בתוכנית של תחנת הרק"ל קרית אריה גיליתי דבר מעניין:

מצב
הנושא נעול.
בתוכנית של תחנת הרק"ל קרית אריה גיליתי דבר מעניין:

בתוכנית של תחנת הרק"ל קרית אריה גיליתי דבר מעניין:
כוונה להוסיף מסילה שלישית ורציף שלישי לתחנת הרכבת הכבדה קרית אריה.
אפשר לראות זאת במסמך "תוואי מסילה - נספח" בתממ 3/ 12/ 7 שינוי לתמ"מ לרכבת קלה במטרופולין ת"א, תחנת קרית אריה

 

Bus Nerd

Active member
באמת מעניין! יש ניחוש ללמה?

בתוכנית של תחנת הרק"ל קרית אריה גיליתי דבר מעניין:
כוונה להוסיף מסילה שלישית ורציף שלישי לתחנת הרכבת הכבדה קרית אריה.
אפשר לראות זאת במסמך "תוואי מסילה - נספח" בתממ 3/ 12/ 7 שינוי לתמ"מ לרכבת קלה במטרופולין ת"א, תחנת קרית אריה
באמת מעניין! יש ניחוש ללמה?
 
אולי מעריכים שתחנת הרק"ל תגדיל משמעותית את נפח הנוסעים בתחנת

באמת מעניין! יש ניחוש ללמה?
אולי מעריכים שתחנת הרק"ל תגדיל משמעותית את נפח הנוסעים בתחנת
הרכבת הכבדה ורוצים להיערך לכך.
אולי רוצים אופציה להפעיל רכבות מהשרון ומראש העין עד לקרית אריה ולהיפך.

דבר נוסף - הרי יש כוונה להקים בבני ברק תחנה חדשה מזרחית לתחנה הקיימת ובמחשבה לטווח ארוך גם לפנות משם את מסוף המטענים. אולי בבני ברק תהיה בעתיד תחנה עם שתי מסילות ושני רציפים בלבד והמסילה והרציף השלישיים בקרית אריה יהוו לה תחליף.

אני מניח שבכל מקרה זה לא יוקם בשנים הקרובות, אבל רוצים לשמור את האופציה לעתיד הרחוק יותר.
 

Ccyclist

Well-known member
לדעתי מדובר בתיכנון לעידן המסילה המזרחית.

אולי מעריכים שתחנת הרק"ל תגדיל משמעותית את נפח הנוסעים בתחנת
הרכבת הכבדה ורוצים להיערך לכך.
אולי רוצים אופציה להפעיל רכבות מהשרון ומראש העין עד לקרית אריה ולהיפך.

דבר נוסף - הרי יש כוונה להקים בבני ברק תחנה חדשה מזרחית לתחנה הקיימת ובמחשבה לטווח ארוך גם לפנות משם את מסוף המטענים. אולי בבני ברק תהיה בעתיד תחנה עם שתי מסילות ושני רציפים בלבד והמסילה והרציף השלישיים בקרית אריה יהוו לה תחליף.

אני מניח שבכל מקרה זה לא יוקם בשנים הקרובות, אבל רוצים לשמור את האופציה לעתיד הרחוק יותר.
לדעתי מדובר בתיכנון לעידן המסילה המזרחית.
אם רוצים שירות פרברית סדיר בלולאת השרון ולהביא רכבות המסילה המזרחית ואליה מבלי לכבול סלוטים שלמים לכך אז צריך שלישי דו כיווני יכול לתת גמישות תפעולית.
 

GLSRA

Active member
בהחלט מעניין ומתחבר להערכות שהעניין קשור להפעלת המסילה

בתוכנית של תחנת הרק"ל קרית אריה גיליתי דבר מעניין:
כוונה להוסיף מסילה שלישית ורציף שלישי לתחנת הרכבת הכבדה קרית אריה.
אפשר לראות זאת במסמך "תוואי מסילה - נספח" בתממ 3/ 12/ 7 שינוי לתמ"מ לרכבת קלה במטרופולין ת"א, תחנת קרית אריה
בהחלט מעניין ומתחבר להערכות שהעניין קשור להפעלת המסילה
המזרחית בעתיד. בהחלט ניתן גם לצפות לעלייה משמעותית בנפח התנועה בתחנה זו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה