נת"צים חדשים בתל אביב!

מצב
הנושא נעול.

down und

New member
גם המצלמות, גם התמרורים המרובים, גם הצביעה על הכביש

נת"צים חדשים בתל אביב!
הפרטים כאן:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5216991,00.html

אני מאד מרוצה לפחות מהקטע של שאול המלך לכיוון מזרח. מה שלא ברור לי זה איך 5 ק"מ סה"כ של נת"צ עולים 36 מליון שקל? האם זה בגלל המצלמות?
גם המצלמות, גם התמרורים המרובים, גם הצביעה על הכביש
של חצים בצבע צהוב ופס מקווקוו (ההיפך מקו הפרדה רצוף) בצבע צהוב.

נראה לי גם שהעלות של כמעט 40 מיליון היא של כלל הנת"צים שעבדו עליהם
החל מאוגוסט 2015 עת החלו החפירות של הרכבת הקלה/תחתית של גוש דן.
 

dio19751

New member
אם אין אכיפה, לא שווה כל הנת"צים..בישראל לצערי אין חוקים על

גם המצלמות, גם התמרורים המרובים, גם הצביעה על הכביש
של חצים בצבע צהוב ופס מקווקוו (ההיפך מקו הפרדה רצוף) בצבע צהוב.

נראה לי גם שהעלות של כמעט 40 מיליון היא של כלל הנת"צים שעבדו עליהם
החל מאוגוסט 2015 עת החלו החפירות של הרכבת הקלה/תחתית של גוש דן.
אם אין אכיפה, לא שווה כל הנת"צים..בישראל לצערי אין חוקים על
הכביש בפועל, הם רק על הנייר.
 
לא מדויק

אם אין אכיפה, לא שווה כל הנת"צים..בישראל לצערי אין חוקים על
הכביש בפועל, הם רק על הנייר.
לא מדויק
אתה מתאר את המצב עד ינואר 2017.
מאז נכנסו לתוקף התקנות החדשות שמאפשרות הצבת מצלמות אלקטרוניות והעברת הכסף לעיריות. כך גם יצרו הרתעה מחד וגם יצרו תמריץ לעיריות לסלול נת"צים מאידך. גם הרנסות גדלו בתאריך זה ובנשה האחרונה ניתצנו הרבה יותר דוחות מבשנים קודמות.
ייקח זמן אבל ציבור הנהגים יפנים שעל נת"צים לא נוסעים כי זה עלול להסתיים ביוקר.
 
ולפחות בתל אביב, מצלמות כאלו גם הוצבו בפועל

לא מדויק
אתה מתאר את המצב עד ינואר 2017.
מאז נכנסו לתוקף התקנות החדשות שמאפשרות הצבת מצלמות אלקטרוניות והעברת הכסף לעיריות. כך גם יצרו הרתעה מחד וגם יצרו תמריץ לעיריות לסלול נת"צים מאידך. גם הרנסות גדלו בתאריך זה ובנשה האחרונה ניתצנו הרבה יותר דוחות מבשנים קודמות.
ייקח זמן אבל ציבור הנהגים יפנים שעל נת"צים לא נוסעים כי זה עלול להסתיים ביוקר.
ולפחות בתל אביב, מצלמות כאלו גם הוצבו בפועל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה