עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
מציע לך להרשם אם את רוצה שיקחו אותך ברצינות

מטרונית היא מהמילה מטרופולין. בירושלים רואים את קו מס' 1
מבת ים לפ"ת כקו מטרופוליני אבל התושבים של פ"ת רואים אותו כקו עירוני חשוב לצרכיהם ולא לצרכי הפקידים ממשרד התחבורה שתכננו אותו במקור בלי לבקר בעיר.

לא כדאי להמר נגד התכניות של יצחק עופרי גם כי ההיסטוריה מלמדת שלא כדאי וגם כי הוא מייצג ציבור גדול מהתושבים בעיר. הוא מייצג את פ"ת ולא את הצרכים של ירושלים.
מציע לך להרשם אם את רוצה שיקחו אותך ברצינות
 

raminec

New member
הכתבה מבולבלת ומבלבלת

תקרא את הכתבה הזאת ותראה:
[URL]http://www.pi-ta.co.il/87433.html[/URL]
הכתבה מבולבלת ומבלבלת
נכון להיום אין שינוי בתוואי הרכבת הקלה בפ"ת:
"בקו האדום תנוע הרכבת הקלה מהתחנה המרכזית בפתח-תקווה, דרך בית החולים בלינסון, לאורך רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן. הקו ימשיך סמוך לתחנת סבידור מרכז של רכבת ישראל, יעבור בדרך בגין וליד מרכז עזריאלי, משם ימשיך לדרום הקריה, מנשיה, שדרות ירושלים ביפו, ויסתיים בדרום העיר בת-ים."
https://www.nta.co.il/line/1#
https://www.govmap.gov.il/?c=180743.21,664545.5&z=4&lay=RED_LINE_STA,NETA_LINES
 
אגב הכתבה הזו לוקה בחוסר מקצועיות משווע

תקרא את הכתבה הזאת ותראה:
[URL]http://www.pi-ta.co.il/87433.html[/URL]
אגב הכתבה הזו לוקה בחוסר מקצועיות משווע
"כידוע, הרכבת הקלה אמורה להתחיל לפעול (הקו האדום, בת ים- ת"א- כ"ס) ב-2021. בתוך פ"ת, כנראה שלעולם לא."
הקו האדום בכפר סבא?
דווקא הקו האדום כן יסע בתוך פתח תקוה.
 

Ccyclist

Well-known member
"לרכבת הקלה אין קטר... יש בה חיבור וויל פייל לגלישה"

אגב הכתבה הזו לוקה בחוסר מקצועיות משווע
"כידוע, הרכבת הקלה אמורה להתחיל לפעול (הקו האדום, בת ים- ת"א- כ"ס) ב-2021. בתוך פ"ת, כנראה שלעולם לא."
הקו האדום בכפר סבא?
דווקא הקו האדום כן יסע בתוך פתח תקוה.
"לרכבת הקלה אין קטר... יש בה חיבור וויל פייל לגלישה"
 

Bus Nerd

Active member
אולי עבודות הנדסת תנועה מקדימות. נשמע לי קצת מוקדם לפסים.

עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח
ברחוב אורלוב פסי רכבת מז'בוטינסקי לתחנה המרכזית.
אולי עבודות הנדסת תנועה מקדימות. נשמע לי קצת מוקדם לפסים.
 

matrix200200

Active member
כנראה חפירות מקדימות להנחת תשתית תקשורת בשביל הקו

אולי עבודות הנדסת תנועה מקדימות. נשמע לי קצת מוקדם לפסים.
כנראה חפירות מקדימות להנחת תשתית תקשורת בשביל הקו
כמו שנת"ע כבר פרסמו על התחלת עבודות בבת ים.
 
כתבה מאתמול ב"מלאבס" על בחינת הארכת שלוחת הקו האדום

עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח
ברחוב אורלוב פסי רכבת מז'בוטינסקי לתחנה המרכזית.
כתבה מאתמול ב"מלאבס" על בחינת הארכת שלוחת הקו האדום
לכיכר הרעות בהדר המושבות החדשה.
אלן (שכבר כתב בעבר בפורום על ההצעה הזו) ודאי יוכל להרחיב בנושא.
[URL]https://www.melabes.co.il/news/15907[/URL]
 

Bus Nerd

Active member
אגב, אם יחליטו שתחנה תת קרקעית זה יקר מדי

כתבה מאתמול ב"מלאבס" על בחינת הארכת שלוחת הקו האדום
לכיכר הרעות בהדר המושבות החדשה.
אלן (שכבר כתב בעבר בפורום על ההצעה הזו) ודאי יוכל להרחיב בנושא.
[URL]https://www.melabes.co.il/news/15907[/URL]
אגב, אם יחליטו שתחנה תת קרקעית זה יקר מדי
בהחלט אפשר עדיין לקבל את היתרונות של הארכה כזו בלי תחנה תת"ק - יש כרגע המון שטח פנוי מעט צפון מזרחית ממעגל התנועה הזה (המכונה בטעות "כיכר") לצד הרחוב. אין בעיה עקרונית למקם את התחנה שם במפלס הקרקע.

נגישות קצת פחות טובה, אבל זה בהחלט יכול להיות ההבדל בין אישור ודחיית ההצעה הזו מבחינת עלויות.
 

alantan

New member
התכנית אינה מדברת על תחנה תת-קרקעית אלא על תחנה רגילה

אגב, אם יחליטו שתחנה תת קרקעית זה יקר מדי
בהחלט אפשר עדיין לקבל את היתרונות של הארכה כזו בלי תחנה תת"ק - יש כרגע המון שטח פנוי מעט צפון מזרחית ממעגל התנועה הזה (המכונה בטעות "כיכר") לצד הרחוב. אין בעיה עקרונית למקם את התחנה שם במפלס הקרקע.

נגישות קצת פחות טובה, אבל זה בהחלט יכול להיות ההבדל בין אישור ודחיית ההצעה הזו מבחינת עלויות.
התכנית אינה מדברת על תחנה תת-קרקעית אלא על תחנה רגילה
(רציף רק"ל) בשיקוע בתוך מרכז הכיכר. החלק התת־קרקעי הוא רק החלק שמתחת לרחוב שרגא רפאלי ומשה סנה שמצפון לכיכר, ואפשר לבנות את המנהרה הזו בחפירה וכיסוי.
 

Bus Nerd

Active member


התכנית אינה מדברת על תחנה תת-קרקעית אלא על תחנה רגילה
(רציף רק"ל) בשיקוע בתוך מרכז הכיכר. החלק התת־קרקעי הוא רק החלק שמתחת לרחוב שרגא רפאלי ומשה סנה שמצפון לכיכר, ואפשר לבנות את המנהרה הזו בחפירה וכיסוי.
 

Ccyclist

Well-known member
מערכת הרק"ל היא פרוייקט בעדיפות לאומית לכל גוש דן.

עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח
ברחוב אורלוב פסי רכבת מז'בוטינסקי לתחנה המרכזית.
מערכת הרק"ל היא פרוייקט בעדיפות לאומית לכל גוש דן.
והיא תוצאה של עשרים שנות תיכנון. שלב ההתייעצות (שבו בוטלה שלוחת הקו הסגול לפתח תקווה) כבר מאחורינו ולנת"ע שמבצעת את הפרוייקט בשביל המדינה יש תוכניות מפורטות ברמת המטרופולין. בניית הקו האדום החלה לפי התוכניות הקיימות וכך יהיה עם הקווים הירוק והסגול.
&nbsp
כמו כן אני מתפלא על מה שהולך כאן בשירשור שהמגיבה הלא רשומה מציעה שורה שלמה של "תחנות מרכזיות" בפתח תקווה.
 

Bus Nerd

Active member
תחנה מרכזית לכל פועל!

מערכת הרק"ל היא פרוייקט בעדיפות לאומית לכל גוש דן.
והיא תוצאה של עשרים שנות תיכנון. שלב ההתייעצות (שבו בוטלה שלוחת הקו הסגול לפתח תקווה) כבר מאחורינו ולנת"ע שמבצעת את הפרוייקט בשביל המדינה יש תוכניות מפורטות ברמת המטרופולין. בניית הקו האדום החלה לפי התוכניות הקיימות וכך יהיה עם הקווים הירוק והסגול.
&nbsp
כמו כן אני מתפלא על מה שהולך כאן בשירשור שהמגיבה הלא רשומה מציעה שורה שלמה של "תחנות מרכזיות" בפתח תקווה.
תחנה מרכזית לכל פועל!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה