darkshadow1
New member
זה מרגיש לי כמו שידור חוזר של "תכנית החומש" של ר"י,
שהייתה אמורה להסתיים ב-2008 ולא הושלמה עד היום או כבישי הרוחב שהיו אמורים להיפתח ביחד עם כביש 6 בתחילת העשור הקודם לא הושלמו עד היום.
למשרד התחבורה יש צבר אדיר של פרויקטים שכולם לכאורה יושלמו עד אמצע העשור הבא: הקו הירוק והקו הסגול של הרק"ל בגוש דן (25-30 מיליארד ש"ח), המסילה הרביעית באיילון (כנראה בסביבות 5 מיליארד ש"ח), הקווים הירוק והכחול של הרק"ל בירושלים (10-15 מיליארד ש"ח), המסילה המזרחית (8 מיליארד ש"ח) ועוד ועוד. כלומר כדי להשלים רק את הפרויקטים האלה במועד (ויש נוספים)- משרד התחבורה צריך להשקיע בערך 10 מיליארד ש"ח בשנה, לעומת תקציב של כ-6 מיליארד ש"ח ב-2017 וב-2018 (כל אחת).
אז או שמישהו בממשלה חושב שהתקציב שמופנה לפיתוח תשתיות הסעת המונים יותר מיוכפל תוך שנתיים-שלוש, או ששוב תכנית החומש (2019-2024) תושלם 10 שנים אחרי התכנון.
זה מרגיש לי כמו שידור חוזר של "תכנית החומש" של ר"י,השר כץ מתכנן רק״ל מבית שמש לירושלים
שישתמש בתוואי הרכבת הקיים, לאחר פתיחת A1. עלות המיזם: 5 מיליארד ש״ח!
כתבה מכלכליסט:
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3729801,00.html
שהייתה אמורה להסתיים ב-2008 ולא הושלמה עד היום או כבישי הרוחב שהיו אמורים להיפתח ביחד עם כביש 6 בתחילת העשור הקודם לא הושלמו עד היום.
למשרד התחבורה יש צבר אדיר של פרויקטים שכולם לכאורה יושלמו עד אמצע העשור הבא: הקו הירוק והקו הסגול של הרק"ל בגוש דן (25-30 מיליארד ש"ח), המסילה הרביעית באיילון (כנראה בסביבות 5 מיליארד ש"ח), הקווים הירוק והכחול של הרק"ל בירושלים (10-15 מיליארד ש"ח), המסילה המזרחית (8 מיליארד ש"ח) ועוד ועוד. כלומר כדי להשלים רק את הפרויקטים האלה במועד (ויש נוספים)- משרד התחבורה צריך להשקיע בערך 10 מיליארד ש"ח בשנה, לעומת תקציב של כ-6 מיליארד ש"ח ב-2017 וב-2018 (כל אחת).
אז או שמישהו בממשלה חושב שהתקציב שמופנה לפיתוח תשתיות הסעת המונים יותר מיוכפל תוך שנתיים-שלוש, או ששוב תכנית החומש (2019-2024) תושלם 10 שנים אחרי התכנון.