צילמתי מרחוק את התחנה הפרטית בראש העין

מצב
הנושא נעול.
צילמתי מרחוק את התחנה הפרטית בראש העין

צילמתי מרחוק את התחנה הפרטית בראש העין

 

Bus Nerd

Active member
אתה לא רואה את הלוגו של רכבת ישראל? אתה צריך משקפיים

מצאתי בגוגל תמונה של הרכבת של החברה הפרטית
אתה לא רואה את הלוגו של רכבת ישראל? אתה צריך משקפיים
הרכבת שייכת לרכבת ישראל. הלוגו נמצא שם על ה flat car
הקטר - לרכבת ישראל
התחנה - לרכבת ישראל

הדבר היחיד ששייך לאליקים בן ארי אלו המכולות הצהובות שעל הרכבת
 
נכון שאתה אוהד בית"ר?

אתה לא רואה את הלוגו של רכבת ישראל? אתה צריך משקפיים
הרכבת שייכת לרכבת ישראל. הלוגו נמצא שם על ה flat car
הקטר - לרכבת ישראל
התחנה - לרכבת ישראל

הדבר היחיד ששייך לאליקים בן ארי אלו המכולות הצהובות שעל הרכבת
נכון שאתה אוהד בית"ר?
לכל מקום שבאתי, עשיתי מהומה
הלכתי עם הפועל גם בטוב וגם ברע
בית"ר אנאלפבתים, מכבי חזירים
אני תמיד אוהב את השדים האדומים
 
איך הגעת למסקנה שהרכבת של רכבת ישראל? כי התמונה מראה רכבת

נכון שאתה אוהד בית"ר?
לכל מקום שבאתי, עשיתי מהומה
הלכתי עם הפועל גם בטוב וגם ברע
בית"ר אנאלפבתים, מכבי חזירים
אני תמיד אוהב את השדים האדומים
איך הגעת למסקנה שהרכבת של רכבת ישראל? כי התמונה מראה רכבת
שנוסעת במדינת ישראל? גאון אתה. איך הגעת למסקנה שהתמונה מראה רכבת שנוסעת במדינת ישראל? כי כתוב בעברית על המטען שלה? עוד יותר גאון אתה. אחר היה יכול לחשוב בטעות שזו רכבת של מדינה אחרת שבמקרה גם בה השפה היא עברית.
 

Bus Nerd

Active member
אני לא צופה בכדורגל, והשמות שאתה מדבר עליהם לא אומרים לי דבר

איך הגעת למסקנה שהרכבת של רכבת ישראל? כי התמונה מראה רכבת
שנוסעת במדינת ישראל? גאון אתה. איך הגעת למסקנה שהתמונה מראה רכבת שנוסעת במדינת ישראל? כי כתוב בעברית על המטען שלה? עוד יותר גאון אתה. אחר היה יכול לחשוב בטעות שזו רכבת של מדינה אחרת שבמקרה גם בה השפה היא עברית.
אני לא צופה בכדורגל, והשמות שאתה מדבר עליהם לא אומרים לי דבר
לענייננו: שטח התחנה שאתה קורא לה "פרטית" נמצא על קרקע בבעלות המדינה, ששייכת לרכבת מתוקף צו הכרזה על מסילות ברזל, והיה שטח של הרכבת עוד מהתקופה העות'מאנית. זכות הדרך מעולם לא שוחררה.

הרכבת עצמה היא רכבת של רכבת ישראל, כי יש לה מספר קטר של רכבת ישראל, ועל הקרונות (תסתכל מקרוב) יש לוגו של רכבת ישראל. מה עוד אתה צריך בתור הוכחה?
אולי העובדה שבישראל אסור לאף אדם לנהוג בקטר רכבת על מסילות רכבת ישראל אם אינו עובד של רכבת ישראל עם רישיון מתאים?

או שאתה חושב שחברת המחצבים הזו "סתם" ציירה לוגו של רכבת ישראל על ה"רכבת הפרטית שלה" כי בא לה?

החברה הזו היא סה"כ לקוח של רכבת ישראל. אנא ממך הפסק למלא את הפורום בדיסאינפורמציה.
 
למה אתה כותב "רכבת פרטית שלה"? אין בישראל רכבת פרטית למעט

אני לא צופה בכדורגל, והשמות שאתה מדבר עליהם לא אומרים לי דבר
לענייננו: שטח התחנה שאתה קורא לה "פרטית" נמצא על קרקע בבעלות המדינה, ששייכת לרכבת מתוקף צו הכרזה על מסילות ברזל, והיה שטח של הרכבת עוד מהתקופה העות'מאנית. זכות הדרך מעולם לא שוחררה.

הרכבת עצמה היא רכבת של רכבת ישראל, כי יש לה מספר קטר של רכבת ישראל, ועל הקרונות (תסתכל מקרוב) יש לוגו של רכבת ישראל. מה עוד אתה צריך בתור הוכחה?
אולי העובדה שבישראל אסור לאף אדם לנהוג בקטר רכבת על מסילות רכבת ישראל אם אינו עובד של רכבת ישראל עם רישיון מתאים?

או שאתה חושב שחברת המחצבים הזו "סתם" ציירה לוגו של רכבת ישראל על ה"רכבת הפרטית שלה" כי בא לה?

החברה הזו היא סה"כ לקוח של רכבת ישראל. אנא ממך הפסק למלא את הפורום בדיסאינפורמציה.
למה אתה כותב "רכבת פרטית שלה"? אין בישראל רכבת פרטית למעט
הרכבות לילדים בלונה פארק ששייכות באמת לבעלים של הלונה פארק.

מאיפה הבאת את הציטוט הזה: "רכבת פרטית שלה"? אתה ממלא את הפורום בדיסאינפורמציה.

פשוט קשה לך להודות שטעית בעניין תחנות הרכבת הפרטיות. אתה מנסה ע"י דיסאינפורמציה להסוות את המובאות שלי מויקיפדיה ואת הצילום שלי מראש העין.

אולי אתה לא צופה בכדורגל אבל יש לך אישיות של מאמן כדורגל כושל שמנסה לתרץ את הפסדי קבוצתו ע"י דיסאינפורמציה.
 

Bus Nerd

Active member
1) יש רכבות פרטיות 2) לא ברכבת ישראל

למה אתה כותב "רכבת פרטית שלה"? אין בישראל רכבת פרטית למעט
הרכבות לילדים בלונה פארק ששייכות באמת לבעלים של הלונה פארק.

מאיפה הבאת את הציטוט הזה: "רכבת פרטית שלה"? אתה ממלא את הפורום בדיסאינפורמציה.

פשוט קשה לך להודות שטעית בעניין תחנות הרכבת הפרטיות. אתה מנסה ע"י דיסאינפורמציה להסוות את המובאות שלי מויקיפדיה ואת הצילום שלי מראש העין.

אולי אתה לא צופה בכדורגל אבל יש לך אישיות של מאמן כדורגל כושל שמנסה לתרץ את הפסדי קבוצתו ע"י דיסאינפורמציה.
1) יש רכבות פרטיות 2) לא ברכבת ישראל
לסיטיפס יש רכבות פרטיות.

ואתה זה שכתבת במפורש שזו "הרכבת של החברה הפרטית".
אז יש לך בעיה בהבנת הנקרא, ראייה, וגם זיכרון? מדהים.

תקשיב בחור
מסוף המטען בראש העין לא פרטי. גם אם הוא משמש לחברה פרטית אחת (אותה מחצבה) הוא אינו פרטי, הוא שייך לרכבת ישראל והחברה הפרטית הזו היא רק לקוח של רכבת ישראל, שרכבת ישראל הכינה עבורה מסוף מטען. את הרכבות ואת התחנה מפעילה רכבת ישראל.

עכשיו די.
 

אורי404

New member
מה לגבי המפעלים בדרום?

1) יש רכבות פרטיות 2) לא ברכבת ישראל
לסיטיפס יש רכבות פרטיות.

ואתה זה שכתבת במפורש שזו "הרכבת של החברה הפרטית".
אז יש לך בעיה בהבנת הנקרא, ראייה, וגם זיכרון? מדהים.

תקשיב בחור
מסוף המטען בראש העין לא פרטי. גם אם הוא משמש לחברה פרטית אחת (אותה מחצבה) הוא אינו פרטי, הוא שייך לרכבת ישראל והחברה הפרטית הזו היא רק לקוח של רכבת ישראל, שרכבת ישראל הכינה עבורה מסוף מטען. את הרכבות ואת התחנה מפעילה רכבת ישראל.

עכשיו די.
מה לגבי המפעלים בדרום?
במפעלים של מישור רותם היו רכבות (קטר/ים וקרונות וגם ציוד הנדסי) בתוך תחום המפעל. אני חושב, שבעבר נכתב בפורום, שחלקם לא בבעלות "רכבת ישראל".
 

Bus Nerd

Active member
אסור להן לצאת מהמפעל לרשת של רכבת ישראל למיטב ידיעתי

מה לגבי המפעלים בדרום?
במפעלים של מישור רותם היו רכבות (קטר/ים וקרונות וגם ציוד הנדסי) בתוך תחום המפעל. אני חושב, שבעבר נכתב בפורום, שחלקם לא בבעלות "רכבת ישראל".
אסור להן לצאת מהמפעל לרשת של רכבת ישראל למיטב ידיעתי
ובניגוד לשלוחות רכבת בתחומי מפעלים פרטיים, תחנה שנמצאת על המסילה המזרחית בתחום התחנה התפעולית ראש העין דרום אינה פרטית.
 

אורי404

New member
המקרה במפעלי בדרום הוא כנראה במקרה היחידי

אסור להן לצאת מהמפעל לרשת של רכבת ישראל למיטב ידיעתי
ובניגוד לשלוחות רכבת בתחומי מפעלים פרטיים, תחנה שנמצאת על המסילה המזרחית בתחום התחנה התפעולית ראש העין דרום אינה פרטית.
המקרה במפעלי בדרום הוא כנראה במקרה היחידי
כנראה רק במפעלי רתם אלה רכבות פרטיות. לא ידוע לי על מקרים נוספים. אשמח כמובן לדעת על זה.
 

מיכה831

New member
אני יודע בוודאות שבפ"ת היו שתי שלוחות שכבר לא קיימות למסופים

המקרה במפעלי בדרום הוא כנראה במקרה היחידי
כנראה רק במפעלי רתם אלה רכבות פרטיות. לא ידוע לי על מקרים נוספים. אשמח כמובן לדעת על זה.
אני יודע בוודאות שבפ"ת היו שתי שלוחות שכבר לא קיימות למסופים
פרטיים:

1. השלוחה של אם המושבות למפעל פרטי למוצרי עץ ששכן מאחורי ה"היפרשוק" בסוף רחוב פיינשטיין לפני 40 שנה. המפעל פרק מהרכבת גזעי עצים. המפעל פורק והיום שכונת אם המושבות נמצאת במקומו. ותיקי אם המושבות כל הזמן מדברים עליו. לא שמעתי על זה רק מאדם אחד ולא משניים. יש הרבה עדויות מתושבי המקום למסוף הפריקה הזה.

2. השלוחה של קריית אריה. ההוכחה לשלוחה הזאת נמצאת היום בדרך אם המושבות. המסילה נשארה וחוצה את כביש אם המושבות לרוחב לפני הסוכנות להשכרת רכבים של שלמה. כנראה שהיה בקריית אריה מפעל פרטי שפרק מהרכבת סחורה.
 
גם בכפר סבא. היתה מסילה למפעל פרטי פקר פלדה. במקום המפעל

אני יודע בוודאות שבפ"ת היו שתי שלוחות שכבר לא קיימות למסופים
פרטיים:

1. השלוחה של אם המושבות למפעל פרטי למוצרי עץ ששכן מאחורי ה"היפרשוק" בסוף רחוב פיינשטיין לפני 40 שנה. המפעל פרק מהרכבת גזעי עצים. המפעל פורק והיום שכונת אם המושבות נמצאת במקומו. ותיקי אם המושבות כל הזמן מדברים עליו. לא שמעתי על זה רק מאדם אחד ולא משניים. יש הרבה עדויות מתושבי המקום למסוף הפריקה הזה.

2. השלוחה של קריית אריה. ההוכחה לשלוחה הזאת נמצאת היום בדרך אם המושבות. המסילה נשארה וחוצה את כביש אם המושבות לרוחב לפני הסוכנות להשכרת רכבים של שלמה. כנראה שהיה בקריית אריה מפעל פרטי שפרק מהרכבת סחורה.
גם בכפר סבא. היתה מסילה למפעל פרטי פקר פלדה. במקום המפעל
והמסילה יש היום את מתחם G.
 

luckydude

Active member
הבדלים בטרמינולוגיה: שלוחת מטען לחצר מפעל זה בדיוק מה שזה -

אני יודע בוודאות שבפ"ת היו שתי שלוחות שכבר לא קיימות למסופים
פרטיים:

1. השלוחה של אם המושבות למפעל פרטי למוצרי עץ ששכן מאחורי ה"היפרשוק" בסוף רחוב פיינשטיין לפני 40 שנה. המפעל פרק מהרכבת גזעי עצים. המפעל פורק והיום שכונת אם המושבות נמצאת במקומו. ותיקי אם המושבות כל הזמן מדברים עליו. לא שמעתי על זה רק מאדם אחד ולא משניים. יש הרבה עדויות מתושבי המקום למסוף הפריקה הזה.

2. השלוחה של קריית אריה. ההוכחה לשלוחה הזאת נמצאת היום בדרך אם המושבות. המסילה נשארה וחוצה את כביש אם המושבות לרוחב לפני הסוכנות להשכרת רכבים של שלמה. כנראה שהיה בקריית אריה מפעל פרטי שפרק מהרכבת סחורה.
הבדלים בטרמינולוגיה: שלוחת מטען לחצר מפעל זה בדיוק מה שזה -
זאת אומרת , ״שלוחת מטען לחצר מפעל״.
&nbsp
ההוא מלמעלה מתקש על המונח ״תחנת רכבת פרטית״ שאינו מתאים לתאר את האובייקט הנדון.
 

מיכה831

New member
לדעתי הוא לא התכוון לרכבת פרטית כי אין רכבת פרטית בישראל.

הבדלים בטרמינולוגיה: שלוחת מטען לחצר מפעל זה בדיוק מה שזה -
זאת אומרת , ״שלוחת מטען לחצר מפעל״.
&nbsp
ההוא מלמעלה מתקש על המונח ״תחנת רכבת פרטית״ שאינו מתאים לתאר את האובייקט הנדון.
לדעתי הוא לא התכוון לרכבת פרטית כי אין רכבת פרטית בישראל.
הוא התכוון לתחנה פרטית שמשתמשת ברכבות מטענים של רכבת ישראל. השלט שהוא צילם באמת לא שייך לרכבת ישראל וזה מעיד שהתחנה היא פרטית. תחנה פרטית ומסוף מטענים פרטי זה אותו דבר.
 

Bus Nerd

Active member
שוב, היא לא פרטית, היא על מסילה ציבורית, כמה פעמים להסביר?

לדעתי הוא לא התכוון לרכבת פרטית כי אין רכבת פרטית בישראל.
הוא התכוון לתחנה פרטית שמשתמשת ברכבות מטענים של רכבת ישראל. השלט שהוא צילם באמת לא שייך לרכבת ישראל וזה מעיד שהתחנה היא פרטית. תחנה פרטית ומסוף מטענים פרטי זה אותו דבר.
שוב, היא לא פרטית, היא על מסילה ציבורית, כמה פעמים להסביר?
עובדים של המחצבה הזו לא יכולים לתפעל את המסוטים בתחנה, לא יכולים לנהוג ברכבות, לא יכולים להחליט איזו רכבת תעצור שם ואיזו לא. הם סה"כ לקוח של רכבת ישראל.

שלט הוא רק שלט, הוא לא אומר למי שייכת הקרקע ולמי שייכות המסילות.

להגיד שהתחנה הזו פרטית שקול ללהגיד שסבידור מרכז פרטית כי יש שם סניף של קפה עלית עם שלט של קפה עלית שהוא כמובן לא שלט של רששת ישראל. מובן?
 

luckydude

Active member
שלוחה זה שלוחה ותחנת רכבת זה תחנת רכבת.

לדעתי הוא לא התכוון לרכבת פרטית כי אין רכבת פרטית בישראל.
הוא התכוון לתחנה פרטית שמשתמשת ברכבות מטענים של רכבת ישראל. השלט שהוא צילם באמת לא שייך לרכבת ישראל וזה מעיד שהתחנה היא פרטית. תחנה פרטית ומסוף מטענים פרטי זה אותו דבר.
שלוחה זה שלוחה ותחנת רכבת זה תחנת רכבת.
בחיים לא נתקלתי במישהו (למעט האורח מעל) שקורא לשלוחה ״תחנת רכבת״.

פעם אגב היו כאן די הרבה שלוחות רכבת למפעלים. בגדול הן נעלמו בשני ״גלים״... הראשון עם העליה בשימוש בתובלה במשאיות והשני עם פריסת צינורות נפט, תזקיקי דלק, וגז שייתרו שינוע דלקים ברכבת.
 

luckydude

Active member
.

הבדלים בטרמינולוגיה: שלוחת מטען לחצר מפעל זה בדיוק מה שזה -
זאת אומרת , ״שלוחת מטען לחצר מפעל״.
&nbsp
ההוא מלמעלה מתקש על המונח ״תחנת רכבת פרטית״ שאינו מתאים לתאר את האובייקט הנדון.
.
הודעה זו נכתבה בטעות
 

25306yosef

New member
בפתח תקווה אכן היו שתי שלוחות שונות לרכבות משא.

אני יודע בוודאות שבפ"ת היו שתי שלוחות שכבר לא קיימות למסופים
פרטיים:

1. השלוחה של אם המושבות למפעל פרטי למוצרי עץ ששכן מאחורי ה"היפרשוק" בסוף רחוב פיינשטיין לפני 40 שנה. המפעל פרק מהרכבת גזעי עצים. המפעל פורק והיום שכונת אם המושבות נמצאת במקומו. ותיקי אם המושבות כל הזמן מדברים עליו. לא שמעתי על זה רק מאדם אחד ולא משניים. יש הרבה עדויות מתושבי המקום למסוף הפריקה הזה.

2. השלוחה של קריית אריה. ההוכחה לשלוחה הזאת נמצאת היום בדרך אם המושבות. המסילה נשארה וחוצה את כביש אם המושבות לרוחב לפני הסוכנות להשכרת רכבים של שלמה. כנראה שהיה בקריית אריה מפעל פרטי שפרק מהרכבת סחורה.
בפתח תקווה אכן היו שתי שלוחות שונות לרכבות משא.
שלוחה אחת היתה לתחנת הרכבת פתח תקווה המנדטורית שהוקמה בתקופת המנדט הבריטי וחוברה במסילה שהסתעפה מתחנת ראש העין. לאחר קום המדינה וחיבור מסילת הירקון מתחנת תל ברוך, מסילת הירקון חוברה למסילת פתח תקווה בצומת שקיבלה את השם צומת עולמית.

בשנות ה-80 המסוט בצומת עולמית היה נעול בנעילה שרביטית וכך גם המסוט בתחנת ראש העין שממנה יצאה המסילה לשלוחת פקר פלדה.

בשנות ה-80 גם תחנת ראש העיו היתה תחנה מבוטלת והקטע המסילתי היה מתחנת בני ברק לתחנת רינתיה ושרביט הקטע היה מבני ברק לרינתיה.

השלוחה השנייה לפתח תקווה הסתעפה מתחנת הרכבת בני ברק. אני זוכר אותה היטב מהימים שהייתי נוסע בשנות ה-80 בקו חיפה ירושלים.

שלוחה נוספת שאני זוכר משנות ה-80 מהנסיעות שלי ברכבת מחיפה לירושלים, היתה שלוחת רמלה נשר, השלוחה למפעל המלט נשר ברמלה.

ואם כבר שנות ה-80, היתה גם שלוחת גלילות (שלוחת פזגז) שהובילו בה מיכלי גז לפי גלילות. הרכבות לשלוחת גלילות יצאו מתחנת בני ברק. המסוט לשלוחת גלילות היה נעול בנעילה מפתחית חשמלית והמפתח נשלט מתא האיתות הישן למעלה בתחנת ת"א מרכז.

היתה גם שלוחת מחצבת בנימינה. גם המסוט לשלוחת המחצבה היה נעול בנעילה מפתחית חשמלית.

באור:

נעילה שרביטית - שיטה לנעילה של מסוטים על קו ראשי המופעל בשיטת איתות מכני. לא ניתן להזיז את המסוט ללא שרביט קטע או שרביט דחק. ביציאה מהשלוחה קיים שומטן.
נעילה מפתחית חשמלית - שיטה לנעילה של מסוטים על קו ראשי המופעל בשיטת איתות חשמלי או אלקטרוני. לא ניתן להזיז את המסוט אם האתת בתא האיתות לא ביצע שחרור נעילת מפתח. ביציאה מהשלוחה קיים שומטן.
שומטן - התקן על המסילה הגורם לרכבת המשא לשימוט וזאת במטרה למנוע מרכבת המשא יציאה לקו הראשי שבו חולפות רכבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה