נפלאות הכספונט

מצב
הנושא נעול.
רב קו אונליין ממליצה על חוזים לחידוש במטרה להקל על החיפוש

כפי שאמרתי מלחתחילה: ביזיון וחוסר מידע נגיש נורמלי לציבור
ותשתית תפעול נורמלית
&nbsp
1. חוזה לא נמחק מכרטיס כאשר הוא מנוצל או מסתיים אלא רק "מתבטל" (נמחק הקישור מ-"תוכן עניינים" אבל תוכן הרשומות נשאר כפי שהיה)
2. במסוף טעינה, לא משנה איזה, מוצג תוכן כרטיס כפישהו נקרא מתוכן הכרטיס (נקרא תוכן של כל רשומה בנפרד, אך לרוב לא מסומן האם זה תקף או לא)
2.1. ברב-קו אונליין מוצג חוזה ערך צבור פעיל אחד גם אם בפועל בכרטיס יש כמה חוזים כאלה שבוטלו, בגלל סעיף 3 כדי שלא יחשבו ש"גונבים כסף" כי הנוסע היה רואה כמה חוזים אשר "לא פועלים"
2.2. סריקה בכספונט מציגה רק חוזים של האזור וחוזים שכבר נמצאים בכרטיס כפי שנקראו ממנו (ישר מהתוכן), אשר ניתנים לרכישה חוזרת (חידוש) מרב-קו אונליין (אם באפליקציה יש לחצן רכישה ישר בדף החוזים (כאשר לא צריך לעבור לדף חיפוש חוזה אחר לטעינה, כלומר הכספונט היה ישר מציע לך לחדש גם את הכרטיסיה קוד 2 - מאגד תעבורה כי היא היחידה שממשיכה למכור אותו דרך רב-קו אונליין - אילו מסיטיפס היה חוזה נוצל מהסוג של 1, 2 או 10 נסיעות ולא ה-20 שלא נמכר דרך רב-קו אונליין) )
3. טעינת חוזה במסוף של אגד (קופה/אוטובוס, בעיקר במסוף מהסוג הישן, אבל לרוב קורה גם בחדש) טוענת אותו לחוזה ה-"פנוי" הבא (מעבירה חוזה)
4. מרכז שירות רואה רק חוזים פעילים מ-"תוכן עניינים" (ולכן בכלל לא עוזר בנושא של "אבל מכונת טעינה מציגה ככה!"), אבל כאשר מבקשים הנפקה והעברת חוזים הוא פשוט מעביר את תוכן כל הכרטיס כפישהו, אז אתה ממשיך להיות תקוע עם חוזים מלפני עידן הדינוזאורים
&nbsp
&nbsp
יותר טוב?
רב קו אונליין ממליצה על חוזים לחידוש במטרה להקל על החיפוש
חוזים קיימים על הכרטיס זו עובדה, יש בו שבב שמכיל מקום ל 6 חוזים ועד שהם לא נדרסים ע"י חוזים חדשים הם ממשיכים להיות רשומים על הרב קו, בין אם פג תוקפם או שהם כבר לא פעילים.
רב קו אונליין יוצאת מנקודת הנחה שאם השתמשת פעם בחוזה הזה תרצה להשתמש בו שוב, ואולי אפילו תרצה לדעת שהיה לך חוזה מסוג כזה והוא בדיוק נגמר (למשל כרטיסיה וכמות הניקובים שבה).
מתוך רשימת החוזים הקיימים או כאלה שכבר לא פעילים, ניתן במידה ונמכרים ברב קו אונליין, לעבור מייד לרכישה מבלי לחפש בכמות האדירה של החוזים המוצעים.
ובכספונט, האפשרויות מוגבלות לעומת אפשרויות החיפוש באפליקציה, ולכן כדי להקל על חיפוש חוזים, מוצעים חוזים ראשית לפי השימוש, כלומר חוזים שקיימים או היו קיימים על הכרטיס וניתן לחדש אותם.
בצילום שהוצג למעלה לגבי מספר חוזים של ערך צבור שכבר אינם פעילים, במקרה מדובר בחוזים שונים כי כל אחד מהם נטען בעבר בסכום שונה, כל אחד הוצג שוב, כי המשתמש בעבר קנה בסכומים האלה ויתכן ורצה שוב לרכוש באחד מהסכומים האלה.
מלבד זאת מוצעים חוזים רלוונטיים לאיזור בו נמצא הכספונט, הגיוני שהנוסע נוסע באיזור זה.
ומי שלא מוצא באפשרויות המוצגות בכספונט יכול לעשות שימוש בהזמנת טעינה כפי שהוסב פה.
בכל מקרה ברוב המקרים נוסעים רוכשים חוזה אחד או שניים ואותם מחדשים מפעם לפעם, ולכן אפשרויות החידוש בכספונטים בבתי העסק ובאפליקציה נותנות מענה לרוב האוכלוסיה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
תשובה

רב קו אונליין ממליצה על חוזים לחידוש במטרה להקל על החיפוש
חוזים קיימים על הכרטיס זו עובדה, יש בו שבב שמכיל מקום ל 6 חוזים ועד שהם לא נדרסים ע"י חוזים חדשים הם ממשיכים להיות רשומים על הרב קו, בין אם פג תוקפם או שהם כבר לא פעילים.
רב קו אונליין יוצאת מנקודת הנחה שאם השתמשת פעם בחוזה הזה תרצה להשתמש בו שוב, ואולי אפילו תרצה לדעת שהיה לך חוזה מסוג כזה והוא בדיוק נגמר (למשל כרטיסיה וכמות הניקובים שבה).
מתוך רשימת החוזים הקיימים או כאלה שכבר לא פעילים, ניתן במידה ונמכרים ברב קו אונליין, לעבור מייד לרכישה מבלי לחפש בכמות האדירה של החוזים המוצעים.
ובכספונט, האפשרויות מוגבלות לעומת אפשרויות החיפוש באפליקציה, ולכן כדי להקל על חיפוש חוזים, מוצעים חוזים ראשית לפי השימוש, כלומר חוזים שקיימים או היו קיימים על הכרטיס וניתן לחדש אותם.
בצילום שהוצג למעלה לגבי מספר חוזים של ערך צבור שכבר אינם פעילים, במקרה מדובר בחוזים שונים כי כל אחד מהם נטען בעבר בסכום שונה, כל אחד הוצג שוב, כי המשתמש בעבר קנה בסכומים האלה ויתכן ורצה שוב לרכוש באחד מהסכומים האלה.
מלבד זאת מוצעים חוזים רלוונטיים לאיזור בו נמצא הכספונט, הגיוני שהנוסע נוסע באיזור זה.
ומי שלא מוצא באפשרויות המוצגות בכספונט יכול לעשות שימוש בהזמנת טעינה כפי שהוסב פה.
בכל מקרה ברוב המקרים נוסעים רוכשים חוזה אחד או שניים ואותם מחדשים מפעם לפעם, ולכן אפשרויות החידוש בכספונטים בבתי העסק ובאפליקציה נותנות מענה לרוב האוכלוסיה.
תשובה
------
חוזים קיימים על הכרטיס זו עובדה, יש בו שבב שמכיל מקום ל 6 חוזים ועד שהם לא נדרסים ע"י חוזים חדשים הם ממשיכים להיות רשומים על הרב קו, בין אם פג תוקפם או שהם כבר לא פעילים.
------

מקום ל-8

-------

רב קו אונליין יוצאת מנקודת הנחה שאם השתמשת פעם בחוזה הזה תרצה להשתמש בו שוב, ואולי אפילו תרצה לדעת שהיה לך חוזה מסוג כזה והוא בדיוק נגמר (למשל כרטיסיה וכמות הניקובים שבה).
מתוך רשימת החוזים הקיימים או כאלה שכבר לא פעילים, ניתן במידה ונמכרים ברב קו אונליין, לעבור מייד לרכישה מבלי לחפש בכמות האדירה של החוזים המוצעים.
------

זה לא אומר שהמשתמש תמיד רוצה שהכרטיס תמיד יכלול את החוזים המנוצלים, ויתר מכך, באתר/אפליקציה/מכונת טעינה מוצגים גם חוזים מנוצלים ופגים שלא נמכרים ברב-קו אונליין ולא ניתן לחדשם (ע"ע חוזי רכבת, חוזי כרטיסיה ישנים (קונקס ויאוליה! או כרטיסיות גושדניות שבוטלו מזמן!) או בסוג שלא נמכר ברב-קו אונליין (חוזה 20 נסיעות) )

לדעת שהיה לך חוזה כלשהו כזה שנוצל זה טוב לזמן מוגבל, אין סיבה להמשיך לקרא מכרטיס חוזים שלא ניתנים לרכישה חוזרת או בוטלו לפני שנים, וכיוון שחוזים אלו מוצגות גם במכונות טעינה (כי נקראות שם מהדאמפ), יש לתת לנוסע אפשרות למחקם מהכרטיס אם הנוסע רוצה

"נקודת הנחה" זו יותר מבלבלת נוסע מאשר עוזרת להבין מה תקף ומה לא, כי במכונת טעינה של מפעיל (רכבת, אגד, נתיב אקספרס, קווים...) כל החוזים המנוצלים מוצגים שם כפי שנקראים מתוכן הכרטיס, ולכן גישה כזו של צמצום פעולות לא תורמת לנוסע, לכן לנוסע חייבת להיות אפשרות מחיקה לגמרי של רשומות לא רלוונטיות/מבוטלות/פגי תוקף גם אם זה יצריך מספר סריקות של הכרטיס בגלל ההגבלה למספר הפעולות בסריקה אחת

------------------
בצילום שהוצג למעלה לגבי מספר חוזים של ערך צבור שכבר אינם פעילים, במקרה מדובר בחוזים שונים כי כל אחד מהם נטען בעבר בסכום שונה, כל אחד הוצג שוב, כי המשתמש בעבר קנה בסכומים האלה ויתכן ורצה שוב לרכוש באחד מהסכומים האלה.
-----------------

שים לב אבל שמוצגות היתרות מונה מהטעינות הקודמות, ולכן זה סימן שאלו חוזי ערך צבור שהועתקו מרשומה הקודמת (בוטלו) והועברו לרשומה הבאה על ידי אגד ללא קשר אם זה בסכום שונה או לא

מה שמשתמש היה מצפה מכספונט בקשר לערך צבור זה הצגת רק חוזה ערך צבור הפעיל עם היתרה העדכנית, ובדף הבה להציג את האפשרויות טעינה לערך צבור של הסכומים השונים, אותו הדבר לגבי כרטיסיות שעדיין נמכרות
 
אני חושב שהטענה היא לא על הצגת החוזים הלא תקפים

רב קו אונליין ממליצה על חוזים לחידוש במטרה להקל על החיפוש
חוזים קיימים על הכרטיס זו עובדה, יש בו שבב שמכיל מקום ל 6 חוזים ועד שהם לא נדרסים ע"י חוזים חדשים הם ממשיכים להיות רשומים על הרב קו, בין אם פג תוקפם או שהם כבר לא פעילים.
רב קו אונליין יוצאת מנקודת הנחה שאם השתמשת פעם בחוזה הזה תרצה להשתמש בו שוב, ואולי אפילו תרצה לדעת שהיה לך חוזה מסוג כזה והוא בדיוק נגמר (למשל כרטיסיה וכמות הניקובים שבה).
מתוך רשימת החוזים הקיימים או כאלה שכבר לא פעילים, ניתן במידה ונמכרים ברב קו אונליין, לעבור מייד לרכישה מבלי לחפש בכמות האדירה של החוזים המוצעים.
ובכספונט, האפשרויות מוגבלות לעומת אפשרויות החיפוש באפליקציה, ולכן כדי להקל על חיפוש חוזים, מוצעים חוזים ראשית לפי השימוש, כלומר חוזים שקיימים או היו קיימים על הכרטיס וניתן לחדש אותם.
בצילום שהוצג למעלה לגבי מספר חוזים של ערך צבור שכבר אינם פעילים, במקרה מדובר בחוזים שונים כי כל אחד מהם נטען בעבר בסכום שונה, כל אחד הוצג שוב, כי המשתמש בעבר קנה בסכומים האלה ויתכן ורצה שוב לרכוש באחד מהסכומים האלה.
מלבד זאת מוצעים חוזים רלוונטיים לאיזור בו נמצא הכספונט, הגיוני שהנוסע נוסע באיזור זה.
ומי שלא מוצא באפשרויות המוצגות בכספונט יכול לעשות שימוש בהזמנת טעינה כפי שהוסב פה.
בכל מקרה ברוב המקרים נוסעים רוכשים חוזה אחד או שניים ואותם מחדשים מפעם לפעם, ולכן אפשרויות החידוש בכספונטים בבתי העסק ובאפליקציה נותנות מענה לרוב האוכלוסיה.
אני חושב שהטענה היא לא על הצגת החוזים הלא תקפים
אלא על אופן התצוגה המבלבל.

אני לא חולק על ההגיון שהצגת, רק צריך להציג זאת בצורה יותר ברורה. זה הכל.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בעיקר כאשר לא מדובר רק על רב-קו אונליין אלא גם על מספי טעינה

אני חושב שהטענה היא לא על הצגת החוזים הלא תקפים
אלא על אופן התצוגה המבלבל.

אני לא חולק על ההגיון שהצגת, רק צריך להציג זאת בצורה יותר ברורה. זה הכל.
בעיקר כאשר לא מדובר רק על רב-קו אונליין אלא גם על מספי טעינה
שונים אשר קוראים את הכרטיס כפישהו עם כל מה שהסתיים גם אם יש לך חוזים שלא ניתן לחדש ומציגים את הכל במסך

הדבר הזה שהוא למשל מציג לך מספר חוזים תקופתיים מאותו סוג ומאותו קוד אם טענת מספר חודשים ברצף וגם השתמשת בחוזים אחרים, או טענת אצל מפעיל אחר ואז זה נרשם ברשומה חדשה כי המפעיל לא מוחק רשומה של מפעיל אחר, ואז במסוף אתה רואה את אותו חופשי חודשי 3 פעמים ללא סימנים ברורים של אי תקפות ולא יכול למחוק משם את הישנים

או כאשר אתה מקבל מהרכבת הארכת תוקף חוזה ואז גם רואה אותו מספר פעמים כי הוא נרשם לרשומה חדשה עם ימי ההארכה בלבד, במקום שזה יחליף את החוזה הקיים מאותו תאריך ההתחלה של החוזה המקורי ויוסיף לו ימים

המצורף של אדם עולה חדש (ולכן לא בעברית) אשר ניסה להבין בנוכחותי מה הולך פה, לא ממש הצליח

 
ערכתי כעת נסיון

נפלאות הכספונט


ראשית, הגישה לכרטיס אפשרית רק לאחר העברת כרטיס אשראי, שלא כמו במכשירי הטעינה היעודיים (שאני מכיר פה בירושלים).

מכשיר כספונט ראשון לא הסכים לשתף פעולה עם שני כרטיסי הרב קו שברשותי (אישי ואנונימי) ואף לא עם כרטיס שלישי של אדם אחר.

במכשיר הבא שכן שיתף פעולה, הופיעו לי אפשרויות טעינה *כנראה* לפי החוזים שיש/היו על המכשיר שלי, ואפרט בהמשך למה אני אומר כנראה.

בנוסף לחוזים ה"קיימים" בכרטיס, המכשיר מציע את האפשרויות דלהלן בלבד:
סובב ירושלים - גמיש 30
סובב ירושלים - חופשי שבועי
סובב ירושלים - חופשי יומי
ירושלים מורחב - גמיש 30
ערכתי כעת נסיון

חבר אמר לי שהוא הבין מהפרסומים שניתן לערוך "הזמנת טעינה" באתר, ולטעון את הכרטיס בפועל בחוזה המוזמן דרך מכשירי הכספונט.
(באתר הרגיל מופיעות רק האפשרויות לטעינת חוזה מוזמן - דרך אפליקציה במכשיר עם nfc או דרך מחשב עם קורא כרטיסים פיזי).

ולנסיון -
הזמנתי טעינת ערך צבור בהתאם לכרטיס שברשותי ויצאתי לכספונט הקרוב.
מכניסים את כרטיס הרב קו (ללא צורך באשראי!) ולאחר כמה שניות מופיעה על הצג הודעה שנמצא חוזה מתאים.
לחיצה על 'אישור' לטעינה, מעבירה אותי למסך המתנה שנמשכה בין חצי דקה לדקה ובסוף מופיעה ההודעה 'אנא הוצא כרטיסך' ללא כל חיווי אם הכרטיס אכן נטען בהצלחה.
כאמור, אין אפשרות לבדוק את חוזי הכרטיס בכספונט אם אין לך אשראי, כך שזה קצת הרבה מציק ומעצבן.
כמובן שמיד בדקתי באפליקציה, ואכן הכרטיס נטען.

מסקנה - העסק הזה לא מספיק מהוקצע.



 

arseny92

Well-known member
מנהל
כן,כפי שצוין,אפשר גם עלידי הזמנת טעינה ממכשיר אחר דרך הדפדפן

ערכתי כעת נסיון

חבר אמר לי שהוא הבין מהפרסומים שניתן לערוך "הזמנת טעינה" באתר, ולטעון את הכרטיס בפועל בחוזה המוזמן דרך מכשירי הכספונט.
(באתר הרגיל מופיעות רק האפשרויות לטעינת חוזה מוזמן - דרך אפליקציה במכשיר עם nfc או דרך מחשב עם קורא כרטיסים פיזי).

ולנסיון -
הזמנתי טעינת ערך צבור בהתאם לכרטיס שברשותי ויצאתי לכספונט הקרוב.
מכניסים את כרטיס הרב קו (ללא צורך באשראי!) ולאחר כמה שניות מופיעה על הצג הודעה שנמצא חוזה מתאים.
לחיצה על 'אישור' לטעינה, מעבירה אותי למסך המתנה שנמשכה בין חצי דקה לדקה ובסוף מופיעה ההודעה 'אנא הוצא כרטיסך' ללא כל חיווי אם הכרטיס אכן נטען בהצלחה.
כאמור, אין אפשרות לבדוק את חוזי הכרטיס בכספונט אם אין לך אשראי, כך שזה קצת הרבה מציק ומעצבן.
כמובן שמיד בדקתי באפליקציה, ואכן הכרטיס נטען.

מסקנה - העסק הזה לא מספיק מהוקצע.
כן,כפי שצוין,אפשר גם עלידי הזמנת טעינה ממכשיר אחר דרך הדפדפן
אלמלא גם כי זו (בחירת חוזה רצוי ממכשיר אחר) הדרך היחידה לטעינת חוזה אחר אשר אינו כבר קיים על הכרטיס (לטעון חוזה של אזור אחר או חוזה מדף חיפוש חוזים אחרים)
על ידי האשראי ישירות אפשר רק או לחדש חוזה שכבר יש בכרטיס (ועוד גם רק באותו סוג, למשל באותם ערך צבור 125) או לטעון חוזה תקופתי של האזור אשר בו הכספונט נמצא
 
הזוי לחלוטין

כן,כפי שצוין,אפשר גם עלידי הזמנת טעינה ממכשיר אחר דרך הדפדפן
אלמלא גם כי זו (בחירת חוזה רצוי ממכשיר אחר) הדרך היחידה לטעינת חוזה אחר אשר אינו כבר קיים על הכרטיס (לטעון חוזה של אזור אחר או חוזה מדף חיפוש חוזים אחרים)
על ידי האשראי ישירות אפשר רק או לחדש חוזה שכבר יש בכרטיס (ועוד גם רק באותו סוג, למשל באותם ערך צבור 125) או לטעון חוזה תקופתי של האזור אשר בו הכספונט נמצא
הזוי לחלוטין

מישהו פה חסך המון בדיקות על חשבון הציבור.

מצרף צילום מסך מעמוד סיום הזמנת הטעינה בו לא מוזכרת האופציה להשלמת הטעינה דרך ה'כספונט'

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה