בגלל תלונות הציבור: משרד התחבורה שוב משנה מסלולי קווים בפ"ת

מצב
הנושא נעול.
לא עדיף כבר להחזיר את קו 92 למסלול המקורי וכך למנוע את

בגלל תלונות הציבור: משרד התחבורה שוב משנה מסלולי קווים בפ"ת
http://mynetpetahtikva.co.il/mobile/article/267331/5
לא עדיף כבר להחזיר את קו 92 למסלול המקורי וכך למנוע את
כל השינויים האלה? יותר מדיי שינויים ושיפוצים בגלל קיצור של כרבע שעה ממסלול 92
 

אוהד1110

New member
השיוניים הללו מעידים שמי שתכנן אותם אינו מכיר את המקום

לא עדיף כבר להחזיר את קו 92 למסלול המקורי וכך למנוע את
כל השינויים האלה? יותר מדיי שינויים ושיפוצים בגלל קיצור של כרבע שעה ממסלול 92
השיוניים הללו מעידים שמי שתכנן אותם אינו מכיר את המקום
 

olli3

New member
מנהל
ועל חשבון מה זה יבוא? איפה תבטל שירות במקום?

לא עדיף כבר להחזיר את קו 92 למסלול המקורי וכך למנוע את
כל השינויים האלה? יותר מדיי שינויים ושיפוצים בגלל קיצור של כרבע שעה ממסלול 92
ועל חשבון מה זה יבוא? איפה תבטל שירות במקום?
יש סך קילומטרים, על מנת להוסיף לX, עליך להוריד מY או לבטל נסיעות בY.
&nbsp
במקרה של קו 92, התווספו כ-20 נסיעות ביום, הארכתו חזרה תגרום לביטול נסיעות אלו.
&nbsp
כמו כן, האם קישור עירוני אשר מתבצע על ידי קו אשר יוצא מקניון איילון דרך בני ברק הוא קישור יעיל שניתן לסמוך עליו? התשובה היא לא.
&nbsp
מעבר לכך שקו 97 הוא קו בלאי, האח הלא תדיר של 99. שני קווים שנוסעים בתכל'ס באותו המסלול (כיום) מלבד קטע הנסיעה בתוך הדר גנים. מאד יעיל למערכת תח"צ שיש שני קווים שנוסעים אותו הדבר חוץ מקטע פיצי בקצה... לא באמת.
 

חעחעחע11

Active member
יכול להיות שזה בגלל שהקו היה ארוך מאוד ומרובה תחנות

הכוונה כמובן לשינוי בקו 92.. פשוט לא נותן לי לערוך
יכול להיות שזה בגלל שהקו היה ארוך מאוד ומרובה תחנות
אבל בדיעבד הביטול יצאתי ממש שטותי. כל כך הרבה מתלוננים על הקיצור של 92 גם מכרים שלי, גם אני שומע אנשים בתחנות, וכמובן ברשתות החברתיות.
במקום לעשות כל כך הרבה שינויים בפתח תקווה בגלל קיצור 92, שיחזירו את המצב לקדמותו.
מזכיר לי את סיפור ביטולו של קו 35 מתהש לתחמת או את ביטול 45 ועוד ועוד
 
Droriko מהפורום סבור בכלל שצריך לבטל את 92 לחלוטין

יכול להיות שזה בגלל שהקו היה ארוך מאוד ומרובה תחנות
אבל בדיעבד הביטול יצאתי ממש שטותי. כל כך הרבה מתלוננים על הקיצור של 92 גם מכרים שלי, גם אני שומע אנשים בתחנות, וכמובן ברשתות החברתיות.
במקום לעשות כל כך הרבה שינויים בפתח תקווה בגלל קיצור 92, שיחזירו את המצב לקדמותו.
מזכיר לי את סיפור ביטולו של קו 35 מתהש לתחמת או את ביטול 45 ועוד ועוד
Droriko מהפורום סבור בכלל שצריך לבטל את 92 לחלוטין
האמת שיש הגיון בקיצור שלו ובהחלפת השירות שנתן במזרח פתח תקוה בקווים של אפיקים.
אני לא אתפלא בכלל אם דן עצמה היא היוזמת של השינוי.
בעקרון אפיקים היא מפעילת השירות העירוני בפתח תקוה ודן מפעילת השירות בין פתח תקוה לבני ברק ולתל אביב.
קו 92 גם במתכונתו החדשה, אבל הרבה יותר במתכונתו הקודמת, היה קו שהשירות העירוני שסיפק בתוך פתח תקוה היה לא פחות ואלי יותר מהשירות שהוא מספק בין פתח תקוה לבני ברק.
בשביל השירות בין הדר גנים לבני ברק יש את 292 ו-92 לא ממש שימש לשירות הזה, אלא לשירות פנימי בפתח תקוה ולשירות בין כפר אברהם, מרכז פתח תקוה, כפר גנים וציר ז'בוטינסקי לבני ברק (שירות שברובו מסופק גם כעת על ידי 92). ושירות בין הדר גנים לחלקים אחרים בפתח תקוה זה תפקיד של אפיקים, לא של דן.
 

olli3

New member
מנהל
בדיוק, אי אפשר לשמור על אמינות לשירות עירוני בפ"ת מקו שיוצא

Droriko מהפורום סבור בכלל שצריך לבטל את 92 לחלוטין
האמת שיש הגיון בקיצור שלו ובהחלפת השירות שנתן במזרח פתח תקוה בקווים של אפיקים.
אני לא אתפלא בכלל אם דן עצמה היא היוזמת של השינוי.
בעקרון אפיקים היא מפעילת השירות העירוני בפתח תקוה ודן מפעילת השירות בין פתח תקוה לבני ברק ולתל אביב.
קו 92 גם במתכונתו החדשה, אבל הרבה יותר במתכונתו הקודמת, היה קו שהשירות העירוני שסיפק בתוך פתח תקוה היה לא פחות ואלי יותר מהשירות שהוא מספק בין פתח תקוה לבני ברק.
בשביל השירות בין הדר גנים לבני ברק יש את 292 ו-92 לא ממש שימש לשירות הזה, אלא לשירות פנימי בפתח תקוה ולשירות בין כפר אברהם, מרכז פתח תקוה, כפר גנים וציר ז'בוטינסקי לבני ברק (שירות שברובו מסופק גם כעת על ידי 92). ושירות בין הדר גנים לחלקים אחרים בפתח תקוה זה תפקיד של אפיקים, לא של דן.
בדיוק, אי אפשר לשמור על אמינות לשירות עירוני בפ"ת מקו שיוצא
מקניון איילון דרך ב"ב.
 
לפי זה צריך לבטל את רוב קווי דן בת ים שמגיעים

Droriko מהפורום סבור בכלל שצריך לבטל את 92 לחלוטין
האמת שיש הגיון בקיצור שלו ובהחלפת השירות שנתן במזרח פתח תקוה בקווים של אפיקים.
אני לא אתפלא בכלל אם דן עצמה היא היוזמת של השינוי.
בעקרון אפיקים היא מפעילת השירות העירוני בפתח תקוה ודן מפעילת השירות בין פתח תקוה לבני ברק ולתל אביב.
קו 92 גם במתכונתו החדשה, אבל הרבה יותר במתכונתו הקודמת, היה קו שהשירות העירוני שסיפק בתוך פתח תקוה היה לא פחות ואלי יותר מהשירות שהוא מספק בין פתח תקוה לבני ברק.
בשביל השירות בין הדר גנים לבני ברק יש את 292 ו-92 לא ממש שימש לשירות הזה, אלא לשירות פנימי בפתח תקוה ולשירות בין כפר אברהם, מרכז פתח תקוה, כפר גנים וציר ז'בוטינסקי לבני ברק (שירות שברובו מסופק גם כעת על ידי 92). ושירות בין הדר גנים לחלקים אחרים בפתח תקוה זה תפקיד של אפיקים, לא של דן.
לפי זה צריך לבטל את רוב קווי דן בת ים שמגיעים
אחרי דרך ארוכה מצפון תל אביב ומשמשים גם כקו פנימי בבת ים
אני לא בעד לבטל קווים ארוכים אלא בעד להוסיף להם תדירות וכך הם יהיו יותר אמינים ולא יחכו להם הרבה זמן
 

Ccyclist

Well-known member
לפעמים עדיף לפצל קווים.

לפי זה צריך לבטל את רוב קווי דן בת ים שמגיעים
אחרי דרך ארוכה מצפון תל אביב ומשמשים גם כקו פנימי בבת ים
אני לא בעד לבטל קווים ארוכים אלא בעד להוסיף להם תדירות וכך הם יהיו יותר אמינים ולא יחכו להם הרבה זמן
לפעמים עדיף לפצל קווים.
את קו 10 הלונדוני פיצלו ל2 ב2000 או 2001, ממש בתחילת הקדנציה הראשונה של ליווינגסטון ותחילת פעילות TFL במתכונתה הנוכחית.
&nbsp
הקו עשה איזה חיבור מצפון לונדון למערב לונדון דרך אוקספורד סטריט העמוס וזה השפיע על היעילות שלו. בצפון ומרכז לונדון הקו די מקביל לתחתית אבל במערב לונדון הוא משרת גם כיום מסלול הנמצא בחצי הדרך בין פרוזדורי תחתית מקבילים ומחבר גם אתרים חשובים כמו אזור המוזיאונים והרויל אלברט הול דרך הרחוב שמקביל לצד הדרומי של הייד פארק. אחר כך הוא נמצא בחצי הדרך שבין הקו המרכזי לקווי הדיסטריקט והפיקדילי בכיוון מערב עד שהציר עליו הוא עובר מתמשק עם תחנתו הסופית - תחנת המרסמית' (דיסוריקט, פיקדילי, המרסמית' והסיטי, המעגלי בהארכה על תוואי המרסמית' והסיטי).
&nbsp
הפיצול היה שהקו מארצ'ווי לאוקספורד סטריט קיבל את המספר 390 ( 400-10 ) בעוד שקו 10 ממערב העיר מסתיים כיום בקינגס קרוס שעל גבולו הצפוני של מרכז העיר. הרווח הוא ששני ענפי הקו אינם תלויים בנסיעה מצד לצד דרך המרכז וכן דרך מרכזים משניים (רק הקטע מקמדן טאון לארצ'ווי בענף שהפך ל390 יכול לקחת חצי שעה בשעות העומס, וזה באזור 2, אני לא רוצה לחשוב כמה זמן לקח לנסיעה המלאה של הקו ההיסטורי).
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
איך הגעת למסקנה הזו? אפיקים מפעילה שירות עירוני בבת ים?

לפי זה צריך לבטל את רוב קווי דן בת ים שמגיעים
אחרי דרך ארוכה מצפון תל אביב ומשמשים גם כקו פנימי בבת ים
אני לא בעד לבטל קווים ארוכים אלא בעד להוסיף להם תדירות וכך הם יהיו יותר אמינים ולא יחכו להם הרבה זמן
איך הגעת למסקנה הזו? אפיקים מפעילה שירות עירוני בבת ים?
הטענה החלקית כאן היא שמכיוון שאפיקים מבצעת שירות עירוני בפתח תקווה, מן הראוי שהיא זו שתבצע קישור בין שכונות בפתח תקווה ולא דן.
&nbsp
כמו כן, לעניין שהעלת. יש חשיבות בקווים האלו בבת ים כקווים שמקשרים למוקדים שונים ביפו ותל אביב כך שאין מה לגעת בהם בתכל'ס. אף אחד לא מצפה שאנשים יסעו בהם מבת ים עד עתידים, כמו שאף אחד לא מצפה שאנשים יסעו עם קו 301 מתל אביב לאשקלון או עם 921 מפתח תקווה לחיפה, כן? אבל כן ישתמשו בכל הקווים האלו למקטעי דרך שונים.
&nbsp
92 אינו המקרה הזה, אין לו כל כך הרבה שימושים כמו שיש לקווי בת ים-תל אביב. היו לו בסך הכל 3 קישורים עיקריים וזהו. קו 97 היה קו בלאי לחלוטין, האח החורג של קו 99 אם תרצה. יעילות לא הייתה בו, לנסוע אותו הדבר כמו 99 התדיר יותר, לא באמת מוסיף. עדיף מסלול אחר שיאפשר לאנשים להגיע למקומות רבים יותר ממקום מגוריהם ולכן 97 החדש הרבה יותר טוב מקודמו.
&nbsp
עכשיו ל92 נותרו שני קישורים עיקריים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה