ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ

  • פותח הנושא GLSRA
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ

ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
 

GLSRA

Active member
תמונה מהימים האחרונים בנמל Bremen בגרמניה

ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
תמונה מהימים האחרונים בנמל Bremen בגרמניה

 

GLSRA

Active member
הקטרים הבאים 3005 ו- 3007 יסופקו במהלך השנה ובזאת רכבת ישראל

ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
הקטרים הבאים 3005 ו- 3007 יסופקו במהלך השנה ובזאת רכבת ישראל
תסתפק השנה כי יתרת 55 הקטרים יסופקו רק בשנת 2019.
מקור המידע מעיתון בדנמרק שמפרסם זאת היום ואני מצטט בדנית:

IR 3004 og 3006 er 2 av de 4 AC3 lokene som skal leveres til Israel i 2018.
De 2 andre lokene som leveres i 2018 er 3005 og 3007 før serielevering
av de siste 55 lokene (av 62) starter i 2019.
 

GLSRA

Active member
ועכשיו שיקום מי מהקוראים ויגיד שעדיין יש סיכוי להפעיל את A1

ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
ועכשיו שיקום מי מהקוראים ויגיד שעדיין יש סיכוי להפעיל את A1
באוקטובר 2018. גם מרץ 2019 לא ריאלי, כרגע התאריך הסביר ביותר להפעלה מלאה של הקו מירושלים ועד הרצליה (שלוש ארבע רכבות בשעה לכל כיוון) הוא במקרה הטוב אוקטובר 2019.
 

easylivin

New member
אם אתה קורא את שבתשתיות, אז בטח ראית

ועכשיו שיקום מי מהקוראים ויגיד שעדיין יש סיכוי להפעיל את A1
באוקטובר 2018. גם מרץ 2019 לא ריאלי, כרגע התאריך הסביר ביותר להפעלה מלאה של הקו מירושלים ועד הרצליה (שלוש ארבע רכבות בשעה לכל כיוון) הוא במקרה הטוב אוקטובר 2019.
אם אתה קורא את שבתשתיות, אז בטח ראית
שחברת SEMI בהחלט במצב טוב לסיים את החשמול החלקי עד סוף מרץ כפי שתוכנן לעשות מלכתחילה.

אם מרץ היה צפי אופטימי אך אפשרי לפתיחה חלקית (והקו היה נפתח אילולא שירותי הכבאות וההצלה היו נעמדים על רגליהם האחוריות, ובצדק), אזי אוקטובר הוא צפי פסימי לפתיחה מלאה עד ההגנה. אבל לא עד הרצליה.
 

GLSRA

Active member
אני מתעדכן מכל המקורות האפשריים, כולל שבתשתיות

אם אתה קורא את שבתשתיות, אז בטח ראית
שחברת SEMI בהחלט במצב טוב לסיים את החשמול החלקי עד סוף מרץ כפי שתוכנן לעשות מלכתחילה.

אם מרץ היה צפי אופטימי אך אפשרי לפתיחה חלקית (והקו היה נפתח אילולא שירותי הכבאות וההצלה היו נעמדים על רגליהם האחוריות, ובצדק), אזי אוקטובר הוא צפי פסימי לפתיחה מלאה עד ההגנה. אבל לא עד הרצליה.
אני מתעדכן מכל המקורות האפשריים, כולל שבתשתיות
SEMI עוד רחוקים רחוקים רחוקים מלהשלים את החשמול החל מתחנת ההגנה ועד לתחנת האומה בשתי המסילות. גם שבתשתיות שנוהג "ללטף" את המבצעים מטעמים מובנים, לא מתאר ולא צופה סיום החשמול בקרוב. הוא בהחלט מדבר על התקדמות מזרחה אל תוך המנהרות אבל את המנהרות הארוכות, עדיין לא התחילו "לחשמל", את מרבית הגשרים על התוואי לא פרסו (נראה לי שיש קשיים בלתי צפויים שלא תכננו מראש וכיום למעט גשר 6, 5 ו- 4 שאר הגשרים עדיין לא "מחושמלים.
אני מעריך (לא יודע) שיש שם בעיות לוגיסטיות (אולי פיננסיות) בעקבות פערים בין מה שחשבו שיש לעשות לבין מה שצריך לבצע בפועל.
אני לא רוצה להיות פולני ולהשבית שמחות, אבל אנחנו כנראה שנינו נמשיך לקרוא ולכתוב בפורום גם באוקטובר הקרוב ואני לצערי אוכל לכתוב אז ש"אמרתי" שלא יהיו רכבות מסחריות בין תל אביב לירושלים באוקטובר 18.
הללואי אמן שאתבדה
 
פארק דה פרנס כתב כבר לפני שנים שהקו הזה לא ייפתח לפני 2019

אני מתעדכן מכל המקורות האפשריים, כולל שבתשתיות
SEMI עוד רחוקים רחוקים רחוקים מלהשלים את החשמול החל מתחנת ההגנה ועד לתחנת האומה בשתי המסילות. גם שבתשתיות שנוהג "ללטף" את המבצעים מטעמים מובנים, לא מתאר ולא צופה סיום החשמול בקרוב. הוא בהחלט מדבר על התקדמות מזרחה אל תוך המנהרות אבל את המנהרות הארוכות, עדיין לא התחילו "לחשמל", את מרבית הגשרים על התוואי לא פרסו (נראה לי שיש קשיים בלתי צפויים שלא תכננו מראש וכיום למעט גשר 6, 5 ו- 4 שאר הגשרים עדיין לא "מחושמלים.
אני מעריך (לא יודע) שיש שם בעיות לוגיסטיות (אולי פיננסיות) בעקבות פערים בין מה שחשבו שיש לעשות לבין מה שצריך לבצע בפועל.
אני לא רוצה להיות פולני ולהשבית שמחות, אבל אנחנו כנראה שנינו נמשיך לקרוא ולכתוב בפורום גם באוקטובר הקרוב ואני לצערי אוכל לכתוב אז ש"אמרתי" שלא יהיו רכבות מסחריות בין תל אביב לירושלים באוקטובר 18.
הללואי אמן שאתבדה
פארק דה פרנס כתב כבר לפני שנים שהקו הזה לא ייפתח לפני 2019
 
נכון, ואמרתי זאת בגלל החשמול

פארק דה פרנס כתב כבר לפני שנים שהקו הזה לא ייפתח לפני 2019
נכון, ואמרתי זאת בגלל החשמול
היה ברור שזו תהיה אבן הנגף העיקרית.

צריך לזכור ששר התחבורה ליברמן הבטיח שהקו יושלם ב-1.1.09. כך שמדובר באיחור של 10 שנים בערך, דומה לאיחורים ברוב הקווים שהקפיא אולמרט המושחת (העמק 10, כרמיאל 9, רעננה 11, עיירות 8).

אגב, ד"ר רייטר הימר על 2020.

למרות הבעיות בישורת האחרונה, חייבים לתת קרדיט לשר כץ שרק בזכותו ייפתח הקו לפני 2030 (או בכלל...).
 

GLSRA

Active member
נדמה לי שגם Scorpion36 הימר על 2020 או אפילו 2021

נכון, ואמרתי זאת בגלל החשמול
היה ברור שזו תהיה אבן הנגף העיקרית.

צריך לזכור ששר התחבורה ליברמן הבטיח שהקו יושלם ב-1.1.09. כך שמדובר באיחור של 10 שנים בערך, דומה לאיחורים ברוב הקווים שהקפיא אולמרט המושחת (העמק 10, כרמיאל 9, רעננה 11, עיירות 8).

אגב, ד"ר רייטר הימר על 2020.

למרות הבעיות בישורת האחרונה, חייבים לתת קרדיט לשר כץ שרק בזכותו ייפתח הקו לפני 2030 (או בכלל...).
נדמה לי שגם Scorpion36 הימר על 2020 או אפילו 2021
אם כי כאשר פרסם זאת מרבית המשתתפים בפורום חשבו שהוא תלוש מהמציאות כי היתה אופטימיות באוויר שניתן להגיע לפתיחה ב- 2018
 

luckydude

Active member
מההודעה של שבתשתיות מה27 לפברואר

אני מתעדכן מכל המקורות האפשריים, כולל שבתשתיות
SEMI עוד רחוקים רחוקים רחוקים מלהשלים את החשמול החל מתחנת ההגנה ועד לתחנת האומה בשתי המסילות. גם שבתשתיות שנוהג "ללטף" את המבצעים מטעמים מובנים, לא מתאר ולא צופה סיום החשמול בקרוב. הוא בהחלט מדבר על התקדמות מזרחה אל תוך המנהרות אבל את המנהרות הארוכות, עדיין לא התחילו "לחשמל", את מרבית הגשרים על התוואי לא פרסו (נראה לי שיש קשיים בלתי צפויים שלא תכננו מראש וכיום למעט גשר 6, 5 ו- 4 שאר הגשרים עדיין לא "מחושמלים.
אני מעריך (לא יודע) שיש שם בעיות לוגיסטיות (אולי פיננסיות) בעקבות פערים בין מה שחשבו שיש לעשות לבין מה שצריך לבצע בפועל.
אני לא רוצה להיות פולני ולהשבית שמחות, אבל אנחנו כנראה שנינו נמשיך לקרוא ולכתוב בפורום גם באוקטובר הקרוב ואני לצערי אוכל לכתוב אז ש"אמרתי" שלא יהיו רכבות מסחריות בין תל אביב לירושלים באוקטובר 18.
הללואי אמן שאתבדה
מההודעה של שבתשתיות מה27 לפברואר
עושה רושם שיש התקדמות בחישמול המנהרות, גם הארוכות.
 

easylivin

New member
תודה על העדכון - 5 קטרים יספיקו *בהחלט* לפתיחה

ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
תודה על העדכון - 5 קטרים יספיקו *בהחלט* לפתיחה
של הקו השנה כמתוכנן, ובכך בוודאי "נסתפק" כולנו (לא רק רכבת ישראל).

נ.ב. ואם השניים הנותרים יגיעו לפני אוקטובר, אז בוודאי ש-7 קטרים יספיקו - כולל רזרבה תפעולית.
 

GLSRA

Active member
אני כבר לא יודע אם אתה צוחק או רציני.

תודה על העדכון - 5 קטרים יספיקו *בהחלט* לפתיחה
של הקו השנה כמתוכנן, ובכך בוודאי "נסתפק" כולנו (לא רק רכבת ישראל).

נ.ב. ואם השניים הנותרים יגיעו לפני אוקטובר, אז בוודאי ש-7 קטרים יספיקו - כולל רזרבה תפעולית.
אני כבר לא יודע אם אתה צוחק או רציני.
איך בידוק ניתן להפעיל קו עם שבעה קטרים ?
אם רוצים להוציא כמתוכנן ארבע רכבות בשעה בכל כיוון, כלומר רכבת יוצאת כל 15 דקות, ומגיעה אחרי נגיד 45 דקות כולל העלאה והורדת נוסעים, ונניח שהיא מיד יוצאת בחזרה לכיוון השני. המשמעות היא שמחזור נסיעה של קטר אחד הוא שעה וחצי, תל אביב - ירושלים ובחזרה כולל העלאה ופריקת נוסעים בתחילת הנסיעות ובסופן.
בתנאים קיצונים אלו, ללא שום רזרבה תפעולית (התאבדול לתכנו כך מערך רכבות אמין וקבוע) נדרשים שבעה קטרים מינימום עד שהקטר הראשון מספיק לסיים מחזור שלם ולצאת שוב לדרך.
אני מניח שברור לך שזה לא אפשרי, לא מעשי ואף אחד לא יעז לפתוח קו בתנאים הללו. השבתה של קטר אחד מכל סיבה שהיא תיצור ביטול של רכבת אחת מדי שעה וחצי לכל כיוון עד להחזרת הקטר לפעולה.
 

matrix200200

Active member
ניחוש שלי, הקו יתחיל לפעול בתדירות של 3 רכבות בשעה

אני כבר לא יודע אם אתה צוחק או רציני.
איך בידוק ניתן להפעיל קו עם שבעה קטרים ?
אם רוצים להוציא כמתוכנן ארבע רכבות בשעה בכל כיוון, כלומר רכבת יוצאת כל 15 דקות, ומגיעה אחרי נגיד 45 דקות כולל העלאה והורדת נוסעים, ונניח שהיא מיד יוצאת בחזרה לכיוון השני. המשמעות היא שמחזור נסיעה של קטר אחד הוא שעה וחצי, תל אביב - ירושלים ובחזרה כולל העלאה ופריקת נוסעים בתחילת הנסיעות ובסופן.
בתנאים קיצונים אלו, ללא שום רזרבה תפעולית (התאבדול לתכנו כך מערך רכבות אמין וקבוע) נדרשים שבעה קטרים מינימום עד שהקטר הראשון מספיק לסיים מחזור שלם ולצאת שוב לדרך.
אני מניח שברור לך שזה לא אפשרי, לא מעשי ואף אחד לא יעז לפתוח קו בתנאים הללו. השבתה של קטר אחד מכל סיבה שהיא תיצור ביטול של רכבת אחת מדי שעה וחצי לכל כיוון עד להחזרת הקטר לפעולה.
ניחוש שלי, הקו יתחיל לפעול בתדירות של 3 רכבות בשעה
רכבת כל 20 דקות זה עדיין לא רע.
בתנאי הזה תהיה רכבת אחת ברזרבה, אם החשבון שלי נכון.
נדמה לי זה סביר בהחלט.
וללא קשר ברור שלפחות בחודשים הראשונים יהיו הרבה תקלות, ביטולי נסיעות וכן הלאה, כי מדובר בציוד שלא מכירים אותו מספיק.
מן הסתם, זה היה קורה ללא שום קשר לכמות הרכבות העומדות לרשות רכבת ישראל.
אז כפי שכבר אמרתי מספר פעמים בפורום, אני אחזור ואומר שחגי תשרי השנה הם בהחלט יעד סביר לתחילת הפעלת הקו החלקי (עד הגנה).
 

GLSRA

Active member
תאורטית אתה צודק, רכבת כל עשרים דקות עם שבעה קטרים, משאירים

ניחוש שלי, הקו יתחיל לפעול בתדירות של 3 רכבות בשעה
רכבת כל 20 דקות זה עדיין לא רע.
בתנאי הזה תהיה רכבת אחת ברזרבה, אם החשבון שלי נכון.
נדמה לי זה סביר בהחלט.
וללא קשר ברור שלפחות בחודשים הראשונים יהיו הרבה תקלות, ביטולי נסיעות וכן הלאה, כי מדובר בציוד שלא מכירים אותו מספיק.
מן הסתם, זה היה קורה ללא שום קשר לכמות הרכבות העומדות לרשות רכבת ישראל.
אז כפי שכבר אמרתי מספר פעמים בפורום, אני אחזור ואומר שחגי תשרי השנה הם בהחלט יעד סביר לתחילת הפעלת הקו החלקי (עד הגנה).
תאורטית אתה צודק, רכבת כל עשרים דקות עם שבעה קטרים, משאירים
בצד קטר "בעודף". אנחי לא מנהל את הצי ולא בקיא מספיק, אך הלהערה שלי בלבד אין מצב בעולם שיוצאים להפעלה מסחרית עם קטר אחד בלבד ברזרבה. זה לא נשמע לי סביר.

אפילו ניקיון בסיסי במשך היום, ריקון פחים, שירותים.....
זה לא סביר שהקטר ייסע ברצף 18 שעות ביום.
 

easylivin

New member
קטר כזה יכול לנסוע ברצף במשך ימים. קטרי דיזל אפילו לא מכבים,

תאורטית אתה צודק, רכבת כל עשרים דקות עם שבעה קטרים, משאירים
בצד קטר "בעודף". אנחי לא מנהל את הצי ולא בקיא מספיק, אך הלהערה שלי בלבד אין מצב בעולם שיוצאים להפעלה מסחרית עם קטר אחד בלבד ברזרבה. זה לא נשמע לי סביר.

אפילו ניקיון בסיסי במשך היום, ריקון פחים, שירותים.....
זה לא סביר שהקטר ייסע ברצף 18 שעות ביום.
קטר כזה יכול לנסוע ברצף במשך ימים. קטרי דיזל אפילו לא מכבים,
שלא לדבר על החשמליים שאין בכלל צורך לכבות אותם כל עוד הם לא במוסך. ואין צורך לשלוח אותם למוסך כל עוד הכל בסדר, וכל עוד לא הגיע הזמן לפעילות תחזוקה שוטפת או תקופתית.

קטר אחד שיימצא בכל רגע נתון במוסך לוד בהחלט יאפשר להפעיל את הקו, אולי לא בתדירות של כל 15 דקות בכל שעות היממה, אבל כן בתדירות שהובטחה. וגם בלי קטר במוסך, אפשר היה לעשות זאת בתיאוריה.

כידוע, את המתכונת ההרצה החלקית שהובטחה בסוף מרץ תכננו להפעיל עם 5 קטרים. כנ"ל לגבי SEMI - מסילה אחת הם היו אמורים להספיק לפני סוף החודש לפי התוכנית המדוייקת שהרכבת עצמה עמדה מאחוריה והציעה אותה לשר התחבורה (אם כי לא באמת רצתה, כך מסתבר, והציעה את המתכונת הזו רק מחוסר ברירה, כך שכולם שמחו שהתאפשר בסופו של דבר לשר לרדת מהעץ הזה - ושלום על ישראל).
 

luckydude

Active member
אני לא חושב שזו בעייה.

תאורטית אתה צודק, רכבת כל עשרים דקות עם שבעה קטרים, משאירים
בצד קטר "בעודף". אנחי לא מנהל את הצי ולא בקיא מספיק, אך הלהערה שלי בלבד אין מצב בעולם שיוצאים להפעלה מסחרית עם קטר אחד בלבד ברזרבה. זה לא נשמע לי סביר.

אפילו ניקיון בסיסי במשך היום, ריקון פחים, שירותים.....
זה לא סביר שהקטר ייסע ברצף 18 שעות ביום.
אני לא חושב שזו בעייה.
זה רזרבה של 1 מ-7, לא 1 מ-15.
&nbsp
קטר חשמלי בעיקרון יותר אמין וצריך פחות תחזוקה מקטר דיזל.
&nbsp
אין צורך לתדלק אותו.
 
נכון, בהתחשב בכך שברוב היום התדירות תהיה נמוכה יותר.

תודה על העדכון - 5 קטרים יספיקו *בהחלט* לפתיחה
של הקו השנה כמתוכנן, ובכך בוודאי "נסתפק" כולנו (לא רק רכבת ישראל).

נ.ב. ואם השניים הנותרים יגיעו לפני אוקטובר, אז בוודאי ש-7 קטרים יספיקו - כולל רזרבה תפעולית.
נכון, בהתחשב בכך שברוב היום התדירות תהיה נמוכה יותר.
 

GLSRA

Active member
3004 ו- 3006 / ב Kassel בדרך לנמל / תמונה מלפני כשבוע

ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
3004 ו- 3006 / ב Kassel בדרך לנמל / תמונה מלפני כשבוע



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה