כרטיס המשך

מצב
הנושא נעול.
כרטיס המשך

כרטיס המשך
מישהו יודע האם הכרטיסי המשך מטבריה/קרית שמונה לירושלים/תל אביב דרך עפולה תקף גם מקצרין והגולן?
והאם אפשר לבצע את נסיעת המשך עם חברה שהיא לא אגד?
 
כידוע לי הם רק לנסיעות דרך עפולה באגד, מעבר דרך צומת גולני ל

כרטיס המשך
מישהו יודע האם הכרטיסי המשך מטבריה/קרית שמונה לירושלים/תל אביב דרך עפולה תקף גם מקצרין והגולן?
והאם אפשר לבצע את נסיעת המשך עם חברה שהיא לא אגד?
כידוע לי הם רק לנסיעות דרך עפולה באגד, מעבר דרך צומת גולני ל
למשל לא אפשרי
 

נתנאל531

Well-known member
בקרוב יהיה את החופשי-יומי הבין-אזורי

כרטיס המשך
מישהו יודע האם הכרטיסי המשך מטבריה/קרית שמונה לירושלים/תל אביב דרך עפולה תקף גם מקצרין והגולן?
והאם אפשר לבצע את נסיעת המשך עם חברה שהיא לא אגד?
בקרוב יהיה את החופשי-יומי הבין-אזורי
שיהיה בדרך כלל משתלם יותר מנסיעת מעבר.
&nbsp
הבעיה היא שתושבי הגולן (יחד עם תושבי טבריה / עפולה / חצור / צפת / קרית שמונה) נדפקו פוליטית, ולהם קיימת אפשרות לרכישה של כרטיס ארצי בלבד ב־60 ש"ח, בעוד לתושבי מעלות / נהריה / עכו / נצרת ומרחב חיפה אפשרות לרכישת כרטיס בין-אזורי לגוש דן ב־40 ש"ח בלבד.
 

נתנאל531

Well-known member
ותושבי הדרום ב־37.5 ש"ח בלבד

בקרוב יהיה את החופשי-יומי הבין-אזורי
שיהיה בדרך כלל משתלם יותר מנסיעת מעבר.
&nbsp
הבעיה היא שתושבי הגולן (יחד עם תושבי טבריה / עפולה / חצור / צפת / קרית שמונה) נדפקו פוליטית, ולהם קיימת אפשרות לרכישה של כרטיס ארצי בלבד ב־60 ש"ח, בעוד לתושבי מעלות / נהריה / עכו / נצרת ומרחב חיפה אפשרות לרכישת כרטיס בין-אזורי לגוש דן ב־40 ש"ח בלבד.
ותושבי הדרום ב־37.5 ש"ח בלבד
 

nox120

New member
אז כשתושב אילת ינסה לחזור הביתה עם כרטיס יומי, הוא יגיד

בוודאי שכן, והם המרוויחים הגדולים
אז כשתושב אילת ינסה לחזור הביתה עם כרטיס יומי, הוא יגיד
לנהג שנתנאל531 כתב שהרפורמה חלה עליו, ואז הוא יוכל לנסוע בלי לשלם?
 

נתנאל531

Well-known member
נכון, תושבי הדרום רק עד אזור מצפה רמון ועין יהב

אז כשתושב אילת ינסה לחזור הביתה עם כרטיס יומי, הוא יגיד
לנהג שנתנאל531 כתב שהרפורמה חלה עליו, ואז הוא יוכל לנסוע בלי לשלם?
נכון, תושבי הדרום רק עד אזור מצפה רמון ועין יהב
תושבי הערבה מספיר ודרומה ותושבי אילת - מקופחים ונדפקים.
&nbsp
נראה שהחשש של משרד התחבורה הוא מפני ניצול של הכרטיסים היומיים בנסיעה לאילת, שהיא כביכול אזור אקס-טריטוריאלי לסבסוד תחבורה ציבורית. אבל זה יותר חוסר רצון, כי אפשר היה ליצור כרטיסים מיוחדים שניתנים להטענה רק על פרופיל ערבה/אילת שיהיה מיועד לתושבי האזור (באופן דומה לחיילים תושבי האזור שיש להם פרופיל מיוחד).
&nbsp
אבל תושבי הדרום עד קו מצפה רמון זוכים להנחות שאין באזורי ארץ אחרים, לדוגמא חופשי-יומי לבאר שבע עולה 9 ש"ח בלבד, בהשוואה ל־13.5 בירושלים/תל אביב/חיפה, חופשי-חודשי מרחבי לכל אזורי הדרום + מצפה רמון עולה 354 ש"ח (בהשוואה ל־423 במטרופולינים האחרים), ויש הנחות נוספות שאין להם הסבר תחבורתי סביר. האם יתכן שהסיבה להם היא שכיחות גבוהה של מצביעי ליכוד במרחב הדרום? לא אתפלא אם התשובה חיובית...
&nbsp
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה