גוגל מפות נותן מחירים לא הגיוניים?

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
גוגל מפות נותן מחירים לא הגיוניים?

גוגל מפות נותן מחירים לא הגיוניים?
ראו תמונה מצורפת.
2.40 לנסיעה עירונית ברעננה? לא נשמע לי הגיוני.

האתר של משרד התחבורה טוען שהמחיר הוא בכלל 5.90, וכך גם האתר של מטרופולין.

האם הבעיה היא בקובצי הGTFS, או בעיה אצל גוגל?

 

arseny92

Well-known member
מנהל
כן, 5.90 בקוד 41 אך איזה קובץ נותן מחירים?

גוגל מפות נותן מחירים לא הגיוניים?
ראו תמונה מצורפת.
2.40 לנסיעה עירונית ברעננה? לא נשמע לי הגיוני.

האתר של משרד התחבורה טוען שהמחיר הוא בכלל 5.90, וכך גם האתר של מטרופולין.

האם הבעיה היא בקובצי הGTFS, או בעיה אצל גוגל?
כן, 5.90 בקוד 41 אך איזה קובץ נותן מחירים?
שלא לדבר גם על כך ששיטת תמחור של נסיעות בודדות בארץ לא הכי מתאימה למערכת תכנון נסיעה של גוגל (כי אין מידע נורמלי נגיש לציבור על איזורי נסיעה בודדת וגבולות אזורי תמחור שונים, בנוסף עם כל העוותים שיש לנו זה גורם לגוגל בעית חישוב רציניות כאשר לדוגמה מת"א לירושלים זה 16 ומפ"ת לירושלים זה 21.5 (קו הבוקר 423) כאשר פ"ת ות"א באותו אזור 1 לנסיעה בודדת) וגם שלא לדבר גם שגוגל נותן זמני נסיעה סתמיים ויכול גם להציע קו עירוני יום באמצע הלילה
&nbsp
לפני שאפשר יהיה להשתמש בגוגל לתכנון מחירים ונסיעות נורמלי, משרד התחבורה חייב ליישם את הרפורמה לנסיעות בודדות במלואה ולקבוע גבולות אזור אחידים עם מערכת תעריפים אחידה לכל המפעילים לנסיעה באזור או מאזור X לאזור Y ולהחשיב את כמות האזורים שעוברים בדרך בקו, רק אז צריך לייצא את זה לגוגל. עד אז זה עניין של דיסאינפורמציה לתיירים ולכן צריך לתקשר עם האחראי לייצוא הזה שלא ייצא מידע שגוי שכזה (או שגוגל מחשב איזו נוסחא של מחיר חלקי גודל עיר חלקי קילומטר נסיעה ללא חשיבות מטרופוליניות ואזורים?), או שאם אין אחראי כזה, לכתוב לגוגל שלא יציג לנו מחירים (לכבות הצגת מחירים) עד שלא תהיה רפורמה נורמלית
 

Bus Nerd

Active member
שני קבצים

כן, 5.90 בקוד 41 אך איזה קובץ נותן מחירים?
שלא לדבר גם על כך ששיטת תמחור של נסיעות בודדות בארץ לא הכי מתאימה למערכת תכנון נסיעה של גוגל (כי אין מידע נורמלי נגיש לציבור על איזורי נסיעה בודדת וגבולות אזורי תמחור שונים, בנוסף עם כל העוותים שיש לנו זה גורם לגוגל בעית חישוב רציניות כאשר לדוגמה מת"א לירושלים זה 16 ומפ"ת לירושלים זה 21.5 (קו הבוקר 423) כאשר פ"ת ות"א באותו אזור 1 לנסיעה בודדת) וגם שלא לדבר גם שגוגל נותן זמני נסיעה סתמיים ויכול גם להציע קו עירוני יום באמצע הלילה
&nbsp
לפני שאפשר יהיה להשתמש בגוגל לתכנון מחירים ונסיעות נורמלי, משרד התחבורה חייב ליישם את הרפורמה לנסיעות בודדות במלואה ולקבוע גבולות אזור אחידים עם מערכת תעריפים אחידה לכל המפעילים לנסיעה באזור או מאזור X לאזור Y ולהחשיב את כמות האזורים שעוברים בדרך בקו, רק אז צריך לייצא את זה לגוגל. עד אז זה עניין של דיסאינפורמציה לתיירים ולכן צריך לתקשר עם האחראי לייצוא הזה שלא ייצא מידע שגוי שכזה (או שגוגל מחשב איזו נוסחא של מחיר חלקי גודל עיר חלקי קילומטר נסיעה ללא חשיבות מטרופוליניות ואזורים?), או שאם אין אחראי כזה, לכתוב לגוגל שלא יציג לנו מחירים (לכבות הצגת מחירים) עד שלא תהיה רפורמה נורמלית
שני קבצים
fare_rules.txt
fare_attributes.txt

בנוסף יש קובץ zip נפרד שאינו חלק מהתקן שנקרא taarif.zip שמכיל תעריפים לכרטיסים התקופתיים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כן,ויש גם את zones.zip שאינו חלק מההתקן ומכיל KML עם האזורים

שני קבצים
fare_rules.txt
fare_attributes.txt

בנוסף יש קובץ zip נפרד שאינו חלק מהתקן שנקרא taarif.zip שמכיל תעריפים לכרטיסים התקופתיים.
כן,ויש גם את zones.zip שאינו חלק מההתקן ומכיל KML עם האזורים
התקופתיים, אבל אין כזה לכל הנסיעות בודדות (או שיש? איפה?)
איך בדיוק מהטבלאות של fare_rules, fare_attributes נתקבלת מפת אזורי תעריף עם הגבולות? וגם הקודים שם לרוב לא תואמים לקוד מפעיל וקוד מחיר, למשל איך הגענו עבור מחיר 70.00 לקודים 488 ו-490 למפעילים 15 ו-7? כאשר רק אגד (3) נוסע לאילת ובקוד 35 לכל אורך הקו מקצה לקצה ופחות אם עולים ויורדים באמצע
 

Bus Nerd

Active member
משהו מאוד דפוק ברישום התעריפים בGTFS

כן,ויש גם את zones.zip שאינו חלק מההתקן ומכיל KML עם האזורים
התקופתיים, אבל אין כזה לכל הנסיעות בודדות (או שיש? איפה?)
איך בדיוק מהטבלאות של fare_rules, fare_attributes נתקבלת מפת אזורי תעריף עם הגבולות? וגם הקודים שם לרוב לא תואמים לקוד מפעיל וקוד מחיר, למשל איך הגענו עבור מחיר 70.00 לקודים 488 ו-490 למפעילים 15 ו-7? כאשר רק אגד (3) נוסע לאילת ובקוד 35 לכל אורך הקו מקצה לקצה ופחות אם עולים ויורדים באמצע
משהו מאוד דפוק ברישום התעריפים בGTFS
צריך לדבר עם משרד התחבורה, אבל אין לי זמן לעשות ניתוח מקיף של כל הבעיות בקובץ כדי לשלוח להם מייל מסודר, ונראה לי שהם לא יתייחסו לפנייה בלי פרטים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה