עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט

מצב
הנושא נעול.
עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט

עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט
לאורך כל התוואי מהרצל עד אליפלט מתחילים בבניית חומה מצידי התעלה, לאחר סיום בניית החומה יתחילו לחפור לאורך כל הדרך.
(חפירה רגילה , לא tbm (
 
מגשר שלוש לכיוון אליפלט

עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט
לאורך כל התוואי מהרצל עד אליפלט מתחילים בבניית חומה מצידי התעלה, לאחר סיום בניית החומה יתחילו לחפור לאורך כל הדרך.
(חפירה רגילה , לא tbm (
מגשר שלוש לכיוון אליפלט



 
מגשר שלוש עד גשר מגדל נווה צדק

עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט
לאורך כל התוואי מהרצל עד אליפלט מתחילים בבניית חומה מצידי התעלה, לאחר סיום בניית החומה יתחילו לחפור לאורך כל הדרך.
(חפירה רגילה , לא tbm (
מגשר שלוש עד גשר מגדל נווה צדק



 
מגשר נווה צדק לכיוון רח' הרצל

עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט
לאורך כל התוואי מהרצל עד אליפלט מתחילים בבניית חומה מצידי התעלה, לאחר סיום בניית החומה יתחילו לחפור לאורך כל הדרך.
(חפירה רגילה , לא tbm (
מגשר נווה צדק לכיוון רח' הרצל



 
תהיה בחלק מקטע המסילה הטורקית מנהרה, אבל המנהרה הזו לא נחפרת

רגע, תהיה מנהרה שם בכלל?
נדמה לי שמשם זה כבר קטע עילי, לא?
אם זה איזור המעבר אז מדובר לכל היותר בחפיר?
תהיה בחלק מקטע המסילה הטורקית מנהרה, אבל המנהרה הזו לא נחפרת
בשיטת TBM.
 
הקטע העילי יתחיל אחרי תחנת אליפלט ולפני מתחם התחנה.

רגע, תהיה מנהרה שם בכלל?
נדמה לי שמשם זה כבר קטע עילי, לא?
אם זה איזור המעבר אז מדובר לכל היותר בחפיר?
הקטע העילי יתחיל אחרי תחנת אליפלט ולפני מתחם התחנה.
לפי מה שאני זוכר, ואני מקווה שאני לא טועה:
תהיה מנהרה לרכבת הקלה
במפלס מעל, תהיה מנהרה לכלי רכב.
במפלס מעל, בגובה הגשרים גשר שלוש וגשר מגדל נווה צדק יהיה מעבר להולכי רגל.
 

Bus Nerd

Active member
חשבתי שויתרו על המנהרה לכלי רכב

הקטע העילי יתחיל אחרי תחנת אליפלט ולפני מתחם התחנה.
לפי מה שאני זוכר, ואני מקווה שאני לא טועה:
תהיה מנהרה לרכבת הקלה
במפלס מעל, תהיה מנהרה לכלי רכב.
במפלס מעל, בגובה הגשרים גשר שלוש וגשר מגדל נווה צדק יהיה מעבר להולכי רגל.
חשבתי שויתרו על המנהרה לכלי רכב
ושמה שחופרים שם זו לא מנהרה אלא פשוט פורטל מאוד ארוך.
 
ממזרח לתחנת אליפלט תהיה מנהרה וממערב לתחנה פורטל

חשבתי שויתרו על המנהרה לכלי רכב
ושמה שחופרים שם זו לא מנהרה אלא פשוט פורטל מאוד ארוך.
ממזרח לתחנת אליפלט תהיה מנהרה וממערב לתחנה פורטל
תחנת אליפלט תהיה מתחת לפני הקרקע עם חשיפה לשמיים.
[URL]https://www.nta.co.il/content/%D7%AA%D7%95%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%AA[/URL]
 

Ccyclist

Well-known member
דרך אגב סוג המינהור הזה הוא מה שאני מציע בתוואי הישן בי-ם.

ממזרח לתחנת אליפלט תהיה מנהרה וממערב לתחנה פורטל
תחנת אליפלט תהיה מתחת לפני הקרקע עם חשיפה לשמיים.
[URL]https://www.nta.co.il/content/%D7%AA%D7%95%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%AA[/URL]
דרך אגב סוג המינהור הזה הוא מה שאני מציע בתוואי הישן בי-ם.
 

matrix200200

Active member
זוכרים את הסרטון של נת"ע התלת מימדי?

ממזרח לתחנת אליפלט תהיה מנהרה וממערב לתחנה פורטל
תחנת אליפלט תהיה מתחת לפני הקרקע עם חשיפה לשמיים.
[URL]https://www.nta.co.il/content/%D7%AA%D7%95%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%AA[/URL]
זוכרים את הסרטון של נת"ע התלת מימדי?
שם אם אני זוכר נכון, התחנה עצמה נראית כאילו היא די במפלס הרחוב (אולי משוקעת טיפה).
אחרי התחנה, יש קטע קצרצר של מנהרה ואז יוצאים אל אוויר העולם.
 
הם לא מבזבזים זמן. כבר התחילו לחפור קצת.

עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט
לאורך כל התוואי מהרצל עד אליפלט מתחילים בבניית חומה מצידי התעלה, לאחר סיום בניית החומה יתחילו לחפור לאורך כל הדרך.
(חפירה רגילה , לא tbm (
הם לא מבזבזים זמן. כבר התחילו לחפור קצת.

 

Bus Nerd

Active member
הלוואי שהרכבת הייתה נוסעת במפלס הקרקע בתוואי הזה

הם לא מבזבזים זמן. כבר התחילו לחפור קצת.
הלוואי שהרכבת הייתה נוסעת במפלס הקרקע בתוואי הזה
זה היה יכול להיות החלק הכי יפה (מבחינת נוף) של הנסיעה, אם היה פורטל קצר יחסית (עד כמה שהשיפוע מאפשר) ואז מנווה צדק עד אליפלט הרכבת הייתה נוסעת במפלס הקרקע.
 

matrix200200

Active member


הלוואי שהרכבת הייתה נוסעת במפלס הקרקע בתוואי הזה
זה היה יכול להיות החלק הכי יפה (מבחינת נוף) של הנסיעה, אם היה פורטל קצר יחסית (עד כמה שהשיפוע מאפשר) ואז מנווה צדק עד אליפלט הרכבת הייתה נוסעת במפלס הקרקע.

מסכים ותוהה למה באמת לחפור את הקטע הזה?
הרי גם ככה מדובר ברצועה שלא תהיה בשימוש.
 
האם ידוע היכן תהיה הכניסה לתחנה?

עדכון מקטע הרצל תחנת אליפלט
לאורך כל התוואי מהרצל עד אליפלט מתחילים בבניית חומה מצידי התעלה, לאחר סיום בניית החומה יתחילו לחפור לאורך כל הדרך.
(חפירה רגילה , לא tbm (
האם ידוע היכן תהיה הכניסה לתחנה?
לפי השרטוטים שראיתי, נראה שהתחנה ממוקמת כך שרח' אליפלט מגיע בדיוק למרכז התחנה. האם מתוכננת שם כניסה יחידה אחת הישר למרכז הרציפים, או יהיו גם כניסות נוספות בקצה המזרחי של התחנה שינגישו אותה יותר לפלורנטין ולנווה צדק?
 

raminec

New member
נסיון לקישור לשרטוט

האם ידוע היכן תהיה הכניסה לתחנה?
לפי השרטוטים שראיתי, נראה שהתחנה ממוקמת כך שרח' אליפלט מגיע בדיוק למרכז התחנה. האם מתוכננת שם כניסה יחידה אחת הישר למרכז הרציפים, או יהיו גם כניסות נוספות בקצה המזרחי של התחנה שינגישו אותה יותר לפלורנטין ולנווה צדק?
נסיון לקישור לשרטוט
https://archive-binyan.tel-aviv.gov...umentbakasha=&owsdocumentheter=131444&src=adv
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה