מה בדיוק הצורך בארבע מסילות פרבריות מדרום לנתניה?
אני יכול להבין דרומית משפיים, אבל מנתניה? אם בכל זאת משקיעים בארבע מסילות אז אולי עדיף להשקיע בתוואי שנכנס לנתניה עצמה.
מה בדיוק הצורך בארבע מסילות פרבריות מדרום לנתניה?
אני יכול להבין דרומית משפיים, אבל מנתניה? אם בכל זאת משקיעים בארבע מסילות אז אולי עדיף להשקיע בתוואי שנכנס לנתניה עצמה.
מתכוננים למאה הבאה?מה בדיוק הצורך בארבע מסילות פרבריות מדרום לנתניה?
אני יכול להבין דרומית משפיים, אבל מנתניה? אם בכל זאת משקיעים בארבע מסילות אז אולי עדיף להשקיע בתוואי שנכנס לנתניה עצמה.
נכון, אבל אם כבר מבזבזים כסף... גם בעוד מאה שנה אני לא רואהמתכוננים למאה הבאה?
להכנס לנתניה מחייב לעשות זאת בתת קרקע וזה בקנה מידה אחר מלהוסיף עוד 2 מסילות כשמוסיפים בכל מקרה 2(תועלת שולית). אם כבר עדיף להשתמש בכסף למערכת שתחבר את נתניה והישובים באזור לתחנות בצורה יעילה.
אולי לוקחים בחשבון גם גידול בפעילות רכבות משאנכון, אבל אם כבר מבזבזים כסף... גם בעוד מאה שנה אני לא רואה
סיבה לשתי מסילות פרבריות באותו תוואי כשיש מסילה בינעירונית לידן. במסילה אחת (בכל כיוון) ניתן להעביר בקלות ארבע רכבות בשעה שעוצרות בכל התחנות ועוד ארבע שעוצרות רק בתחנות הראשיות, למשל הרצליה, נתניה, חדרה.
זה לא התפקיד של המסילה המזרחית?אולי לוקחים בחשבון גם גידול בפעילות רכבות משא
עקרונית כןזה לא התפקיד של המסילה המזרחית?
לקחת על עצמה את כמויות המטען ה"עצומות" שהרכבת הולכת להעביר בעתיד?
אז זו לא יכולה להיות הסיבה שבגללה נדרשים 6 מסילותעקרונית כן
הכותרת הייתה ציניתנכון, אבל אם כבר מבזבזים כסף... גם בעוד מאה שנה אני לא רואה
סיבה לשתי מסילות פרבריות באותו תוואי כשיש מסילה בינעירונית לידן. במסילה אחת (בכל כיוון) ניתן להעביר בקלות ארבע רכבות בשעה שעוצרות בכל התחנות ועוד ארבע שעוצרות רק בתחנות הראשיות, למשל הרצליה, נתניה, חדרה.
השקעה בתוואי שנכנס לנתניה עצמה תהיה בקו הכתוםמה בדיוק הצורך בארבע מסילות פרבריות מדרום לנתניה?
אני יכול להבין דרומית משפיים, אבל מנתניה? אם בכל זאת משקיעים בארבע מסילות אז אולי עדיף להשקיע בתוואי שנכנס לנתניה עצמה.
הקו הכתום (BRT) הוא אכן התכנוןהשקעה בתוואי שנכנס לנתניה עצמה תהיה בקו הכתום
הקו הכתום יקשר בין האזורים המאוכלסים של נתניה לבין תחנות נתניה ונתניה ספיר.
חלופת המינהור במפה זו חלופה 5, חלופת החוף במפה זו חלופה 102זו מפה של חלופה 5
בשביל מפה של חלופה 102 היה צריך להיות נוכח כנראה בישיבה - אחלה שקיפות והנגשה לציבור. בפרוקוטול יש תיאור מילולי של חלופה 102, מצורף.
מי שרוצה לקרוא את כל התמלול והפרוטוקול - גם מצורף. רק צריך לב חזק כי האיגיון חוגג שם.
אפילו לא שמתי לב שמצויר שם התוואיחלופת המינהור במפה זו חלופה 5, חלופת החוף במפה זו חלופה 102
במסמך השני (סיכום הפרוטוקול לאחר העריכה) יש עוד דבריםזו מפה של חלופה 5
בשביל מפה של חלופה 102 היה צריך להיות נוכח כנראה בישיבה - אחלה שקיפות והנגשה לציבור. בפרוקוטול יש תיאור מילולי של חלופה 102, מצורף.
מי שרוצה לקרוא את כל התמלול והפרוטוקול - גם מצורף. רק צריך לב חזק כי האיגיון חוגג שם.
כל הכבוד לו אמר את האמת.במסמך השני (סיכום הפרוטוקול לאחר העריכה) יש עוד דברים
מעניינים שמעידים חד-משמעית על גניזת חלופת השדרה המופרכת.
שימו לב לתגובתו של אביגדור יצחקי לדברי דביר לנגר ואורית סקר.
אם החישובים והמספרים שמר לנגר הציג בועדה הם אותם אלהבמסמך השני (סיכום הפרוטוקול לאחר העריכה) יש עוד דברים
מעניינים שמעידים חד-משמעית על גניזת חלופת השדרה המופרכת.
שימו לב לתגובתו של אביגדור יצחקי לדברי דביר לנגר ואורית סקר.
אביגדור יצחקי אמר שלחלופת השדרה אין שום אחיזה במציאותאם החישובים והמספרים שמר לנגר הציג בועדה הם אותם אלה
שהוא מציג באתר שלו, הם לא רק לא ממין העניין אלא גם לא קשורים למציאות.
יותר מדויק לטיעונים והמספרים לטובת החלופהאביגדור יצחקי אמר שלחלופת השדרה אין שום אחיזה במציאות
הרעיון שהציע לנגר הפוך מההיגיון - הרי ברור שזה ינוון את חיפהבמסמך השני (סיכום הפרוטוקול לאחר העריכה) יש עוד דברים
מעניינים שמעידים חד-משמעית על גניזת חלופת השדרה המופרכת.
שימו לב לתגובתו של אביגדור יצחקי לדברי דביר לנגר ואורית סקר.
חילופי הדברים בין דביר לנגר ליו"ר הותל מבדרים ביותרבמסמך השני (סיכום הפרוטוקול לאחר העריכה) יש עוד דברים
מעניינים שמעידים חד-משמעית על גניזת חלופת השדרה המופרכת.
שימו לב לתגובתו של אביגדור יצחקי לדברי דביר לנגר ואורית סקר.
מישהו ראה את המפה של חלופה 102?קישור למפה שאולי רלוונטית:
[URL]https://haipo.co.il/wp-content/uploads/2017/09/%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%9E%D7%A6%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%AA%D7%AA%D7%9C-65-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%94%D7%95%D7%A8-%D7%95%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A3.jpg[/URL]
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.