רכבת ישראל נותנת עכשיו שמות ישראלים לקטרים

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
תומס הקטר בגרסא ישראלית חח

תחשבי על הצד החיובי
אם זה יתפוס יהיה אפשר לעשות מזה באמת סדרת אנימציה קצרה, חבורת הקטרים מתגבשת וצריכה להתגבר על מכשולים שונים: מתנגדי חשמול, שביתות ועד, קטרים שמעוכבים בנמל (בשבי?), השבתות פתע...
תומס הקטר בגרסא ישראלית חח
 

סנוי

New member
רעיון חזק

תחשבי על הצד החיובי
אם זה יתפוס יהיה אפשר לעשות מזה באמת סדרת אנימציה קצרה, חבורת הקטרים מתגבשת וצריכה להתגבר על מכשולים שונים: מתנגדי חשמול, שביתות ועד, קטרים שמעוכבים בנמל (בשבי?), השבתות פתע...
רעיון חזק
 

easylivin

New member
אבל זה באמת רק לילדים, שום דבר "רשמי"

אמיתי?
זה נשמע מפגר כמו סדרה מצוירת לילדים...
אבל זה באמת רק לילדים, שום דבר "רשמי"
פותח השרשור יצר כאן רושם "קצת" מטעה אולי. הרכבת בסך הכל העלתה חוברת לילדים עם השמות האלה (הבאתי כבר קישור למעלה), אבל לא שום דבר מעבר לזה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


אבל זה באמת רק לילדים, שום דבר "רשמי"
פותח השרשור יצר כאן רושם "קצת" מטעה אולי. הרכבת בסך הכל העלתה חוברת לילדים עם השמות האלה (הבאתי כבר קישור למעלה), אבל לא שום דבר מעבר לזה.
 

DanBus43Maalit72

Active member


אבל זה באמת רק לילדים, שום דבר "רשמי"
פותח השרשור יצר כאן רושם "קצת" מטעה אולי. הרכבת בסך הכל העלתה חוברת לילדים עם השמות האלה (הבאתי כבר קישור למעלה), אבל לא שום דבר מעבר לזה.

לפי השמות זה כבר נשמע מחשיד.
 

DanBus43Maalit72

Active member
בסך הכל פוסט בפייסבוק של ר"י לחוברת צביעה לילדים.

רכבת ישראל נותנת עכשיו שמות ישראלים לקטרים
איילון הסילון - הקטר החשמלי לירושלים. עלה מגרמניה לישראל ב 2017.

יואב הכוכב - JT42 . שם חיבה לשימוש רכבת נוסעים BOBO ולרכבת מטענים COCO . עלה מספרד לישראל ב 1998 ובעל 3,300 כ"ס.

נירית הספורטאית - יורו 3200. עלתה מספרד לישראל ב 2013 ובעלת 3,200 כ"ס. יכולה להגיע ל 160 קמ"ש. היא הכי מהירה מכל קטרי הדיזל.

ניק הוותיק - G12. עלה מארה"ב לישראל ב 1956 ובעל 1,400 כ"ס.

אלון החסון - G26. עלה מארה"ב לישראל ב 1971 ובעל 2,200 כ"ס. קטר משא.

ברק החזק - יורו 4000. עלה מספרד לישראל ב 2011 ובעל 4,000 כ"ס. הקטר הכי ארוך (23 מטר).

רכבת ישראל ממתגת אותם כנבחרת הספורטאים שלה.
בסך הכל פוסט בפייסבוק של ר"י לחוברת צביעה לילדים.
נראה לך שברצינות יתנו שמות כאלה לציוד הנייד בר"י?
 
אפשר לחשוב שילדים באמת נוסעים ברכבת ישראל. פעם הם עוד נסעו

בסך הכל פוסט בפייסבוק של ר"י לחוברת צביעה לילדים.
נראה לך שברצינות יתנו שמות כאלה לציוד הנייד בר"י?
אפשר לחשוב שילדים באמת נוסעים ברכבת ישראל. פעם הם עוד נסעו
באוטובוסים לבית ספר ולחברים אבל היום האמא מסיעה אותם לכל מקום ומחזירה אותם כדי שלא יכאבו להם הרגליים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לבד לא, עם מבוגרים כן בהחלט. מי שנוסע ברכבת רואה גם ילדים.

אפשר לחשוב שילדים באמת נוסעים ברכבת ישראל. פעם הם עוד נסעו
באוטובוסים לבית ספר ולחברים אבל היום האמא מסיעה אותם לכל מקום ומחזירה אותם כדי שלא יכאבו להם הרגליים.
לבד לא, עם מבוגרים כן בהחלט. מי שנוסע ברכבת רואה גם ילדים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני נוסעת בימים רגילים, לא בשעות העומס, ולא נמחצת כלל

אולי רק בחופשות כדי לטייל. בימים רגילים הם היו נמחצים בדוחק
שיש ברכבת. [URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3903643[/URL]
אני נוסעת בימים רגילים, לא בשעות העומס, ולא נמחצת כלל
ורואה גם ילדים נוסעים עם משפחתם. זו עובדה, לא ברור לי על מה הוויכוח.
 

Ccyclist

Well-known member
כי למעט קו השרון רכבת ישראל היא אמצעי בינעירוני

אולי רק בחופשות כדי לטייל. בימים רגילים הם היו נמחצים בדוחק
שיש ברכבת. [URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3903643[/URL]
כי למעט קו השרון רכבת ישראל היא אמצעי בינעירוני
ועל פי רוב ילדים מתנהלים באזור המקומי שלהם מבית הספר לבית, לבתי חברים ולחוגים.
&nbsp
הנסיעות הבינעירוניות שלהם מתבצעות בעיקר בחופשות כי אז ההורים יכולים ללוות אותם לאטרקציות כאלו ואחרות או לקרובי משפחה שגרים בערים מרוחקות.
&nbsp
כשלולאת השרון תושלם יתכן שיהיו יותר ילדים על הקו מרעננה וכפר סבא כי אלו ערי לווין של תל אביב והנסיעה מהן לתחנות האיילון תהיה קצרה. מסילת הירקון אינה במקום הכי מזמין (לדעתי יש להציב מסוף אוטובוסים בכל אחת ואחת מתחנותיה ולהריץ קווי צפון דרום וקווים אלכסוניים מתחנות אלו או שמרכז מסלולם בתחנות אלו) ויתכן שזו הסיבה שאין בה יוצא מן הכלל בולט. יתכן גם שעם פתיחת הקו האדום תושבי הערים שלאורך מסילת הירקון יעדיפו אותו על המסילה הגלל מיקומו בלב הערים, תדירותו הגבוהה והעובדה שהוא יכנס ללב תל אביב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה