כוונה ללא מועד ברור: נתח משמעותי מקווי אגד י-ם יעבור למפעיל

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
והתסריט של נפלאות הרב-קו מתמשך כי לרוב המוחלט של התושבים

כוונה ללא מועד ברור: נתח משמעותי מקווי אגד י-ם יעבור למפעיל
אחר

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-400532-00.html
והתסריט של נפלאות הרב-קו מתמשך כי לרוב המוחלט של התושבים
המנפיק הוא אגד
&nbsp
כל עוד לא יבטלו כליל את העניין של חוזה מפעיל א' מול מפעיל ב' על כרטיס שהנפיק מפעיל ג' אז החלפת מפעיל במכרז יוצרת יותר בעיות
 

dio19751

New member
אני לא מבין, למה שלא יעשו במקום רב-קו כרטיסים מגנטים כמו

והתסריט של נפלאות הרב-קו מתמשך כי לרוב המוחלט של התושבים
המנפיק הוא אגד
&nbsp
כל עוד לא יבטלו כליל את העניין של חוזה מפעיל א' מול מפעיל ב' על כרטיס שהנפיק מפעיל ג' אז החלפת מפעיל במכרז יוצרת יותר בעיות
אני לא מבין, למה שלא יעשו במקום רב-קו כרטיסים מגנטים כמו
בחו"ל. שאפר להנפיק במכונות , פשוט בוחרים סוג כרטיס ויוצר ממכונה כבר מוטען . יש דבר כזה בכל מדינה מתוקנת!
 

arseny92

Well-known member
מנהל
במטרונית אפשר, אבל אנונימי וללא ביטוח חוזים ושירות נורמלי

אני לא מבין, למה שלא יעשו במקום רב-קו כרטיסים מגנטים כמו
בחו"ל. שאפר להנפיק במכונות , פשוט בוחרים סוג כרטיס ויוצר ממכונה כבר מוטען . יש דבר כזה בכל מדינה מתוקנת!
במטרונית אפשר, אבל אנונימי וללא ביטוח חוזים ושירות נורמלי
בשאר הארץ העקרון דומה רק שהנהג מוכר את האנונימי ולא המכונה, אבל ברוב המקרים בדיוק נגמר לו המלאי ואין
עכשיו ה-"היגיונות" - בירושלים ניתן לרכוש אנונימי מנהג, אבל הוא ריק הוא לא יכול להטעין אותו מיד בדבר חוץ מנסיעה בודדת (אז למעשה לא ₪5 אלא ₪10.90 לכרטיס) אשר מיד ינוצל אבל המעבר השעתי עדיין יהיה תקף

או שאתה מצפה שמכונה ברחוב תיתן כרטיס חד-פעמי מתכלה? אז יהיו יותר מדי תורים לידה כדי רק להוציא כרטיס
 

dio19751

New member
אני מתככון לא לכרטיס דומה לרב-קו עם צ'יפ ומפלסטיק, יש בחול

במטרונית אפשר, אבל אנונימי וללא ביטוח חוזים ושירות נורמלי
בשאר הארץ העקרון דומה רק שהנהג מוכר את האנונימי ולא המכונה, אבל ברוב המקרים בדיוק נגמר לו המלאי ואין
עכשיו ה-"היגיונות" - בירושלים ניתן לרכוש אנונימי מנהג, אבל הוא ריק הוא לא יכול להטעין אותו מיד בדבר חוץ מנסיעה בודדת (אז למעשה לא ₪5 אלא ₪10.90 לכרטיס) אשר מיד ינוצל אבל המעבר השעתי עדיין יהיה תקף

או שאתה מצפה שמכונה ברחוב תיתן כרטיס חד-פעמי מתכלה? אז יהיו יותר מדי תורים לידה כדי רק להוציא כרטיס
אני מתככון לא לכרטיס דומה לרב-קו עם צ'יפ ומפלסטיק, יש בחול
כרטיסים מנייר שבתוך הנייר ( קרטון דק) מושתלים סיבים אלקטרונים בדומה לזמזם נגד גניבות בחנוית . ובעד רכישת הרטיסים או חוזים יומיים המכונה מכתיבה על כרטיס זה ישיר את החוזה. וכרטיס זה עובד באותו עיקרון כמו רב-קח NFC. פשוט זה יותר נוח לתיירים ולנוסעים מזדמנים שאין להם רב קו . יש את זה באתונה, במוסקבה ובשער מדינות
דוגמא:
http://www.iefimerida.gr/sites/defa...20/public/karta-odigies-708.jpg?itok=KnFg_iS7
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לזה התכוונתי כשאמרתי כרטיס מתכלה, זאת ההגדרה לכרטיס חכם אשר

אני מתככון לא לכרטיס דומה לרב-קו עם צ'יפ ומפלסטיק, יש בחול
כרטיסים מנייר שבתוך הנייר ( קרטון דק) מושתלים סיבים אלקטרונים בדומה לזמזם נגד גניבות בחנוית . ובעד רכישת הרטיסים או חוזים יומיים המכונה מכתיבה על כרטיס זה ישיר את החוזה. וכרטיס זה עובד באותו עיקרון כמו רב-קח NFC. פשוט זה יותר נוח לתיירים ולנוסעים מזדמנים שאין להם רב קו . יש את זה באתונה, במוסקבה ובשער מדינות
דוגמא:
http://www.iefimerida.gr/sites/defa...20/public/karta-odigies-708.jpg?itok=KnFg_iS7
לזה התכוונתי כשאמרתי כרטיס מתכלה, זאת ההגדרה לכרטיס חכם אשר
מוגבל באפשרויות הטעינה ושימוש או חכם למחצה שזה בעל אפשרות לכלול רק חוזה אחד ולא ניתן לשימוש חוזר
&nbsp
לא הכי שונה מקניית כרטיס נייר וגם לא הכי תורם לסביבה כאשר כולם זורקים כרטיס משומש וצריך כל הזמן לחדש מלאים להנפקות ולתחזק מכונות אלה
&nbsp
כרטיס רב-שימושי עם שבב וגם NFC המאפשר טעינה חוזרת של כל סוג של חוזה נסיעה יותר מועדף כשמתעסקים רק עם טעינות דיגיטליות ולא מסבכים עם מלאי הנפקות
&nbsp
הבעיה פה זה ריבוי מפעילות וחוסר תאום של נהלים, זה הכל. צריך לאחד הכל לחברת רב-קו אחת שתהיה המנפיקה וגם תטפל בכל החוזים. אפשר להתחיל ממצב ביניים של מכונות תיקוף בלבד שתלויים בדגל מפיעיל (רק התיקופים והאירועים ישויכו למפעיל), אבל עמדות טעינה, הנפקה ועמדות שירות ירשמו הכל מול מפעיל קוד 1 שזה מרכז השירות אשר יטפל בהכל
&nbsp
בפריס משמשים את אותו סוג כרטיס בתקן הקליפסו, במותג הנביגו, אבל יש הרבה פחות בעיות בעיקר משום ששם יש רק שני מפעילים בלבד, שהם RATP בקוד מפעיל 1 ו-SNCF בקוד מפעיל 2 אשר רק מתקף נסיעות ל-RER C/D/E אבל כל השירות ומכירת כרטיסים על ידי RATP אשר מפעילה את האוטובוסים, RER A/B והמטרו
&nbsp
כרטיס קליפסו אחר שאני מכיר הוא כרטיס הויוה מליסבון, אבל גם שם ההתנהלות היא יותר נורמלית למרות ריבוי המפעילים, ועבור תיירים יש גם כרטיס מתכלה לשימוש מוגבל
&nbsp
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
גם בגוטבורג בשוודיה משתמשים בקליפסו

לזה התכוונתי כשאמרתי כרטיס מתכלה, זאת ההגדרה לכרטיס חכם אשר
מוגבל באפשרויות הטעינה ושימוש או חכם למחצה שזה בעל אפשרות לכלול רק חוזה אחד ולא ניתן לשימוש חוזר
&nbsp
לא הכי שונה מקניית כרטיס נייר וגם לא הכי תורם לסביבה כאשר כולם זורקים כרטיס משומש וצריך כל הזמן לחדש מלאים להנפקות ולתחזק מכונות אלה
&nbsp
כרטיס רב-שימושי עם שבב וגם NFC המאפשר טעינה חוזרת של כל סוג של חוזה נסיעה יותר מועדף כשמתעסקים רק עם טעינות דיגיטליות ולא מסבכים עם מלאי הנפקות
&nbsp
הבעיה פה זה ריבוי מפעילות וחוסר תאום של נהלים, זה הכל. צריך לאחד הכל לחברת רב-קו אחת שתהיה המנפיקה וגם תטפל בכל החוזים. אפשר להתחיל ממצב ביניים של מכונות תיקוף בלבד שתלויים בדגל מפיעיל (רק התיקופים והאירועים ישויכו למפעיל), אבל עמדות טעינה, הנפקה ועמדות שירות ירשמו הכל מול מפעיל קוד 1 שזה מרכז השירות אשר יטפל בהכל
&nbsp
בפריס משמשים את אותו סוג כרטיס בתקן הקליפסו, במותג הנביגו, אבל יש הרבה פחות בעיות בעיקר משום ששם יש רק שני מפעילים בלבד, שהם RATP בקוד מפעיל 1 ו-SNCF בקוד מפעיל 2 אשר רק מתקף נסיעות ל-RER C/D/E אבל כל השירות ומכירת כרטיסים על ידי RATP אשר מפעילה את האוטובוסים, RER A/B והמטרו
&nbsp
כרטיס קליפסו אחר שאני מכיר הוא כרטיס הויוה מליסבון, אבל גם שם ההתנהלות היא יותר נורמלית למרות ריבוי המפעילים, ועבור תיירים יש גם כרטיס מתכלה לשימוש מוגבל
&nbsp
&nbsp
גם בגוטבורג בשוודיה משתמשים בקליפסו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה