כץ הכריז על תחנות רכבת חדשות ברחובות,קרית גת,אשדוד ובית שמש

  • פותח הנושא itamo
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

itamo

New member
כץ הכריז על תחנות רכבת חדשות ברחובות,קרית גת,אשדוד ובית שמש

כץ הכריז על תחנות רכבת חדשות ברחובות,קרית גת,אשדוד ובית שמש
ישראל כץ טען בישיבת ממשלה השבוע שעד סוף 2019 יפתחו תחנות רכבת נוספות ברחובות, קרית גת, אשדוד ובית שמש.
מכיוון שלמיטב ידיעתי לא התחילו עדיין לבנות שום תחנות נוספות שם, מה הסיכוי שזה באמת יקרה?
לא מתואר איפה ימוקמו התחנות החדשות, אבל ברחובות אם זה במקום שבו היו אמורים להקים תחנה ליד ההפרדה המפלסית בדרך הים, אז יש צורך להכפיל את המסילה עד לשם, מה שלדעתי מחייב גם להרוס ולבנות מחדש את הגשר מעל הפסים בעוקף המערבי של העיר. הלוואי שזה יקרה כי חייבים תחנה נוספת ברחובות שתפזר את העומס שיש בתחנה הנוכחית, אבל איזה סיכוי יש לזה לקרות?
אלא אם מתכננים לבנות שם תחנה עם מסילה אחת כמו שיש ביבנה מזרח.
האם למישהו יש פרטים על התחנות החדשות האלה ?

מקור:
http://www.be106.net/233/22816
 

Bus Nerd

Active member
לדעתי אלו הבטחות חסרות בסיס

כץ הכריז על תחנות רכבת חדשות ברחובות,קרית גת,אשדוד ובית שמש
ישראל כץ טען בישיבת ממשלה השבוע שעד סוף 2019 יפתחו תחנות רכבת נוספות ברחובות, קרית גת, אשדוד ובית שמש.
מכיוון שלמיטב ידיעתי לא התחילו עדיין לבנות שום תחנות נוספות שם, מה הסיכוי שזה באמת יקרה?
לא מתואר איפה ימוקמו התחנות החדשות, אבל ברחובות אם זה במקום שבו היו אמורים להקים תחנה ליד ההפרדה המפלסית בדרך הים, אז יש צורך להכפיל את המסילה עד לשם, מה שלדעתי מחייב גם להרוס ולבנות מחדש את הגשר מעל הפסים בעוקף המערבי של העיר. הלוואי שזה יקרה כי חייבים תחנה נוספת ברחובות שתפזר את העומס שיש בתחנה הנוכחית, אבל איזה סיכוי יש לזה לקרות?
אלא אם מתכננים לבנות שם תחנה עם מסילה אחת כמו שיש ביבנה מזרח.
האם למישהו יש פרטים על התחנות החדשות האלה ?

מקור:
http://www.be106.net/233/22816
לדעתי אלו הבטחות חסרות בסיס
בקצב הבנייה של תחנות רכבת בישראל, הסיכוי שתחנות רכבת חדשות שהעבודה עליהן עוד לא התחילה ייפתחו "עד סוף 2019" מאוד נמוך.

ולמה בכלל בית שמש צריכה יותר מתחנה אחת? איך תחנה נוספת שם מסתדרת עם התנוחה הקיימת של המסילה?
 
אני סומך על כבוד השר.

לדעתי אלו הבטחות חסרות בסיס
בקצב הבנייה של תחנות רכבת בישראל, הסיכוי שתחנות רכבת חדשות שהעבודה עליהן עוד לא התחילה ייפתחו "עד סוף 2019" מאוד נמוך.

ולמה בכלל בית שמש צריכה יותר מתחנה אחת? איך תחנה נוספת שם מסתדרת עם התנוחה הקיימת של המסילה?
אני סומך על כבוד השר.
בינתיים הוא הביצועיסט הגדול מכולם.
כמעט כל מה שאמר ותכנן- קרם עור וגידים ברמה כזו או אחרת.

רק צריך סבלנות, ואם זה לא יקרה עד סוף 2019 אלא רק בסוף 2020- אזי שלא נתקטנן על שטויות כאלה (ע"ע פתיחת A1) כי לנוכח פעלתנות ציבורית כמו שלו- אין לציבור זכות לפצות פה.

תנו לו קרדיט וקצת אוויר, תהיו הוגנים.
 

Bus Nerd

Active member
"אין לציבור זכות לפצות פה"? בטח שיש

אני סומך על כבוד השר.
בינתיים הוא הביצועיסט הגדול מכולם.
כמעט כל מה שאמר ותכנן- קרם עור וגידים ברמה כזו או אחרת.

רק צריך סבלנות, ואם זה לא יקרה עד סוף 2019 אלא רק בסוף 2020- אזי שלא נתקטנן על שטויות כאלה (ע"ע פתיחת A1) כי לנוכח פעלתנות ציבורית כמו שלו- אין לציבור זכות לפצות פה.

תנו לו קרדיט וקצת אוויר, תהיו הוגנים.
"אין לציבור זכות לפצות פה"? בטח שיש
בפעם האחרונה שבדקתי אנחנו עדיין מדינה לרוב-דמוקרטית ועם קצת חופש ביטוי. בטח שיש לציבור זכות לבקר את הממשלה!

כץ כל הזמן מבטיח הבטחות באווויר עם לוחות זמנים לא הגיוניים בעליל וכולם יודעים את זה. הבטיח שייפתחו את A1 בפסח. קיים? לא קיים. הבטיח את תחנת רעננה בפסח. קיים? לא קיים.

זה לא שכץ לא עשה דברים, הוא עשה הרבה ובטח שיותר משר התחבורה שקדם לו
אבל זה לא אומר שאסור לנו לבקר אותו על הבטחות חסרות כיסוי.
 
לא ירדת לסוף דעתי, כצפוי.

"אין לציבור זכות לפצות פה"? בטח שיש
בפעם האחרונה שבדקתי אנחנו עדיין מדינה לרוב-דמוקרטית ועם קצת חופש ביטוי. בטח שיש לציבור זכות לבקר את הממשלה!

כץ כל הזמן מבטיח הבטחות באווויר עם לוחות זמנים לא הגיוניים בעליל וכולם יודעים את זה. הבטיח שייפתחו את A1 בפסח. קיים? לא קיים. הבטיח את תחנת רעננה בפסח. קיים? לא קיים.

זה לא שכץ לא עשה דברים, הוא עשה הרבה ובטח שיותר משר התחבורה שקדם לו
אבל זה לא אומר שאסור לנו לבקר אותו על הבטחות חסרות כיסוי.
לא ירדת לסוף דעתי, כצפוי.
 

down und

New member
אתה ניסית לפרש מלה מלה מתגובתו של מאיט חלקיקים

"אין לציבור זכות לפצות פה"? בטח שיש
בפעם האחרונה שבדקתי אנחנו עדיין מדינה לרוב-דמוקרטית ועם קצת חופש ביטוי. בטח שיש לציבור זכות לבקר את הממשלה!

כץ כל הזמן מבטיח הבטחות באווויר עם לוחות זמנים לא הגיוניים בעליל וכולם יודעים את זה. הבטיח שייפתחו את A1 בפסח. קיים? לא קיים. הבטיח את תחנת רעננה בפסח. קיים? לא קיים.

זה לא שכץ לא עשה דברים, הוא עשה הרבה ובטח שיותר משר התחבורה שקדם לו
אבל זה לא אומר שאסור לנו לבקר אותו על הבטחות חסרות כיסוי.
אתה ניסית לפרש מלה מלה מתגובתו של מאיט חלקיקים
אבל יש ביטויים שלא צריך, סליחה, אפילו "אסור" (לא חוקית אלא הגיונית-משמעותית-סמנטית) לעשות זאת.
נניח הביטוי היית מת לקפוץ במוט לגובה של יותר מ-7 מ' איננו אומר שעליך למות,
קרי להחזיר נשמתך לבורא ולהיות קבור מתחת לאדמה. ממש לא.

אותו דבר כשמתן התכוון שאסור לצבור לפצות פה הוא התכוון שאין הרבה הגיון וגם
אין הגינות לעשות זאת שכן השר כץ הוא מאוד מאוד פעיל ומהווה סוג של בולדוזר.
ברור שהוא לא התכוון כפשוטו שאסור חוקית/מוסרית לציבור לפצות פה.
 
כץ מוצלח יותר משרי תחבורה אחרים אבל עדיין יש עליו ביקורת רבה

אני סומך על כבוד השר.
בינתיים הוא הביצועיסט הגדול מכולם.
כמעט כל מה שאמר ותכנן- קרם עור וגידים ברמה כזו או אחרת.

רק צריך סבלנות, ואם זה לא יקרה עד סוף 2019 אלא רק בסוף 2020- אזי שלא נתקטנן על שטויות כאלה (ע"ע פתיחת A1) כי לנוכח פעלתנות ציבורית כמו שלו- אין לציבור זכות לפצות פה.

תנו לו קרדיט וקצת אוויר, תהיו הוגנים.
כץ מוצלח יותר משרי תחבורה אחרים אבל עדיין יש עליו ביקורת רבה
&nbsp
הנת"צים של "מהיר לעיר"? תקועים. תוכנית שבילי האופניים? תקועה. נתיבים מהירים וחניוני "חנה וסע" נוספים? תקועים. מסילה רביעית באיילון? זזה לאט. כניסה לאוטובוסים מכל הדלתות? מתקדמת לאט. רפורמת מחירים? מתקדמת לאט.
&nbsp
לא בדיוק שר תחבורה מושלם. הפעם גם אין לו על מי להלין כי חוץ מהמסילה הרביעית באיילון, הפרויקטים האלו לא דורשים המון כסף. הכל תוצאה של המנהיגות של כץ, או חסרונה.
 
את הנת"צים והאכיפה עליהם תוקעים ראשי הרשויות.

כץ מוצלח יותר משרי תחבורה אחרים אבל עדיין יש עליו ביקורת רבה
&nbsp
הנת"צים של "מהיר לעיר"? תקועים. תוכנית שבילי האופניים? תקועה. נתיבים מהירים וחניוני "חנה וסע" נוספים? תקועים. מסילה רביעית באיילון? זזה לאט. כניסה לאוטובוסים מכל הדלתות? מתקדמת לאט. רפורמת מחירים? מתקדמת לאט.
&nbsp
לא בדיוק שר תחבורה מושלם. הפעם גם אין לו על מי להלין כי חוץ מהמסילה הרביעית באיילון, הפרויקטים האלו לא דורשים המון כסף. הכל תוצאה של המנהיגות של כץ, או חסרונה.
את הנת"צים והאכיפה עליהם תוקעים ראשי הרשויות.
וגם הציבור הרחב אשם במידה ניכרת בחוסר שיתוף פעולה וחוסר ההצלחה של התח"צ.
 
תמיד אפשר להסביר למה מישהו אחר מפריע לך.

את הנת"צים והאכיפה עליהם תוקעים ראשי הרשויות.
וגם הציבור הרחב אשם במידה ניכרת בחוסר שיתוף פעולה וחוסר ההצלחה של התח"צ.
תמיד אפשר להסביר למה מישהו אחר מפריע לך.
להבדיל ממנכ"ל המשרד והפקידים שהם אנשי מקצוע, שר הוא פוליטקאי. התפקיד שלו הוא בדיוק להתמודד עם התנגדויות. אם הוא לא מצליח בכך, הכישלון הוא שלו.
&nbsp
יש לו מספיק מקלות וגזרים להציע לראשי רשויות ואני בטוח שיש לו עוד כמה מנופי השפעה בהיותו בכיר בליכוד.
 

scooby5

Member
לא מבין את הצורך בתחנה נוספת בק.גת

כץ הכריז על תחנות רכבת חדשות ברחובות,קרית גת,אשדוד ובית שמש
ישראל כץ טען בישיבת ממשלה השבוע שעד סוף 2019 יפתחו תחנות רכבת נוספות ברחובות, קרית גת, אשדוד ובית שמש.
מכיוון שלמיטב ידיעתי לא התחילו עדיין לבנות שום תחנות נוספות שם, מה הסיכוי שזה באמת יקרה?
לא מתואר איפה ימוקמו התחנות החדשות, אבל ברחובות אם זה במקום שבו היו אמורים להקים תחנה ליד ההפרדה המפלסית בדרך הים, אז יש צורך להכפיל את המסילה עד לשם, מה שלדעתי מחייב גם להרוס ולבנות מחדש את הגשר מעל הפסים בעוקף המערבי של העיר. הלוואי שזה יקרה כי חייבים תחנה נוספת ברחובות שתפזר את העומס שיש בתחנה הנוכחית, אבל איזה סיכוי יש לזה לקרות?
אלא אם מתכננים לבנות שם תחנה עם מסילה אחת כמו שיש ביבנה מזרח.
האם למישהו יש פרטים על התחנות החדשות האלה ?

מקור:
http://www.be106.net/233/22816
לא מבין את הצורך בתחנה נוספת בק.גת
 

sweetums

New member
יש תכנון למבנה חדש,לא בטוח שזו תחה נוספת.הנוכחית דורשת שיפוץ

לא מבין את הצורך בתחנה נוספת בק.גת
יש תכנון למבנה חדש,לא בטוח שזו תחה נוספת.הנוכחית דורשת שיפוץ
"תחנת קרית גת
מיקום: קרית גת
שטח: 0000 מ"ר
יזם: רכבת ישראל בע"מ
תאריך: 2017"
http://barchana.com/he/index.php?id=11
&nbsp
לפי ההשתקפות וההדמיה זה באזור התחנה הנוכחית, אבל אי אפשר לדעת בדיוק.
 
כץ מריח בחירות ולכן יוצא בהצהרות חסרות בסיס

כץ הכריז על תחנות רכבת חדשות ברחובות,קרית גת,אשדוד ובית שמש
ישראל כץ טען בישיבת ממשלה השבוע שעד סוף 2019 יפתחו תחנות רכבת נוספות ברחובות, קרית גת, אשדוד ובית שמש.
מכיוון שלמיטב ידיעתי לא התחילו עדיין לבנות שום תחנות נוספות שם, מה הסיכוי שזה באמת יקרה?
לא מתואר איפה ימוקמו התחנות החדשות, אבל ברחובות אם זה במקום שבו היו אמורים להקים תחנה ליד ההפרדה המפלסית בדרך הים, אז יש צורך להכפיל את המסילה עד לשם, מה שלדעתי מחייב גם להרוס ולבנות מחדש את הגשר מעל הפסים בעוקף המערבי של העיר. הלוואי שזה יקרה כי חייבים תחנה נוספת ברחובות שתפזר את העומס שיש בתחנה הנוכחית, אבל איזה סיכוי יש לזה לקרות?
אלא אם מתכננים לבנות שם תחנה עם מסילה אחת כמו שיש ביבנה מזרח.
האם למישהו יש פרטים על התחנות החדשות האלה ?

מקור:
http://www.be106.net/233/22816
כץ מריח בחירות ולכן יוצא בהצהרות חסרות בסיס
מה שלא מפחית מחשיבותו בקידום פרויקטים רכבתיים בארץ שבוצעו כבר.
 

luckydude

Active member


כץ מריח בחירות ולכן יוצא בהצהרות חסרות בסיס
מה שלא מפחית מחשיבותו בקידום פרויקטים רכבתיים בארץ שבוצעו כבר.
 

מיכה ס

New member
בנתיים יש לנו את רכבת העמק.להלן בקישור

כץ הכריז על תחנות רכבת חדשות ברחובות,קרית גת,אשדוד ובית שמש
ישראל כץ טען בישיבת ממשלה השבוע שעד סוף 2019 יפתחו תחנות רכבת נוספות ברחובות, קרית גת, אשדוד ובית שמש.
מכיוון שלמיטב ידיעתי לא התחילו עדיין לבנות שום תחנות נוספות שם, מה הסיכוי שזה באמת יקרה?
לא מתואר איפה ימוקמו התחנות החדשות, אבל ברחובות אם זה במקום שבו היו אמורים להקים תחנה ליד ההפרדה המפלסית בדרך הים, אז יש צורך להכפיל את המסילה עד לשם, מה שלדעתי מחייב גם להרוס ולבנות מחדש את הגשר מעל הפסים בעוקף המערבי של העיר. הלוואי שזה יקרה כי חייבים תחנה נוספת ברחובות שתפזר את העומס שיש בתחנה הנוכחית, אבל איזה סיכוי יש לזה לקרות?
אלא אם מתכננים לבנות שם תחנה עם מסילה אחת כמו שיש ביבנה מזרח.
האם למישהו יש פרטים על התחנות החדשות האלה ?

מקור:
http://www.be106.net/233/22816
בנתיים יש לנו את רכבת העמק.להלן בקישור
http://www.railpictures.net/photo/650161/
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה