חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה

מצב
הנושא נעול.
חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה

חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה


מקור

 
יופי מסלול מאסף יותר הגיוני בשעות הלילה

חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה


מקור
יופי מסלול מאסף יותר הגיוני בשעות הלילה
בייחוד כאשר ראו שאין מספיק נוסעים ברכבת לילה לבאר שבע דרך קריית גת.
 
אם מציינים שאפשר יהיה להשתמש בשירות כדי להגיע מהדרום לנתב"ג

מעולה ושאלה בהבנת הנקרא...
כתוב שרכבת תצא בכל שעה מתחנות תל אביב לבאר שבע.
לא כתוב על רכבות מבאר שבע לתל אביב, האמנם כך?
אם מציינים שאפשר יהיה להשתמש בשירות כדי להגיע מהדרום לנתב"ג
יש להניח שיהיה שירות גם מהדרום לת"א.

אני רק מקווה שהם בונים את זה עם קישוריות נוחה לקו השני.
 
יוזמה מבורכת

חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה


מקור
יוזמה מבורכת
לא מבין, מדוע ה"רכבות המהירות" של היום _ אלה בבוקר ואלה של אחרי הצהריים) לא עוצרות גם בתחנת בת ים -יוספטל, שהיא תחנה עמוסה כמו תחנת "משה דיין"
 
כי אז כבר יהיה קשה לקרוא להן מהירות

יוזמה מבורכת
לא מבין, מדוע ה"רכבות המהירות" של היום _ אלה בבוקר ואלה של אחרי הצהריים) לא עוצרות גם בתחנת בת ים -יוספטל, שהיא תחנה עמוסה כמו תחנת "משה דיין"
כי אז כבר יהיה קשה לקרוא להן מהירות
לא שעכשיו הן מהירות, אבל כל עצירה בתחנה נוספת תהפוך את הנסיעה לאיטית יותר.
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
אכן מבורך ומתבקש להפעיל את קו החוף הדרומי.

יוזמה מבורכת
לא מבין, מדוע ה"רכבות המהירות" של היום _ אלה בבוקר ואלה של אחרי הצהריים) לא עוצרות גם בתחנת בת ים -יוספטל, שהיא תחנה עמוסה כמו תחנת "משה דיין"
אכן מבורך ומתבקש להפעיל את קו החוף הדרומי.
 
הבעיה היא מיקום תחנות הרכבת ביחס לעיר

חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה


מקור
הבעיה היא מיקום תחנות הרכבת ביחס לעיר
באופקים, אשדוד, אשקלון ובמידה רבה גם נתיבות - תחנת הרכבת מנותקת מהעיר, אז מה יעשה ב-4 לפנות בוקר הנוסע? יזמין מונית (שאולי אף ימתינו לו שם).
וגם להשאיר נהג אוטובוס אחד שימתין פעם בשעה לנסיעה בכל עיר זו הוצאה כספית גבוהה ולא נראה לי שתצליח (לצערי).
לעומת זאת, בתחנות האחרות אמנם לא כולם גרים מעל התחנה, הרבה גרים ברדיוס של עד 20 דקות הליכה, וכן אין אלא להצטער על כך שהתחנות לא נבנו קרוב לערים
 

YuMi2017

Member
באשדוד התחנה כבר מזמן לא מנותקת מהעיר

הבעיה היא מיקום תחנות הרכבת ביחס לעיר
באופקים, אשדוד, אשקלון ובמידה רבה גם נתיבות - תחנת הרכבת מנותקת מהעיר, אז מה יעשה ב-4 לפנות בוקר הנוסע? יזמין מונית (שאולי אף ימתינו לו שם).
וגם להשאיר נהג אוטובוס אחד שימתין פעם בשעה לנסיעה בכל עיר זו הוצאה כספית גבוהה ולא נראה לי שתצליח (לצערי).
לעומת זאת, בתחנות האחרות אמנם לא כולם גרים מעל התחנה, הרבה גרים ברדיוס של עד 20 דקות הליכה, וכן אין אלא להצטער על כך שהתחנות לא נבנו קרוב לערים
באשדוד התחנה כבר מזמן לא מנותקת מהעיר
העיר גדלה ויש רובעים שהם במרחק הליכה מהרכבת.
בנוסף, עכשיו תהיה אופציה לחנות ברכבת (גם בלילה) ולקחת רכבת לנתבג.
זה אמנם לא סוגר את השרשרת עד הסוף (אין אוטובוסים בלילה לרכבת) אבל זה בהחלט צעד בכיוון הנכון.
 

עכבר8

New member
הקו לירושליים אמור גם הוא לעבוד בלילה.

חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה


מקור
הקו לירושליים אמור גם הוא לעבוד בלילה.
אם אני זוכר נכון, אז הקו שאמור להיפתח בערך באותו הזמן, הוא הקו החדש בין ירושלים לתא שגם הוא אמור לעבוד בלילה.

נראה שדובר בשדרוג רציני של זמינות התחבורה הציבורית בשעות הקטנות של הלילה.

מהו יודע אם מתכננים קורלציה של קווי הלילה או/ו של מוניות השרות ?
 

olli3

New member
מנהל
רכבת לנתב"ג זה ממש לא הסיפור כאן.

חדש: רכבת לילה בין באר שבע לתל אביב דרך אשדוד כל שעה


מקור
רכבת לנתב"ג זה ממש לא הסיפור כאן.
על מנת לנסוע עד תל אביב סבידור מרכז ושם להחליף לרכבת לנתב"ג (או לקו 469), זה לא באמת שירות לנתב"ג שרלוונטי לתושבי שפלת החוף או תושבי הנגב המערבי.
&nbsp
נסיעה של שעה+ מאשדוד לנתב"ג באמצע הלילה זה הכי רחוק משירות יעיל. שלא לדבר על ערי הנגב המערבי.
&nbsp
כקו נוסעים רגיל, זה קו מצחיק למדיי. מדוע לסיים אותו בתל אביב? אם הוא היה ממשיך לפעול כפי שקו היום עובד, לערי השרון - היה נוצר קישור רכבתי לילי טוב בין השרון לגוש דן וערי השפלה ולהיפך.
&nbsp
כמו כן, אם מישהו חושב שנהג מונית בנתיבות או שדרות ימתין ב2-3 בלילה לנוסע בשביל גג 10 ש"ח, אתם חיים בסרט. אלו מחירי המוניות בתוך הערים הקטנות, במקרה הכי גבוה, עולה 15 ש"ח. וכן זה משתלם לנהגי המוניות, אל תשכחו שיש הטבות מס ביישובים אלו.
&nbsp
כמ וכן, אם תחנות הרכבת האלו יהפכו להיות חניוני טווח ארוך לנתב"ג, זו גם בעיה.
&nbsp
עיקר השירות יהיה בין יבנה לתל אביב, אשדוד ואשקלון פחות רלוונטיות. בשדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע - לא נראה לי שיהיו נוסעים שיצדיקו הפעלה כזו. מבאר שבע לתל אביב יהיה מדובר על זמן נסיעה של כשעה ו45 דקות, זה לא זמן חביב למדיי. כך ששירות מבאר שבע לנתב"ג ימשיך להיות רלוונטי באמצעות קו 469 ולא באמצעות רכבת שזמן הנסיעה שלה הוא שעה ו45 דקות לתל אביב + המתנה לרכבת לנתב"ג + נסיעה של 14 דקות נוספות ברכבת לנתב"ג. זה כבר עובר את השעתיים נסיעה...
&nbsp
מה שאני חושב שיקרה זה שהרכבת תהיה רלוונטית עד תחנת אשקלון וממנה דרומה, תהיה ריקה. באשקלון-אשדוד, יהיו מעט נוסעים ומיבנה צפונה מספר הנוסעים יגדל.
 

YuMi2017

Member
מסכים עם רוב דבריך

רכבת לנתב"ג זה ממש לא הסיפור כאן.
על מנת לנסוע עד תל אביב סבידור מרכז ושם להחליף לרכבת לנתב"ג (או לקו 469), זה לא באמת שירות לנתב"ג שרלוונטי לתושבי שפלת החוף או תושבי הנגב המערבי.
&nbsp
נסיעה של שעה+ מאשדוד לנתב"ג באמצע הלילה זה הכי רחוק משירות יעיל. שלא לדבר על ערי הנגב המערבי.
&nbsp
כקו נוסעים רגיל, זה קו מצחיק למדיי. מדוע לסיים אותו בתל אביב? אם הוא היה ממשיך לפעול כפי שקו היום עובד, לערי השרון - היה נוצר קישור רכבתי לילי טוב בין השרון לגוש דן וערי השפלה ולהיפך.
&nbsp
כמו כן, אם מישהו חושב שנהג מונית בנתיבות או שדרות ימתין ב2-3 בלילה לנוסע בשביל גג 10 ש"ח, אתם חיים בסרט. אלו מחירי המוניות בתוך הערים הקטנות, במקרה הכי גבוה, עולה 15 ש"ח. וכן זה משתלם לנהגי המוניות, אל תשכחו שיש הטבות מס ביישובים אלו.
&nbsp
כמ וכן, אם תחנות הרכבת האלו יהפכו להיות חניוני טווח ארוך לנתב"ג, זו גם בעיה.
&nbsp
עיקר השירות יהיה בין יבנה לתל אביב, אשדוד ואשקלון פחות רלוונטיות. בשדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע - לא נראה לי שיהיו נוסעים שיצדיקו הפעלה כזו. מבאר שבע לתל אביב יהיה מדובר על זמן נסיעה של כשעה ו45 דקות, זה לא זמן חביב למדיי. כך ששירות מבאר שבע לנתב"ג ימשיך להיות רלוונטי באמצעות קו 469 ולא באמצעות רכבת שזמן הנסיעה שלה הוא שעה ו45 דקות לתל אביב + המתנה לרכבת לנתב"ג + נסיעה של 14 דקות נוספות ברכבת לנתב"ג. זה כבר עובר את השעתיים נסיעה...
&nbsp
מה שאני חושב שיקרה זה שהרכבת תהיה רלוונטית עד תחנת אשקלון וממנה דרומה, תהיה ריקה. באשקלון-אשדוד, יהיו מעט נוסעים ומיבנה צפונה מספר הנוסעים יגדל.
מסכים עם רוב דבריך
אני חושב שלתושבי אשדוד ואשקלון זה יהיה להיט.
יבנה קטנה מדי כדי לנפק הרבה נוסעים ברכבת לנתבג.
 

olli3

New member
מנהל
רד מעניין נתב"ג, אף אחד לא יסע חצי שעה לתל אביב, ימתין 10 דק

מסכים עם רוב דבריך
אני חושב שלתושבי אשדוד ואשקלון זה יהיה להיט.
יבנה קטנה מדי כדי לנפק הרבה נוסעים ברכבת לנתבג.
רד מעניין נתב"ג, אף אחד לא יסע חצי שעה לתל אביב, ימתין 10 דק
לרכבת שנוסעת לנתב"ג ויסע בה עוד 14 דקות לנתב"ג, אלא אם כן אין לו ברירה.
&nbsp
כל זה כשכל הנסיעה הזאת מיבנה לנתב"ג לוקחת גג חצי שעה בשעות הלילה.
&nbsp
מה שנהוג במרחקי נסיעה כאלו זה שמישהו מקפיץ/אוסף אותך מ/ל שדה התעופה.
&nbsp
מיבנה לערי החוף הדרומי ולתל אביב יהיה יותר ביקוש מאשר לנתב"ג - זו הייתה כוונתי.
 
אם הוא חזר אחרי טיסות של 15 שעות וחניית ביניים?

רד מעניין נתב"ג, אף אחד לא יסע חצי שעה לתל אביב, ימתין 10 דק
לרכבת שנוסעת לנתב"ג ויסע בה עוד 14 דקות לנתב"ג, אלא אם כן אין לו ברירה.
&nbsp
כל זה כשכל הנסיעה הזאת מיבנה לנתב"ג לוקחת גג חצי שעה בשעות הלילה.
&nbsp
מה שנהוג במרחקי נסיעה כאלו זה שמישהו מקפיץ/אוסף אותך מ/ל שדה התעופה.
&nbsp
מיבנה לערי החוף הדרומי ולתל אביב יהיה יותר ביקוש מאשר לנתב"ג - זו הייתה כוונתי.
אם הוא חזר אחרי טיסות של 15 שעות וחניית ביניים?
ובמקום מונית או לבקש הקפצה מקרובים בבאר שבע, חצי שעה יותר באמת תשנה לו?
 

olli3

New member
מנהל
הוא כבר ייסע ב469, למה להטרטר?

אם הוא חזר אחרי טיסות של 15 שעות וחניית ביניים?
ובמקום מונית או לבקש הקפצה מקרובים בבאר שבע, חצי שעה יותר באמת תשנה לו?
הוא כבר ייסע ב469, למה להטרטר?
אני לא חושב שאתה מבין את המנטליות של לנסוע ב3 בלילה לאסוף מישהו מנתב"ג, בדרום היא קיימת.
&nbsp
למה היא קיימת? כי הבן אדם חוזר סחוט מטיסה, אז לא נפנק אותו בנסיעה נוחה מהשדה עד הבית? ברור שנפנק!
 

raya

Well-known member
הגעה מבאר שבע לנתב"ג...

רכבת לנתב"ג זה ממש לא הסיפור כאן.
על מנת לנסוע עד תל אביב סבידור מרכז ושם להחליף לרכבת לנתב"ג (או לקו 469), זה לא באמת שירות לנתב"ג שרלוונטי לתושבי שפלת החוף או תושבי הנגב המערבי.
&nbsp
נסיעה של שעה+ מאשדוד לנתב"ג באמצע הלילה זה הכי רחוק משירות יעיל. שלא לדבר על ערי הנגב המערבי.
&nbsp
כקו נוסעים רגיל, זה קו מצחיק למדיי. מדוע לסיים אותו בתל אביב? אם הוא היה ממשיך לפעול כפי שקו היום עובד, לערי השרון - היה נוצר קישור רכבתי לילי טוב בין השרון לגוש דן וערי השפלה ולהיפך.
&nbsp
כמו כן, אם מישהו חושב שנהג מונית בנתיבות או שדרות ימתין ב2-3 בלילה לנוסע בשביל גג 10 ש"ח, אתם חיים בסרט. אלו מחירי המוניות בתוך הערים הקטנות, במקרה הכי גבוה, עולה 15 ש"ח. וכן זה משתלם לנהגי המוניות, אל תשכחו שיש הטבות מס ביישובים אלו.
&nbsp
כמ וכן, אם תחנות הרכבת האלו יהפכו להיות חניוני טווח ארוך לנתב"ג, זו גם בעיה.
&nbsp
עיקר השירות יהיה בין יבנה לתל אביב, אשדוד ואשקלון פחות רלוונטיות. בשדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע - לא נראה לי שיהיו נוסעים שיצדיקו הפעלה כזו. מבאר שבע לתל אביב יהיה מדובר על זמן נסיעה של כשעה ו45 דקות, זה לא זמן חביב למדיי. כך ששירות מבאר שבע לנתב"ג ימשיך להיות רלוונטי באמצעות קו 469 ולא באמצעות רכבת שזמן הנסיעה שלה הוא שעה ו45 דקות לתל אביב + המתנה לרכבת לנתב"ג + נסיעה של 14 דקות נוספות ברכבת לנתב"ג. זה כבר עובר את השעתיים נסיעה...
&nbsp
מה שאני חושב שיקרה זה שהרכבת תהיה רלוונטית עד תחנת אשקלון וממנה דרומה, תהיה ריקה. באשקלון-אשדוד, יהיו מעט נוסעים ומיבנה צפונה מספר הנוסעים יגדל.
הגעה מבאר שבע לנתב"ג...
יצאתי בטיסה בשעה 09.00 בבוקר.
קו 469 - זמן נסיעה של כשעתיים ובין 04.00 ל 05.30 אין אוטובוס.
רכבת דרך אשקלון/אשדוד גם כן כשעתיים.
ישנתי בתל אביב וכך פתרתי את הבעיה.
בחזרה - נחיתה בשעה 20.00.
רכבת לכיוון תל אביב בשעה 21.05 לא מתאימה לי, לא אספיק במשך 10-13 דקות לעלות לתחנה מרכזית חדשה ולעלות לאוטובוס של 21.30 .
יצאתי ברכבת של 21.30 לתחנת ההגנה, חיכיתי שם חצי שעה והגעתי לבאר שבע קרוב ל-23.30
זה שירות גרוע בשני הכיוונים.
אין התאמה בין הגעה לתחנת ההגנה וליציאה לכיוון באר שבע.
חצי שעה המתנה - בכל שעות היום והלילה בשני הכיוונים, לא מתקבל על הדעת.
בעבר הרחוק היה סינכרון בין הגעה להגנה ונסיעה לנתב"ג. הרכבת לנתב"ג אפילו חיכתה פעם כדקה/שתיים עד שהרכבת מבאר שבע הגיעה.
אני מצפה שיתקנו את לוחות הזמנים בהתאם.
רעיה
 

scooby5

Member
אכן...בשני הכיוונים זה בעייתי

הגעה מבאר שבע לנתב"ג...
יצאתי בטיסה בשעה 09.00 בבוקר.
קו 469 - זמן נסיעה של כשעתיים ובין 04.00 ל 05.30 אין אוטובוס.
רכבת דרך אשקלון/אשדוד גם כן כשעתיים.
ישנתי בתל אביב וכך פתרתי את הבעיה.
בחזרה - נחיתה בשעה 20.00.
רכבת לכיוון תל אביב בשעה 21.05 לא מתאימה לי, לא אספיק במשך 10-13 דקות לעלות לתחנה מרכזית חדשה ולעלות לאוטובוס של 21.30 .
יצאתי ברכבת של 21.30 לתחנת ההגנה, חיכיתי שם חצי שעה והגעתי לבאר שבע קרוב ל-23.30
זה שירות גרוע בשני הכיוונים.
אין התאמה בין הגעה לתחנת ההגנה וליציאה לכיוון באר שבע.
חצי שעה המתנה - בכל שעות היום והלילה בשני הכיוונים, לא מתקבל על הדעת.
בעבר הרחוק היה סינכרון בין הגעה להגנה ונסיעה לנתב"ג. הרכבת לנתב"ג אפילו חיכתה פעם כדקה/שתיים עד שהרכבת מבאר שבע הגיעה.
אני מצפה שיתקנו את לוחות הזמנים בהתאם.
רעיה
אכן...בשני הכיוונים זה בעייתי
איך שנכנסים עם הרכבת מב"ש להגנה, הרכבת לנתבג יוצאת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה