תחנת האומה - השר כץ עדין מתחייב לפתיחה בפסח

  • פותח הנושא GxM3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
נדרשת הרשמה מראש כדי לעלות על הרכבת!

תחנת האומה - השר כץ עדין מתחייב לפתיחה בפסח
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5113885,00.html#autoplay
נדרשת הרשמה מראש כדי לעלות על הרכבת!
הרצה למשך שלושה חודשים, שבהם הנסיעה תהיה ללא תשלום. אף שכל רכבת יכולה להכיל כאלף נוסעים, בתקופת ההרצה תוגבל כמות הנוסעים לכ-700-600 נוסעים, ואלה יידרשו להירשם מראש לנסיעה באמצעות אתר האינטרנט. ככל הנראה, כל נוסע יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים מראש, לכיוון אחד או הלוך חזור, לפחות 24 שעות לפני הנסיעה.
 

ofirg4

New member
דווקא הכי מעניין זה מה שנכתב על תדירות הרכבת.

נדרשת הרשמה מראש כדי לעלות על הרכבת!
הרצה למשך שלושה חודשים, שבהם הנסיעה תהיה ללא תשלום. אף שכל רכבת יכולה להכיל כאלף נוסעים, בתקופת ההרצה תוגבל כמות הנוסעים לכ-700-600 נוסעים, ואלה יידרשו להירשם מראש לנסיעה באמצעות אתר האינטרנט. ככל הנראה, כל נוסע יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים מראש, לכיוון אחד או הלוך חזור, לפחות 24 שעות לפני הנסיעה.
דווקא הכי מעניין זה מה שנכתב על תדירות הרכבת.
"בשלב הראשון תעמוד תדירות הקו המהיר על שתי רכבות בשעה. בהמשך, כשיושלם תוואי הרכבת הדרומי, תעלה תדירות הקו תעלה לארבע עד שש רכבות בשעה, בהתאם לשעות העומס"

חשבתי שמדברים על שלוש רכבת בשעה לשנים הקרובות ( עד הגדלת הקיבולת באיילון), לא?
 

Bus Nerd

Active member
הרכבות מסיימות בהגנה, לכן לקיבולת בהמשך האיילון השפעה זניחה

דווקא הכי מעניין זה מה שנכתב על תדירות הרכבת.
"בשלב הראשון תעמוד תדירות הקו המהיר על שתי רכבות בשעה. בהמשך, כשיושלם תוואי הרכבת הדרומי, תעלה תדירות הקו תעלה לארבע עד שש רכבות בשעה, בהתאם לשעות העומס"

חשבתי שמדברים על שלוש רכבת בשעה לשנים הקרובות ( עד הגדלת הקיבולת באיילון), לא?
הרכבות מסיימות בהגנה, לכן לקיבולת בהמשך האיילון השפעה זניחה
 

zahipan10

New member
בסופו של דבר התדירות תגיע גם ל-8 ו-10 רכבות בשעה

דווקא הכי מעניין זה מה שנכתב על תדירות הרכבת.
"בשלב הראשון תעמוד תדירות הקו המהיר על שתי רכבות בשעה. בהמשך, כשיושלם תוואי הרכבת הדרומי, תעלה תדירות הקו תעלה לארבע עד שש רכבות בשעה, בהתאם לשעות העומס"

חשבתי שמדברים על שלוש רכבת בשעה לשנים הקרובות ( עד הגדלת הקיבולת באיילון), לא?
בסופו של דבר התדירות תגיע גם ל-8 ו-10 רכבות בשעה
כאשר רכבות ייצאו מאשקלון, באר שבע וראשל"צ לכיוון ירושלים.
 
לדעתי הכוונה היא אחד לכיוון

דווקא הכי מעניין זה מה שנכתב על תדירות הרכבת.
"בשלב הראשון תעמוד תדירות הקו המהיר על שתי רכבות בשעה. בהמשך, כשיושלם תוואי הרכבת הדרומי, תעלה תדירות הקו תעלה לארבע עד שש רכבות בשעה, בהתאם לשעות העומס"

חשבתי שמדברים על שלוש רכבת בשעה לשנים הקרובות ( עד הגדלת הקיבולת באיילון), לא?
לדעתי הכוונה היא אחד לכיוון
וזה יעלה ל-2-3 בשעה לכיוון.
הרביעי בשעה לכיוון יהיה למודיעין עם השלמת הקשת והחישמול עד מודיעין. כי אין מקום באיילון ליותר מ-3 נסיעות בשעה וגם אין מקום בתחנת ההגנה להתחיל 3 נסיעות בשעה. בונים על קצה בהרצליה.
זה מה שיפעל בתקווה ב-2019. אחר כך תוספות יהיו רק בהתאם להשלמת עוד פרויקטים מסילתיים (מסילת 431, מסילת עוקף לוד, הרחבת נתב"ג, המסילה הרביעית באיילון, המסילה המזרחית וכו'). כל פרויקט כזה שיושלם יאפשר לפתוח רכבות גם לירושלים.
 

zvir1

New member
זה מה שהיצעתי. מצויין.

נדרשת הרשמה מראש כדי לעלות על הרכבת!
הרצה למשך שלושה חודשים, שבהם הנסיעה תהיה ללא תשלום. אף שכל רכבת יכולה להכיל כאלף נוסעים, בתקופת ההרצה תוגבל כמות הנוסעים לכ-700-600 נוסעים, ואלה יידרשו להירשם מראש לנסיעה באמצעות אתר האינטרנט. ככל הנראה, כל נוסע יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים מראש, לכיוון אחד או הלוך חזור, לפחות 24 שעות לפני הנסיעה.
זה מה שהיצעתי. מצויין.
 
להירשם? למה?

נדרשת הרשמה מראש כדי לעלות על הרכבת!
הרצה למשך שלושה חודשים, שבהם הנסיעה תהיה ללא תשלום. אף שכל רכבת יכולה להכיל כאלף נוסעים, בתקופת ההרצה תוגבל כמות הנוסעים לכ-700-600 נוסעים, ואלה יידרשו להירשם מראש לנסיעה באמצעות אתר האינטרנט. ככל הנראה, כל נוסע יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים מראש, לכיוון אחד או הלוך חזור, לפחות 24 שעות לפני הנסיעה.
להירשם? למה?
 
מזל שעושים את זה ככה

נדרשת הרשמה מראש כדי לעלות על הרכבת!
הרצה למשך שלושה חודשים, שבהם הנסיעה תהיה ללא תשלום. אף שכל רכבת יכולה להכיל כאלף נוסעים, בתקופת ההרצה תוגבל כמות הנוסעים לכ-700-600 נוסעים, ואלה יידרשו להירשם מראש לנסיעה באמצעות אתר האינטרנט. ככל הנראה, כל נוסע יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים מראש, לכיוון אחד או הלוך חזור, לפחות 24 שעות לפני הנסיעה.
מזל שעושים את זה ככה
אם זה לא היה בהרשמה מראש היו מכות על הרציפים לאורך כל חול המועד.
 

itamo

New member
לא הבנתי איך מי שיסע בערב פסח יוכל לחזור

תחנת האומה - השר כץ עדין מתחייב לפתיחה בפסח
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5113885,00.html#autoplay
לא הבנתי איך מי שיסע בערב פסח יוכל לחזור
איך מי שיסע ברכבת בערב פסח לעשות את הסדר בירושלים יוכל לחזור אחריו או למחרת חזרה הביתה?
 

Bus Nerd

Active member
לא יוכל לחזור עד חול המועד

לא הבנתי איך מי שיסע בערב פסח יוכל לחזור
איך מי שיסע ברכבת בערב פסח לעשות את הסדר בירושלים יוכל לחזור אחריו או למחרת חזרה הביתה?
לא יוכל לחזור עד חול המועד
 

Moman1

New member
ידוע מתי הקו המהיר יעצרו בנתב״ג?

תחנת האומה - השר כץ עדין מתחייב לפתיחה בפסח
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5113885,00.html#autoplay
ידוע מתי הקו המהיר יעצרו בנתב״ג?
רשום בכתבה שיושלם המקטע הדרומי. מתי זה אמור לקרות ? חשבתי שבמרץ תגיע הישועה לפקקי הבוקר. (ירושלמי שעובר באיירפורט סיט)
 

h0m3r

New member
זמן הנסיעה הרשמי התארך

ידוע מתי הקו המהיר יעצרו בנתב״ג?
רשום בכתבה שיושלם המקטע הדרומי. מתי זה אמור לקרות ? חשבתי שבמרץ תגיע הישועה לפקקי הבוקר. (ירושלמי שעובר באיירפורט סיט)
זמן הנסיעה הרשמי התארך
כעת מדברים על 30 ד׳ לתחנת ההגנה
ו-32 ד׳ לנסיעות שיעצרו גם בנתב״ג.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה