זה תרשים חלקי. אני מחפש תרשימים גדולים של כל האזור. יקח לי
אל תטרחזה תרשים חלקי. אני מחפש תרשימים גדולים של כל האזור. יקח לי
קצת זמן.
אני יודע בוודאות שאני צודק לפי כל המיקומים של אתרי החפירהאל תטרח
מכונת TBM לא יכולה בכלל לפנות ב90 מעלות,אני יודע בוודאות שאני צודק לפי כל המיקומים של אתרי החפירה
שאותם אני רואה כל יום בשטח. המיקומים של החפירות הם הגיוניים ומתאימים בדיוק למה שאני אומר. אני אמצא תרשימים גדולים של כל המסעף וכל האזור של צומת גהה. בטוח שיש תרשימים כאלה. רק צריך למצוא אותם.
יש לך טעות. יש קשת מצפון למערב שמתרחקת מכביש 4 ונכנסתאם המכונה באה מצפון (לאורך כביש גהה) וצריכה להמשיך
למערב (לאורך ציר ז'בוטינסקי) וגם היא חייבת להיכנס למסעף ולצאת ממנו אז אין לה ברירה- 90 מעלות.
היא לא יכולה "לרמות" ולחתוך באלכסון ארוך מכיוון צפון לכיוון מערב כי אז היא תפספס את המסעף ובכלל בתוך המסעף היא לא צריכה לבנות דפנות בטון בצורת גליל. לכן היא תושבת ותועבר ע"י מנופים.
אתה מסכים שציר ז'בוטינסקי הוא 90 מעלות לכביש גהה? אתה מסכים שרכבת קלה יכולה לפנות ב-90 מעלות אפילו ברדיוס סיבוב קטן יותר מרדיוסי הסיבוב שהמסעף יציע לה? אתה מסכים שהמכונה לא יכולה לפנות ב 90 מעלות ולא יכולה לפעול בתוך החלל של המסעף? אז איך נת"ע יפעלו לפי הנתונים האלה? האם יש להם אפשרות אחרת לפעולה?
אתה מתעקש שהמסעף הוא הרחק בתוך בני ברק במרחק גדול מצומת גהה אבל זה לא נכון. המסעף הוא בול מתחת לצומת גהה והוא בגודל ענק: מרחוב היצירה בפ"ת ועד לתחנת הדלק בכניסה לבני ברק. הוא גם מגיע למרחק גדול מצפון לצומת גהה.
בהצלחהיש לך טעות. יש קשת מצפון למערב שמתרחקת מכביש 4 ונכנסת
לבני ברק מערבית לקשת המערבית של מחלף גהה ושם המסעף.
המסעף שקרוב לרחוב היצירה זה מסעף אחר לצורך תנועת רכבות קלות ריקות בין הדיפו לתחנה המרכזית בפתח תקוה (מצפון למזרח). לא נכון להתייחס לשניהם כמסעף אחד.
המסעף המדובר זה המסעף המערבי והדרך בין הדיפו אליו מצופן למערב היא קשתית.
תסתכל על התרשים הבא ותראה כמה הוא מסתדר עם התרשים שעמית צירף.
[URL]https://www.nta.co.il/sites/default/files/chamber_step_3-igeret.pdf[/URL]
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.