קו החוף המזרחי עומד בפני הלאמה עקב טעות תחשיבית.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
קו החוף המזרחי עומד בפני הלאמה עקב טעות תחשיבית.

קו החוף המזרחי עומד בפני הלאמה עקב טעות תחשיבית.
"מושחטים להלאים !!!"

בפעם השניה בפחות מעשור החברה שמפעילה את זיכיון קו החוף המזרחי בבריטניה (קו מהיר של 200 קמ"ש מלונדון לאדינברה ורשת קווים נלווית) עומדת בפני פשיטת רגל והממשלה נערכת להעביר את ההפעלה לבעלות ממשלתית. בפעם שעברה ב2009 היה מדובר בשלב זמני לפני מציאת מפעיל פרטי חדש.

ידיעה מה BBC:

http://www.bbc.com/news/business-42945709

ערך המפעילה הממשלתית מהפעם שעברה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Directly_Operated_Railways

והערך מוביל לחברת ההפעלה שמוגדרת "חברת הפעלה כברירת מחדל אחרונה" שנבחרה למקרים אלו אחרי 2015. מדובר בחברה בבעלות חברה קנדית.

https://en.wikipedia.org/wiki/SNC-Lavalin_Rail_&_Transit

כשחברות הקרוסרייל נסגרו בתחילת שנות האלפיים החברות שהחליפו אותן הצליחו להמשיך להפעיל את קווי היוממים במחוזות שמדרום ללונדון ובדרום לונדון ללא פשיטת רגל שניה. קריסה שניה של מפעילה פרטית בקו החוף המזרחי בטווח זמן של פחות מעשור מראה על בעיות מבניות בתחום.
 

Ccyclist

Well-known member
תיקון: חברות הקונקס, לא "הקרוסרייל".

קו החוף המזרחי עומד בפני הלאמה עקב טעות תחשיבית.
"מושחטים להלאים !!!"

בפעם השניה בפחות מעשור החברה שמפעילה את זיכיון קו החוף המזרחי בבריטניה (קו מהיר של 200 קמ"ש מלונדון לאדינברה ורשת קווים נלווית) עומדת בפני פשיטת רגל והממשלה נערכת להעביר את ההפעלה לבעלות ממשלתית. בפעם שעברה ב2009 היה מדובר בשלב זמני לפני מציאת מפעיל פרטי חדש.

ידיעה מה BBC:

http://www.bbc.com/news/business-42945709

ערך המפעילה הממשלתית מהפעם שעברה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Directly_Operated_Railways

והערך מוביל לחברת ההפעלה שמוגדרת "חברת הפעלה כברירת מחדל אחרונה" שנבחרה למקרים אלו אחרי 2015. מדובר בחברה בבעלות חברה קנדית.

https://en.wikipedia.org/wiki/SNC-Lavalin_Rail_&_Transit

כשחברות הקרוסרייל נסגרו בתחילת שנות האלפיים החברות שהחליפו אותן הצליחו להמשיך להפעיל את קווי היוממים במחוזות שמדרום ללונדון ובדרום לונדון ללא פשיטת רגל שניה. קריסה שניה של מפעילה פרטית בקו החוף המזרחי בטווח זמן של פחות מעשור מראה על בעיות מבניות בתחום.
תיקון: חברות הקונקס, לא "הקרוסרייל".
https://he.wikipedia.org/wiki/קונקס_סאות'_סנטרל
&nbsp
https://he.wikipedia.org/wiki/קונקס_סאות'_איסטרן
&nbsp
משהו בשעה ובטריות הידיעה על הקריסה הקרובה של מפעילת החוף המזרחי (לא ידעתי עד משדר החדשות הערב) גרם לי לנקוב בשם לא נכון שמתחיל ב ק'
 

yblumann

New member
don't believe everything you read in the media


קו החוף המזרחי עומד בפני הלאמה עקב טעות תחשיבית.
"מושחטים להלאים !!!"

בפעם השניה בפחות מעשור החברה שמפעילה את זיכיון קו החוף המזרחי בבריטניה (קו מהיר של 200 קמ"ש מלונדון לאדינברה ורשת קווים נלווית) עומדת בפני פשיטת רגל והממשלה נערכת להעביר את ההפעלה לבעלות ממשלתית. בפעם שעברה ב2009 היה מדובר בשלב זמני לפני מציאת מפעיל פרטי חדש.

ידיעה מה BBC:

http://www.bbc.com/news/business-42945709

ערך המפעילה הממשלתית מהפעם שעברה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Directly_Operated_Railways

והערך מוביל לחברת ההפעלה שמוגדרת "חברת הפעלה כברירת מחדל אחרונה" שנבחרה למקרים אלו אחרי 2015. מדובר בחברה בבעלות חברה קנדית.

https://en.wikipedia.org/wiki/SNC-Lavalin_Rail_&_Transit

כשחברות הקרוסרייל נסגרו בתחילת שנות האלפיים החברות שהחליפו אותן הצליחו להמשיך להפעיל את קווי היוממים במחוזות שמדרום ללונדון ובדרום לונדון ללא פשיטת רגל שניה. קריסה שניה של מפעילה פרטית בקו החוף המזרחי בטווח זמן של פחות מעשור מראה על בעיות מבניות בתחום.
don't believe everything you read in the media

The issue is far more complicated and less one sided than the politically inspired media reporting suggests.

the east coast franchise/operating contract awarded to Stagecoach was based on infrastructure and signalling work to be done by Network Rail [owners of the rail track]- by 2020.
Therefore, the assumption was that the opeator-- stagecoach- would be able to run faster trains and more of them , therefore increasing passenger capacity, numbers and therefore revenues.
Network rail won't even begin this work before 2022- a year before the current tender expires.
The tender obliged Stagecoach to pay the govn't £3b - and it was based on the assumption mentioned above.
That assumption had financial implications in term of revenues. now this assumption is not valid- and the "blame" for that is not entirely to be pointed at the operator- Stagecoach.
'undoubtably, there are 'get out' clauses in their contract with the gov
t, and that's what we are seeing now- negotiations over it, some of which have spilled over to the public domain.

no wonder the govn't 's response is a bit timid- it is not the fault of the operator that the promised infrastructure improvements would be delayed by two years at least.

the 'proof' is that Stagecoach is allowed to carry on with other bids for crosscountry and West Coast bids.

What it shows is how complicated the business model is- the opeator is entirely dependent on the infrastructure owner [Network Rail] to do their bit- upgrading, maintanance etc.

regards from London
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה