חבל שלא מאפשרים עלייה מאחור בבינעירוני
צעד מבורך
נראה לי מהכתוב שהעלייה מכל הדלתות תהיה בכל הקווים שעוברים בריכוזי אוכולוסיה חרדים.
אכן זהו מהלך מתבקש ובמיוחד בקווים האלו שעמוסים.
-לגבי קוי הכותל הם מופעלים הן ע"י אוטובוסים רגילים והן ע"י מפרקיות ללא חוקיות ברורה למשתמשים ככה שמה שכתוב שקו 3 מופעל ע"י מפרקיות אינו אמת.
ובשעות שיש עומסים באיזור העיר העתיקה אגד עדיין מבטלת נסיעות באופן קבוע אך השנה יש שיפור לעומת מה שהיה הולך לפני כשנה.
חבל שלא מאפשרים עלייה מאחור בבינעירוני
- לדעתי יש להפעיל עליה מהדלת האחורית בקווים בינעירוניים בהם יש רק קוד מחיר אחד בשימוש כדי לקצר זמני המתנה בתחנות.
המכונה מאחור תיעזר בgps שיעדכן אוטומטית את קוד המחיר על פי הקו שבו הוא מוצב.
למשרד התחבורה אין בעיה אם זה כי זה קיים כבר בקווי ביתר.
הנה קווים בינעירוניים שצריכים את זה : אגד :402,417/8/9,450/1,480 ,554/5/6( חוץ מהאחד שהוא גם לערד וקרית גת.)
סופרבוס:189,4/597
קווים:2/577 , קווי קרית ספר- בני ברק אבל רק בנסיעות מבני ברק לקרית ספר בתחנות בין בני ברק למחלף מסובים וזה בגלל שלקוים אלו יש מספר תעריפים בהתאם לתחנת עליה וירידה.
לא חסר דוגמאות לקווים שבהם עליה מאחור אפשרית וזה גם יקצר זמני נסיעה,בלי שזה יפגע ביכולת גביה של החברות.