האם בוטלו כרטיסי הלוך ושוב בר"י?

מצב
הנושא נעול.
האם בוטלו כרטיסי הלוך ושוב בר"י?

האם בוטלו כרטיסי הלוך ושוב בר"י?
באתר הרכבת לא מציגים אפשרות לרכישת כרטיס הלוך ושוב לבעלי פרופיל סטודנט רגיל.
האם האפשרות להלוך ושוב בוטלה ונגזר להשתמש בערך צבור או בכרטיסייה?
ואם כן למה שיעשו את זה?
 

Bus Nerd

Active member
תוצר לוואי של הרפורמה בכרטיסים התקופתיים

האם בוטלו כרטיסי הלוך ושוב בר"י?
באתר הרכבת לא מציגים אפשרות לרכישת כרטיס הלוך ושוב לבעלי פרופיל סטודנט רגיל.
האם האפשרות להלוך ושוב בוטלה ונגזר להשתמש בערך צבור או בכרטיסייה?
ואם כן למה שיעשו את זה?
תוצר לוואי של הרפורמה בכרטיסים התקופתיים
מעדיפים שתקנה חופשי יומי (שמשולב גם עם אוטובוס) או ערך צבור (שבמילא מגלם בתוכו את אותה הנחה).
 
ומה לגבי נוסעים (כמוני) שלא משתמשים ברכבת כל יום?

תוצר לוואי של הרפורמה בכרטיסים התקופתיים
מעדיפים שתקנה חופשי יומי (שמשולב גם עם אוטובוס) או ערך צבור (שבמילא מגלם בתוכו את אותה הנחה).
ומה לגבי נוסעים (כמוני) שלא משתמשים ברכבת כל יום?
אלא פעם בשבוע נסיעה הלוך ועוד אחת חזור?
הבעיה בערך צבור שהסכומים שאני מטעין לא מדוייקים למחירי הכרטיסים, כך שתמיד יהיה קצת עודף לא מנוצל.
ככל הנראה אקנה כרטיסייה (המחיר לכרטיס דומה למה שהיה מקודם) אבל זה מעצבן (כסטודנט, יש גם חשש שכאשר פרופיל הסטודנט שלי יגמר הנסיעות שרכשתי בכרטיסייה יוקפאו והכסף ששילמתי עליה יזרק לפח. לכן אני מעדיף הלוך ושוב כי שם הנזק יהיה קטן יותר).
 

jp3raptor

Member
חופשי יומי זה שימוש בלתי מוגבל ליום אחד

ומה לגבי נוסעים (כמוני) שלא משתמשים ברכבת כל יום?
אלא פעם בשבוע נסיעה הלוך ועוד אחת חזור?
הבעיה בערך צבור שהסכומים שאני מטעין לא מדוייקים למחירי הכרטיסים, כך שתמיד יהיה קצת עודף לא מנוצל.
ככל הנראה אקנה כרטיסייה (המחיר לכרטיס דומה למה שהיה מקודם) אבל זה מעצבן (כסטודנט, יש גם חשש שכאשר פרופיל הסטודנט שלי יגמר הנסיעות שרכשתי בכרטיסייה יוקפאו והכסף ששילמתי עליה יזרק לפח. לכן אני מעדיף הלוך ושוב כי שם הנזק יהיה קטן יותר).
חופשי יומי זה שימוש בלתי מוגבל ליום אחד
ברוב הקווים זה יוצא זול יותר מהלוך ושוב
 
האם לדעתכם פנייה לרכבת

חופשי יומי זה שימוש בלתי מוגבל ליום אחד
ברוב הקווים זה יוצא זול יותר מהלוך ושוב
האם לדעתכם פנייה לרכבת
בבקשה שיחזירו את ההלוך ושוב תהיה ריאלית?
ואם לא, על איזו אפשרות חכמי הפורום יוכלו להמליץ למי שמשתמש ברכבת פעמיים בשבוע בדר"כ (פעם אחת לנסיעה הלוך, פעם נוספת לנסיעה חזור)?
 
לא תעזור פניה לרכבת כי זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה

האם לדעתכם פנייה לרכבת
בבקשה שיחזירו את ההלוך ושוב תהיה ריאלית?
ואם לא, על איזו אפשרות חכמי הפורום יוכלו להמליץ למי שמשתמש ברכבת פעמיים בשבוע בדר"כ (פעם אחת לנסיעה הלוך, פעם נוספת לנסיעה חזור)?
לא תעזור פניה לרכבת כי זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה
האפשרות הזולה ביותר היא רכישת כרטיס לכל נסיעה באמצעות ערך צבור.
בשימוש ממושך ועקבי ברב-קו וטעיונת חוזרות של ערך צבור אין משמעות לכך שנשארת יתרה לא מנוצלת. כל טעינה חדשה מצטרפת ליתרה הקיימת ובכך גם היתרה מנוצלת.
 

Bus Nerd

Active member
ממליץ ערך צבור

האם לדעתכם פנייה לרכבת
בבקשה שיחזירו את ההלוך ושוב תהיה ריאלית?
ואם לא, על איזו אפשרות חכמי הפורום יוכלו להמליץ למי שמשתמש ברכבת פעמיים בשבוע בדר"כ (פעם אחת לנסיעה הלוך, פעם נוספת לנסיעה חזור)?
ממליץ ערך צבור
אם לא נוח לטעון הרבה מראש, אפשר להשתמש ברב קו אונליין כדי לטעון את הסכום המדוייק.
 

Bus Nerd

Active member
ברב קו אונליין אפשר להטעין סכום מותאם אישית

ומה לגבי נוסעים (כמוני) שלא משתמשים ברכבת כל יום?
אלא פעם בשבוע נסיעה הלוך ועוד אחת חזור?
הבעיה בערך צבור שהסכומים שאני מטעין לא מדוייקים למחירי הכרטיסים, כך שתמיד יהיה קצת עודף לא מנוצל.
ככל הנראה אקנה כרטיסייה (המחיר לכרטיס דומה למה שהיה מקודם) אבל זה מעצבן (כסטודנט, יש גם חשש שכאשר פרופיל הסטודנט שלי יגמר הנסיעות שרכשתי בכרטיסייה יוקפאו והכסף ששילמתי עליה יזרק לפח. לכן אני מעדיף הלוך ושוב כי שם הנזק יהיה קטן יותר).
ברב קו אונליין אפשר להטעין סכום מותאם אישית
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ובנוסף אם פג פרופיל אז גם להמיר את היתרה בין הפרופילים

ברב קו אונליין אפשר להטעין סכום מותאם אישית
ובנוסף אם פג פרופיל אז גם להמיר את היתרה בין הפרופילים
דבר שלא ניתן לעשות עם כרטיסיות, שאם טענת כרטיסית 12 נסיעות (או הלוך-שוב/שני נסיעות וניצלת רק אחת), לא ניצלת הכל, ופג לך פרופיל אז אכלת אותה
&nbsp
עדיף להשתמש בערך צבור כי הוא כולל את אותה ההנחה
12 נסיעות ערך צבור בין אותם תחנות מינוס 33% הם אותו הסכום שבה נמכרת הכרטיסיה הזו, בעוד שעם ערך צבור אינך מוגבל תמיד להשתמש בתחנות ספציפיות
הלוך ושוב היה כלל רק את הנחת הרגיל בלבד של 20%, שתי נסיעות ערך צבור של רגיל בין אותם תחנות זה אותו סכום כי מדובר ביתרה שכבר כוללת הנחה
שתי נסיעות ערך צבור בפרופיל 33% זולים יותר מהלוך ושוב כי יש הנחה לכל כיוון ולמעשה לכל נסיעה ונסיעה בכל תחבורה, כי נטען יותר ומחויב מחיר נסיעה מלא מיתרה ולא מהשווי הכספי שלו
&nbsp
צריך גם לבטל נסיעה בודדת בר"י שנטענת בנפרד כי היא יקרה יותר מתיקוף ערך צבור לאותה נסיעה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
חצי רפורמה

תוצר לוואי של הרפורמה בכרטיסים התקופתיים
מעדיפים שתקנה חופשי יומי (שמשולב גם עם אוטובוס) או ערך צבור (שבמילא מגלם בתוכו את אותה הנחה).
חצי רפורמה
חוזה 917 באר שבע - גוש דן חודשי או גמיש 30 הכולל כל תחבורה כולל עירונית בכל האזורים הכלולים
624 ש"ח

עדיין קיים חוזה פרה-היסטורי חודשי בין שתי תחנות רכבת התקף בין ת"א לב"ש רק ברכבת
621 ש"ח

לא עדיף היה בכלל לבטל גם את כל אלו ולא רק את ההלוך שוב?
יש מלא כרטיסים חודשיים בין תחנות רכבת הנעולים למוצא-יעד רכבתי, זו רק אחת מהדוגמאות
 
אכן בוטלו והנה העדכון באתר ר"י

האם בוטלו כרטיסי הלוך ושוב בר"י?
באתר הרכבת לא מציגים אפשרות לרכישת כרטיס הלוך ושוב לבעלי פרופיל סטודנט רגיל.
האם האפשרות להלוך ושוב בוטלה ונגזר להשתמש בערך צבור או בכרטיסייה?
ואם כן למה שיעשו את זה?
אכן בוטלו והנה העדכון באתר ר"י
כאן
עם התייחסות ספציפית להלוך ושוב ז"ל בשורות האחרונות.

אישית אני מצטרף להמלצה על הטענת הסכום הרצוי המדויק ברב קו אונליין (מה שנקרא שם "ערך צבור גמיש"), כך אני מטעין כל שבוע מחדש ומגיע ליתרה 0.
אבל אני תמיד בעד לתת ללקוח הקצה מגוון אפשרויות לבחור מתוכן, ומבין שכרטיס הלוך ושוב הוא האפשרות הנוחה והפשוטה ביותר עבור נוסעים רבים.
אבל ידעתי שכמו שבוטלו כרטיסים מסוג זה ברוב קווי האוטובוסים, זה היה רק עניין של זמן עד שיבוטלו גם ברכבת.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
והאם בוטלו כרטיסי ההלוך-חזור של קווי האוטובוסים שעדיין שימשו

אכן בוטלו והנה העדכון באתר ר"י
כאן
עם התייחסות ספציפית להלוך ושוב ז"ל בשורות האחרונות.

אישית אני מצטרף להמלצה על הטענת הסכום הרצוי המדויק ברב קו אונליין (מה שנקרא שם "ערך צבור גמיש"), כך אני מטעין כל שבוע מחדש ומגיע ליתרה 0.
אבל אני תמיד בעד לתת ללקוח הקצה מגוון אפשרויות לבחור מתוכן, ומבין שכרטיס הלוך ושוב הוא האפשרות הנוחה והפשוטה ביותר עבור נוסעים רבים.
אבל ידעתי שכמו שבוטלו כרטיסים מסוג זה ברוב קווי האוטובוסים, זה היה רק עניין של זמן עד שיבוטלו גם ברכבת.
והאם בוטלו כרטיסי ההלוך-חזור של קווי האוטובוסים שעדיין שימשו
בהם, כגון הכרטיסים של קווי אילת?
 
לפי אתר אגד,

והאם בוטלו כרטיסי ההלוך-חזור של קווי האוטובוסים שעדיין שימשו
בהם, כגון הכרטיסים של קווי אילת?
לפי אתר אגד,
כרטיסי הלוך-חזור לאילת בינתיים לא רק שלא בוטלו, אלא גם אפילו לא מצריכים כרטיס רב-קו לנוסע כללי (ללא פרופיל מיוחד).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה