עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח

מצב
הנושא נעול.
עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח

עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח
ברחוב אורלוב פסי רכבת מז'בוטינסקי לתחנה המרכזית.
 
נשמע מוזר. לא היה סיכום עם העירייה שהרכבת הקלה תגיע עד

עבודות רכבת קלה ברחוב אורלוב פינת קרול. כנראה מתחילים להניח
ברחוב אורלוב פסי רכבת מז'בוטינסקי לתחנה המרכזית.
נשמע מוזר. לא היה סיכום עם העירייה שהרכבת הקלה תגיע עד
בלינסון וקרית אריה? תושבי הרחוב התנגדו שהרכבת תעבור שם ודובר העירייה אמר בזמנו שהיא לא תעבור באורלוב ושיש תכנונים לקו חדש שלה בכביש רבין לקריית אונו.
 
לא היה שום סיכום כזה ויותר מזה, העיריה הרי מציגה את התחנה

נשמע מוזר. לא היה סיכום עם העירייה שהרכבת הקלה תגיע עד
בלינסון וקרית אריה? תושבי הרחוב התנגדו שהרכבת תעבור שם ודובר העירייה אמר בזמנו שהיא לא תעבור באורלוב ושיש תכנונים לקו חדש שלה בכביש רבין לקריית אונו.
לא היה שום סיכום כזה ויותר מזה, העיריה הרי מציגה את התחנה
המרכזית החדשה גם כתחנת הקצה של הקו האדום.
[URL]http://ptcom.co.il/project/%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/[/URL]
"
התחנה הינה גם נקודת היציאה המזרחית של הקו האדום של הרכבת הקלה ובתחנה יהיה חניון חנה וסע של כ- 700 מקומות חניה.
"

פוליטיקאים (גם ואולי בעיקר מקומיים) אומרים לפעמים לאנשים מה שהם רוצים לשמוע, גם כשאין לכך שום בסיס במציאות.
 
תקרא את הכתבה הזאת ותראה:

לא היה שום סיכום כזה ויותר מזה, העיריה הרי מציגה את התחנה
המרכזית החדשה גם כתחנת הקצה של הקו האדום.
[URL]http://ptcom.co.il/project/%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/[/URL]
"
התחנה הינה גם נקודת היציאה המזרחית של הקו האדום של הרכבת הקלה ובתחנה יהיה חניון חנה וסע של כ- 700 מקומות חניה.
"

פוליטיקאים (גם ואולי בעיקר מקומיים) אומרים לפעמים לאנשים מה שהם רוצים לשמוע, גם כשאין לכך שום בסיס במציאות.
תקרא את הכתבה הזאת ותראה:
[URL]http://www.pi-ta.co.il/87433.html[/URL]
 
הכתבה הזו מתייחסת לקו הסגול, לא לקו האדום

תקרא את הכתבה הזאת ותראה:
[URL]http://www.pi-ta.co.il/87433.html[/URL]
הכתבה הזו מתייחסת לקו הסגול, לא לקו האדום
לרחוב העצמאות, לא לרחוב אורלוב.

ידוע שעיריית פתח תקוה (יחד עם ועד כפר גנים ג') סיכלה את הקטע של הקו הסגול בתוך פתח תקוה, אבל זה לא קשור לקו האדום.
 
הכתבה מדברת גם על הקו האדום ודובר העירייה אומר שהוא יגיע

זה לא הקו הזה. הכתבה מדברת על הקו הסגול שטורפד
הכתבה מדברת גם על הקו האדום ודובר העירייה אומר שהוא יגיע
לקריית אריה ולז'בוטינסקי אבל לא מדבר על רחוב אורלוב.

יש בבלינסון תחנה תת קרקעית לרכבת קלה והיא אולי תהיה התחנה המרכזית החדשה בשבילה. כנראה שדובר העירייה מתכוון אליה. ממנה יש קו מטרונית שנוסע עד לתחנה המרכזית הישנה.

אולי התכנית הזאת תתממש ואולי התכנית המקורית שהצגת תתממש. מה שבטוח שהעירייה היא זאת שמחליטה. הכתבה מציינת שבלי הסכמת העירייה אף תכנית לא תתממש. ע"ע רחוב העצמאות. אתה יודע מתי אמורה התחנה המרכזית החדשה באורלוב להיות מוכנה? אולי בעוד 15 שנה. התחנה המרכזית החדשה בבלינסון מוכנה ופועלת כבר היום. כל דבר זמני הוא קבוע והתחנה המרכזית בבלינסון שאולי תתחיל כזמנית תהפוך אולי לקבועה.

דובר העירייה מדבר גם על רחוב רבין. רחוב רבין הוא הרחוב שמחבר בין בלינסון לקריית אונו. הקו הסגול מתוכנן לעבור דרך רחוב רבין ואולי להסתיים בתחנה המרכזית התת קרקעית בבלינסון. זה יהיה קו שיחבר בין פ"ת לת"א דרך בית חולים תל השומר. אם זה מה שהעירייה רוצה אז כנראה שזה גם יתממש.

אני מאמינה לדובר העירייה ולא לפקידים של משרד התחבורה שספק רב אם אי פעם ביקרו בעיר שלי. הם מתכננים מירושלים ולא מפ"ת.
 
תאמיני למי שאת רוצה, רק שלא תתאכזבי אחר כך

הכתבה מדברת גם על הקו האדום ודובר העירייה אומר שהוא יגיע
לקריית אריה ולז'בוטינסקי אבל לא מדבר על רחוב אורלוב.

יש בבלינסון תחנה תת קרקעית לרכבת קלה והיא אולי תהיה התחנה המרכזית החדשה בשבילה. כנראה שדובר העירייה מתכוון אליה. ממנה יש קו מטרונית שנוסע עד לתחנה המרכזית הישנה.

אולי התכנית הזאת תתממש ואולי התכנית המקורית שהצגת תתממש. מה שבטוח שהעירייה היא זאת שמחליטה. הכתבה מציינת שבלי הסכמת העירייה אף תכנית לא תתממש. ע"ע רחוב העצמאות. אתה יודע מתי אמורה התחנה המרכזית החדשה באורלוב להיות מוכנה? אולי בעוד 15 שנה. התחנה המרכזית החדשה בבלינסון מוכנה ופועלת כבר היום. כל דבר זמני הוא קבוע והתחנה המרכזית בבלינסון שאולי תתחיל כזמנית תהפוך אולי לקבועה.

דובר העירייה מדבר גם על רחוב רבין. רחוב רבין הוא הרחוב שמחבר בין בלינסון לקריית אונו. הקו הסגול מתוכנן לעבור דרך רחוב רבין ואולי להסתיים בתחנה המרכזית התת קרקעית בבלינסון. זה יהיה קו שיחבר בין פ"ת לת"א דרך בית חולים תל השומר. אם זה מה שהעירייה רוצה אז כנראה שזה גם יתממש.

אני מאמינה לדובר העירייה ולא לפקידים של משרד התחבורה שספק רב אם אי פעם ביקרו בעיר שלי. הם מתכננים מירושלים ולא מפ"ת.
תאמיני למי שאת רוצה, רק שלא תתאכזבי אחר כך
לחברה לפיתוח פתח תקוה שנמצאת בבעלות מלאה של עיריית פתח תקוה ופועלת עבור העירייה, את מאמינה?
לפי הקישור מאתר החברה לפיתוח פתח תקוה שהבאתי קודם, הקו האדום יסע גם יסע ברחוב אורלוב.
 
לאן בדיוק הוא יסע? לאתר בניה? מתי אתה חושב שהתחנה המרכזית

תאמיני למי שאת רוצה, רק שלא תתאכזבי אחר כך
לחברה לפיתוח פתח תקוה שנמצאת בבעלות מלאה של עיריית פתח תקוה ופועלת עבור העירייה, את מאמינה?
לפי הקישור מאתר החברה לפיתוח פתח תקוה שהבאתי קודם, הקו האדום יסע גם יסע ברחוב אורלוב.
לאן בדיוק הוא יסע? לאתר בניה? מתי אתה חושב שהתחנה המרכזית
הזאת תפעל? בבלינסון יש תחנה מוכנה עם מקום מנוחה לנהגים ועם אוטובוסים לכל העיר. באורלוב כבר אין אוטובוסים עוד מעט. הם עוברים לתחנה מרכזית זמנית בגיסין. כל דבר זמני הוא קבוע. לזה התכוון דובר העירייה.
 
עיריית פתח תקוה, שאת כל כך סומכת עליה, חושבת שהתחנה הזו

לאן בדיוק הוא יסע? לאתר בניה? מתי אתה חושב שהתחנה המרכזית
הזאת תפעל? בבלינסון יש תחנה מוכנה עם מקום מנוחה לנהגים ועם אוטובוסים לכל העיר. באורלוב כבר אין אוטובוסים עוד מעט. הם עוברים לתחנה מרכזית זמנית בגיסין. כל דבר זמני הוא קבוע. לזה התכוון דובר העירייה.
עיריית פתח תקוה, שאת כל כך סומכת עליה, חושבת שהתחנה הזו
תיפתח בסוף 2021 (באופן לא מפתיע בסמוך לתאריך היעד לפתיחת הקו האדום).
התחנה המרכזית החדשה באורלוב זה פרויקט הדגל של ראש העיריה.
 
פרויקט הדגל שלו הוא לזכות בבחירות מול רמי גרינברג. הוא צפוי

עיריית פתח תקוה, שאת כל כך סומכת עליה, חושבת שהתחנה הזו
תיפתח בסוף 2021 (באופן לא מפתיע בסמוך לתאריך היעד לפתיחת הקו האדום).
התחנה המרכזית החדשה באורלוב זה פרויקט הדגל של ראש העיריה.
פרויקט הדגל שלו הוא לזכות בבחירות מול רמי גרינברג. הוא צפוי
להיכשל בפרויקט הזה וגם בפרויקט של פתיחת התחנה בסוף 2021.
 

Bus Nerd

Active member
אני מאוד מקווה שהוא יילך הביתה, הוא עוין לתח"צ ורע לעיר

פרויקט הדגל שלו הוא לזכות בבחירות מול רמי גרינברג. הוא צפוי
להיכשל בפרויקט הזה וגם בפרויקט של פתיחת התחנה בסוף 2021.
אני מאוד מקווה שהוא יילך הביתה, הוא עוין לתח"צ ורע לעיר
 

Bus Nerd

Active member
עשית סלט. ומטרונית יש רק בחיפה.

הכתבה מדברת גם על הקו האדום ודובר העירייה אומר שהוא יגיע
לקריית אריה ולז'בוטינסקי אבל לא מדבר על רחוב אורלוב.

יש בבלינסון תחנה תת קרקעית לרכבת קלה והיא אולי תהיה התחנה המרכזית החדשה בשבילה. כנראה שדובר העירייה מתכוון אליה. ממנה יש קו מטרונית שנוסע עד לתחנה המרכזית הישנה.

אולי התכנית הזאת תתממש ואולי התכנית המקורית שהצגת תתממש. מה שבטוח שהעירייה היא זאת שמחליטה. הכתבה מציינת שבלי הסכמת העירייה אף תכנית לא תתממש. ע"ע רחוב העצמאות. אתה יודע מתי אמורה התחנה המרכזית החדשה באורלוב להיות מוכנה? אולי בעוד 15 שנה. התחנה המרכזית החדשה בבלינסון מוכנה ופועלת כבר היום. כל דבר זמני הוא קבוע והתחנה המרכזית בבלינסון שאולי תתחיל כזמנית תהפוך אולי לקבועה.

דובר העירייה מדבר גם על רחוב רבין. רחוב רבין הוא הרחוב שמחבר בין בלינסון לקריית אונו. הקו הסגול מתוכנן לעבור דרך רחוב רבין ואולי להסתיים בתחנה המרכזית התת קרקעית בבלינסון. זה יהיה קו שיחבר בין פ"ת לת"א דרך בית חולים תל השומר. אם זה מה שהעירייה רוצה אז כנראה שזה גם יתממש.

אני מאמינה לדובר העירייה ולא לפקידים של משרד התחבורה שספק רב אם אי פעם ביקרו בעיר שלי. הם מתכננים מירושלים ולא מפ"ת.
עשית סלט. ומטרונית יש רק בחיפה.
 
זה קו מס' 1. אתה יודע מי תכנן אותו בפ"ת? תושב העיר יצחק

עשית סלט. ומטרונית יש רק בחיפה.
זה קו מס' 1. אתה יודע מי תכנן אותו בפ"ת? תושב העיר יצחק
עופרי. לא פקידי משרד התחבורה. יצחק עופרי נאם בכל וועדות התכנון של הקו האדום בכנסת ושכנע אותם להעביר את הקו דרך כיכר המייסדים במרכז העיר. הוא הציג להם תכנית לבניית תחנה מרכזית תחתית לקו האדום בשטח של כיכר המייסדים. קו מס' 1 עובר לפי המסלול שהוא תכנן דרך כיכר המייסדים ולא לפי המסלול שהפקידים מירושלים רצו. אולי יום אחד גם תהיה תחנה מרכזית בכיכר המייסדים לפי אחוז ההצלחות שלו בשינוי פ"ת.
 

Bus Nerd

Active member
קו 1 הוא לא "מטרונית", הוא קו אוטובוס רגיל

זה קו מס' 1. אתה יודע מי תכנן אותו בפ"ת? תושב העיר יצחק
עופרי. לא פקידי משרד התחבורה. יצחק עופרי נאם בכל וועדות התכנון של הקו האדום בכנסת ושכנע אותם להעביר את הקו דרך כיכר המייסדים במרכז העיר. הוא הציג להם תכנית לבניית תחנה מרכזית תחתית לקו האדום בשטח של כיכר המייסדים. קו מס' 1 עובר לפי המסלול שהוא תכנן דרך כיכר המייסדים ולא לפי המסלול שהפקידים מירושלים רצו. אולי יום אחד גם תהיה תחנה מרכזית בכיכר המייסדים לפי אחוז ההצלחות שלו בשינוי פ"ת.
קו 1 הוא לא "מטרונית", הוא קו אוטובוס רגיל
אני מציע שתשימי את הגאווה העירונית שלך בצד.

המשותף היחיד בין קו 1 למטרונית הוא דגם האוטובוס, "אורבנית" של חברת הארגז.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לקו 947 "הרכבת המהירה לירושלים" כי הוא מגיע לתחנה המרכזית בירושלים.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לדוד שמש "קומקום חשמלי" כי שניהם מחממים מים.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לכיריים המופעלות בגז "מנגל" כי על שניהם אפשר לבשל.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לחתול "כלב" כי שניהם הולכים על ארבע רגליים.

אני מאוד מקווה שלא תהיה "תחנה מרכזית" בכיכר המיסדים, כי לאיזור הזה יש יופי של פונטיציאל להתחדשות עירונית ולהפוך לאחד המרכזים העירוניים הטובים ביותר בארץ - מקום לאנשים (ולא מחסן לאוטובוסים כמו שאת מציעה), אם עיריית פ"ת (סליחה על הביטוי) תוציא את הראש מהתחת של עצמה ואם חברי מועצת העיר ינסו לשם שינוי ללכת ברגל בעיר שלהם.
 
מטרונית היא מהמילה מטרופולין. בירושלים רואים את קו מס' 1

קו 1 הוא לא "מטרונית", הוא קו אוטובוס רגיל
אני מציע שתשימי את הגאווה העירונית שלך בצד.

המשותף היחיד בין קו 1 למטרונית הוא דגם האוטובוס, "אורבנית" של חברת הארגז.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לקו 947 "הרכבת המהירה לירושלים" כי הוא מגיע לתחנה המרכזית בירושלים.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לדוד שמש "קומקום חשמלי" כי שניהם מחממים מים.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לכיריים המופעלות בגז "מנגל" כי על שניהם אפשר לבשל.
לקרוא לקו 1 "מטרונית" זה כמו לקרוא לחתול "כלב" כי שניהם הולכים על ארבע רגליים.

אני מאוד מקווה שלא תהיה "תחנה מרכזית" בכיכר המיסדים, כי לאיזור הזה יש יופי של פונטיציאל להתחדשות עירונית ולהפוך לאחד המרכזים העירוניים הטובים ביותר בארץ - מקום לאנשים (ולא מחסן לאוטובוסים כמו שאת מציעה), אם עיריית פ"ת (סליחה על הביטוי) תוציא את הראש מהתחת של עצמה ואם חברי מועצת העיר ינסו לשם שינוי ללכת ברגל בעיר שלהם.
מטרונית היא מהמילה מטרופולין. בירושלים רואים את קו מס' 1
מבת ים לפ"ת כקו מטרופוליני אבל התושבים של פ"ת רואים אותו כקו עירוני חשוב לצרכיהם ולא לצרכי הפקידים ממשרד התחבורה שתכננו אותו במקור בלי לבקר בעיר.

לא כדאי להמר נגד התכניות של יצחק עופרי גם כי ההיסטוריה מלמדת שלא כדאי וגם כי הוא מייצג ציבור גדול מהתושבים בעיר. הוא מייצג את פ"ת ולא את הצרכים של ירושלים.
 

Bus Nerd

Active member
בבקשה תפסיקי לדבר שטויות.

מטרונית היא מהמילה מטרופולין. בירושלים רואים את קו מס' 1
מבת ים לפ"ת כקו מטרופוליני אבל התושבים של פ"ת רואים אותו כקו עירוני חשוב לצרכיהם ולא לצרכי הפקידים ממשרד התחבורה שתכננו אותו במקור בלי לבקר בעיר.

לא כדאי להמר נגד התכניות של יצחק עופרי גם כי ההיסטוריה מלמדת שלא כדאי וגם כי הוא מייצג ציבור גדול מהתושבים בעיר. הוא מייצג את פ"ת ולא את הצרכים של ירושלים.
בבקשה תפסיקי לדבר שטויות.
 

darkshadow1

New member
מטרונית זה השם של מערכת ה-BRT בחיפה.

מטרונית היא מהמילה מטרופולין. בירושלים רואים את קו מס' 1
מבת ים לפ"ת כקו מטרופוליני אבל התושבים של פ"ת רואים אותו כקו עירוני חשוב לצרכיהם ולא לצרכי הפקידים ממשרד התחבורה שתכננו אותו במקור בלי לבקר בעיר.

לא כדאי להמר נגד התכניות של יצחק עופרי גם כי ההיסטוריה מלמדת שלא כדאי וגם כי הוא מייצג ציבור גדול מהתושבים בעיר. הוא מייצג את פ"ת ולא את הצרכים של ירושלים.
מטרונית זה השם של מערכת ה-BRT בחיפה.
קו 1 הוא לא BRT ואף אחד לא קורא לו "מטרונית" ולכן הוא לא מטרונית- נקודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה