי משעות השיא לשעות עמוסות פחות במחשבה שהמומחים ישתמשו בכרטיסים תקופתיים.
&nbsp
כמו כן יש מסורת בריטית של קביעת שיאים או עשיית מעשים לא 100% הגיוניים כדי להוכיח נקודה. העובדה שאפשר לקנות מכונית ולבטח אותה בפחות ממחיר כרטיס הרכבת או שניתן לטוס לברלין וחזרה פלוס כרטיס יומי ברלינאי בפחות ממחיר הרכבת ממחישים את בעיית המחירים בצורה אבסורדית. באותה מידה רכבתי פעם מלונדון לברייטון כי זה דבר שנחשב להוכחת יכולת לעבור מרחק (גוגל מעריך את המרחק המדוייק מהמוצא ליעד כ 107 ק"מ) וכל פעם שמישהו שלא רוכב היתה לתת לי " עצות" על רכיבה פשוט הסתמתי אותו במשפט "רכבתי מלונדון לברייטון" כי ברור שאני רוכב מנוסה.
&nbsp
אם בתחילת העשור רכבים חשמליים אוטונומיים יוזילו את הנסיעות הבינעירוניות באחוזים ניכרים לעומת הרכבת היא תהיה בצרות. נסיעה ברכבת פרברית משולי העיר למרכז יכולה להוציא את הפקקים הגרועים ביותר מהמשוואה.
&nbsp
כבר כיום ידוע שזול יותר לטוס לסקוטלנד מאשר לקחת רכבת וזו המחשה של כישלון מודל ההפרטה הרכבתית הנהוג בבריטניה מול מודל חברות התעופה הפרטיות שאכן מתחרות זו בזו.
סמארטפון חדש ו"מתקן" איות גרוע. מומחים= יוממים
 

olli3

New member
מנהל
ניתן למצוא כרטיס טיסה מירדן לקפריסין ב2 דולר

קנה מכונית כדי לנהוג בין לונדון לבריסטול כי זה זול מרכבת
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-43745117

סיפור על איש שקנה מכונית ונהג מלונדון לבריסטול וזה עלה לו פחות מכרטיס רכבת באותו מסלול.

באותו רוח של הסיפור הישן יותר על הנער שטס משפילד לאסקס דרך ברלין כי זה היה זול יותר מכרטיס רכבת

https://www.independent.co.uk/trave...-cheaper-than-getting-the-train-a6837836.html
ניתן למצוא כרטיס טיסה מירדן לקפריסין ב2 דולר
ומישראל לירדן מדובר ב107 ש"ח (המחיר מתעדכן מעת לעת) למעבר בין יבשתי וגם זה רק אם סגרת שמישהו יאסוף אותך מהצד השני (יאשר שאתה בסדר, סוג של יחתום עליך) כשמדובר בהגעה יבשתית.
 

alantan

New member
מדוע לעבור את כל זה? אפשר גם בטיסה ישירה הלוך ושוב ב־30 אירו

ניתן למצוא כרטיס טיסה מירדן לקפריסין ב2 דולר
ומישראל לירדן מדובר ב107 ש"ח (המחיר מתעדכן מעת לעת) למעבר בין יבשתי וגם זה רק אם סגרת שמישהו יאסוף אותך מהצד השני (יאשר שאתה בסדר, סוג של יחתום עליך) כשמדובר בהגעה יבשתית.
מדוע לעבור את כל זה? אפשר גם בטיסה ישירה הלוך ושוב ב־30 אירו

 

olli3

New member
מנהל
ירדן טיפל'ה יותר רחוקה מאיזור גוש דן...

מדוע לעבור את כל זה? אפשר גם בטיסה ישירה הלוך ושוב ב־30 אירו
ירדן טיפל'ה יותר רחוקה מאיזור גוש דן...
לכן פער המחיר מעלה גיחוך...
&nbsp
יש גם טיסות מירדן לקפריסין באירו אחד בודד.
 

alantan

New member
כדי להשיג את הטיסות הללו, צריך לקנות בשעות הראשונות לאחר

ירדן טיפל'ה יותר רחוקה מאיזור גוש דן...
לכן פער המחיר מעלה גיחוך...
&nbsp
יש גם טיסות מירדן לקפריסין באירו אחד בודד.
כדי להשיג את הטיסות הללו, צריך לקנות בשעות הראשונות לאחר
שהמושבים מוצאים למכירה. מהר מאוד, זה עולה ל־20 ו־30 דולר מינימום לכיוון.
&nbsp
המרחק לא רלוונטי - גם 20 דולר לכיוון לא מכסה את עלות התפעול למושב. את הכסף המפעיל מקבל על ידי תוספות כגון כבודה, אוכל, פשלות של הנוסע עם הכבודה או עם כרטיס העלייה למטוס וכו', וכמובן על ידי מכירת כרטיסים יקרים יותר לאותה טיסה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה