משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
 
זה צריך להיות משהו שמאושר סטטוטורית

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
זה צריך להיות משהו שמאושר סטטוטורית
הניחוש שלי שהעדיפות הראשונה תהיה למסילה המזרחית, ובעדיפות שניה ושלישית צמודים מסילת 431 והקו לאילת.
 

Bus Nerd

Active member
המזרחית.

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
המזרחית.
רוב המסילות שהזכרת קיימות רק בדמיון. להרבה מהן אין זכויות דרך שמורות או תכנון ראשוני.

המסילה המזרחית לעומת זאת תוקצבה כבר לתכנון מפורט וביצוע בתקציב הנוכחי, מה שאומר שאמורים להתחיל עם העבודות יחסית בקרוב.
 

jp3raptor

Member
+1

המזרחית.
רוב המסילות שהזכרת קיימות רק בדמיון. להרבה מהן אין זכויות דרך שמורות או תכנון ראשוני.

המסילה המזרחית לעומת זאת תוקצבה כבר לתכנון מפורט וביצוע בתקציב הנוכחי, מה שאומר שאמורים להתחיל עם העבודות יחסית בקרוב.
+1
 

h0m3r

New member
המסילות הקרובות...

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
המסילות הקרובות...
המסילה המזרחית
מסילה רביעית באיילון
מסילת 431
הכפלת מסילת החוף

המסילה לאילת לא תקרה לעולם, זה בור תקציבי על חשבון הרבה דברים אחרים.
 
אז לפחות שירחיבו את כביש הערבה. גם את זה לא עושים!

המסילות הקרובות...
המסילה המזרחית
מסילה רביעית באיילון
מסילת 431
הכפלת מסילת החוף

המסילה לאילת לא תקרה לעולם, זה בור תקציבי על חשבון הרבה דברים אחרים.
אז לפחות שירחיבו את כביש הערבה. גם את זה לא עושים!
 

luckydude

Active member
עושים, אבל מאוד לאט.

אז לפחות שירחיבו את כביש הערבה. גם את זה לא עושים!
עושים, אבל מאוד לאט.
פעם בכמה זמן נתיבי ישראל משחררת מכרז לעוד כמה קילומטרים בתוואי.
&nbsp
הקטע הבא שאמורים להתחיל לעבוד עליו בקרוב הוא הקטע מיוטבתה לכביש 40.
 

matrix200200

Active member
לדעתי מסילה מזרחית ו431 (הקטע מראשונים למודיעין).

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
לדעתי מסילה מזרחית ו431 (הקטע מראשונים למודיעין).
לדעתי כל השאר לא יתחיל בחומש הקרוב.
 

Ynhockey

New member
מסילת 431 ואז המזרחית, אלא אם יזרזו אותה

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
מסילת 431 ואז המזרחית, אלא אם יזרזו אותה
אאל"ט בתוכנית העבודה של משרד התחבורה לשנתיים הקרובות, רק מסילת 431 מתוכננת להתחיל להיבנות בפועל, מבין המסילות החדשות. עם זאת לאחרונה יותר ויותר מדובר על הקדמת הלו"ז של המסילה המזרחית, והיא כבר עברה את השלבים העיקריים לפני ביצוע.
 
לא יודע, בטח הראשונה תסתיים לפחות עוד עשור

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
לא יודע, בטח הראשונה תסתיים לפחות עוד עשור
 
רכבת לאילת לא תיסלל מסיבה אחת פשוטה

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
רכבת לאילת לא תיסלל מסיבה אחת פשוטה
זה יגמור את נמל אשדוד וחיפה, כמו גם את אגד וחברות התעופה הישראליות.

המצב ישאר על כנו לפחות ב-20 השנים הקרובות לפחות.
 

itamo

New member
אז לפחות שיעשו כביש מהיר לאילת

רכבת לאילת לא תיסלל מסיבה אחת פשוטה
זה יגמור את נמל אשדוד וחיפה, כמו גם את אגד וחברות התעופה הישראליות.

המצב ישאר על כנו לפחות ב-20 השנים הקרובות לפחות.
אז לפחות שיעשו כביש מהיר לאילת
המינימום זה שיהיה כביש נורמלי שמגיע מהמרכז לאיזור אילת, בלי צורך לנסוע במשך שעות בכביש חד מסלולי מפותל
 
זה הכל מתוכנן

אז לפחות שיעשו כביש מהיר לאילת
המינימום זה שיהיה כביש נורמלי שמגיע מהמרכז לאיזור אילת, בלי צורך לנסוע במשך שעות בכביש חד מסלולי מפותל
זה הכל מתוכנן
אם יריחבו את כביש הערבה, יותר יסעו במכוניות ופחות בטיסות ואטובוסים.
העברת מטענים מאילת לשאר הארץ תהיה זולה הרבה יותר ממעבר בתעלת סואץ,

כמו שאמרתי
הכל מתוכנן :(
 

Bus Nerd

Active member
שטויות

רכבת לאילת לא תיסלל מסיבה אחת פשוטה
זה יגמור את נמל אשדוד וחיפה, כמו גם את אגד וחברות התעופה הישראליות.

המצב ישאר על כנו לפחות ב-20 השנים הקרובות לפחות.
שטויות
רכבת לאילת לא תוכל להתחרות בחברות התעופה, כי זמן הנסיעה יהיה ארוך מדי ועלות הכרטיס תהיה גבוהה מדי (בגלל עלות ההפעלה וההקמה היקרה).

היא לא תוכל להתחרות בסואץ, כי נפח המטענים שיהיה אפשר להעביר בה יהיה מוגבל - מהספינה לרכבת ואז לעוד ספינה, זה יקר ומצריך שתי ספינות. יותר זול לשלם את המס של סואץ ופשוט לעבור שם.

והיא לא תהיה תחרות גדולה מדי לנמל חיפה ואשדוד, בעיקר אם לא ייבנו את נמל התעלה של אילת, אבל גם כי פשוט נפח המטענים רק הולך וגדל ויצטרכו בכל מקרה את שלושת הנמלים.

רכבת לאילת לא תקרה לא בגלל הדברים שכתבת - היא לא תקרה פשוט בגלל שהיא לא כדאית כלכלית לאף אחד. השקעה אדירה עם תועלת כמעט אפסית.
 

GioraG06

New member
הוצאת מסילת הרכבת מבנימינה

משאל - מה תהיה המסילה הבאה שרכבת ישראל תסלול?
בשנה-שנתיים הקרובות יסתיימו עבודות ההקמה של המסילה החדשה לירושלים ושל מסילת השרון, מה שמשאיר את רכבת ישראל ללא קווים עתידיים בבנייה כעת.

יש פרוייקטים חשובים אחרים (חשמול, מסילה רביעית באיילון, מערכת שו"ב ואיתות חדשה), תחנות חדשות בבניה ומסופי מטענים מתוכננים, אבל לא מסילות חדשות.

מה לדעתכם תהיה המסילה הבאה שתסלול רכבת ישראל?

האפשרויות הם (מהצפון לדרום):
* מסילת כרמיאל - חצור - קרית שמונה (אפשרות למסלול דרך עמיעד, אפשרות למסלול ממונהר מתחת לצפת, אפשרות לשלוחה לקצרין?, אפשרות לסלילה עד חצור בלבד)
* מסילת עפולה - טבריה/פוריה (דרך רמת יבניאל)
* מסילת מנשה (כפר ברוך - זכרון יעקב דרך רמות מנשה)
* מסילת עירון (עפולה - נחל עירון - חדרה מזרח)
* מסילת בית שאן - מסוף נהר הירדן - אירביד (ירדן)
* שלוחה מחדרה מזרח לחריש
* המסילה המזרחית (צפון) - חריש/חדרה מזרח - טייבה - טירה - ראש העין צפון
* המסילה המזרחית (דרום) - ראש העין צפון - אלעד - תעופה - לוד
* שלוחה מתחנת פתח תקווה קרית אריה לפתח תקווה מרכז
* מסילת 431 מודיעין - רמלה - ראשון לציון
* שלוחה מאשדוד לכיוון קרית גת דרך גדרה
* מסילת באר שבע - נבטים - ערד
* מסילת דימונה - ירוחם
* מסילת דימונה - ערבה - אילת

מה להערכתם הקו הבא שיקודם לסלילה?
הוצאת מסילת הרכבת מבנימינה
תוכנית שמתקדמת בצנרת להוצאת המסילה מתוך היישוב למערב שתהיה בסמוך לכביש 4, החיבור שלה מצפון מאוד טבעי ומגיע מהתוואי הקיים ליד הר הכרמל.
 

david80

Member
הייתי משאיר את המסילה בבנימינה לטובת רכבות פרבריות

הוצאת מסילת הרכבת מבנימינה
תוכנית שמתקדמת בצנרת להוצאת המסילה מתוך היישוב למערב שתהיה בסמוך לכביש 4, החיבור שלה מצפון מאוד טבעי ומגיע מהתוואי הקיים ליד הר הכרמל.
הייתי משאיר את המסילה בבנימינה לטובת רכבות פרבריות
בנוסף למסילה החדשה שתעקוף את בנימינה במסלול ישר יותר. עקירת המסילה בתוך בנימינה תגרור גם לביטול תחנת פרדס חנה, אלא אם יעשו עיקום רציני בתוואי.
 

oshlick1

New member
רעיון מבורך עברתי שם השבוע וזה פשוט בדיחה

הוצאת מסילת הרכבת מבנימינה
תוכנית שמתקדמת בצנרת להוצאת המסילה מתוך היישוב למערב שתהיה בסמוך לכביש 4, החיבור שלה מצפון מאוד טבעי ומגיע מהתוואי הקיים ליד הר הכרמל.
רעיון מבורך עברתי שם השבוע וזה פשוט בדיחה
איך שבנימינה נחצית לשני חלקים שאין קשר ביניהם
 

נתנאל531

Well-known member
בקריות מסתדרים כך כבר שנים

רעיון מבורך עברתי שם השבוע וזה פשוט בדיחה
איך שבנימינה נחצית לשני חלקים שאין קשר ביניהם
בקריות מסתדרים כך כבר שנים
לא בדיוק אותו דבר כי בקריות המסילה מחלקת בין רשויות מוניציפליות, ובנימינה זה רשות אחת.
&nbsp
אבל הרבה יותר זול ומהיר להקים כמה מעברי הולכי רגל, ואפילו מעברי רכב, מאשר להזיז מסילה פעילה
 

levikon

New member
אסור להוציא את המסילה מבנימינה

בקריות מסתדרים כך כבר שנים
לא בדיוק אותו דבר כי בקריות המסילה מחלקת בין רשויות מוניציפליות, ובנימינה זה רשות אחת.
&nbsp
אבל הרבה יותר זול ומהיר להקים כמה מעברי הולכי רגל, ואפילו מעברי רכב, מאשר להזיז מסילה פעילה
אסור להוציא את המסילה מבנימינה
מצד אחד מתלוננים שתחנות הרכבת נבנות בחורים מחוץ לעיר.
מצד שני בוכים כשיש תחנת רכבת במיקום מעולה בעיר.
&nbsp
צריך להוסיף מעברים (עדיף תחתיים) לציבור, לא להוציא את הרכבת.
 

oshlick1

New member
תחנת הרכבת בבנימינה ממילא תקועה בחלקה הדרומי של המושבה

אסור להוציא את המסילה מבנימינה
מצד אחד מתלוננים שתחנות הרכבת נבנות בחורים מחוץ לעיר.
מצד שני בוכים כשיש תחנת רכבת במיקום מעולה בעיר.
&nbsp
צריך להוסיף מעברים (עדיף תחתיים) לציבור, לא להוציא את הרכבת.
תחנת הרכבת בבנימינה ממילא תקועה בחלקה הדרומי של המושבה
ואיננה נגישה בהליכה סבירה לרוב התושבים... מספיק רק לראות את מגרש החניה שם בבוקר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה