הודעות על שינויים בקווי דן מ-4.2 (מעבר להפעלת קו 122):

מצב
הנושא נעול.
הודעות על שינויים בקווי דן מ-4.2 (מעבר להפעלת קו 122):

הודעות על שינויים בקווי דן מ-4.2 (מעבר להפעלת קו 122):
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
"
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
כחלק משיפור השרות, החל מיום ראשון 4.2.17 מתחילת השירות תועתק תחנת הקצה של הקו לקניון איילון ברמת גן. לפיכך תתווספנה תחנות למסלול הקו, כדלקמן:
מכיוון אור יהודה:
במסלול הרגיל עד בן גוריון פינת הירקון, בן גוריון, מסוף קניון איילון.
תחנה חדשה:
תחנת הורדה במסוף קניון איילון

לכיוון אור יהודה:
יציאה מקניון איילון, ששת הימים, בן גוריון והמשך במסלול הרגיל.
תחנה חדשה:
קניון איילון
בן גוריון (ששת הימים – מגדלי ב.ס.ר)
נסיעה טובה
"

קו 22 - שינוי מסלול הקו
"
קו 22 - שינוי מסלול הקו
ביום ראשון, 4.2.18, תועתק תחנת הקצה מקניון איילון לעתידים והקו יפעל במתכונת זו לאורך כל שעות הפעילות.
לפיכך יחול שינוי קבוע במסלול הקו כדלקמן:
מסלול הקו:
מכיוון כרמלית:
במסלול הרגיל עד משמר הירדן פינת ולנברג, ולנברג, דבורה הנביאה (עתידים) – תחנה סופית.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
ולנברג 2,20,28,32
דבורה הנביאה (עתידים)
תחנות מבוטלות:
מבצע קדש (ולנברג, רכבת בני ברק, קניון איילון)
ששת הימים (קניון איילון)
קניון איילון

לכיוון כרמלית:
דבורה הנביאה, ולנברג, משמר הירדן והמשך במסלול הרגיל.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
דבורה הנביאה (עתידים)
ולנברג (הארד, הנחושת, מטה מרחב ירקון, הברזל, משמר הירדן)
תחנות מבוטלות:
קניון איילון
ששת הימים (קניון איילון)
מבצע קדש (רכבת בני ברק, ולנברג)
נסיעה טובה
"

וכן:
שינוי מסלול בחלופת הלילה בקווים 3, 11 בבני ברק
 
הארכת קו 18ב לקניון איילון

הודעות על שינויים בקווי דן מ-4.2 (מעבר להפעלת קו 122):
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
"
קו 18ב - הארכת מסלול הקו לקניון איילון
כחלק משיפור השרות, החל מיום ראשון 4.2.17 מתחילת השירות תועתק תחנת הקצה של הקו לקניון איילון ברמת גן. לפיכך תתווספנה תחנות למסלול הקו, כדלקמן:
מכיוון אור יהודה:
במסלול הרגיל עד בן גוריון פינת הירקון, בן גוריון, מסוף קניון איילון.
תחנה חדשה:
תחנת הורדה במסוף קניון איילון

לכיוון אור יהודה:
יציאה מקניון איילון, ששת הימים, בן גוריון והמשך במסלול הרגיל.
תחנה חדשה:
קניון איילון
בן גוריון (ששת הימים – מגדלי ב.ס.ר)
נסיעה טובה
"

קו 22 - שינוי מסלול הקו
"
קו 22 - שינוי מסלול הקו
ביום ראשון, 4.2.18, תועתק תחנת הקצה מקניון איילון לעתידים והקו יפעל במתכונת זו לאורך כל שעות הפעילות.
לפיכך יחול שינוי קבוע במסלול הקו כדלקמן:
מסלול הקו:
מכיוון כרמלית:
במסלול הרגיל עד משמר הירדן פינת ולנברג, ולנברג, דבורה הנביאה (עתידים) – תחנה סופית.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
ולנברג 2,20,28,32
דבורה הנביאה (עתידים)
תחנות מבוטלות:
מבצע קדש (ולנברג, רכבת בני ברק, קניון איילון)
ששת הימים (קניון איילון)
קניון איילון

לכיוון כרמלית:
דבורה הנביאה, ולנברג, משמר הירדן והמשך במסלול הרגיל.
תחנות חדשות לאורך כל שעות הפעילות:
דבורה הנביאה (עתידים)
ולנברג (הארד, הנחושת, מטה מרחב ירקון, הברזל, משמר הירדן)
תחנות מבוטלות:
קניון איילון
ששת הימים (קניון איילון)
מבצע קדש (רכבת בני ברק, ולנברג)
נסיעה טובה
"

וכן:
שינוי מסלול בחלופת הלילה בקווים 3, 11 בבני ברק
הארכת קו 18ב לקניון איילון
שינוי מבורך יתן גישה מקניון איילון לאור יהודה כבר ממזמן חשבתי שעדיף הוא שייצא מקניון איילון או ממסוף עתידים מאשר מגדלי בסר חבל שקו 22 כבר לא יהיה בקניון איילון יקוצר למסוף עתידים זה קו יחיד שהיה נותן חיבור ממרכז תל אביב לקניון איילון
 
238 מקשר בין מרכז תל אביב לקניון איילון בדרך קצרה יותר מ-22

הארכת קו 18ב לקניון איילון
שינוי מבורך יתן גישה מקניון איילון לאור יהודה כבר ממזמן חשבתי שעדיף הוא שייצא מקניון איילון או ממסוף עתידים מאשר מגדלי בסר חבל שקו 22 כבר לא יהיה בקניון איילון יקוצר למסוף עתידים זה קו יחיד שהיה נותן חיבור ממרכז תל אביב לקניון איילון
238 מקשר בין מרכז תל אביב לקניון איילון בדרך קצרה יותר מ-22
 

אוהד1110

New member
באותה מידה צריך גם להאריך את 354 לאיילון

הארכת קו 18ב לקניון איילון
שינוי מבורך יתן גישה מקניון איילון לאור יהודה כבר ממזמן חשבתי שעדיף הוא שייצא מקניון איילון או ממסוף עתידים מאשר מגדלי בסר חבל שקו 22 כבר לא יהיה בקניון איילון יקוצר למסוף עתידים זה קו יחיד שהיה נותן חיבור ממרכז תל אביב לקניון איילון
באותה מידה צריך גם להאריך את 354 לאיילון
 
לגבי קניון איילון ואור יהודה - קו 244 של אגד יוצר את הקישור

הארכת קו 18ב לקניון איילון
שינוי מבורך יתן גישה מקניון איילון לאור יהודה כבר ממזמן חשבתי שעדיף הוא שייצא מקניון איילון או ממסוף עתידים מאשר מגדלי בסר חבל שקו 22 כבר לא יהיה בקניון איילון יקוצר למסוף עתידים זה קו יחיד שהיה נותן חיבור ממרכז תל אביב לקניון איילון
לגבי קניון איילון ואור יהודה - קו 244 של אגד יוצר את הקישור
הזה ללא טיול בתוך בני ברק וברחבי בקעת אונו.
 

mister K

New member
לדעתי המטרה בהארכת 18ב היא תפעולית

לגבי קניון איילון ואור יהודה - קו 244 של אגד יוצר את הקישור
הזה ללא טיול בתוך בני ברק וברחבי בקעת אונו.
לדעתי המטרה בהארכת 18ב היא תפעולית
מוסך צ"ד כבר לא קיים ואין סיבה שהקו ימשיך להמתין ברחוב כשיש מסוף גדול בסמוך.
גם את קו 354 צריך להאריך לקניון. גם ככה הנהגים חונים שם.
 

אורי404

New member
קו 244. ברם מעט נסיעות לקו וסיום נסיעות מוקדם

לגבי קניון איילון ואור יהודה - קו 244 של אגד יוצר את הקישור
הזה ללא טיול בתוך בני ברק וברחבי בקעת אונו.
קו 244. ברם מעט נסיעות לקו וסיום נסיעות מוקדם
עד כמה שזכור לי, לקו 244 היו בעבר יותר נסיעות. עם הזמן זה צומצם. בשעה 19:00 הנסיעה האחרונה מקניון איילון.
לפני כשלוש שנים השתנה מסלול הקו, שבו הוא נכנס בתוך ערי בקעת אונו. אבל למרות שאז הוסיפו נסיעות, עדיין כמות הנסיעות נמוכה ואולי יש מקום להוסיף נסיעות, לרבות השעות היותר מאוחרות.
 

orchilit

New member
18 לא יוצא ממגדלי בסר , אלא מאולמי מודיעין

הארכת קו 18ב לקניון איילון
שינוי מבורך יתן גישה מקניון איילון לאור יהודה כבר ממזמן חשבתי שעדיף הוא שייצא מקניון איילון או ממסוף עתידים מאשר מגדלי בסר חבל שקו 22 כבר לא יהיה בקניון איילון יקוצר למסוף עתידים זה קו יחיד שהיה נותן חיבור ממרכז תל אביב לקניון איילון
18 לא יוצא ממגדלי בסר , אלא מאולמי מודיעין
(לפעמים הוא חונה בב.ס.ר, אך לא מעלה נוסעים שם)
 
קו 92 של דן יקוצר מ02.02.18

18 לא יוצא ממגדלי בסר , אלא מאולמי מודיעין
(לפעמים הוא חונה בב.ס.ר, אך לא מעלה נוסעים שם)
קו 92 של דן יקוצר מ02.02.18
יותר לא יגיע להדר גנים הוא יגיע עד תחנה מרכזית פתח תקווה במקומו קו 63 של אפיקים יפעל כל היום
 

DRORIKO8

New member
אני הייתי מבטל את הקו הזה בכלל

קו 92 של דן יקוצר מ02.02.18
יותר לא יגיע להדר גנים הוא יגיע עד תחנה מרכזית פתח תקווה במקומו קו 63 של אפיקים יפעל כל היום
אני הייתי מבטל את הקו הזה בכלל
בשביל קישור מבני ברק להדר גנים יש את 292, בשביל תנועה בתוך בני ברק עצמה יש את הקוים הפנימים, אז איזו תועלת נשארה לקו הזה.
 
תועלת רבה בקישור חלקים אחרים של פתח תקוה לבני ברק וגם

אני הייתי מבטל את הקו הזה בכלל
בשביל קישור מבני ברק להדר גנים יש את 292, בשביל תנועה בתוך בני ברק עצמה יש את הקוים הפנימים, אז איזו תועלת נשארה לקו הזה.
תועלת רבה בקישור חלקים אחרים של פתח תקוה לבני ברק וגם
בתוך פתח תקוה.
חרדים גרים בפתח תקוה לא רק בהדר גנים וקו 92 יוצר קישורים חשובים עבור כלל הציבור הדתי והכללי בפתח תקוה.
מספר הנוסעים בקו הזה מעיד על הצורך בו.
 

DRORIKO8

New member
בשביל חיבורים בתוך פתח תקווה עושים קו פנימי

תועלת רבה בקישור חלקים אחרים של פתח תקוה לבני ברק וגם
בתוך פתח תקוה.
חרדים גרים בפתח תקוה לא רק בהדר גנים וקו 92 יוצר קישורים חשובים עבור כלל הציבור הדתי והכללי בפתח תקוה.
מספר הנוסעים בקו הזה מעיד על הצורך בו.
בשביל חיבורים בתוך פתח תקווה עושים קו פנימי
מה גם שאם מקצרים אותו לתחנה מרכזית אז זה חותף חצי מהמסלול שלו במלאבס.
והריכוז המאסיבי של החרדים נמצא בהדר גנים.
 
יש אוכלוסיה חרדית גדולה בכפר גנים א' וברחובות פרנקפורטר

בשביל חיבורים בתוך פתח תקווה עושים קו פנימי
מה גם שאם מקצרים אותו לתחנה מרכזית אז זה חותף חצי מהמסלול שלו במלאבס.
והריכוז המאסיבי של החרדים נמצא בהדר גנים.
יש אוכלוסיה חרדית גדולה בכפר גנים א' וברחובות פרנקפורטר
וטרומפלדור.
ואתה יודע היטב שקווים של דן מבצעים גם שירות עירוני בפתח תקוה.
לא רק 92, גם 66, 82, 238, 266 ובמידה פחותה גם הקווים האחרים של דן בפתח תקוה.
משום מה רק 92 מפריע לך.
 

DRORIKO8

New member
אבל הוא לא יכנס יותר לכפר גנים לא?

יש אוכלוסיה חרדית גדולה בכפר גנים א' וברחובות פרנקפורטר
וטרומפלדור.
ואתה יודע היטב שקווים של דן מבצעים גם שירות עירוני בפתח תקוה.
לא רק 92, גם 66, 82, 238, 266 ובמידה פחותה גם הקווים האחרים של דן בפתח תקוה.
משום מה רק 92 מפריע לך.
אבל הוא לא יכנס יותר לכפר גנים לא?
הוא לא אמור לנסוע דרך העירייה ומשם במסלול הרגיל?
 
המסלול שלו נשאר כפי שהוא למעט ביטול הקטע במזרח פ"ת

אבל הוא לא יכנס יותר לכפר גנים לא?
הוא לא אמור לנסוע דרך העירייה ומשם במסלול הרגיל?
המסלול שלו נשאר כפי שהוא למעט ביטול הקטע במזרח פ"ת
הוא ימשיך לנסוע דרך מרכז העיר וכפר גנים א'.
הוא לא יסע דרך העיריה, אלא דרך רחובות המכבים, אברבנאל, חזון אי"ש, גורדון, וולפסון, ההסתדרות, פרנקפורטר, טרומפלדור, דגל ראובן, קפלן וז'בוטינסקי.
מה שמשתנה זה שהקטע שלו ממזרח לשטמפפר פינת המכבים מתבטל.
 

DRORIKO8

New member
מה הסיבה ש-92 יצא מהדר גנים

המסלול שלו נשאר כפי שהוא למעט ביטול הקטע במזרח פ"ת
הוא ימשיך לנסוע דרך מרכז העיר וכפר גנים א'.
הוא לא יסע דרך העיריה, אלא דרך רחובות המכבים, אברבנאל, חזון אי"ש, גורדון, וולפסון, ההסתדרות, פרנקפורטר, טרומפלדור, דגל ראובן, קפלן וז'בוטינסקי.
מה שמשתנה זה שהקטע שלו ממזרח לשטמפפר פינת המכבים מתבטל.
מה הסיבה ש-92 יצא מהדר גנים
אני מניח שבעיית החניה
 
שכבר אין בו צורך בקטע המזרחי, גם בגלל קו 238 וגם בגלל התגבור

מה הסיבה ש-92 יצא מהדר גנים
אני מניח שבעיית החניה
שכבר אין בו צורך בקטע המזרחי, גם בגלל קו 238 וגם בגלל התגבור
שצפוי בקו 63 של אפיקים.
אגב, ההוצאה של 92 מהדר גנים, מבטלת את הסיבה שהמספר שלו יהיה 92.
9X זו הקידומת של אזור הדר גנים, עמישב וכפר סירקין.
 

DRORIKO8

New member
אוקי

שכבר אין בו צורך בקטע המזרחי, גם בגלל קו 238 וגם בגלל התגבור
שצפוי בקו 63 של אפיקים.
אגב, ההוצאה של 92 מהדר גנים, מבטלת את הסיבה שהמספר שלו יהיה 92.
9X זו הקידומת של אזור הדר גנים, עמישב וכפר סירקין.
אוקי
אתה מכיר את פתח תקווה יותר טוב ממני(לא בציניות) אז אני מקבל את דבריך.
ואני מניח שמשאירים את 92 כי התושבים כבר מכירים אותו ורגילים אליו. אין צורך לשנות את המספר.
 
יש הודעה בקשר לכך באתר דן:

קו 92 של דן יקוצר מ02.02.18
יותר לא יגיע להדר גנים הוא יגיע עד תחנה מרכזית פתח תקווה במקומו קו 63 של אפיקים יפעל כל היום
יש הודעה בקשר לכך באתר דן:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6981[/URL]
הקו יסע לתחנה המרכזית דרך אברבנאל והמכבים, כלומר רק הקטע המזרחי בפתח תקוה (בין שטמפפר-המכבים לבין הדר גנים) מבוטל. המסלול במרכז העיר נשאר כפי שהוא.
כמו כן קו 192 יבוטל.
 

mister K

New member
קו 22 לא נותן קישור בין מרכז ת"א לקניון איילון

הארכת קו 18ב לקניון איילון
שינוי מבורך יתן גישה מקניון איילון לאור יהודה כבר ממזמן חשבתי שעדיף הוא שייצא מקניון איילון או ממסוף עתידים מאשר מגדלי בסר חבל שקו 22 כבר לא יהיה בקניון איילון יקוצר למסוף עתידים זה קו יחיד שהיה נותן חיבור ממרכז תל אביב לקניון איילון
קו 22 לא נותן קישור בין מרכז ת"א לקניון איילון
אלא אם אתה מתכוון לנסיעה של מעל שעה והעיקר לא להחליף אוטובוס.
זה לא קישור וזו לא המטרה של הקו.
מה גם שהוא כבר מזמן לא הקו היחיד. קווים 128 ו-238 מקשרים בין מרכז תל אביב לקניון איילון במהירות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה