לא ברור לי למה תדירות 833 נשארת כל כך נמוכה + המסלול

מצב
הנושא נעול.

segevk

Member
לא ברור לי למה תדירות 833 נשארת כל כך נמוכה + המסלול

לא ברור לי למה תדירות 833 נשארת כל כך נמוכה + המסלול
מה הבעיה להעביר מנסיעות קו 826 המאסף לקו 833 המהיר יותר? קשה להשתמש בקו היות והתדירות שלו לא מאפשרת יותר מדי.. ב826 אין טעם לנסוע עם המסלול הנורא שלו.. אז מה הבעיה להעביר נסיעות מ826 לטובת 833?? מקווה שזה יקרה כבר
בנוסף על הדרך להאריך את המסלול שלו לתחנה המרכזית החדשה, ירדתי עם 833 במסוף 2000 והחלפתי לקו לתחנה המרכזית החדשה וזה היה סיוט, היה עדיף הרבה יותר שהקו היה ממשיך עד לתחנה המרכזית
 
כל אחד משני הקווים מופעל על ידי מפעילה אחרת

לא ברור לי למה תדירות 833 נשארת כל כך נמוכה + המסלול
מה הבעיה להעביר מנסיעות קו 826 המאסף לקו 833 המהיר יותר? קשה להשתמש בקו היות והתדירות שלו לא מאפשרת יותר מדי.. ב826 אין טעם לנסוע עם המסלול הנורא שלו.. אז מה הבעיה להעביר נסיעות מ826 לטובת 833?? מקווה שזה יקרה כבר
בנוסף על הדרך להאריך את המסלול שלו לתחנה המרכזית החדשה, ירדתי עם 833 במסוף 2000 והחלפתי לקו לתחנה המרכזית החדשה וזה היה סיוט, היה עדיף הרבה יותר שהקו היה ממשיך עד לתחנה המרכזית
כל אחד משני הקווים מופעל על ידי מפעילה אחרת
כאשר מדובר בשני קווים של אותה מפעילה, קל יחסית להעביר נסיעות מקו לקו.
אבל כאשר מדובר בשתי מפעילות שונות, זה יותר מורכב בגלל ההסכמים בין משרד התחבורה למפעילות.
בנוסף, בהקשר של 826 ו-833, אתה מתייחס אולי לנצרת עילית, אבל הורדת נסיעות מ-826 משמעותה פגיעה בשירות ליקנעם, קרית טבעון, רמת ישי, מגדל העמק וכו'.
826 לא משרת רק את נצרת עילית.
 
האם התחנה המרכזית היתה היעד שלך?

לא ברור לי למה תדירות 833 נשארת כל כך נמוכה + המסלול
מה הבעיה להעביר מנסיעות קו 826 המאסף לקו 833 המהיר יותר? קשה להשתמש בקו היות והתדירות שלו לא מאפשרת יותר מדי.. ב826 אין טעם לנסוע עם המסלול הנורא שלו.. אז מה הבעיה להעביר נסיעות מ826 לטובת 833?? מקווה שזה יקרה כבר
בנוסף על הדרך להאריך את המסלול שלו לתחנה המרכזית החדשה, ירדתי עם 833 במסוף 2000 והחלפתי לקו לתחנה המרכזית החדשה וזה היה סיוט, היה עדיף הרבה יותר שהקו היה ממשיך עד לתחנה המרכזית
האם התחנה המרכזית היתה היעד שלך?
לאן המשכת משם?
במקום לרדת ברכבת מרכז, ייתכן שהיה עדיף לך לרדת קודם, ולהחליף לקו אחר באותה תחנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה