חדשות מנת"ע

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
חדשות מנת"ע

חדשות מנת"ע
הושלמה יציקת הריצפה של הקומה 2- במסעף המסילות בעומק 19 מטר.
שלב הבא (אם אני הבנתי נכון), התחתית של המסעף.
מסתבר שמכונת הTBM כרגע ממתינה ליד הקיר החיצוני של המסעף, מהצד המזרחי.
היא לא יכולה להתקדם עד שהשלב הזה של בניית המסעף יסתיים.
 

מיכה831

New member
אני חושב שהיא ממתינה מהצד הצפוני. וונדרוומן תיכנס למסעף

חדשות מנת"ע
הושלמה יציקת הריצפה של הקומה 2- במסעף המסילות בעומק 19 מטר.
שלב הבא (אם אני הבנתי נכון), התחתית של המסעף.
מסתבר שמכונת הTBM כרגע ממתינה ליד הקיר החיצוני של המסעף, מהצד המזרחי.
היא לא יכולה להתקדם עד שהשלב הזה של בניית המסעף יסתיים.
אני חושב שהיא ממתינה מהצד הצפוני. וונדרוומן תיכנס למסעף
מצפון ואז יסיטו אותה עם מנופים לכיוון מערב אל ר"ג. אחרי זה ניקי היילי תיכנס מצפון וגם יסיטו אותה לכיוון מערב אל ר"ג.

אחרי זה יבנו מנהרה חדשה משופעת באמצע ז'בוטינסקי מפ"ת למסעף. בשביל זה יחסמו את מחלף גהה בכל פעם במיקום אחר כי המנהרה תיחפר מלמעלה כלפי מטה.
 

Bus Nerd

Active member
אתה טועה בקשר לפורטל

אני חושב שהיא ממתינה מהצד הצפוני. וונדרוומן תיכנס למסעף
מצפון ואז יסיטו אותה עם מנופים לכיוון מערב אל ר"ג. אחרי זה ניקי היילי תיכנס מצפון וגם יסיטו אותה לכיוון מערב אל ר"ג.

אחרי זה יבנו מנהרה חדשה משופעת באמצע ז'בוטינסקי מפ"ת למסעף. בשביל זה יחסמו את מחלף גהה בכל פעם במיקום אחר כי המנהרה תיחפר מלמעלה כלפי מטה.
אתה טועה בקשר לפורטל
הוא ייחפר "מהצד", לא ב cut & cover אלא בכרייה מסורתית. לא יהיה צורך לסגור את המחלף.
 

matrix200200

Active member
כרייה מסורתית, הכוונה פשוט עם באגרים?

אתה טועה בקשר לפורטל
הוא ייחפר "מהצד", לא ב cut & cover אלא בכרייה מסורתית. לא יהיה צורך לסגור את המחלף.
כרייה מסורתית, הכוונה פשוט עם באגרים?
אפילו בלי שימוש בחומרי נפץ (NATM)?
זה לא יהיה איטי מדי?
 

Bus Nerd

Active member
למה שיהיה איטי מדי? זה סה"כ פורטל די קצר

כרייה מסורתית, הכוונה פשוט עם באגרים?
אפילו בלי שימוש בחומרי נפץ (NATM)?
זה לא יהיה איטי מדי?
למה שיהיה איטי מדי? זה סה"כ פורטל די קצר
וכבר עובדים עליו הרבה זמן. אם תצליח להציץ פנימה באיזה סופ"ש (עם רחפן למשל) תוכל לראות. נדמה לי שמישהו צילם את הפורטל הזה עם רחפן בפורום לפני כמה חודשים וכבר אז ראו התקדמות יפה.

אין לי יותר מדי מידע פנימי, אבל אני יודע שהתוואי הזה בהחלט לא מתאים ל cut&cover, ונראה לי לא הכי סביר שישתמשו בחומרי נפץ במקום הזה.

בד"כ בונים פורטלים בכרייה רגילה, כי הרי סה"כ מדובר בפתח אלכסוני למנהרה - משהו שממש קל לחפור עם מחפרונים ואפילו לא מורכב הנדסית מהבחינה הזו.
 

matrix200200

Active member
אם ככה אז סבבה.

למה שיהיה איטי מדי? זה סה"כ פורטל די קצר
וכבר עובדים עליו הרבה זמן. אם תצליח להציץ פנימה באיזה סופ"ש (עם רחפן למשל) תוכל לראות. נדמה לי שמישהו צילם את הפורטל הזה עם רחפן בפורום לפני כמה חודשים וכבר אז ראו התקדמות יפה.

אין לי יותר מדי מידע פנימי, אבל אני יודע שהתוואי הזה בהחלט לא מתאים ל cut&cover, ונראה לי לא הכי סביר שישתמשו בחומרי נפץ במקום הזה.

בד"כ בונים פורטלים בכרייה רגילה, כי הרי סה"כ מדובר בפתח אלכסוני למנהרה - משהו שממש קל לחפור עם מחפרונים ואפילו לא מורכב הנדסית מהבחינה הזו.
אם ככה אז סבבה.
משום מה חשבתי שעוד לא התחילו לעבוד שם.
 

מיכה831

New member
אני עובר שם כמעט כל יום. עד לקו של הכניסה לרמזור של מחלף

למה שיהיה איטי מדי? זה סה"כ פורטל די קצר
וכבר עובדים עליו הרבה זמן. אם תצליח להציץ פנימה באיזה סופ"ש (עם רחפן למשל) תוכל לראות. נדמה לי שמישהו צילם את הפורטל הזה עם רחפן בפורום לפני כמה חודשים וכבר אז ראו התקדמות יפה.

אין לי יותר מדי מידע פנימי, אבל אני יודע שהתוואי הזה בהחלט לא מתאים ל cut&cover, ונראה לי לא הכי סביר שישתמשו בחומרי נפץ במקום הזה.

בד"כ בונים פורטלים בכרייה רגילה, כי הרי סה"כ מדובר בפתח אלכסוני למנהרה - משהו שממש קל לחפור עם מחפרונים ואפילו לא מורכב הנדסית מהבחינה הזו.
אני עובר שם כמעט כל יום. עד לקו של הכניסה לרמזור של מחלף
גהה חפרו מלמעלה כלפי מטה. כל פעם הסיטו את התנועה לנתיב אחר ובנתיב הפנוי חפרו לעומק עם טרקטורים פשוטים עד שהגיעו לעומק הרצוי. אחרי זה כיסו את החפירה העמוקה עם לוחות בטון וסימנו עליהם נתיבים כתומים לכלי רכב וצהובים לאוטובוסים. כל התנועה עברה לנתיבי הפלטות של הבטון ובנתיבים שהתפנו עשו אותו דבר. חפרו בהם מלמעלה כלפי מטה.

זה המצב בבני ברק ובפ"ת עד לקו העצירה של המכוניות ברמזור של הכניסה למחלף עצמו שמתחת לגשר גהה.

תחילת השיפוע של הפורטל כבר גמור באמצע ז'בוטינסקי בפ"ת מרחוב שנקר ועד לרחוב היצירה. יש שם שיפוע מוכן עם מעקות מתכתיים חדשים בשני הצדדים שלו.

הצומת של רחוב היצירה עם ז'בוטינסקי בוטלה למשך הזמן של החפירה בה. שמו שם רק רמזור זמני כדי לאפשר להולכי רגל לחצות את ז'בוטינסקי בזמן שהצומת בוטלה. כבר החזירו את הצומת למצב ההתחלתי שלה כשגמרו בה את החפירה ועכשיו החפירה היא בקטע שבין רחוב היצירה למחלף גהה. בקטע הזה כל הזמן משנים את הנתיבים לנסיעה כדי לחפור בנתיבים החסומים. היתה תקופה שהפרידו לגמרי בין הנת"צ לנתיבים הכתומים ממערב למזרח אבל עכשיו שוב הצמידו אותם ביחד.

עוד מעט יגמרו את כל חפירת המסעף משני צידי מחלף גהה ואז יתחיל האתגר האמיתי. לפי אופן העבודה של נת"ע עד עכשיו- הם יתחילו לחסום פניה אחת בכל פעם במחלף גהה ובפניה הזאת הם יחפרו לעומק. אחרי זה הם יכסו אותה עם פלטת בטון ויעברו לפניה אחרת במחלף. כנראה שהם יאפשרו נתיב עוקף בזמן של כל חפירה כדי לא לסתום את המחלף. במקום שלושה נתיבי פניה שיש היום במחלף הם כנראה יאפשרו נתיב פניה אחד וכל הזמן הם יסיטו אותו ממקום למקום. זה יגרום לפקקי תנועה אדירים בכל גוש דן.

גם בתנועה מזרחה-מערבה מתחת לגשר הם בטח יחסמו בכל פעם חצי מחלף ויאפשרו תנועה פעם בחצי הצפוני שמתחת לגשר ופעם בחצי הדרומי. זה גם יגרום לפקקי תנועה אדירים בכל גוש דן.

הם שומרים את החפירה הקשה הזאת לסוף כי לחפירה הזאת יש השפעות בהיקפים ארציים על התנועה ולא רק בהיקפים עירוניים מקומיים כמו שעד עכשיו היה לנת"ע.
 

matrix200200

Active member
ממה שאתה מספר, נשמע כאילו הם די רחוקים מסיום וגם עובדים

אני עובר שם כמעט כל יום. עד לקו של הכניסה לרמזור של מחלף
גהה חפרו מלמעלה כלפי מטה. כל פעם הסיטו את התנועה לנתיב אחר ובנתיב הפנוי חפרו לעומק עם טרקטורים פשוטים עד שהגיעו לעומק הרצוי. אחרי זה כיסו את החפירה העמוקה עם לוחות בטון וסימנו עליהם נתיבים כתומים לכלי רכב וצהובים לאוטובוסים. כל התנועה עברה לנתיבי הפלטות של הבטון ובנתיבים שהתפנו עשו אותו דבר. חפרו בהם מלמעלה כלפי מטה.

זה המצב בבני ברק ובפ"ת עד לקו העצירה של המכוניות ברמזור של הכניסה למחלף עצמו שמתחת לגשר גהה.

תחילת השיפוע של הפורטל כבר גמור באמצע ז'בוטינסקי בפ"ת מרחוב שנקר ועד לרחוב היצירה. יש שם שיפוע מוכן עם מעקות מתכתיים חדשים בשני הצדדים שלו.

הצומת של רחוב היצירה עם ז'בוטינסקי בוטלה למשך הזמן של החפירה בה. שמו שם רק רמזור זמני כדי לאפשר להולכי רגל לחצות את ז'בוטינסקי בזמן שהצומת בוטלה. כבר החזירו את הצומת למצב ההתחלתי שלה כשגמרו בה את החפירה ועכשיו החפירה היא בקטע שבין רחוב היצירה למחלף גהה. בקטע הזה כל הזמן משנים את הנתיבים לנסיעה כדי לחפור בנתיבים החסומים. היתה תקופה שהפרידו לגמרי בין הנת"צ לנתיבים הכתומים ממערב למזרח אבל עכשיו שוב הצמידו אותם ביחד.

עוד מעט יגמרו את כל חפירת המסעף משני צידי מחלף גהה ואז יתחיל האתגר האמיתי. לפי אופן העבודה של נת"ע עד עכשיו- הם יתחילו לחסום פניה אחת בכל פעם במחלף גהה ובפניה הזאת הם יחפרו לעומק. אחרי זה הם יכסו אותה עם פלטת בטון ויעברו לפניה אחרת במחלף. כנראה שהם יאפשרו נתיב עוקף בזמן של כל חפירה כדי לא לסתום את המחלף. במקום שלושה נתיבי פניה שיש היום במחלף הם כנראה יאפשרו נתיב פניה אחד וכל הזמן הם יסיטו אותו ממקום למקום. זה יגרום לפקקי תנועה אדירים בכל גוש דן.

גם בתנועה מזרחה-מערבה מתחת לגשר הם בטח יחסמו בכל פעם חצי מחלף ויאפשרו תנועה פעם בחצי הצפוני שמתחת לגשר ופעם בחצי הדרומי. זה גם יגרום לפקקי תנועה אדירים בכל גוש דן.

הם שומרים את החפירה הקשה הזאת לסוף כי לחפירה הזאת יש השפעות בהיקפים ארציים על התנועה ולא רק בהיקפים עירוניים מקומיים כמו שעד עכשיו היה לנת"ע.
ממה שאתה מספר, נשמע כאילו הם די רחוקים מסיום וגם עובדים
מאוד לאט.
 

amit1270

New member
לא מהצד הצפוני - מהצד המזרחי עם נטייה קלה צפונה

אני חושב שהיא ממתינה מהצד הצפוני. וונדרוומן תיכנס למסעף
מצפון ואז יסיטו אותה עם מנופים לכיוון מערב אל ר"ג. אחרי זה ניקי היילי תיכנס מצפון וגם יסיטו אותה לכיוון מערב אל ר"ג.

אחרי זה יבנו מנהרה חדשה משופעת באמצע ז'בוטינסקי מפ"ת למסעף. בשביל זה יחסמו את מחלף גהה בכל פעם במיקום אחר כי המנהרה תיחפר מלמעלה כלפי מטה.
לא מהצד הצפוני - מהצד המזרחי עם נטייה קלה צפונה
אין שם ברך חדה (אל תשכח שתהיה שם מסילה) אלא עיקול שמאפשר למכונה לעבור בכוחות עצמה (אולי עם קצת עזרה) עד לצידו המערבי של הצ'יימבר, שממנו היא תמשיך להתקדם מערבה.
 

מיכה831

New member
היא צריכה להיכנס לשרוול מתכתי בתוך המסעף והשרוול יוסט

לא מהצד הצפוני - מהצד המזרחי עם נטייה קלה צפונה
אין שם ברך חדה (אל תשכח שתהיה שם מסילה) אלא עיקול שמאפשר למכונה לעבור בכוחות עצמה (אולי עם קצת עזרה) עד לצידו המערבי של הצ'יימבר, שממנו היא תמשיך להתקדם מערבה.
היא צריכה להיכנס לשרוול מתכתי בתוך המסעף והשרוול יוסט
כשהיא בתוכו לכיוון הרצוי.
מסילה יכולה לפנות בחדות כי זה מה שיהיה בפנייה מציר ז'בוטינסקי לציר אורלוב. הרכבת הקלה תפנה ברמזור שם בערך בתשעים מעלות.
בתוך המסעף הרכבת הקלה תוכל לפנות מפ"ת לדיפו, מר"ג לדיפו, מהדיפו לפ"ת ומהדיפו לר"ג. המסעף הוא ענק ונמצא בכל השטח התת קרקעי שמתחת לרחוב היצירה בפ"ת ועד לתחנת הדלק בכניסה לבני ברק.
 

amit1270

New member
למה להפיץ שטויות לא קשורות למציאות?

היא צריכה להיכנס לשרוול מתכתי בתוך המסעף והשרוול יוסט
כשהיא בתוכו לכיוון הרצוי.
מסילה יכולה לפנות בחדות כי זה מה שיהיה בפנייה מציר ז'בוטינסקי לציר אורלוב. הרכבת הקלה תפנה ברמזור שם בערך בתשעים מעלות.
בתוך המסעף הרכבת הקלה תוכל לפנות מפ"ת לדיפו, מר"ג לדיפו, מהדיפו לפ"ת ומהדיפו לר"ג. המסעף הוא ענק ונמצא בכל השטח התת קרקעי שמתחת לרחוב היצירה בפ"ת ועד לתחנת הדלק בכניסה לבני ברק.
למה להפיץ שטויות לא קשורות למציאות?
תסתכל בתמונה המצורפת. זה נראה לך כמו 90 מעלות?

מקור: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156277069921665&set=pcb.10156277075211665&type=3&theater

 

מיכה831

New member
קראת בכלל את מה שכתבתי לפני שהתחלת לקלל? האם בכלל אתה מכיר

למה להפיץ שטויות לא קשורות למציאות?
תסתכל בתמונה המצורפת. זה נראה לך כמו 90 מעלות?

מקור: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156277069921665&set=pcb.10156277075211665&type=3&theater
קראת בכלל את מה שכתבתי לפני שהתחלת לקלל? האם בכלל אתה מכיר
את צומת ז'בוטינסקי-אורלוב? אני עובר בה כל יום. האם בכלל אתה מכיר את מחלף גהה? האם אתה מכיר את רחוב היצירה ואת תחנת הדלק בכניסה לבני ברק? אם היית מכיר היית מבין את גודלו הענק של המסעף שמאפשר פנייה בתשעים מעלות ע"י רדיוס גדול כפי שמראה התמונה שהבאת. הכי חשוב בשבילך זה לקלל כדי להרגיש שאתה...
 

amit1270

New member
כתבת למעלה ש"וונדר וומן" נמצאת מצפון למסעף

קראת בכלל את מה שכתבתי לפני שהתחלת לקלל? האם בכלל אתה מכיר
את צומת ז'בוטינסקי-אורלוב? אני עובר בה כל יום. האם בכלל אתה מכיר את מחלף גהה? האם אתה מכיר את רחוב היצירה ואת תחנת הדלק בכניסה לבני ברק? אם היית מכיר היית מבין את גודלו הענק של המסעף שמאפשר פנייה בתשעים מעלות ע"י רדיוס גדול כפי שמראה התמונה שהבאת. הכי חשוב בשבילך זה לקלל כדי להרגיש שאתה...
כתבת למעלה ש"וונדר וומן" נמצאת מצפון למסעף
זה לא מה שקורה שם בפועל. ברור שיש פנייה של 90 מעלות, כי המסילה מגיעה מאם המושבות, אבל הרדיוס גדול והמסעף נמצא בקצה המערבי של הסיבוב, במקום שבו כיוון המסילה הוא ממזרח ולא מצפון.
 

מיכה831

New member
וונדר וומן וניקי היילי מגיעות מצפון ועוצרות. הן לא יכולות

כתבת למעלה ש"וונדר וומן" נמצאת מצפון למסעף
זה לא מה שקורה שם בפועל. ברור שיש פנייה של 90 מעלות, כי המסילה מגיעה מאם המושבות, אבל הרדיוס גדול והמסעף נמצא בקצה המערבי של הסיבוב, במקום שבו כיוון המסילה הוא ממזרח ולא מצפון.
וונדר וומן וניקי היילי מגיעות מצפון ועוצרות. הן לא יכולות
להמשיך מערבה משתי סיבות:

1. הן לא יכולות לפנות בתשעים מעלות.
2. הן לא יכולות להיכנס לאוויר הפתוח של המסעף.

המסעף הוא ענק ולא נמצא רק ממערב למחלף גהה אלא גם ממזרח וגם מצפון. המסעף הוא בהרבה יותר גדול בשיטחו ממחלף גהה. אני רואה את זה בחפירות שמסביבו.

במסעף תהיה פנייה של 90 מעלות של כל הרכבות הקלות. זה שונה מהפנייה שבין תחנת אם המושבות לבין הדיפו. שם אין 90 מעלות אלא זווית מאד מתונה של אלכסון ענק שעובר מתחת לכביש גהה באזור שהוא מצפון למחלף אם המושבות. האלכסון הענק מאפשר זווית מתונה ואיפשר לוונדרוומן ולניקי היילי לבצע את הפנייה הזאת בקלות ממזרח לדרום.
 

amit1270

New member
לא עוצרות, ממשיכות

וונדר וומן וניקי היילי מגיעות מצפון ועוצרות. הן לא יכולות
להמשיך מערבה משתי סיבות:

1. הן לא יכולות לפנות בתשעים מעלות.
2. הן לא יכולות להיכנס לאוויר הפתוח של המסעף.

המסעף הוא ענק ולא נמצא רק ממערב למחלף גהה אלא גם ממזרח וגם מצפון. המסעף הוא בהרבה יותר גדול בשיטחו ממחלף גהה. אני רואה את זה בחפירות שמסביבו.

במסעף תהיה פנייה של 90 מעלות של כל הרכבות הקלות. זה שונה מהפנייה שבין תחנת אם המושבות לבין הדיפו. שם אין 90 מעלות אלא זווית מאד מתונה של אלכסון ענק שעובר מתחת לכביש גהה באזור שהוא מצפון למחלף אם המושבות. האלכסון הענק מאפשר זווית מתונה ואיפשר לוונדרוומן ולניקי היילי לבצע את הפנייה הזאת בקלות ממזרח לדרום.
לא עוצרות, ממשיכות
1. אין שם 90 מעלות (תסתכל בתרשים!!)
2. מה??
 

מיכה831

New member
יש תשעים מעלות. אחפש לך תמונה של זה ואז תראה. לגבי סעיף

לא עוצרות, ממשיכות
1. אין שם 90 מעלות (תסתכל בתרשים!!)
2. מה??
יש תשעים מעלות. אחפש לך תמונה של זה ואז תראה. לגבי סעיף
2 - כשהמכונה עובדת אז אסור לה להיות באוויר הפתוח כי היא בונה דפנות בטון למנהרה. זה מה שקרה עם פיר אם המושבות שהיו צריכים שם לבנות שרוול מתכתי למכונה שחצתה את הקוטר שלו באוויר הפתוח. המכונה עברה בשרוול ולא "הרגישה" שהיא באוויר הפתוח.
במקרה של המסעף זה לא יקרה כי המכונות יושבתו. הן יושבתו כי לא צריך לבנות דפנות בטון בצורת גליל בתוך החלל הפתוח של המסעף וגם בכלל הן לא יכולות לפנות ב 90 מעלות. הן יוסטו בתוך המסעף מהקיר הצפוני אל הקיר המערבי ע"י מנופים ואז הן שוב יופעלו בדרכם לר"ג.

לגבי התמונה אני אחפש ואז תבין את ההבדל בין התשעים מעלות של המסעף ובין האלכסון שהמכונות עברו בו מצפון לתחנת אם המושבות מתחת לכביש גהה כשהן באו מהדיפו.
 

amit1270

New member
אין שם 90 מעלות. תסתכל בתרשים גאד דמט!

יש תשעים מעלות. אחפש לך תמונה של זה ואז תראה. לגבי סעיף
2 - כשהמכונה עובדת אז אסור לה להיות באוויר הפתוח כי היא בונה דפנות בטון למנהרה. זה מה שקרה עם פיר אם המושבות שהיו צריכים שם לבנות שרוול מתכתי למכונה שחצתה את הקוטר שלו באוויר הפתוח. המכונה עברה בשרוול ולא "הרגישה" שהיא באוויר הפתוח.
במקרה של המסעף זה לא יקרה כי המכונות יושבתו. הן יושבתו כי לא צריך לבנות דפנות בטון בצורת גליל בתוך החלל הפתוח של המסעף וגם בכלל הן לא יכולות לפנות ב 90 מעלות. הן יוסטו בתוך המסעף מהקיר הצפוני אל הקיר המערבי ע"י מנופים ואז הן שוב יופעלו בדרכם לר"ג.

לגבי התמונה אני אחפש ואז תבין את ההבדל בין התשעים מעלות של המסעף ובין האלכסון שהמכונות עברו בו מצפון לתחנת אם המושבות מתחת לכביש גהה כשהן באו מהדיפו.
אין שם 90 מעלות. תסתכל בתרשים גאד דמט!
 

מיכה831

New member
אם המכונה באה מצפון (לאורך כביש גהה) וצריכה להמשיך

אין שם 90 מעלות. תסתכל בתרשים גאד דמט!
אם המכונה באה מצפון (לאורך כביש גהה) וצריכה להמשיך
למערב (לאורך ציר ז'בוטינסקי) וגם היא חייבת להיכנס למסעף ולצאת ממנו אז אין לה ברירה- 90 מעלות.

היא לא יכולה "לרמות" ולחתוך באלכסון ארוך מכיוון צפון לכיוון מערב כי אז היא תפספס את המסעף ובכלל בתוך המסעף היא לא צריכה לבנות דפנות בטון בצורת גליל. לכן היא תושבת ותועבר ע"י מנופים.

אתה מסכים שציר ז'בוטינסקי הוא 90 מעלות לכביש גהה? אתה מסכים שרכבת קלה יכולה לפנות ב-90 מעלות אפילו ברדיוס סיבוב קטן יותר מרדיוסי הסיבוב שהמסעף יציע לה? אתה מסכים שהמכונה לא יכולה לפנות ב 90 מעלות ולא יכולה לפעול בתוך החלל של המסעף? אז איך נת"ע יפעלו לפי הנתונים האלה? האם יש להם אפשרות אחרת לפעולה?

אתה מתעקש שהמסעף הוא הרחק בתוך בני ברק במרחק גדול מצומת גהה אבל זה לא נכון. המסעף הוא בול מתחת לצומת גהה והוא בגודל ענק: מרחוב היצירה בפ"ת ועד לתחנת הדלק בכניסה לבני ברק. הוא גם מגיע למרחק גדול מצפון לצומת גהה.
 

Bus Nerd

Active member
הוא צירף לך פאקינג תרשים, בנאדם

אם המכונה באה מצפון (לאורך כביש גהה) וצריכה להמשיך
למערב (לאורך ציר ז'בוטינסקי) וגם היא חייבת להיכנס למסעף ולצאת ממנו אז אין לה ברירה- 90 מעלות.

היא לא יכולה "לרמות" ולחתוך באלכסון ארוך מכיוון צפון לכיוון מערב כי אז היא תפספס את המסעף ובכלל בתוך המסעף היא לא צריכה לבנות דפנות בטון בצורת גליל. לכן היא תושבת ותועבר ע"י מנופים.

אתה מסכים שציר ז'בוטינסקי הוא 90 מעלות לכביש גהה? אתה מסכים שרכבת קלה יכולה לפנות ב-90 מעלות אפילו ברדיוס סיבוב קטן יותר מרדיוסי הסיבוב שהמסעף יציע לה? אתה מסכים שהמכונה לא יכולה לפנות ב 90 מעלות ולא יכולה לפעול בתוך החלל של המסעף? אז איך נת"ע יפעלו לפי הנתונים האלה? האם יש להם אפשרות אחרת לפעולה?

אתה מתעקש שהמסעף הוא הרחק בתוך בני ברק במרחק גדול מצומת גהה אבל זה לא נכון. המסעף הוא בול מתחת לצומת גהה והוא בגודל ענק: מרחוב היצירה בפ"ת ועד לתחנת הדלק בכניסה לבני ברק. הוא גם מגיע למרחק גדול מצפון לצומת גהה.
הוא צירף לך פאקינג תרשים, בנאדם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה