מצגת של משרד התחבורה לוועדת הכספים עם הרבה פרטים מעניינים:

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
מה זה? שקופית אחת אומרת שתחנת רעננה תיפתח ביולי

מצגת של משרד התחבורה לוועדת הכספים עם הרבה פרטים מעניינים:
[URL]https://www.gov.il/BlobFolder/reports/takziv_2019/he/takziv2019.pdf[/URL]
מה זה? שקופית אחת אומרת שתחנת רעננה תיפתח ביולי
ואז שקופית שאחריה אומרת בספטמבר? מה הקטע?
אף אחד לא עשה הגהה למצגת?

כמו כן, מה הקטע של שמות שבילי האופניים? למה "שביל אריאל" מוביל לרחובות?
 
שביל אריאל עובר ליד פארק אריאל שרון

מה זה? שקופית אחת אומרת שתחנת רעננה תיפתח ביולי
ואז שקופית שאחריה אומרת בספטמבר? מה הקטע?
אף אחד לא עשה הגהה למצגת?

כמו כן, מה הקטע של שמות שבילי האופניים? למה "שביל אריאל" מוביל לרחובות?
שביל אריאל עובר ליד פארק אריאל שרון
 
חשבת שיפספסו הזדמנות להנציח אנשים?

מה זה? שקופית אחת אומרת שתחנת רעננה תיפתח ביולי
ואז שקופית שאחריה אומרת בספטמבר? מה הקטע?
אף אחד לא עשה הגהה למצגת?

כמו כן, מה הקטע של שמות שבילי האופניים? למה "שביל אריאל" מוביל לרחובות?
חשבת שיפספסו הזדמנות להנציח אנשים?
בואו נגיד תודה שבינתיים הכבישים (ברובם) לא משמשים להנצחת אנשים. כי לתחנות רכבת, רק"ל ומסילות תמיד מעכשיו יוצמד "ע"ש x y".
 
המצגת לא מדייקת. התחנה תיפתח בצורה חלקית כתחנה סופית ולא

מה זה? שקופית אחת אומרת שתחנת רעננה תיפתח ביולי
ואז שקופית שאחריה אומרת בספטמבר? מה הקטע?
אף אחד לא עשה הגהה למצגת?

כמו כן, מה הקטע של שמות שבילי האופניים? למה "שביל אריאל" מוביל לרחובות?
המצגת לא מדייקת. התחנה תיפתח בצורה חלקית כתחנה סופית ולא
בצורה מלאה כתחנת ביניים. המסילה תסתיים בתחנה ולא תמשיך ממנה לכיוון ת"א. רק בעוד אלף שנה היא תיפתח בצורה מלאה.
 

25306yosef

New member
באוקטובר 2018 אמורות להתקיים הבחירות לרשויות המקומיות

מרכזית המפרץ - ספטמבר 2018 (כרגע)
אני בספק אם יפה נוף אי פעם הצליחה לסיים פרוייקט בזמן.
באוקטובר 2018 אמורות להתקיים הבחירות לרשויות המקומיות
ומרכזית המפרץ כמעט גמורה, כך שהגיוני שהפתיחה אכן תהיה בספטמבר 2018 ביחד עם הכרמלית וכחלק ממערכת הבחירות לראשות העיר.

ספטמבר זה גם החודש שמר כץ הפופוליסט מתכוון להצטלם הרבה מאוד לעיתונות..... אם כך, אז יהיה למר כץ הפופוליסט הרבה מאוד עבודה בספטמבר. גם מרכזית המפרץ החדשה וגם הכרמלית המחודשת שהפתיחה שלהם כאמור תהיה חלק מתעמולת הבחירות של המתמודד לראשות העיר חיפה. ולמר כץ יש גם את הפרויקט של חברת החשמל לירושלים....
 

matrix200200

Active member


מצגת של משרד התחבורה לוועדת הכספים עם הרבה פרטים מעניינים:
[URL]https://www.gov.il/BlobFolder/reports/takziv_2019/he/takziv2019.pdf[/URL]

בהחלט מסמך מעניין.
ושאלה למומחי הפורום, מה כוונת המשורר ל"שדרוג תחנות".
ראיתי גם את רחובות מוזכרת בעניין (לשנת 2019).
האם ימות המשיח הגיעו ומתכוונים לפתוח עוד כניסה לתחנה?

הערה לגבי קריית מלאכי, שבתשתיות בעדכונו האחרון אמר שלא ידוע על תאריך פתיחתה.
פה כתוב מאי 2018?
 
זה פרויקט רוחבי


בהחלט מסמך מעניין.
ושאלה למומחי הפורום, מה כוונת המשורר ל"שדרוג תחנות".
ראיתי גם את רחובות מוזכרת בעניין (לשנת 2019).
האם ימות המשיח הגיעו ומתכוונים לפתוח עוד כניסה לתחנה?

הערה לגבי קריית מלאכי, שבתשתיות בעדכונו האחרון אמר שלא ידוע על תאריך פתיחתה.
פה כתוב מאי 2018?
זה פרויקט רוחבי
במסגרתו עוברים תחנה תחנה ועושים מתיחת פנים למבנה התחנה ולתשתיות ברציפים.

מבחינת הנוסע ההיבט הכי חשוב לדעתי הוא מעבר מסככות מפוזרות לסככת צל רציפה. בהחלט הרבה יותר מתאים לארצנו החמה.
 

matrix200200

Active member
אני בעד, אבל את העין שלי תפס העניין של הוספת כניסות

זה פרויקט רוחבי
במסגרתו עוברים תחנה תחנה ועושים מתיחת פנים למבנה התחנה ולתשתיות ברציפים.

מבחינת הנוסע ההיבט הכי חשוב לדעתי הוא מעבר מסככות מפוזרות לסככת צל רציפה. בהחלט הרבה יותר מתאים לארצנו החמה.
אני בעד, אבל את העין שלי תפס העניין של הוספת כניסות
זאת בעיה מאוד חמורה בתחנת רחובות.
קשה מאוד לצאת מהתחנה לנוסעים ברכבות שמגיעות לרציף האי.
יש רק מעבר תת"ק מאוד צר שדרכו נאלצים לעבור מאות אנשים בשעות העומס ונוסעים עם קורקינטים ואופניים לא ממש משפרים את המצב.
חייבים לעשות משהוא, כי לדעתי מדובר במצב מסוכן שעלול לגרום גם לנפגעים בנפש.
התקווה שלי שאולי במסגרת אותו שיפור תחנה, ייתנו לזה מענה כלשהוא.
 

Bus Nerd

Active member
אולי אפשר לשנות את כיוון הנסיעה בשעות העומס?

אני בעד, אבל את העין שלי תפס העניין של הוספת כניסות
זאת בעיה מאוד חמורה בתחנת רחובות.
קשה מאוד לצאת מהתחנה לנוסעים ברכבות שמגיעות לרציף האי.
יש רק מעבר תת"ק מאוד צר שדרכו נאלצים לעבור מאות אנשים בשעות העומס ונוסעים עם קורקינטים ואופניים לא ממש משפרים את המצב.
חייבים לעשות משהוא, כי לדעתי מדובר במצב מסוכן שעלול לגרום גם לנפגעים בנפש.
התקווה שלי שאולי במסגרת אותו שיפור תחנה, ייתנו לזה מענה כלשהוא.
אולי אפשר לשנות את כיוון הנסיעה בשעות העומס?
יש מפלגים? כי אם היה אפשר לדאוג שבשעת העומס הרכבת העמוסה תעצור ברציף שממנו לא צריך לעבור במעבר תת"ק כדי להגיע ליציאה זה היה משפר את העניין משמעותית
 

matrix200200

Active member
שאלה מצויינת.

אולי אפשר לשנות את כיוון הנסיעה בשעות העומס?
יש מפלגים? כי אם היה אפשר לדאוג שבשעת העומס הרכבת העמוסה תעצור ברציף שממנו לא צריך לעבור במעבר תת"ק כדי להגיע ליציאה זה היה משפר את העניין משמעותית
שאלה מצויינת.
אכן יש כמה רכבות שעוצרות ברציף הצמוד ליציאה הצפונית וזה פשוט תענוג.
כנראה שיש סיבה למה לא עושים את זה עבור כל הרכבות בשעות העומס.
לכאורה זה הדבר הנכון לעשות.
אולי יש משהוא בלו"ז שמונע מרכבת ישראל לעשות את זה.
 
לחלק מהרכבות רחובות היא תחנת קצה והרכבות הללו יכולות לעצור

שאלה מצויינת.
אכן יש כמה רכבות שעוצרות ברציף הצמוד ליציאה הצפונית וזה פשוט תענוג.
כנראה שיש סיבה למה לא עושים את זה עבור כל הרכבות בשעות העומס.
לכאורה זה הדבר הנכון לעשות.
אולי יש משהוא בלו"ז שמונע מרכבת ישראל לעשות את זה.
לחלק מהרכבות רחובות היא תחנת קצה והרכבות הללו יכולות לעצור
ברציף שציינת. אבל חלק מהרכבות ממשיכות דרומה והסטת רכבות כאלה מהמסילה הראשית ובכיוון הנכון בעייתית.
 

Bus Nerd

Active member
תקן אותי אם אני טועה אבל מדרום לרחובות יש מסילה בודדת

לחלק מהרכבות רחובות היא תחנת קצה והרכבות הללו יכולות לעצור
ברציף שציינת. אבל חלק מהרכבות ממשיכות דרומה והסטת רכבות כאלה מהמסילה הראשית ובכיוון הנכון בעייתית.
תקן אותי אם אני טועה אבל מדרום לרחובות יש מסילה בודדת
לכן לא אמור לשנות לאיזה רציף מכוונים את הרכבת
 
אבל יש גם רכבות שנוסעות צפונה, שינוי מסילה לרכבות דרומה

אבל אמרת "חלק מהרכבות ממשיכות דרומה"
אבל יש גם רכבות שנוסעות צפונה, שינוי מסילה לרכבות דרומה
משפיע גם על הרכבות שנוסעות צפונה.
ומכיוון שיש מסילה בודדת מדרום לרחובות, תחנת רחובות משמשת גם כתחנה של מפגש רכבות.
 

matrix200200

Active member
לא דיברו מתי שהוא על הכפלת המסילה שם?

אבל יש גם רכבות שנוסעות צפונה, שינוי מסילה לרכבות דרומה
משפיע גם על הרכבות שנוסעות צפונה.
ומכיוון שיש מסילה בודדת מדרום לרחובות, תחנת רחובות משמשת גם כתחנה של מפגש רכבות.
לא דיברו מתי שהוא על הכפלת המסילה שם?
אם אכן המסילה תוכפל במקטע הזה, אז יהיה ניתן לעשות את זה?
 

Ccyclist

Well-known member
מה מונע רציף צד בדרום התחנה? זה יכול להשתלב בהגדלת החניון.

לא דיברו מתי שהוא על הכפלת המסילה שם?
אם אכן המסילה תוכפל במקטע הזה, אז יהיה ניתן לעשות את זה?
מה מונע רציף צד בדרום התחנה? זה יכול להשתלב בהגדלת החניון.
לפי סטריט וויו יש רצועה מדרום למסילה הדרומית שתתאים לכך ואם צריך ניתן לקחת מקום מהחניון הקיים "תמורת" הפיכתו לרב קומתי (או תוספת קומה שנייה זולה או בניית חניון רב קומות יקר כולל חפירה לעומק).
&nbsp
לגבי הפעלות שאינן באותו הכיוון: אם הרציף מוגדר דו כיווני אז זה אפשרי כל עוד יש מפלגים משני עברי התחנה ואם מרבית הנוסעים בערב חוזרים מתל אביב וכמות הנוסעים לתל אביב קטנה יותר אז הגיוני שכיוון הדרישה הגדול יקבל את הרציף הצפוני והכיוון עם הדרישה הקטנה יקבל את רציפי האי. אני מכיר תחנות שבהן עמידה של רכבת המסתיימת בצד אחד גורמת לרכבת בכיוון החסום להיות מנותוות לרציף הנגדי אף שזה נוגד את כיוון התנועה הכללי.
 

matrix200200

Active member
נראה לי אתה מתבלבל.

לחלק מהרכבות רחובות היא תחנת קצה והרכבות הללו יכולות לעצור
ברציף שציינת. אבל חלק מהרכבות ממשיכות דרומה והסטת רכבות כאלה מהמסילה הראשית ובכיוון הנכון בעייתית.
נראה לי אתה מתבלבל.
דווקא הרכבות שרחובות היא תחנה אחרונה שלהם, עוצרים ברציף האי ולא ברציף הצפוני.
כן יש כמה רכבות (בערב) שממשיכות עד אשקלון שעוצרות ברציף הצפוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה