אביב אופיר
New member
שכר מופרז ברכבת ישראל
שכר מופרז ברכבת ישראל
רכבת ישראל היא חברה בע"מ. משמעות הדבר היא שר"י הנו ארגון למטרת רווח למען בעלי המניות שלו (שבמקרה זה הם אתם ואני - דהינו מדינת ישראל). והנה, נראה שהארגון הזה מתנהל בבזבזנות יתר ומוציא יותר כסף על שכר מאשר ישנן הכנסות ממכירת כרטיסים עם שכר ממוצע הנושק ל-20,000 ש"ח. זאת ועוד, השכר הזה לא מספיק - וועד העובדים הלוחמני רוצה להעלות עוד את השכר ומאיים בהשבתות -- זאת לאחר שרק לפני זמן קצר שכרם עלה ב-25% קולקטיבית + מענק שמן + הטבות נוספות, והכל בגיבוי ההסתדרות.
אין בזה שום הגיון, למעט ההגיון הרגיל שההסתדרות עוזרת (בעיקר) לוועדי העובדים החזקים במשק (ראה חברת החשמל, תע"א וכו').
שכר מופרז ברכבת ישראל
רכבת ישראל היא חברה בע"מ. משמעות הדבר היא שר"י הנו ארגון למטרת רווח למען בעלי המניות שלו (שבמקרה זה הם אתם ואני - דהינו מדינת ישראל). והנה, נראה שהארגון הזה מתנהל בבזבזנות יתר ומוציא יותר כסף על שכר מאשר ישנן הכנסות ממכירת כרטיסים עם שכר ממוצע הנושק ל-20,000 ש"ח. זאת ועוד, השכר הזה לא מספיק - וועד העובדים הלוחמני רוצה להעלות עוד את השכר ומאיים בהשבתות -- זאת לאחר שרק לפני זמן קצר שכרם עלה ב-25% קולקטיבית + מענק שמן + הטבות נוספות, והכל בגיבוי ההסתדרות.
אין בזה שום הגיון, למעט ההגיון הרגיל שההסתדרות עוזרת (בעיקר) לוועדי העובדים החזקים במשק (ראה חברת החשמל, תע"א וכו').